ugy nint mikor a nagypapó meséli a dont kanyarban az ütközetben hogy is volt a téma...
-hát kisunokám... (blablabal szorizik a nagypapi)...mentünk egymás után libasorba minden felé löttek.. aztán beestünk az árokba..én fejje előre..és igy a társam két lába közott volt a fejem..
....ekkor nagyapa behumott a nagy szorizás közbe
ezt észrevette unoka..
megrázza a nagypapi vállát ...és izgatottan szól...
-nagypapi..nagypapi...
mond tovább hogy is volt
-hol is tartottam pistike...
-hát ott hogy a két lába közt beszékelődött a fejed...
nagypapi elmosolyodott majd folytatta a sztorit...
-szóval a két lába közt beékelődött a fejem .. -kaján vigyor ült ki a papi arcára ..majd folyatta.....
-és csak nyaltam és nyaltam
hát ez geci jó vick vót
most akkor eltértem a tárgytól...
pedig visszaolvastam...
mire nem válaszltam? pontosan...
?
hogy a jó hajtás rajtam múlik haver? ne már ..
nem vagyok én akkora tényező ha valamiért nem vagyok ott akkor elbasszam a többiek napját... a jó hajtást
az ha magamat kiszoptatom kicsit.. de a menet jó marad.. sőt jó lesz nagyon..az nem fér bele?
vagy mi?
persze ha ketten vagyunk.. veled vagy hosival.. vagy bár kivel.. szégyellem magam ha valami műszaki vagy egyéb ok miatt bajságom van..de igy nem vagyok akkora tényez ha 3 még tudnak menni...bontós is jó vezető..golden is ...
de mint mondottam erről szó sem volt igy utólag..meg aztán pláne nem
vagy az hogy szar motorokkal vagyok megáldva?
hát szerinted nekem mennyire volt könnyed kijavitani a hibát?meg kiszopni a faxt? szerinted akkora hülye vagyok hogy direkt?
haver akkor megent nem jó helyen kopogtatol
az tény beszéltük is bontival..
a berg csunya konstrugciós zsákutca és súlytöbblettel megáldott lépés volt.. de szükséges ahhoz hogy az sx 525 ből ki tudjak lépni..és egy öninditos fejlettebb jószággal áljak neki az etremnek...
egyébként a sx 525 az egy nagyon nagyon jó gép volt ... berg egy köztes de hibás dolog..az sx -f 450 meg a könnyed legyen oly megbiz6ó mint a többi okosokkal beszéltük...és akkor viszont előrelépés leszmár mint az sx 525 hardendúró és kroccra használ6óság terén egyaránt....
még ez a butának hitt 4 fokozatos váltó is...12-48 olyan szépen bedolgozik alám mindehol...nyektetős léptetős zorrós kövessziklás hejbőlelinduló.. még lassan tolatós helyeken is! mendehol-mindehol...hogy csudi. . .
mióta a meleginditót feltettem a kormányra a kuplikarhoz..és igy küllőre indul gombnyomásra...véletlen ha leböffentem is..
hát rendesen ..imádom a gépet úgy ahogy van ...
de a lényeg .. a gumi.. nem a motor számit..az hogy béta ami 35 kilóval könnyeb mint egy 2015 ardzsentri 300 exc vagy egy 2013 sx-f 450.. vagy 2012 exc 300.. vagy egy majd 10 éves szerkó.. hanem az hogy hátul.. hátul az a gumi.. az új legyen
én meg azt mondom nem baj ha új.. legyne vágva az is jó.. de annyira ne legyen szar hogy már vágni se legyen érdemes.. akkor azért a szappantakony helyeken ne csodálkozzon a paraszt ha jégrevüzik...
vagy most akkor melyikre nem válaszoltam...? az ingyé kivisz?
nem kommunikálunk nem köszönsz.. de ingyé ki-viszki kategória? ..
vagy mi volt még a kérdés?
de ne törödjé semmivel...
hajtsunk jókat oszt ennyi...
dem úr mi történt?
csak nem vetted még észre.. a II.vh az ugy tröt ki a lengyeleket elfoglalta a német órszág...
itt a III.vh meg az hogy európát szépen elfoglalja a varjak hadserege...pont mint lengyelt.. egy puskaszó nélkül.. ezek is igy jönnek.. aztán egycőőő csak az övék a európa...minusz putyin... mert azért hozzá csak valamiért nem akarnak bemenni..de miért is?
tv mindég is nagy barátom marad...
mindég küldök neki a fészbukszon virágot a senkit sem hagyunk ki a motorozásból oldalára.. csak valamiért sosem köszöni meg.. lehet hogy azért mert .. kizárt
ez ki van zárva
ja a gumira vissza térve...
goldennel beszéltük..
hogy vagy 1000szer megbeszéltük hogy százszor lebeszéltük már ezt a gumi kérdést( magyarul 10 szer megbeszéltük már a egyenként a 100szor kivesézett gumi esetét )
de nekem családom van... nix időm erre hogy megvágjam , mondjuk az új emese 3m.. vagy a mx 31 még kellően jó állapotú gumit is felrak6ttam volna...
de nekem családom van
jodos..
nem tudtam nem észrevenni hogy csak megszólitottál itt a fórumon...
pedig a köztünk lévő ürnek ez nem tehet jót.. már több pciho(pata)lógus motoros haver is megmondta...innen a forumról.. mind iró mind csak olvasók is......valamiért mikor meglátsz..itt a fórumon vagy akár élőben itthon...megvadulsz...beszólsz .. én meg nem birom ki hogy ne igazitsam helyre a dolgot...
tehát beirok olyat.. ami igaz hogy igaz de nem szép...mert hát te is nem szépen nyilvánultál meg felőlem......
tehát nem válaszol6ok
és akkor lehet ! hogy legközlebbi motorozáskor ahol te is ott vagy.. meg én is.... ott majd tudsz köszönni nekem is mint a többienek...
illeve szervezett motorozásba nem akarsz ugy mond kirekeszteni...
akkor még törleszthetem azt is hogy a múltkor ..
tényleg tőled el ne mvár6ó mód! nem hagytál kint románban...
ami akkor nekem nem kis szopó lett volna...
de sajnos akkor sem igértem semmit olyat meg főleg nem hogy gyere haza mert motorozom veled..
mivel már akkor is kapcsolattartásunk arra korlátozódott...
te felhivtál én felveszem( ellentétben ha forditva történt az sosem működött, valmiért te ne mtudtad felvenni..és gyakorlatilag sms re mentem hmv hejre motorozás miatt... itt is látszódik mekkora elvakult barom vagyok..de ez a hajtás nálam már függőség...és a jó hajtásért szembehunyva megyek,még gyagyásokkal is! szakadó esőben is...
de valahogy minég kibukott a szög a zsákból... valahogy mindég megtalálsz utána.. én meg visszaszúrok...
na ezt kellen abba hagyni...és lehet megent tudnán ujra menni...
ez a mikor viszele el ingyé mert te akkor izé volt..
ez olyan elhánytorgatós téma...nem?
mindég hogy én vagyok a elhánytorgató.. oszt tesség
de ne aggódj...
természetessen még adósod vagyok...
egyébként meg minden reggel tiszta lappal indul nálunk mindenki.. a köcsögölés is .. és a segitség is ..elfelejtve
mivel...barátok közt.. nix hánytorgatás
mert minden ami emlék.. az hánytorgatást szül
de egy dolog ezer 100alék...
