Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jakó..
még mialőtt el nem felejtem..
csizma éma.. nekem egy éves meg 2 hóünapos a forma csuklós hts talpú..tegnap csavaroztam meg a talpát mert elől levált mind a kettőnek.. az uotlsó pillanatban sikerült még hogy ne szakadjon le
nem tudom..de lehet veszek csak újat..
cemotó.. 35ért.. gearn gx1 ..60körül..
illetve nagyon agyalok a oksztár tcx II ben ami volt eés nagyon jó volt ..3 évig birta.. a parillás 57 ért...
nem tudom ronis panaszkodott a ganéra.. hogy sg 10..vagy a 12 de 1 hónap alat ledobta a varratokatmiküzbe.. 100on ezer
hogy is bvan ron.. hogy is volt? mesélj hogy tanuljunk.. aztán mi lett utána milyne csimmát vettél..
bbontia szidi kroccfájerre eskeszik..nek iaz enm hullik zsét
ini...hát haver..vigyázzá mit beszélsz..
bébontinak középázsiai van az gyerekszeretőnek vette....nehogy itten belérakd a csúfságot
én a rotiról hallottam azt hogy igazi gyerekmellévló jaúszág..a rotvejlerről meg a amerikai bölényről

ini hogy motorozzunk is...
a szerkó.. egyik haver az ebből kereskedő.. de mondhatnánk a mágyárországh-i importőrenk is nagy titokolvasók
velünk van sokszor szerkóval.. már a 300 2t meg a 4t is... egy elég jól eltalált jószág..a 2t az még szolidabban van mint a 4t benzinfogyóilag ezt nem tudni miért de ez van..bbonti szerje is ..m gea többi új 300asok is .. tuljoktól független viszk a benzint magukal..ha máér 70km nél nagyobb a túra.. a 8,5 tank kb 70km re elég...
de végül is az szerintem nem vészes..
a gépek mennek jól dolgoznka..
és az alkatrészárai azok a nagyon nagyon barátságossak.=ktm /3 !
egy marék szelep neki.. 25-30 nekünk az ok...x5
de az idő hozza meg a megoldást.. majd...
mmint a 2013 sx-f 450nél is.. mikor majd 200-300on orásak leszenk és már mondhatjuk azt hogy megbiz6ók
na az számit...
gagyinak kifejezetten nem mondanám.. viszont a 450 olyan de olyan szép.. majdnem mint a sx-f 450
ha nem csak kicsit szánok rá hanem erősebben akkor én is belenéztem volna egybe..de használt még nix belőle.. ujra meg nem telik
akkor nem veszek..... mert pont 2-3 évesen terveztem mert akkor már egész jó ára lesz
ujan 1-max 2 evet motorozni es utana tovabb adni.Fasza a filingje allitolag,jol kezelheto kezes barany,de olyan gasgas minosegre hasonlitotta Patrick is.Nem idot allo motorok.
hogy motorozzunk is
sherco 300 4t motorokról van vélemény-tapasztalat?
elég jó árban vannak
gyerek mellé nem igen tennék mást, nekem volt 3 is szóval van tapasztalat a régi úgy vigyázott a gyerekre hogy sosem került ki a látóteréből amikor kint játszott
pl havernak van németjuhász kölyök a gyereket rendre felborítja a nagy lendületével
vagy akár a szomszéd berni pásztora is ilyen
esetleg a bull még a gyerekes-játszós eb, hihetetlen béketűrő jószág, csak jóval önfejűbb mint a staffi, de hihetetlen szórakoztató, igaz az inkább szobakutya
én akárhány kaukázusit ismerek vagy akár közép ázsiait egyik se egy kimondottan humánus egyed, bár lehet csak szartak rá kiskorában
munkatársamnak közép ázsiai van nem semmi egy kutya.....
kauval sem lesz gond.. az is tiszta. és a kert végébe szarik..ne mmindehovas.. mert művelt nem egy lustalomhabatár

