Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hogy miert voltam utolso..nem tudom..
Motoroztunk baze...a profinak 1 patakkal es 1 feljaroval tobb volt..az az egy feljaro volt a legjobb..azon 2 nyelen fent kiugrottam vagy 2 m
Az elso patak..na az bari...1 km..es baromira nehez volt..nagy kovek.semmi nekifutas...de fasza volt..Norbi egesz ejjel hanyt..na itt a patak kozepebe azt mondja neki vége. .nincs ereje..de menjek mert 12 rol mar 7 fel vertem...ott apatakba meg 2 levettem...de el is faradtam...hat a patakba 45 perc volt a felfele ut..20 40 masodperces pihenokkel..mindenki pihizett mert nagyon faraszto volt...meredek hosszu...a tobbi az nem volt veszejes..volt meg vagy 4 patak..az expertesek melett ugy me tem el mint a huzat..befele volt egy kozos patak mind a 3 kategorianak..sajnaltam ott a kezdoker mert meg en is kifaradtam...na ott a vegere nagyon meg bogosodott..alitolag terdszallag meg minden szakadt ott...azt nem kelett volna ahobbereknek berakni.
A tobbi mind motorozhato volt..2 szer eltevedtem..1 x elmentem mas utan eg szopos patakba vertuk 10 percet majd meg fordultunk mert rosz fele mentunk....15 perc hello..aztan en meg elmentem mint a kezdo..neztem a nyomot mig a szalagokat kozbe ...
Mindet leszamitva örülök hogy 12 poziciobol a 8 ra fel jottem...ees csak 30 percel voltam el maradva Zsoltikatol aki 3 lett.
Azert a 3 ora motorozas meg csipett egy kisse mert az elso patakba nagyon kiadtam magam aztan a gorcs kezte a labaimat..majd a karjaimat..majd a hatam es meg a labujjam is...de basztam a fajdalomra es mentem tovabb...esni csak aegelso kanyarba estem egy kicsit..de 2 esest nagyot mentettem meg...igy jol ereztem magam...motivaltnak az utolso helyrol...de epen befejeztem.
A B kategiriaba az elso 3 ba benne lettem volna mert ezen a csemer patakon kivul a tobbi fazsa volt...
A ba voltunk 14 en ...2 utanam jott ahogy elinduktam..
B be vagy kozel 80
C be 60 valamenyien voltak...
En ugy erzem hogy az expert kategoria ami nekem jol fekszik es elveznem is , nem szenvednek benne....
ügyes gyerek vagy..
meséjjé kicsit légyszives.. az a 3.00 óra az mivel is telt
hály kolbik...

jakó...
bakker ezt azért tényleg keményen adtad elő
látom fakszán csúszós volt...a betonon a gumik után is mekorát takart valaki ez miatt azért betonon könnyeden sérül a paraszt.

sanyó...
ne magadból indulj ki ...profi itt mindenki. ..
én pl elméletben úgy átsiklotttam volna mindenen mint a fény..... mit itt a nagy többség aki a mi videjóink alapján is megmondja a valót meg a frankót


faxa verseny lehetett.. azért arról a 3 óra üzemidőről mesélhetnél kicsit bővebben...csak nem sajnálod tölünk az élményt hogy mi is átéljük kicsit..
akko kapd beeee..
Nincs ingerem regenyEket irkalni. Jovolt
. mentunk. Berregtek a motorok. Jo volt a terep .
tőled jo kérdezni valamit, kissé szelektiv a látásod...
Szopott ott mindenki.Amikor ezek az akadàdolyok csúszősà vàlnak,görcsösen motorozunk.Nem merjük azt sem,amit egyébként tudunk.Ezért vagyuk amatörök....
https://youtu.be/VPIM773FZRA
1 perc 50 tol szopok..feher mez..
Egy kis prolog mas kamerajabol..nekem nem volt
https://www.youtube.com/watch?...
Inkàbb krosszpàlyàzni szeretne.Tetszett neki Romània,de azért hamar hazament volna,ha engedjük...Erősödnie kell még.
Gratula. a 125 cross jó munkás a hegyen.
Na csak kezded kapargatni a felszínt a cross és az enduro között!
nem tudni, lehet belefolyt az izzadság a homlokodról és megmarta
na itt a pontos érték amivel kiszámithatja a paraszt hogy egy 30w fogyassztó 1 m távolságban mekkora kábel kell... hogy 1mm vagy elég a 0,75 is
de kb a 0,75mm ös vezeték
a generátor töltő szálán és a öninditó vezetékein kivül személy régebbi autóknál elegendő..
de aki nem, hiszi számoljon utána
http://electrocord.hu/doc257/
értem a szihetelést..
de az hogy a belseje elporlad.. a pirosnak ! csak annak és csak az a vége mai a fogyasztó felöl van!
na ez mi a retektőkl van?
akkor ez pont olyan mint a bernáthegyim..
villanyt vezetni jó a hangfalkábel, esetleg(sosem teszteltem) a szigetelése nem olyan strapabíró nem bírja úgy a hajtogatást dörzsölést esetleg nem hőálló-benzinálló
visszafelé már nem ilyen egyszerű a helyzet, hangfalaknál az anyagösszetétel is számít, elvesznek a hertzek-wattok amit pár ember a világon még meg is hall
bár azt én is simán kihallottam hogy a 150es hangfal totál máshogy szól a másfeles villanykábellal mint evvel a 4es hangfalzsinórral
de a sima réz és az ezüstözött réz közütt nem hallottam semmit, pedig jó fülem van
Szeretni lehet a 125-öt, de felmenni nem nagyon kell vele, szarabb helyeken.
A 125 ös RM el gondban lesz a hegyen, a 250 is elég szar oda

Vagy krosszpályázni szeretne?
na okosak.. mi az hogy hangszóró kábel? vát iz de diferent
szerintem ezel nix baj.. ha valaki szereti akkro szereti...
régebben haverek a exc 300 ról vették észre hogy a 200 az még jobb
lehet valaki egy sx-f 450 nyergéből venné észre hogy a 125 az még jobb

visszatérve az sx-f 450 re..
nagy humbuk az hogy 2000-11500 vana használ6ó fordulatszámtartománya egy ilyan innectoros sx-f 450...
merrt 7000 felet ifordulatszám kifejezetten használ6atlan az endúróban...
konkrétan kontrolálatlanuil forog már 7000-11500ig...
de pl ösvényen menetkor meg .. jól elbirja magát .. az ott karaj...
de mondjuk egy feljáróünak nekiálni 10000 feletti fordulattal...olyan mintha zsirozott deszkán akarna a paraszt egyensúlyozni meszittáb
de ha elváltja az ember.. akkor meg...
A 2t nem akkora baj, mint a 125 ccm. Endúrózni.
Nem bírtam lebeszélni a 2T ről.
na golden ilyenre cserélte le a piros fekete kábelt..ez sem jó...
én meg a sima vasasban kapható ra...a hangszóró kábel előtt amivel eddig is lett csinálva minden elektromosságom


egyébként nem értem...
mi az hogyhangszóró kábel?
nem az számit hogy...réz
és az hogy az átmérólye az 0,75mm vagy 1,0mm.. vagy nagyobb.?
mi az hogy hangszóró kábel?
utána kiabálsz szórod a hangokat hogy.szar?