a büdösrothadt életbe nem szóltam hogy gyere haza 1600km utazva azért hogy motorozzunk..
de ha hazajöttél és küldtél egy sms azért én álltam elébe esőben is..azért mondom nem kicsit vagyok
de mégis ez van...
ami nehéz veled utazáskor.. az a negativ hozzáállás panaszkodás...
olyan dolgokkal sirsz amik nálunk nálam sokkal szarabbak nehezebbek még sem sirok..sirunk neked..
próbálj kicsit pozitivabb lenni...
ha már kint olyan kolbászos az a kerítés.. ha meg nem olyan kolbászos...
vigyél magaddal kolbászt, majd adok én az itthoni kritésből..
mert itthoni keritésbe van kolbász bőven...
bár most épp migránskolbász van.. de ezek tiszták hisz nem eszik meg a disznaj húst
Csak kerdem. Nem beleugatas. Azon nem tunodtel meg el hogy ezekkel a gumikkal akkor kene menni mikor joido van?. Sar idejen eleve valami jobb allasu gumival mennel. Mert elsosorban nem csak magadat szopatod vele. De mondom. Csak eszrevetel.. Mint a kabelhibas bergel mikor mar a harmadik alkalommal vagtal neki. Kozte volt ketto db amikor velem jottel az egyik volt mikor elvesztel. En meg oda vissza 1600 km t kocsiztam azert a menetert. tenyleg . az akkor beigert ingyen menettel miujsag?
miközbe felpakolta ma sulyokat a deles körzedzéshez.. azon agyaltam akarom én ezt...
de aztán mondom teher alatt nő a pálma
ugyhogy az is menni fog délbe
lényeg...
felérek a képpatakon...
az eső rendessen locsolja a agyaghegyet
na mondon..haver.. itt lesz szopó nem is kicsi
nekiugrok...
1.. forog a motor semmi sebesség...a közepén a gyökerek aljáig sem jutok.. nem hogy a sziklalépcsősebb részig
vissza..bobozok az aljáig...
golden bontós fut neki...
golden a feléig jut.. túl a szoptató sziklás gyökeres részeken..onnan már nem jön vissza oldalazik matekozik jobbra balra...
bontós a úly emse 3 persze túljut rajta..
ggg..csak néz felfelé látja hogy ez itt neki.. nem lesz kis falat...
én elborult aggyal újra nekilövöm magam...de már az alján kettőben..full throtte...
lendületet veszeek.. sebességgel jutok a meredek agyagos kö kemény vizes szappan részre.. majd a sziklalépcsősön is átvisz a lendület.. meg a megafullthrottle(azért csak nyócvannal forog az a hátsó kerék ..meg lendület is volt + sikerült az oldalra kitöréseket megfogni
konkrétan fel csúsztam bontós fölé ..
olyan komoly volt a szitu...még az új ems 3 sem birta ki csont nélkül a feljárót...de már fent is vagyok a második kilyárónál...
mondom egylevegővel...
itt is 2 full...
na az itt nem jött már be hisz a második kiláyroban .. nem lehet lendületet tartani az első feléppő miatt..majd az oldalazóson... sem segitet a vizes mosószappan talaj...
..a kritikus rész alatt oldalazóba ment át a 80 forgó kerék... onnan muszály volt elvenni a gázt ..igy 2m rel alatt a gyökereknek... a fulgázos rendőrkanyarból sikerült egy ovatos eldőlést produkálni
majd a motorba kapaszkodva..húztam el magam és úgy próbáltam felálliani a motort hogy konkrétan egyetlen másodpercre sem sikerült megállni a motor mellett
egy 3 perces jégrevü következett ..a csak a jégpálya nem vizszintes hanem kellően meredek volt...
eközben sikerült valahogy fejjel lefelé lehúzni a motort a gyökerekbe beakadt lábtartót kiszabaditani...
majd megindulván lefele a 3 lábú szánkót bemutatva.. nekicsúsztam egy nagy fának és be a ktm alá...a takonysárganéban
ezek eddigre felérrtek a második kilyáróhoz( már bontós meg glden)úgy röhögtek mint a fakutya
én meg az életemért küzdök a motor alatt
de csak csak adott az isten annyi erőt hogy kiemeltem fáhozebékelődött elsőkerék ellenére is a motort magamról
majd le...
hát nem voltam kisimult és kiegyensúlyozott az alján...mert mondtam is .. na a röhögést lhet abbahagyin és bemutatni hogy is kell.
várakozásoknak megfelelően ..az úly ms3 a nyomba szépen felvitette bontóst.. golden vágott ms3 ja már nem vitte fel.. de sikerült neki szopás nélkül megfordulni és lejönni...
ggg addig lent matekozott a az első kilyárónál...
vissza mentem mert ennyi ideig ha nem jött vel valaki..(amig a jégrevüt én végigszoptam) akkor itt ne mis fog...
a szüntelenül szakadó eső sem segit rajtunk
na ekkor még ggg vel felmatekoztunk a másik oldalt...
aztán kis pihi szakasz..és eztán jött a heca patak visszafelé
na ennke a végén mondta.. na azt hitte ennél már nem jöhet semmi.. és ekkor nekem ezt még be kellett játszani
igazándiból...mondom 1 percet ha le volt maradva.. ugyhogy
nó problem...
de innen már tényleg nem jászotta mbe semmit...
ggg előtt hogy ilyen faxán megcsinálta a napot.. le a kalappal
de egy tuti..
sárba nem megyek ki zarándbe megvágatlan full lekopott emse 3 gumival
persze a legközelebbi -regiment utáni, regi hajtásásra- azért ez a gumi még birni fogja vágás nélkül is
eleinte golden is rajta volt hogy tényeleg ne hogy feladja..
de mikor olyan helyet oldott meg azt a 120cm magas szikla fellépést a patakban ami az ért nem szar még kondiban lévő manuszok nál sem
elsőre geccire visszahult ..aztán mondta hogy haverek ö ezt kihagyja...
de ismerjüka tagot és láttjuk hogy jön faxán oda álltunk...én felmentem előtte.. hogy lássa mi szitu...hallja hol mekkora a... full throttle
na aztán neki jött ö is úlyra.. és egyből feljött...
van az hogy jobban felmérjük egyes emberek képességét mint ők saját maguknak hát van
aztán még a patakon fel.. a gecijó kilyáót ami szárazban sem szar..
sokan úgy is benyalját .. ott is végül is felcsalogattuk...
mondjuk bonti lement a gg ért.. ö meg odaadta neki a szerkó 510 neu ms3 al..cigótublival kb 0,2 visszamaradt nyomásssal
na a full elkészült ember.. bonti után feljött a nagy 4t vel..
felért.. azt mondja.. bakker.. mai geci ez ...ez egyenessen úgy megindlt partnak felfelé.. ahol ő a sajátjával oldalazni sem birt...
na igen miondom erről van szó.. én az sx-f 450 ha levittem volna ...odaadom hogy hozza fl azt én meg az övét..