dee igazad van..ámstáffot mindekinek...
az összes máésik kutyuát.. meg elfelejteni.. likvidálni
én ugyan ezt mondom motort terén mindenkinek sx-f 450 et
még egyszer mondom amstaff az igazi ház körüli mindenes
egy hibája van(ami lehet nem is olyan nagy hiba) hogy egy gazdás
pl a miénk is akár hogy van babusgatva pl asszony által egyet füttyentek és rohan hozzám, vissza sem bírja tartani
amúgy rohadt okos és ravasz dög néha meglepődök hogy mennyi esze van
az utcában már mindenki fél tőle pedig olyan szépen néz avval a mosolygós szemeivel
idén már a sünöket is hang nélkül nyírja ki múlt évben még megugatta aztán el tudtam venni tőle, most meg kinyírja szegényeket 0,3 másodperc alatt
be kell keríteni a portát csirkehálóval azon csak nem bújnak át

ja és alig szarik
de jakó jolmondod.. ha az eleje löttedt kkor a befelékben
ha a hátulja akkor meg a felfelékben inkább a sulyponti része ...

nálunk is variált vele egy tag.. egy olvasónk
variálta valamoknál fogva...keményitett rajta mert érezte hogy az a löttyedtség ez gáz..... mondta hogy jobb lett..kérdezte hogy az ott melyiket állitja..a felső kis csavar mert ő azt állitotta ...de vastyúk is talál szegetbe.. végül is jobb lett neki.. és ez a lényeg..

na.. tegnap felhivta az asszony a bernis úly gazdi.. hogy valami gáz van a kutyuával.. olyan furin veszi a levegőt és olyan kevés a mozgása...asszon megugtatta .. ez ilyen volt világ életében..olyan aszmatikussan is vette a levegőt.. a kocogás is nehezen ment neki...
ezekenek van nőstény berniük meg volt már több berniük....
szóvasl a kutyával csak volt valami.. amit nem akartatok megérteni...de egyébként aranyos szép jószág.. és vissza sem jöhet már.. de tudott kocogni meg futni..de nem véletlen túl lustaság...a tenyésztő mikor vettük akkor tett át minket a palánkon..de rendesen..
ennek ellenére több bernim az életbe nem lesz...
egyébként a kutya nem volt beteg.. csak kevés mozgásigényű fejlődésben lévő nagy lomha állat...vagy 40 kilós volt igy 10 hónapossan.. ez 2éves korára.. minyimum 80 kiló lesz..akkorát szarik a ház köré az út közepére mint egy 850g tejölöskupa
hály kolbik...

na a teló ha egyszer sikerült jól belőni...azt nem kell utna variálni...
levegőt kell leengedni1-2 motorozásonként.. hátul meg ha elmegy az olaj akkor azt elküldeni és kész...
az hogy húzó nyomón van 20on 30on kilikk az meg azért van.. hogy mindenki aki érzi érti hogy hova kell lőni.. az tudjon rajta variálni..ha nem igy lenne akkor nem is lenne állitó csavra egy sem...
egy 80 kilós emberenk és egy 110 is teljessen más beállitás kell, garagéban nem beállit6ó!...
látni kell kint pályán...
ha valaki ezt nem vágja nem baj... csak szerezzen egy embert aki belövi neki...!
ha mész egy pályán és nézik a motorozásod akkor látszik a leghjobban...a gép úszik szépen ..vagy himbálózik..
látszik eleje hátulja hogy egyben mozog e vagy sem..
emberv aki lovagolja mennyire él vel együtt emnnyirre dobálja.. jól kinyilik e a hátulja a hullámokon vagy nagyon letapad a segge vagy az eleje..
nyeklik rajta a paraszt vagy sem...
a lényeg az összhang

ezt pl hegyben nem találom meg én sem...
de pályán nagyon jól be lehet állítani...
és ami a full hullámos retek pályámon jó...az kint hegyben is egy kellően eltalált futómű lesz.. legalább is nekem aki egy sx-f 450 2013 hosszú egyessel mondja azt hogy ez az eddigi legjobb extremhard endúró gépem

aki viszont halványlila gözzel van a húzó nyomó fokozatokról.. az vigyázva tekergessen.. mindég mindet dokumentáljon!(mondjuk én is mindent dokumentálok)
a fontos a szinronizáció...
eleje hátulja egybe mozogjon...
illetve az hogy a húzó nyomó fokozat passzoljon egymáshoz...

