fel lehet menni oldalazva, nem lehetetlen, csalós a kép, nézd a videót, ott jobban látszik.
A gázt+kuplungot, testsúlyt kell eltalálni, hogy ne kaparjon meg ne menjen le a segge, meg ne is fúlladjon le, ne ess hanyatt, stb.
• Long Range fuel tank with built-in seat for trail riding
• Knobby tires
• Front fender lift kit to prevent mud packing into fender
• Updated clutch setting for a more aggressive engagement
• Beta hand guards
• Distance meter mounted on handlebars
• Larger countershaft sprocket for casual trail riding
• Special graphics
loki.. ez faxa.. ugy néz ki mint a téwé flée átalakitott gépek...
karajul néz ki..de sajna ezek kb ugyan olyanok mint a fríík
hibridsége miatt lesz alkalmatlan az extrem endúróra..
bár bétának béta...
déw..
né mit találtam a garagéba..
sajna ez a sx-f ez okosságból 32 a hátsókerékanyája.. és 27 az elsőkerékanyája..de addig kerestem a garagéba.. egy fél órányi keresgéléssel...a flex heggesztő és a risz rossz krovakészletek közt... hogy.. találtam gyári KTM sx-f 450 kerékanyakulcsot.. 27-32...
tudom tudom a bódistól is lehet rendelni ilyet ..de minek ha talál az ember
ja és súlyra meg a 27 ,32 krova a szárral.. kb 5ször ekkora volt..
nem véletlen .
a gyári csak gyári
Szabin vagyok.
Kimentem ma a vihar után és előtt, nagyon élveztem a hűs levegőt, fincsi volt végre.
A talaj az kegyetlenül trükkös volt, ahol nem volt vizes fa/gyökér/sáros kő, ott atom nagyot fogott a gumi, viszont előbbieken akkorát lehetett zakózni, piszkosul csúsztak.
El is törtem a segédvázat megint egy ilyen reptetésben, kapart-kapart aztán fogott egy baromi nagyot
Néztem 2 új feljárót, az első az gyenge simán elmehet csirke nyomnak, a másik viszont kegyetlen, ott elidőztem egy órát biztos, mire felmásztam a tetejére, de egy fal fogadott felül, amit már nem sikerült megmászni ma, elfáradtam.
Nem lehetetlen a dolog, sőt szerintem, aki ügyes, annak gyorsba, akár 10 perc alatt fel lehet mászni a tetejébe.
Ez a látvány fogadott fent, ott próbálkoztam a fa előtt felmenni...a szikla alatt el lehet menni, s utána egy zorró és fent vagy a tetőn, csak meg kell kerülni.
faksza leirás..
bakker 15 azt jól bedobtad nekik.. de ez van... még jó hogy észredtted 10 perc után hogy nix szalagozás..
legközelebb kicsit erősebben nézd a szalagokat
az
A ketegóriát nem látom..
?
de ott 3 magyar is van akire tippelnék.. a norbi a robi meg a zsoltika...
de a képen ami a faszbukón van az on szakácsúr a 2 és talán varga úr a 3dik...
vagy hog volt?
mivel én egy gyenge pöcs vagyok, lehet nekem kezelhetőbb lenne...
ez a gyári kulcs ez teccik zari factory redi two perc alatt
http://www.betausa.com/node/19...
és a crosstrainer közt?
http://www.betausa.com/node/19...
Youtube linkek:
kics gáz, lassú menet
https://www.youtube.com/watch?...
merre tovább?
https://www.youtube.com/watch?...
csirke nyom
https://www.youtube.com/watch?...
https://www.youtube.com/watch?...
Fogtam a fejem, mikor megláttam, hogy balra nem tudok elmenni
http://youtu.be/LheNcOhTwRM
Ez volt az első feljáró, ami nehezebbnek tűnt alulról, de könnyű, sima csirke nyom fogós talajon.
https://www.youtube.com/watch?...
Full sárban persze érdekes lehet
A gázt+kuplungot, testsúlyt kell eltalálni, hogy ne kaparjon meg ne menjen le a segge, meg ne is fúlladjon le, ne ess hanyatt, stb.
http://www.betausa.com/node/17...
EVO 300 üléssel, tannakl,plusz extrák:
http://www.betausa.com/node/19...
• Long Range fuel tank with built-in seat for trail riding
• Knobby tires
• Front fender lift kit to prevent mud packing into fender
• Updated clutch setting for a more aggressive engagement
• Beta hand guards
• Distance meter mounted on handlebars
• Larger countershaft sprocket for casual trail riding
• Special graphics
+1000 dodóért?
Inkább szerintem egy BETA RR 300
http://www.betausa.com/node/19...
Indulsz regimenten? Azt láttam hogy neveztél.
karajul néz ki..de sajna ezek kb ugyan olyanok mint a fríík
hibridsége miatt lesz alkalmatlan az extrem endúróra..
bár bétának béta...
déw..
né mit találtam a garagéba..
sajna ez a sx-f ez okosságból 32 a hátsókerékanyája.. és 27 az elsőkerékanyája..de addig kerestem a garagéba.. egy fél órányi keresgéléssel...a flex heggesztő és a risz rossz krovakészletek közt... hogy.. találtam gyári KTM sx-f 450 kerékanyakulcsot.. 27-32...
tudom tudom a bódistól is lehet rendelni ilyet ..de minek ha talál az ember
ja és súlyra meg a 27 ,32 krova a szárral.. kb 5ször ekkora volt..
nem véletlen .
a gyári csak gyári
Kimentem ma a vihar után és előtt, nagyon élveztem a hűs levegőt, fincsi volt végre.
A talaj az kegyetlenül trükkös volt, ahol nem volt vizes fa/gyökér/sáros kő, ott atom nagyot fogott a gumi, viszont előbbieken akkorát lehetett zakózni, piszkosul csúsztak.
El is törtem a segédvázat megint egy ilyen reptetésben, kapart-kapart aztán fogott egy baromi nagyot
Néztem 2 új feljárót, az első az gyenge simán elmehet csirke nyomnak, a másik viszont kegyetlen, ott elidőztem egy órát biztos, mire felmásztam a tetejére, de egy fal fogadott felül, amit már nem sikerült megmászni ma, elfáradtam.
Nem lehetetlen a dolog, sőt szerintem, aki ügyes, annak gyorsba, akár 10 perc alatt fel lehet mászni a tetejébe.
Ez a látvány fogadott fent, ott próbálkoztam a fa előtt felmenni...a szikla alatt el lehet menni, s utána egy zorró és fent vagy a tetőn, csak meg kell kerülni.
Majd összedobok videót a szenvedésről
Grat a részvételhez és az eredményhez is.
Versenytapasztalat kell több, hogy ilyen hibákat ne csinálj, s akkor jobb lesz az eredmény is.
Kamrát miért nem vittél?
faksza leirás..
bakker 15 azt jól bedobtad nekik.. de ez van... még jó hogy észredtted 10 perc után hogy nix szalagozás..
legközelebb kicsit erősebben nézd a szalagokat
az
A ketegóriát nem látom..
?
de ott 3 magyar is van akire tippelnék.. a norbi a robi meg a zsoltika...
de a képen ami a faszbukón van az on szakácsúr a 2 és talán varga úr a 3dik...
vagy hog volt?