pont az ellentkező 6ást értem volna el
de nem baj.. ott elkészült mondtam is neki.. nem gond.. megállunk komolyabb szünetre...mert kellesz nekünk ..kell ilyen ember a csapatba újra...mert az a hosszú idő amig ő elzárkózott a motorozás elől egyéb fontos teendői miatt ...az igaz hogy megtépte a konditját.. de a tudás megmaradt figyeltem a felfeélben hogy matekozik operál a hegyoldalt és az faxán... nagyon faxán ment .. mc 4 gumi is gg 250 is dolgozott neki és ő is ahogy kell forditotta tette ide oda inditotta meg újra és újra...szóval... kifejezetten jó volt .. a kondihiány meg 1-2 motorozáson belül el fog tünni..vagy lehet már legközelebbre!
szóval
ott nagyobb szünet kajáltunk duma...
majd gó...
alig indulok el ..50m ha mentem.. ezek megálnak ..majd visszamenek...
mondom mi van..visszamegyek..
akkor mondja ggg hogy bakker.. ilyne még nem volt még 2010ben a déva A sem...nem tudja kinyújtani az ujjait... a negativ fákjú esete de nem egy ..hanem 2-3-4 ujjal
na mondom bakker...
mia fax van.. amig nem áltunk meg addig semmibaj.-..
most a 20 perc pihi után meg be vagy görcsölve?
mi a fax van...
ez azt jelenti akkor többet ne álljunk meg mert a pihenéstől begörcsöl a kezed ...
bakker megoldottam.. nem lesz több pihi nem lesz több negativ fákjÚÚ
aztán telt mult az idő..haladtunk szépen uticélunk felé(vissza az autóhoz! mert már mikor elindultunk 10mor akkor az volt a cél hogy a kocsihoz érjünk...16.30- és 17.00 között
szóval csak megyünk csak jön mindenki szépen...
mikor egyik kis hegyoldalt...jó sáras sixdajos es feljáró ban... fepengetünk.. a sáron kidöltfákon meredeek felfeléken...
fent a tetjén mondja golden...bakker .. mennyün a csorbáig el...
há modom..haver.. nem kéne kinyirni ggg..tök ügyes jól jön...
lesz egy új csapattag.. kell a frissités hogy sokan kihullottak...mert ha mondjuk..1800an lennénk.. mint hogy anniy migráns jön / nap...
akkro azt modom... haver.. egy olyan 1790 körül válaszunk már le a csapatból...de igy hogy 3 vagyunk akikkel állandóna számolni lehet...és akar is jönni..igy egy jó rájder jó ember és csapatember
szóval ne öljük meg .. pont a csorbánál
persze golden mosolyában ott az arany..és mikor ilyen ..az szinte még fényesebben csillog
mondom ...visszamegyek megnézem ggg-t
jó erőszakossen jutottam fel a mocsok emes 3mal.. de mondom ha már nem legalurról feljövök megent...de megnézem mit matekozik az emberünk...
hát a közepén volt.. és épp pont szépen újra mozgásba hozta a gg 250 és már kenete is felfelé...
na a közepétől én is nekivágtam.. olyan jó matekos hegyoldal szépen felmatekoztam én is.. és közbe agyaltam..
megfigyeltem ....egyre ügyesebben egyre könnyedebben jön mindehol...plusz eze neki uj mindehol! hába járt ki velünk 3-4éve ..+ sár is van...
felértünk..
golden egyense mivoltához hiven.. egyből mondta..
óóóóó..mi a faxt agyalsz gyerünk a csorbához...bele a bogaras patakba...nehyogy az legyen már.. hogy kijön az ember 3-4 év múlva .sárban.. azt otthon meg az a hir mennyen el hogy sehol nem volt neki nehéz a hely...óóóó a mocskos életbe ...
ekkor jöttem rá.. igaza van... nem puszilgatni kell az új tagot.. aki jól tudott úszni.. 3-4 éve- azt nem a gyerekmedencébe kell küldeni...egyből bele a mély vizbe
birja is.. tudja is.. akarja is..(és látom nem nyirjuk ki..csak jó kemény lesz ..de tudja birja csinálja!) és súlya alatt erősödik a pálma..
gó...
bogarasba is szépen kijött..
csorba fel a 530 eikszé kupliszétbaszós sziklafalnál is szépen felvezettük...persze szarrákopott ms 3 cigó tublival..még ott a meredek sziklalépcsőbe is úgy feltolta az sx-f 450 et mint a fény...
közbe csorbakilyáró az a jófajta sáros .. de újszerű mc4 pont ilyen oldalazós elforditósba 100% jó...plusz már hogy sokszor voltunk ott...benne a nyomok a hegybe.. már szinte csiken az egész
még igy szemből is a vasuti sinköves első szakasz is szépen felment.. de a többi...oly könnyeden tetem ide oda a kis könnyed gépet a zorróban hogy csudi köcsögszar gumi sem tudott vissza fogni még a butább részeken sem..ugyhogy kb
magamtól legjobb feljutást sikerült produkálni...
de golden is ott volt hamar... majd 1-2 percen belül ggg is.. mögötte a sortzáró bontós( akivel hol golden hol bontós de gyakorlatilag közrefogtuk igy mindig a jelöltet
bakker..
kerekded szemekkel figyultam és meghajlok golden tanácsa előtt...
mert jó gondolta volt .. nem simogatni nyalogatni az újult emberünket..
onnan már tudtam...
bakker.. itt nix mese....bővülhet a banda
hazafelé golden mondta a kékpatakból a dulplakilyáró felé mnnyek minden képp...
óóóó
mondom ha ver hog szopd ki a faxt.. én ott ezzel a gumiva lne mis jutok ki...(az full agyagrész sok sok gyökérrel) mind a két kilyárós része
de mondom..uccu neki..
na ekkor eleredt az eső
na mondom... leszarom... valahogy úgy is feljutok...
ha még oda eljutottunk.. az előtte lévő..gyanúsan nem soká heca A nyomos hazalejárón lefelé olyat küzdött mondenki
de végül is az alján elbúlyó 20cm magya tuskór is elkerülte az összes bobos( mert a végén igane csak bobozás volt a nyomban )
sanyóóó..
kafi a race leirás
örülök hogy hogy örülsz hogy találkoztál tv vel...
mostmár ismritek egymást...igy ha legközlebb meglát és épp haverjaiddal beszélgeetsz vagy idegenekkel mindegy.. és messziről járni fog neked.. a tv féle minőségi üdvözlés:
hellóóó fasssszopóóóó...mi van veled a qúrrrwa anyád
amúgy kafi hogy igy vágtad a pitét...
tegnap mi is voltunk hajtani..
faja szakadó esős 7 után...
okossan fenthagytam azt az ms3 gumit máris más is jócskán leharcol....de ami polianában kétnaig..sárban -szárazban, szakadó esőben és a portor útszaaszokon! kitartott még rommákerekedett állapotában is...
na az itt zarándban meghozta a kivánt 6ást
eső után egy nappal.. a kőkemény sáragyak hegy konkrétan a nyomokon a letaposodt letapadt szappanos tetejű nyomokon reggel azt mondta... na itt te kishaver nem mész fel.. akkor sem ha 2 nyélen forgatod...akkor sem hiába megy mondjuk kettő nyélen 80at
na ez ahgy elkezdett kapirnyálni csak lassul minál jobban forgatam annál lassabb lett a menet.. majd megált.. sőt örültem ha oldalra nem tört ki a kerék alólam
persze az okosabbjaink..pl bontós az új ms 3 mal...ott nézte mi a retkes faszt bénázok...
golden a frissitett ms3 al ugyszintén...