pl nekem hogy ráállitottam a rugóra..hogy nem 110 üljön össze xcsak 100at..igy a nyomó az túl kemény lett .. nem ment le eléggé a teló de kifelé a nem beülő teló az meg túl löttyedten volt a huzóra..(+ a feszesebb rugó még ezt elhúzta a szar irányba..)
de muszály a 100 ra venni a hátulját különben nagyon csopperes.. és az eleje nekem amúgy is erősebb,hogy rugó vagy a 1200 ályró palotti mifaxom teló.. az a hátuljának felteszi a leckét...
de sikerült egy egész jó komprumisszumot elkapni.. igaz a gyors lassút azt a gyári 1 fordulatról betekertem 2 re..(a vége előtt féllel) és alul is a húzóü az 1 van kitekerve hogy ne legyen koppra brakva...)a nyomó igy fent 14re kitekerve.. igy lett egy roppant elfogadható működésem...
az eleje meg a hátulja között is nagy az összhang
de egy 100százalék..aki nem vágja mit csinál.. .. és a végén még szarabbana is érzi..
de legalább jakó tudta hogy szarabb lett visszaállitotta a dokumnetált állapotra ami meg jó neki.. tehát hibát nem követett el nagyot.. csak a heggesztéssel kell fizetni érte
Nem volt tempo befele,igy a motor nagyobbat esett mint en,nekem a terdemrol es a seggemrol ment le egy kicsire a bunda,de nincs gond egyaltalan.Csoki persze mindig is segitett ha valamit kerdeztem,nem ez a gond,hanem az,hogy a tello ugy jol mukodott,azzal a beallitassal,pont azt nyelte el ami pluszot kapott a talajtol,minddenhol jol allt,patakba sem szedte szet a kezed,koves temposba is allt jol es ha kezted nyomni neki az ugrokat vagy a tempos fakat azt is jol lenyelte.En marha kipuhutva mint a hintalo csak logott alattam es nem el nyelte a dolgokat..de most jo minden..megyek alushoz heggesztetni


Remélem neked nem lett komoly bajod!

A telókat nem árt összehangolni

hozzászoktál a jóhoz és mentél vele ugyan úgy, az volt itt a bajság

Komolyra fordítva, melyik tartományban akartad puhítani és mi célból, hol volt gond vele?
Ha megkérdezed Csokitól, biztos segített volna, ha megoldható tekergetéssel, de simán lehet, hogy csak belső szervízzel, mert a tekerés, főleg régi telókon nem sok lehetőséget biztosít, persze ez biztos nem igaza WP telókra, de ezt nem tudom.
A sajátomat, berhelni kell, ha valami nagyobb változtatást szeretnék. de nekem végül is mindegy mindig szarral megyek, nem vagyok a jóhoz szokva
azt a hitvany seged vazat hogy be csomagoltak baze...
a gassnak siman kihantottad..ennek egy marok csavart kabelt el kell oldani
Norbi az uj motorral meg jobban megy..prologon elso....
Ideje lett volna mar meg tanulni dolgokat...ami jo azt nem piszkalni es nem kiserletezni..csak en is nagy marjaha...
Csokibacsi a telloimat megcsinalta ahogy kell..en a minap neki altam es mondom,hogy kipuhitom egyet...vettem a konyvet es konfortra..mert hat azt mondjak ,hogy ugy jobb patakba...jobb a faszomat...kimentem somjo tetejere a messzilatohoz es kifele igaz,hogy nem szedi ugy a kezed,de befele mint egy faszom hinntalo,semmi talaj erzeted...rugozik ossze vissza es meg az osszhang sincs meg az eleje es a hatulja kozott.Befele ahol maskor ugratva jovok es mint az allat ugy lovom,most jottem befele mint egy hintaloval es az eleje egy kis feknel ugy elment..akkorat vettem bazki mint a nagy kabat..a lanyom az lajbol leste es kacagott Maskor ugyan itt mint az atom ugy kuldom be..most felve usztam a motoron es oda is baszott...le is tort a seged vaz vege mint a keksz,a seggemrol is lement a bor,meg a gatya is szacskaba szakadt.
Hazajottem es meg nyomogattam lefele a motort kozeprol..es a segge hamarabb az eleje kesobb ment lefele...mondom,vissza miatyank mindent ahogy volt,mert az ugy jo volt csak a hujeseg mindig...16-16 beallitom a klikkeket es mikor nyomom le a motort szepen elol hatul fincsin egyutt szepen.....Na mi ebbol a tanulsag.
Amit tud mas,azt ne akard te jobban tudni,mert csak szeretned...de az biztos
kau Remélem nem jön be a fejfogás és olyan jóban lesztek mint előző elhunyt ebeddel.