mondjuk már a parkolóba volt kis kérdésük hogy akkor én biztos uy gondolom hogy ezzel a gumival? há mondom ja.. jó lesz ez..
mondjuk megvághattam volna...de úgy le van kerkdve hogy ezen vágni már
de ez van menni fog ez sárban
hát gecci nagyot tévedtem..
mondtam is (persze nem a napkezdőn mert az nem sártalajú hanem hegytalajú ott nevolt gondvele) a 3 dik felfelé kifényesitett kinaltam ösvény után...
haverek.. kb még egy 30 percet szoptatom magam..-(meg a bandát hogy rám várnak) aztán én visszakullogok a kocsihoz... mert aminek nix értelme.. az az.. hogy olyan túrát vezessek ahol...vagy csira helyeken megyünk .. vagy sehol nem jutok fel
mondták akkor mennyünk patakozni...ott ugy is jól fog a gumi
na ez igy is volt...
bele a patakba..
na persze ott fogott a lenyalt ms3 ott ment mint a távirat...
aztán ahogy bejeb értünk a hegyeb..belül a talaj is meg a sárosság is változtt.. ott nem volt anyira szappanos csúszós a teteje ott sárosabb(vastagabban sáros, nem az a kőkemény de sikamlós tetejű) volt mindehol .. amin meg lehetett menni a full lekerekedett emese3 mal
illetve ahol a hegynek az a nem a zarándra jellemző agyagos része volt .. ott megent nem volt hiba vele...
illetve rá kllet jönni hogy ha nem forgatom meg a kereket hanem tapadásra játszom...akkor egy alapjáraton felmegy .. mig ahogy húzom a gázt minél jobban ..meg 2 ben még még jobban.. úgy vezstem el a tapadást .. a lendületet és csak kikaparok kicsúsztatom magam alol a gépet..
szóval kellett kombinálni a sártól-talajösszetételtől függően.. függően...ezzel szélesitve a tudás-spekrtumot ami nem baj...
ugyhogy végül is mnagyon kafi jó kis erőszakolós menet lett belőle.. természetessen nem lespórolva a nehéz hejekkel sárban is kafin megcsinálva..
minusz a kékpatakból jobbra fel... na ott volt okoskodás mindenkitő.. de aztán a joboldalazós csiken(ami azért verseny A nak felel meg) csak feljutottunk...
de ott volt ám matek nem is kevés
az úlyrégi tag aki eljött velünk(ja gaszgaszos a tsávó.. 2007 gg250)
fainul elfáradt..de nem engedükmeg fel hogy feladja!csak azért mert kondihiányos még..de egyébként fainul ügyes birta végig.. bár a végére berakott heca patak felfelé...
azt mondta.. na ez muszály volt még a végére berakni?mertrt geci mód ki van...
mondom haver.....ne pamaszkodj...mert aki 1 percen belül itt van...megcsinálva kerülés nélkül... az összes akadályt...
az mindent mondhat csak azt nem hogy ki szotpta magát
..
persz ez már azután volt mikor 15.50 a szakadó esőben egy fél órálya vágtuk a pitét hazafelé
Biztos át volt szelepelve,,de a rugőstag gyàri volt.Nem hiszem el,ha nem én làtom.Nem todom mi lett a sráccal. De kàr,hogy nem fogtunk kezet.A fórumos srácokkal nem találkoztam még személyesen csak Zsír Ferivel....
Szintén grat! A specialban is indultál?
Kornélra visszatérve, pont 2x olyan gyorsan ment mint a többiek, de még így is bőven volt benne tartalék... Csak annyira ment, hogy ne fáradjon el a futam végére, de így is a 3. körben a mátrixnál már egy kört adott az utolsónak...
Grat láttalak élőben az edzésen/időmérőn és az első futamon, jól mentél , nem tudtam te vagy az.
Tudod-e a profi sráccal, akit elvitt a mentő mi lett?
Kornél tényleg jól ment , ez a széria futómű dolog elég hihetetlennek tűnik, láttam mit művelt a motorja hátulja a mátrixon...persze ha ő mondta, elhiszem, biztos a jó testsúlyáthelyezések miatt tűnt simának a menet.
Köszi,de nemígy van.Én az ilyen versenyeken nemszoktam ennyit hibàzni.Igaz,nem megyek nagyon gyorsan,de amit tudok azt elég stabilan....Talàn sokat mentem az edzésen, a sérülés iz ezért jött, nem szoktam én ennyit dülöngélni...Elsőnek fordulok,,, és a végén érek célba,,tiszta gàz.DE MEgbizonyosodtam, hogy agépem nagyon jó,a futómű szintén.Volt az elején az a gumi amin 2be egykeréken kellett menni,làttam a profi kategória motorjait hogy mennek àt rajta...Voltak kézenàllàsok bőven.Azért jó volt Kornélt làtni élőben,,,,,minden akadàlyon pont 2 szer olyan gyorsan ment mint mi....JA és széria gàtló volt benn.Semmi conve valve,vagy öhlins
Az életterüket az Ensz Amerikával baszta szét! Aztán most Amerika röhög rajtunk, mi jól beszoptuk, oda meg nem megy senki, mert nem eveznek át az óceánon. A Nógrádi ezt jól bemutatja, érdemes pár videóját megnézni!
A tágabb élettér az ország egyéb területe, amit nem látsz nem érzékelsz közvetlenül.
Nyílván nem neked, és a személyeknek kell megoldani a problémát. Ez nem is várható el. És megoldás sem lenne, a koordinálatalan polgári akció. Erre vannak a megfelelő szervek, megfelelő hatáskörrel.
Szevasztok! Volt egy kis motorozás,,,így van egy kis írás.Parád a helyszín.Gyerekkoromban ebben a parkolóban játszottam,ezért is akartam ide elmenni. Na meg az előző heti forróság miatt nemigen lehetett endurózni,ez mag egy jó alkalom volt,hogy a gyári gumikat szétkaparjam a betonon. Fél 5kor kezedődött az edzés,már láttam hogy sötétbe nyúló mulatság lesz,,lámpa nélkül,mert ugye a súly miatt levettem. Második edzés már egész jól ment,megtudtam oldani a feladatokat,hiba nélkül,de elkövettem 2 hibát. Nem kellet volna végig motorozni az edzést,tartalékolni kellett volna az erőt. Így a 7.körben oda vertem a kézfejem,kesztyű leszakadt,,,de csak horzsolás,és zúzódás. Jött a futam 12.en indultunk (B) időeredmény alapján szólítottak engem 6. nak ,így első sorból vártam a rajtot ,ami 10m után egy derékszögű kanyar gumival és fával. 2. nak jöttem el sima versenyvolt,hiba mentes,így 3. lettem. Sőt még számolni is elfelejtettem,mert a 4 kör helyett 5kört mentem. Hátra volt még 2 ilyen futam ,a2. már sötétbe a 3. meg full sötétbe, az egyre szarabb sárosabb nyomos pályán.... Rajtot elhoztam ,da az úgy nevezett Mátrix akadályon behibáztam,így a vége felé értem be,talán a 10. Ezt a feladatot ha nem csináltad meg lendületből akkor ott fél perced elment,40 cm es fákon kellet átmenni jó közel voltak,,szar volt és kész Kornéll kivételével mindenki szívott vele,meg a szikla sem volt egyszerű. 3. futam,már nagyon fájt a kezem kuplungot alig bírtam húzni. Rajt megint az enyém, de a sziklákon valaki meglökött ,raktam is le volna a lábam ,de nem ért le,így el dőltem ,szerencsére az aprókavicsnem ért le.. Talán 8. nak jöttem be. Összességébe elégedett vagyok,keveset motoroztam ez látszik,(6 óra volt a gépbe) Most mát 7.2,és kemény verseny volt. http://youtu.be/9TCC4Em1YnU
Megkérdezhetem, MIÉRT érzed azt, hogy neked/nekünk kéne megoldani?
(Elvileg vannak választott vezetők akiknek ez is feladatuk, elvileg cselekednek is)
Azzal van gond, amit csinálnak? Nem tartod jónak? Mire gondolsz? Mi motivál a megoldás keresésre?
Nem kötekedés kép, csak kíváncsi vagyok
Ha belemerülsz szépen lassan kiderül, hogy nem tudod rendesen megoldani, mert egy globális feladatról van szó, amivel nem tudsz mit kezdeni, kicsi vagy hozzá, még országként is kicsi vagy hozzá, sőt lehet EUként is... (ezek is csak feltételezések bennem)
Mit tudsz tenni, max lokálisan kezeled a feladatokat amit generál a globális probléma...de ez nem megoldás, csak falevél vagdosás, mindig nő újabb, sose lesz vége...
Induljunk ki abból, amit ismerünk, az ember/önmagadból, te miért mennél el, nem véletlen indulnak el azok az emberek, lényegében új élőhelyet keresnek, mert a régit szétbaszták nekik vagy később(majd a természetrombolás miatt) szétbaszták maguknak.
A logikus megoldás, gyökér kivágása, az lenne, hogy a régi elő helyet visszaállítani, s szerintem mennének ők vissza maguktól, ha tudják biztosba mennek, megszűnt a baj, ami miatt eljöttek. (nem tartom valószínűnek, hogy ekkora tömeg gazdasági jobblét érdekében közlekedne így)
Erre gondoltam, hogy még az EU is kevés lehet hozzá, hogy felszámoljon generált háborúkat nem EU államban a saját haderejével/eszközeivel.
Mivel ezt nem lehet megoldani, mi marad...a lokális(országon, településen belüli) falevél vagdosás,
csak ez sose szül végleges megoldást!
itt a fórumon..
nyomod a motoros sztorikat én is oszt lyaúnapot
elértem?
ugy nint mikor a nagypapó meséli a dont kanyarban az ütközetben hogy is volt a téma...
-hát kisunokám... (blablabal szorizik a nagypapi)...mentünk egymás után libasorba minden felé löttek.. aztán beestünk az árokba..én fejje előre..és igy a társam két lába közott volt a fejem..
....ekkor nagyapa behumott a nagy szorizás közbe
ezt észrevette unoka..
megrázza a nagypapi vállát ...és izgatottan szól...
-nagypapi..nagypapi...
mond tovább hogy is volt
-hol is tartottam pistike...
-hát ott hogy a két lába közt beszékelődött a fejed...
nagypapi elmosolyodott majd folytatta a sztorit...
-szóval a két lába közt beékelődött a fejem .. -kaján vigyor ült ki a papi arcára ..majd folyatta.....
-és csak nyaltam és nyaltam
hát ez geci jó vick vót
most akkor eltértem a tárgytól...
pedig visszaolvastam...
mire nem válaszltam? pontosan...
?
hogy a jó hajtás rajtam múlik haver? ne már ..
nem vagyok én akkora tényező ha valamiért nem vagyok ott akkor elbasszam a többiek napját... a jó hajtást
az ha magamat kiszoptatom kicsit.. de a menet jó marad.. sőt jó lesz nagyon..az nem fér bele?
vagy mi?
persze ha ketten vagyunk.. veled vagy hosival.. vagy bár kivel.. szégyellem magam ha valami műszaki vagy egyéb ok miatt bajságom van..de igy nem vagyok akkora tényez ha 3 még tudnak menni...bontós is jó vezető..golden is ...
de mint mondottam erről szó sem volt igy utólag..meg aztán pláne nem
vagy az hogy szar motorokkal vagyok megáldva?
hát szerinted nekem mennyire volt könnyed kijavitani a hibát?meg kiszopni a faxt? szerinted akkora hülye vagyok hogy direkt?
haver akkor megent nem jó helyen kopogtatol
az tény beszéltük is bontival..
a berg csunya konstrugciós zsákutca és súlytöbblettel megáldott lépés volt.. de szükséges ahhoz hogy az sx 525 ből ki tudjak lépni..és egy öninditos fejlettebb jószággal áljak neki az etremnek...
egyébként a sx 525 az egy nagyon nagyon jó gép volt ... berg egy köztes de hibás dolog..az sx -f 450 meg a könnyed legyen oly megbiz6ó mint a többi okosokkal beszéltük...és akkor viszont előrelépés leszmár mint az sx 525 hardendúró és kroccra használ6óság terén egyaránt....
még ez a butának hitt 4 fokozatos váltó is...12-48 olyan szépen bedolgozik alám mindehol...nyektetős léptetős zorrós kövessziklás hejbőlelinduló.. még lassan tolatós helyeken is! mendehol-mindehol...hogy csudi. . .
mióta a meleginditót feltettem a kormányra a kuplikarhoz..és igy küllőre indul gombnyomásra...véletlen ha leböffentem is..
hát rendesen ..imádom a gépet úgy ahogy van ...
de a lényeg .. a gumi.. nem a motor számit..az hogy béta ami 35 kilóval könnyeb mint egy 2015 ardzsentri 300 exc vagy egy 2013 sx-f 450.. vagy 2012 exc 300.. vagy egy majd 10 éves szerkó.. hanem az hogy hátul.. hátul az a gumi.. az új legyen
én meg azt mondom nem baj ha új.. legyne vágva az is jó.. de annyira ne legyen szar hogy már vágni se legyen érdemes.. akkor azért a szappantakony helyeken ne csodálkozzon a paraszt ha jégrevüzik...
vagy most akkor melyikre nem válaszoltam...? az ingyé kivisz?
nem kommunikálunk nem köszönsz.. de ingyé ki-viszki kategória? ..
vagy mi volt még a kérdés?
de ne törödjé semmivel...
hajtsunk jókat oszt ennyi...
dem úr mi történt?
csak nem vetted még észre.. a II.vh az ugy tröt ki a lengyeleket elfoglalta a német órszág...
itt a III.vh meg az hogy európát szépen elfoglalja a varjak hadserege...pont mint lengyelt.. egy puskaszó nélkül.. ezek is igy jönnek.. aztán egycőőő csak az övék a európa...minusz putyin... mert azért hozzá csak valamiért nem akarnak bemenni..de miért is?