Nem tudom Csanad az-e a Csanad, de 14. a B ben egy Csanad
regimentre tőlünk mentek sokan..
volt aki sajna nem is ért oda...apróbb elekromos hiba..de kocsit javittani nem kel...

okosok pöstiből .. ha én nem vagyok péntek délbe érnek ki..a prolongra .. ..ami csütörtök délben van..
az ö elképzelésük szerint...péntek volt....csak szerdán mikor kérdem mi a szitu már mentek...akkor nézett rám hülyén.... hogy csürörtök a prolong..akkor volt izé meg hozé.. de aztán kiderült .. információim hejesebbek mint az övék...
mondjuk az ö infójuk hogy ezen a 7en van..az ért az jó volt
de ezáltal nem maradtak le 3an
remélem szép eredményket hoznak..

mi meg remélhetőleg megnézzük a nyomaikat hamarossan
...
perzse meg az .. a hlassú akkor felfelé kell váltani ..ha meg gyors akkor meg lefelé.. értek én is a krocchoz faxán akkkor...neeeeem?
azért ez igaz ..de ettől kicsit összetetebb egy jól elatalát pályagép
jakó..
nálatok azért van tét a kutyáknál

banditiksz..
egy medve a 400 kilós az az animálgárdenben van..
hegyen jó ha 180-250kilósak vannak.. mondjuk azok aztán ki vannak pöndülve az éségtől.. azokat megállitani.. hát oda kevés egy meg két jugoszláv meg kaukázusi migránsevő is

amúgy paprika spréh ha elfogyott megfricskázod az orrát és ráhagyja a széttépési hadműveletet... ..
ezt olvastam...itt a gasgas forumon..magam tollából
deszip lyószág
a kutya...
hát totál tévedés volt szegény..
óriási szerelem hogy legyen egy börnim..
ez a hamar kiderült téves választás szerelem a lila köd mögül.. huss...
a kuyta szépen hejrejött a sok csonttól.. rendessen már mozgott kocogott ugrándozott..sőt futott is..
bringával vittem a vizért kocogta szépen azt a2x 400m..de azért elfáradt.. de semmi túlhajszolás..
porázt is szépen szokta a végére tanitotam meg vele pont 2 hete ezt is tudja.....addig nem volt értelme.. mert ennek nem kelet póráz
mindegy..
asszony elsején rakta fel.. anniyért amiért el is vitték.. pöstibe
már a végén nem is tudtam sajnáljam-é...mert csak kutya.. igaz házörzéstől mentesen..még arra is képtelen hogy elöl feküdjön..buxust is tujákat is rendezte,.. szőlövel együtt...
a ház köré.. az út közepére is simán odarakott..hiába volt neki a 1000nm kert!...
nyálas volt.. megsimogatni nem nagyon akartam az embr.. mert még a zrelős ruha is ha egy kétüjjnyio nyáé valn rajta.. tenylérni foltal körbevéve.. hát az akkor is hányás...
de sztretem.. azét minden nap volt foglalkoztatva sétáltatva.... ül fekszik visszajön..a fekszik a tuják alá amit kirágott azt ment parancs nélkül a nap 80% ban..
szóval. pont az hogy kutya.. nem tudtad megsmogatni sem mert ruhacsere kelet egyből ahogy nyomta a buci fejét..
asszony intézte..
elvitték...
60 perc múlv a van egy kau..ez 3 hónapos..vérmes kis jószág..már fogtaq a keritést ,
a szomszédok... reggel már meg voltak ugatva
asszony választotta meg a gyerkeke..meg a kutya is menket..
ahogy odaértünk egyből..
mint a régi kau is..
a másik kettő az oda sem jött.. ugy kellet kihozni öket..
hát remélem ezzel már nem lesz befaragva.. de ha mégis.. akkor még idén 1234 kutyafajta közül kipróbálom mindenk az össze fellelhető tarabját a 3 hónapostól a 300 hónaposig(igaz 25 évesen már cska psuzhumusz lesz mind.. de rajtam ne múljék.. mondjuk a 301 hónapos kutyát meár nehéz lesz eladni,.. de pl azokat nem kell elaltatni...
mondjuk szerintem Viktorék felé nemigen van medve, szoval ez mint opcio nálam nem játszik, sokkal inkább sok migráns, azok viszont rettegnek a kutyátol....
szerintem elég lesz egy chiwawa, csikusz majd ad neki egyet ....