áj em szorrri
tv mindég is nagy barátom marad...
mindég küldök neki a fészbukszon virágot a senkit sem hagyunk ki a motorozásból oldalára.. csak valamiért sosem köszöni meg.. lehet hogy azért mert .. kizárt
ez ki van zárva
goldennel beszéltük..
hogy vagy 1000szer megbeszéltük hogy százszor lebeszéltük már ezt a gumi kérdést( magyarul 10 szer megbeszéltük már a egyenként a 100szor kivesézett gumi esetét )
de nekem családom van... nix időm erre hogy megvágjam , mondjuk az új emese 3m.. vagy a mx 31 még kellően jó állapotú gumit is felrak6ttam volna...
de nekem családom van
jodos..
nem tudtam nem észrevenni hogy csak megszólitottál itt a fórumon...
pedig a köztünk lévő ürnek ez nem tehet jót.. már több pciho(pata)lógus motoros haver is megmondta...innen a forumról.. mind iró mind csak olvasók is......valamiért mikor meglátsz..itt a fórumon vagy akár élőben itthon...megvadulsz...beszólsz .. én meg nem birom ki hogy ne igazitsam helyre a dolgot...
tehát beirok olyat.. ami igaz hogy igaz de nem szép...mert hát te is nem szépen nyilvánultál meg felőlem......
tehát nem válaszol6ok
és akkor lehet ! hogy legközlebbi motorozáskor ahol te is ott vagy.. meg én is.... ott majd tudsz köszönni nekem is mint a többienek...
illeve szervezett motorozásba nem akarsz ugy mond kirekeszteni...
akkor még törleszthetem azt is hogy a múltkor ..
tényleg tőled el ne mvár6ó mód! nem hagytál kint románban...
ami akkor nekem nem kis szopó lett volna...
de sajnos akkor sem igértem semmit olyat meg főleg nem hogy gyere haza mert motorozom veled..
mivel már akkor is kapcsolattartásunk arra korlátozódott...
te felhivtál én felveszem( ellentétben ha forditva történt az sosem működött, valmiért te ne mtudtad felvenni..és gyakorlatilag sms re mentem hmv hejre motorozás miatt... itt is látszódik mekkora elvakult barom vagyok..de ez a hajtás nálam már függőség...és a jó hajtásért szembehunyva megyek,még gyagyásokkal is! szakadó esőben is...
de valahogy minég kibukott a szög a zsákból... valahogy mindég megtalálsz utána.. én meg visszaszúrok...
na ezt kellen abba hagyni...és lehet megent tudnán ujra menni...
ez a mikor viszele el ingyé mert te akkor izé volt..
ez olyan elhánytorgatós téma...nem?
mindég hogy én vagyok a elhánytorgató.. oszt tesség
de ne aggódj...
természetessen még adósod vagyok...
egyébként meg minden reggel tiszta lappal indul nálunk mindenki.. a köcsögölés is .. és a segitség is ..elfelejtve
mivel...barátok közt.. nix hánytorgatás
mert minden ami emlék.. az hánytorgatást szül
de egy dolog ezer 100alék...
a büdösrothadt életbe nem szóltam hogy gyere haza 1600km utazva azért hogy motorozzunk..
de ha hazajöttél és küldtél egy sms azért én álltam elébe esőben is..azért mondom nem kicsit vagyok
de mégis ez van...
ami nehéz veled utazáskor.. az a negativ hozzáállás panaszkodás...
olyan dolgokkal sirsz amik nálunk nálam sokkal szarabbak nehezebbek még sem sirok..sirunk neked..
próbálj kicsit pozitivabb lenni...
ha már kint olyan kolbászos az a kerítés.. ha meg nem olyan kolbászos...
vigyél magaddal kolbászt, majd adok én az itthoni kritésből..
mert itthoni keritésbe van kolbász bőven...
bár most épp migránskolbász van.. de ezek tiszták hisz nem eszik meg a disznaj húst
de aztán mondom teher alatt nő a pálma
ugyhogy az is menni fog délbe
lényeg...
felérek a képpatakon...
az eső rendessen locsolja a agyaghegyet
na mondon..haver.. itt lesz szopó nem is kicsi
nekiugrok...
1.. forog a motor semmi sebesség...a közepén a gyökerek aljáig sem jutok.. nem hogy a sziklalépcsősebb részig
vissza..bobozok az aljáig...
golden bontós fut neki...
golden a feléig jut.. túl a szoptató sziklás gyökeres részeken..onnan már nem jön vissza oldalazik matekozik jobbra balra...
bontós a úly emse 3 persze túljut rajta..
ggg..csak néz felfelé látja hogy ez itt neki.. nem lesz kis falat...
én elborult aggyal újra nekilövöm magam...de már az alján kettőben..full throtte...
lendületet veszeek.. sebességgel jutok a meredek agyagos kö kemény vizes szappan részre.. majd a sziklalépcsősön is átvisz a lendület.. meg a megafullthrottle(azért csak nyócvannal forog az a hátsó kerék ..meg lendület is volt + sikerült az oldalra kitöréseket megfogni
konkrétan fel csúsztam bontós fölé ..
olyan komoly volt a szitu...még az új ems 3 sem birta ki csont nélkül a feljárót...de már fent is vagyok a második kilyárónál...
mondom egylevegővel...
itt is 2 full...
na az itt nem jött már be hisz a második kiláyroban .. nem lehet lendületet tartani az első feléppő miatt..majd az oldalazóson... sem segitet a vizes mosószappan talaj...
..a kritikus rész alatt oldalazóba ment át a 80 forgó kerék... onnan muszály volt elvenni a gázt ..igy 2m rel alatt a gyökereknek... a fulgázos rendőrkanyarból sikerült egy ovatos eldőlést produkálni
majd a motorba kapaszkodva..húztam el magam és úgy próbáltam felálliani a motort hogy konkrétan egyetlen másodpercre sem sikerült megállni a motor mellett
egy 3 perces jégrevü következett ..a csak a jégpálya nem vizszintes hanem kellően meredek volt...
eközben sikerült valahogy fejjel lefelé lehúzni a motort a gyökerekbe beakadt lábtartót kiszabaditani...
majd megindulván lefele a 3 lábú szánkót bemutatva.. nekicsúsztam egy nagy fának és be a ktm alá...a takonysárganéban
ezek eddigre felérrtek a második kilyáróhoz( már bontós meg glden)úgy röhögtek mint a fakutya
én meg az életemért küzdök a motor alatt
de csak csak adott az isten annyi erőt hogy kiemeltem fáhozebékelődött elsőkerék ellenére is a motort magamról
majd le...
hát nem voltam kisimult és kiegyensúlyozott az alján...mert mondtam is .. na a röhögést lhet abbahagyin és bemutatni hogy is kell.
várakozásoknak megfelelően ..az úly ms3 a nyomba szépen felvitette bontóst.. golden vágott ms3 ja már nem vitte fel.. de sikerült neki szopás nélkül megfordulni és lejönni...
ggg addig lent matekozott a az első kilyárónál...
vissza mentem mert ennyi ideig ha nem jött vel valaki..(amig a jégrevüt én végigszoptam) akkor itt ne mis fog...
a szüntelenül szakadó eső sem segit rajtunk
na ekkor még ggg vel felmatekoztunk a másik oldalt...
aztán kis pihi szakasz..és eztán jött a heca patak visszafelé
na ennke a végén mondta.. na azt hitte ennél már nem jöhet semmi.. és ekkor nekem ezt még be kellett játszani
igazándiból...mondom 1 percet ha le volt maradva.. ugyhogy
nó problem...
de innen már tényleg nem jászotta mbe semmit...
ggg előtt hogy ilyen faxán megcsinálta a napot.. le a kalappal
de egy tuti..
sárba nem megyek ki zarándbe megvágatlan full lekopott emse 3 gumival
persze a legközelebbi -regiment utáni, regi hajtásásra- azért ez a gumi még birni fogja vágás nélkül is
de mikor olyan helyet oldott meg azt a 120cm magas szikla fellépést a patakban ami az ért nem szar még kondiban lévő manuszok nál sem
elsőre geccire visszahult ..aztán mondta hogy haverek ö ezt kihagyja...
de ismerjüka tagot és láttjuk hogy jön faxán oda álltunk...én felmentem előtte.. hogy lássa mi szitu...hallja hol mekkora a... full throttle
na aztán neki jött ö is úlyra.. és egyből feljött...
van az hogy jobban felmérjük egyes emberek képességét mint ők saját maguknak hát van
aztán még a patakon fel.. a gecijó kilyáót ami szárazban sem szar..
sokan úgy is benyalját .. ott is végül is felcsalogattuk...
mondjuk bonti lement a gg ért.. ö meg odaadta neki a szerkó 510 neu ms3 al..cigótublival kb 0,2 visszamaradt nyomásssal
na a full elkészült ember.. bonti után feljött a nagy 4t vel..
felért.. azt mondja.. bakker.. mai geci ez ...ez egyenessen úgy megindlt partnak felfelé.. ahol ő a sajátjával oldalazni sem birt...
na igen miondom erről van szó.. én az sx-f 450 ha levittem volna ...odaadom hogy hozza fl azt én meg az övét..
pont az ellentkező 6ást értem volna el
de nem baj.. ott elkészült mondtam is neki.. nem gond.. megállunk komolyabb szünetre...mert kellesz nekünk ..kell ilyen ember a csapatba újra...mert az a hosszú idő amig ő elzárkózott a motorozás elől egyéb fontos teendői miatt ...az igaz hogy megtépte a konditját.. de a tudás megmaradt figyeltem a felfeélben hogy matekozik operál a hegyoldalt és az faxán... nagyon faxán ment .. mc 4 gumi is gg 250 is dolgozott neki és ő is ahogy kell forditotta tette ide oda inditotta meg újra és újra...szóval... kifejezetten jó volt .. a kondihiány meg 1-2 motorozáson belül el fog tünni..vagy lehet már legközelebbre!
szóval
ott nagyobb szünet kajáltunk duma...
majd gó...
alig indulok el ..50m ha mentem.. ezek megálnak ..majd visszamenek...
mondom mi van..visszamegyek..
akkor mondja ggg hogy bakker.. ilyne még nem volt még 2010ben a déva A sem...nem tudja kinyújtani az ujjait... a negativ fákjú esete de nem egy ..hanem 2-3-4 ujjal
na mondom bakker...
mia fax van.. amig nem áltunk meg addig semmibaj.-..
most a 20 perc pihi után meg be vagy görcsölve?
mi a fax van...
ez azt jelenti akkor többet ne álljunk meg mert a pihenéstől begörcsöl a kezed ...
bakker megoldottam.. nem lesz több pihi nem lesz több negativ fákjÚÚ
aztán telt mult az idő..haladtunk szépen uticélunk felé(vissza az autóhoz! mert már mikor elindultunk 10mor akkor az volt a cél hogy a kocsihoz érjünk...16.30- és 17.00 között
szóval csak megyünk csak jön mindenki szépen...
mikor egyik kis hegyoldalt...jó sáras sixdajos es feljáró ban... fepengetünk.. a sáron kidöltfákon meredeek felfeléken...
fent a tetjén mondja golden...bakker .. mennyün a csorbáig el...
há modom..haver.. nem kéne kinyirni ggg..tök ügyes jól jön...
lesz egy új csapattag.. kell a frissités hogy sokan kihullottak...mert ha mondjuk..1800an lennénk.. mint hogy anniy migráns jön / nap...
akkro azt modom... haver.. egy olyan 1790 körül válaszunk már le a csapatból...de igy hogy 3 vagyunk akikkel állandóna számolni lehet...és akar is jönni..igy egy jó rájder jó ember és csapatember
szóval ne öljük meg .. pont a csorbánál
persze golden mosolyában ott az arany..és mikor ilyen ..az szinte még fényesebben csillog
mondom ...visszamegyek megnézem ggg-t
jó erőszakossen jutottam fel a mocsok emes 3mal.. de mondom ha már nem legalurról feljövök megent...de megnézem mit matekozik az emberünk...
hát a közepén volt.. és épp pont szépen újra mozgásba hozta a gg 250 és már kenete is felfelé...
na a közepétől én is nekivágtam.. olyan jó matekos hegyoldal szépen felmatekoztam én is.. és közbe agyaltam..
megfigyeltem ....egyre ügyesebben egyre könnyedebben jön mindehol...plusz eze neki uj mindehol! hába járt ki velünk 3-4éve ..+ sár is van...
felértünk..
golden egyense mivoltához hiven.. egyből mondta..
óóóóó..mi a faxt agyalsz gyerünk a csorbához...bele a bogaras patakba...nehyogy az legyen már.. hogy kijön az ember 3-4 év múlva .sárban.. azt otthon meg az a hir mennyen el hogy sehol nem volt neki nehéz a hely...óóóó a mocskos életbe ...
ekkor jöttem rá.. igaza van... nem puszilgatni kell az új tagot.. aki jól tudott úszni.. 3-4 éve- azt nem a gyerekmedencébe kell küldeni...egyből bele a mély vizbe
birja is.. tudja is.. akarja is..(és látom nem nyirjuk ki..csak jó kemény lesz ..de tudja birja csinálja!) és súlya alatt erősödik a pálma..
gó...
bogarasba is szépen kijött..
csorba fel a 530 eikszé kupliszétbaszós sziklafalnál is szépen felvezettük...persze szarrákopott ms 3 cigó tublival..még ott a meredek sziklalépcsőbe is úgy feltolta az sx-f 450 et mint a fény...
közbe csorbakilyáró az a jófajta sáros .. de újszerű mc4 pont ilyen oldalazós elforditósba 100% jó...plusz már hogy sokszor voltunk ott...benne a nyomok a hegybe.. már szinte csiken az egész
még igy szemből is a vasuti sinköves első szakasz is szépen felment.. de a többi...oly könnyeden tetem ide oda a kis könnyed gépet a zorróban hogy csudi köcsögszar gumi sem tudott vissza fogni még a butább részeken sem..ugyhogy kb
magamtól legjobb feljutást sikerült produkálni...
de golden is ott volt hamar... majd 1-2 percen belül ggg is.. mögötte a sortzáró bontós( akivel hol golden hol bontós de gyakorlatilag közrefogtuk igy mindig a jelöltet
bakker..
kerekded szemekkel figyultam és meghajlok golden tanácsa előtt...
mert jó gondolta volt .. nem simogatni nyalogatni az újult emberünket..
onnan már tudtam...
bakker.. itt nix mese....bővülhet a banda
hazafelé golden mondta a kékpatakból a dulplakilyáró felé mnnyek minden képp...
óóóó
mondom ha ver hog szopd ki a faxt.. én ott ezzel a gumiva lne mis jutok ki...(az full agyagrész sok sok gyökérrel) mind a két kilyárós része
de mondom..uccu neki..
na ekkor eleredt az eső
na mondom... leszarom... valahogy úgy is feljutok...
ha még oda eljutottunk.. az előtte lévő..gyanúsan nem soká heca A nyomos hazalejárón lefelé olyat küzdött mondenki
de végül is az alján elbúlyó 20cm magya tuskór is elkerülte az összes bobos( mert a végén igane csak bobozás volt a nyomban )
majd a duplakiályró hoz fe la kékpatakon...