bár én inkább a perui meztelen kutyát ajánlanám, az kékre ,vagy ciklámenre festett taréjjal mindent visz, mint egy csernobili menekült...
hály kolbik.. na meg letta negy teszt.. a képen látszik is az eredménye
de végül is a migránsoknak hála csak nem mentem el az SBO-ra..illeve doktor Csani is mondta hogy ha nagyon gáz 1-2 napot ha csuszok is vele nem gond.. ha meg addig mozog meg javul akkor szarjam le..
remélem 5-6 belül meggyógyul és nem kell kihagyi semmit.. ugye bonti

hát a teszt...
14-47...
a hátsó telóra a gyors lassút becsavartam...az ( tegnaop előtt ez 9/6 volt- tegnap5/6ra ami javult a csillapitás..most reggel..-l 3/6 ra..azaz 0,5 fordulatal a vége előtt
a nyomon a tegnapi szinkronizáláshoz képesst még egyet puhitottam...
aztán... gó

talán életembe nem volt még ilyen...
odamentem.. csavarhőzot 17( a lassu gyorshoz kiraktam a motor mellé)...
bepöcc...
és gó...
már az első 10 perc bemelegitőben...mindehol ugyment ahogy kell...a váltó a helyén....a hosszúegyenben a 4diket még.. faxán tartalékkal..viszi..pedig az egyenes nem gyenge....itt a berg és az 525 6dikban nem nagyobb tartalékokkal volt kiforogva!
a többi elképzelés.. hogy 1-2-3 az meg vitte magát pont ahogy kell..
pontossan azt tudta mint az sx 525.. a 12-52 vel mindehol ugyan olyan volt..azzal a különbséggel hogy ott valahogy 2-3-4-5.. nagyegyenesben...6 berg is hasonló volt...
ez meg mint már iratma... a nagy használható tartomány miatt mintha egy fokozattal kevesebbel dolgozna ugyan úgy mint a többi gépem..(azok..3000-7500,8000 dolgoztak a végefelé már küzdelmessen.. addog a kicsi sx 450 az emg 3000- 11500 ..amiből ha jókondiban vagyok....10.000 ig elforgást havesszük az már bőven megadja azt a 20% amivel a a váltófokozatok különbsége azu sx eknél dolgozik!szóval ezért.. a 4-es váltó kidolgozza a két nagy behemót 5 fokozatát

lényeg dév..
ez a váltó.. nagyon karaj.. de endúróra és kroccra együtt kell kis variálás...endúróra hard extre re is meg ösvénye is elég az a 120as vége 12-48al...
14-47 a kroccra enduro-kroccra..ez a hosszú egyenes miatte kell, itt nix lépésben nyegtetés..1ben szépen hejben is elfordul ha kell..de a sima kis mandinaerekben meg nagyon karaj...az 1.. meg rajthoz is

igy külön külön.. ez a négyes vátó alkalmas.. egyszer egyikre egyszer a másikra
...
15 percnél már rendessen éltem a dolgot.. a 40 perces menet nél a 30 dik perben nem tudom már nagyon bele voltam a egy pillanatra nem feeigyeltam a gázt ...eleje kint fordult a lassuság miatt a a hátulját vitte.. majd ahejett hogy bedöltem volna és még gáz... totál elbaxtam.. majd a lejtőről lefelé.. az ivet megent... aztán szardöntéske halmaza után még elbaxtam.. ..és a nyom melletti ffát balról akartam kerülni.. a kanyrivről.. és a lejtő meg minden.. igy faxán.. eldőlve a lábtartó meg a fa közt.. a lábam odanyomtam.. de nagyon nagyon...
na ott vége is lett a menetenk...kicsit feküdtem a földön..de nem azért mert fájt ..de aztán csask elvonszoltam magam a kocsiig...
cipőt pár napig nem kell húzni..de talán nem törtem ripityára.. mert a nagylábuj is mozog..ha nem is túl virgonc..de mozog...
kutyásként mondom, a sok rossz reklám ellenére ami a fajtáról kering hogy nem rossz kutya az amstaff, de a legtöbb embernek nem való...