]
sanyóóó..
kafi a race leirás
örülök hogy hogy örülsz hogy találkoztál tv vel...
mostmár ismritek egymást...igy ha legközlebb meglát és épp haverjaiddal beszélgeetsz vagy idegenekkel mindegy.. és messziről járni fog neked.. a tv féle minőségi üdvözlés:
hellóóó fasssszopóóóó...mi van veled a qúrrrwa anyád
amúgy kafi hogy igy vágtad a pitét...
tegnap mi is voltunk hajtani..
faja szakadó esős 7 után...
okossan fenthagytam azt az ms3 gumit máris más is jócskán leharcol....de ami polianában kétnaig..sárban -szárazban, szakadó esőben és a portor útszaaszokon! kitartott még rommákerekedett állapotában is...
na az itt zarándban meghozta a kivánt 6ást
eső után egy nappal.. a kőkemény sáragyak hegy konkrétan a nyomokon a letaposodt letapadt szappanos tetejű nyomokon reggel azt mondta... na itt te kishaver nem mész fel.. akkor sem ha 2 nyélen forgatod...akkor sem hiába megy mondjuk kettő nyélen 80at
na ez ahgy elkezdett kapirnyálni csak lassul minál jobban forgatam annál lassabb lett a menet.. majd megált.. sőt örültem ha oldalra nem tört ki a kerék alólam
persze az okosabbjaink..pl bontós az új ms 3 mal...ott nézte mi a retkes faszt bénázok...
golden a frissitett ms3 al ugyszintén...
mondjuk már a parkolóba volt kis kérdésük hogy akkor én biztos uy gondolom hogy ezzel a gumival? há mondom ja.. jó lesz ez..
mondjuk megvághattam volna...de úgy le van kerkdve hogy ezen vágni már
de ez van menni fog ez sárban
hát gecci nagyot tévedtem..
mondtam is (persze nem a napkezdőn mert az nem sártalajú hanem hegytalajú ott nevolt gondvele) a 3 dik felfelé kifényesitett kinaltam ösvény után...
haverek.. kb még egy 30 percet szoptatom magam..-(meg a bandát hogy rám várnak) aztán én visszakullogok a kocsihoz... mert aminek nix értelme.. az az.. hogy olyan túrát vezessek ahol...vagy csira helyeken megyünk .. vagy sehol nem jutok fel
mondták akkor mennyünk patakozni...ott ugy is jól fog a gumi
na ez igy is volt...
bele a patakba..
na persze ott fogott a lenyalt ms3 ott ment mint a távirat...
aztán ahogy bejeb értünk a hegyeb..belül a talaj is meg a sárosság is változtt.. ott nem volt anyira szappanos csúszós a teteje ott sárosabb(vastagabban sáros, nem az a kőkemény de sikamlós tetejű) volt mindehol .. amin meg lehetett menni a full lekerekedett emese3 mal
illetve ahol a hegynek az a nem a zarándra jellemző agyagos része volt .. ott megent nem volt hiba vele...
illetve rá kllet jönni hogy ha nem forgatom meg a kereket hanem tapadásra játszom...akkor egy alapjáraton felmegy .. mig ahogy húzom a gázt minél jobban ..meg 2 ben még még jobban.. úgy vezstem el a tapadást .. a lendületet és csak kikaparok kicsúsztatom magam alol a gépet..
szóval kellett kombinálni a sártól-talajösszetételtől függően.. függően...ezzel szélesitve a tudás-spekrtumot ami nem baj...
ugyhogy végül is mnagyon kafi jó kis erőszakolós menet lett belőle.. természetessen nem lespórolva a nehéz hejekkel sárban is kafin megcsinálva..
minusz a kékpatakból jobbra fel... na ott volt okoskodás mindenkitő.. de aztán a joboldalazós csiken(ami azért verseny A nak felel meg) csak feljutottunk...
de ott volt ám matek nem is kevés
az úlyrégi tag aki eljött velünk(ja gaszgaszos a tsávó.. 2007 gg250)
fainul elfáradt..de nem engedükmeg fel hogy feladja!csak azért mert kondihiányos még..de egyébként fainul ügyes birta végig.. bár a végére berakott heca patak felfelé...
azt mondta.. na ez muszály volt még a végére berakni?mertrt geci mód ki van...
mondom haver.....ne pamaszkodj...mert aki 1 percen belül itt van...megcsinálva kerülés nélkül... az összes akadályt...
az mindent mondhat csak azt nem hogy ki szotpta magát
..
persz ez már azután volt mikor 15.50 a szakadó esőben egy fél órálya vágtuk a pitét hazafelé
Kornélra visszatérve, pont 2x olyan gyorsan ment mint a többiek, de még így is bőven volt benne tartalék... Csak annyira ment, hogy ne fáradjon el a futam végére, de így is a 3. körben a mátrixnál már egy kört adott az utolsónak...
Tudod-e a profi sráccal, akit elvitt a mentő mi lett?
Kornél tényleg jól ment , ez a széria futómű dolog elég hihetetlennek tűnik, láttam mit művelt a motorja hátulja a mátrixon...persze ha ő mondta, elhiszem, biztos a jó testsúlyáthelyezések miatt tűnt simának a menet.
mert egy önindítószettet még el tudom képzelni hogy érezni azt a pár kilót
Nyílván nem neked, és a személyeknek kell megoldani a problémát. Ez nem is várható el. És megoldás sem lenne, a koordinálatalan polgári akció. Erre vannak a megfelelő szervek, megfelelő hatáskörrel.
Ügyes vagy, mint mindig!
http://youtu.be/9TCC4Em1YnU
https://www.youtube.com/watch?...
(Elvileg vannak választott vezetők akiknek ez is feladatuk, elvileg cselekednek is)
Azzal van gond, amit csinálnak? Nem tartod jónak? Mire gondolsz? Mi motivál a megoldás keresésre?
Nem kötekedés kép, csak kíváncsi vagyok
Ha belemerülsz szépen lassan kiderül, hogy nem tudod rendesen megoldani, mert egy globális feladatról van szó, amivel nem tudsz mit kezdeni, kicsi vagy hozzá, még országként is kicsi vagy hozzá, sőt lehet EUként is... (ezek is csak feltételezések bennem)
Mit tudsz tenni, max lokálisan kezeled a feladatokat amit generál a globális probléma...de ez nem megoldás, csak falevél vagdosás, mindig nő újabb, sose lesz vége...
Induljunk ki abból, amit ismerünk, az ember/önmagadból, te miért mennél el, nem véletlen indulnak el azok az emberek, lényegében új élőhelyet keresnek, mert a régit szétbaszták nekik vagy később(majd a természetrombolás miatt) szétbaszták maguknak.
A logikus megoldás, gyökér kivágása, az lenne, hogy a régi elő helyet visszaállítani, s szerintem mennének ők vissza maguktól, ha tudják biztosba mennek, megszűnt a baj, ami miatt eljöttek. (nem tartom valószínűnek, hogy ekkora tömeg gazdasági jobblét érdekében közlekedne így)
Erre gondoltam, hogy még az EU is kevés lehet hozzá, hogy felszámoljon generált háborúkat nem EU államban a saját haderejével/eszközeivel.
Mivel ezt nem lehet megoldani, mi marad...a lokális(országon, településen belüli) falevél vagdosás,
csak ez sose szül végleges megoldást!