Ezzel a vassal már nem megyek messzebb, nem gondolom megbízhatónak, s más hajtását nem akarom agyonvágni, aki meg hozzám jön, ezzel számolhat.
A lélek azért jól tartja, eddig mindig hazahozott.
Valójában kiszolgál erre is a terep, mindig vannak mumusok.
Évi 1-2 alkalom jó lenne odakint, csak utazni ne kéne érte annyit
Hipp-hopp barbatrükk utazás lenne, motoroznék mindenfelé a világban, de szerintem más is
déw..
nem indulok..mert annyit motoroztam a nyomon hogy igazságtalan lenne volnyinnal márió helyivel(azaz románnal )meg a többi menővel szemben
lényeg nem indulok...
de ha te akorsz ott motorozni. és felveszed a kabcsolatot velünk.. demúrral.. vagy valakivel.. akkor azért a race után léesz ott hajtás...baráti ..
Nekem is a gyari vedok vanak a hutonel..de ritka ha baj van velük.
Ez rájder függő dolog..van aki parittyázik a motorral van aki tud motorozni...en próbálok motorozni de ugy sincs bajom
5mm-es sima háló, ami bevált, bár a beszúró ág ezt is hajlamos eldeformálni, de a hűtőig nem ér el, nekem a hűtővédőre van ráfogatva előtte 2cm legalább.
a pösti brigadéval egy dologban száz100alék egyet értünk...
de abban mindenek felet..
mikor odaállunk reggel a rajthoz...mondjuk egy polianában...
ott mindenkinek ! emes3 van fent
a többi
it dázönt metter...
bajan.. lemaradál
hát mert nem vagy elég... percre kész
láttam mindet.. karaj volt.. karaj a hej.. meg minden
a dörzsöltebbeji mind valami komolyat használnak...
5x5 acálháló.. rámerevitve a hűtővédőre... konkrétan ez 5ször akkorát ki tud védeni mint a gyári hűtőterelő.. ami konkrétan a legveszélyesebb ellen SEM véd...ami a 7-8mm vastag erőszakos alurról-oldalról beszúró ág
ez a háló ez svéd ez ellen is...meg a konkrét középvastag" most darabjaira széttöröm a hűtőlepkédet haver" erősebb ágak ellen is
de persze a lovagi tornák alkalmával használt dárda ami leszakitja a motor fél oldalát.. az ellen ez sem
dem úréknak a kézvédőből is jó a gyári lepkés
nekünk az sem...
idén 3-4 alkalom volt amikor szétcsaptam volna a ujjaimat ha nix..ez az alubetétes alukitétes gyári kátélyemes schufnitunnying fasztori kézvédőm...
legutolsó emlékezetes eset..
hosival vágatunk le downhillbe a hegymagosról..százaz talaj.. de a ut szélén lefolyó kis vályuban...viz...sikerült valahogy olyan bénán nyomváltani egyszer hogy pont az elejét elvezette oldalra.. iszonyat letoppantás.. és még igy is elkaptam egy 40 es fát.. a kézvédő oldalával lecsúsztatta...konkrétan lájf dénydzseros volt a szitul..de a haláliehdtségen kivül ezniatt semmi bajom sem lett.. egy semmiylen levencs védőnél.. két ullyamminimum kuka lett volan és valószinűleg takaork egy akkor át is .. hogy a többi testrészemmel sem tudni mi lett volna
de pösti brigadéban .. sk kivételével senki nem használ normális kézvédőt.. ők a visszahylyló karokra eskesznek
eská haver az kétszer nekicsúszott visszafelé olyan fának ami sikeressen leszggatta a kulliszektort..
a második szektopr megvétele után ő is vett alus kézvédőt
de azt mondaoom..
mindenki azt használjon amit akar..
van aki a béta xc 300 van akiszerkó részing fasztorival jár..
vannak a drz 400 haverek( ök foglalják a legkevessebb memóriát a telifonom teleonkönyvében )
van aki exc 300ktm...van aki nakgyon szereti van aki nem elégedett vele...
és vannak a dörzsöltek...
sx-f 450esek
lyaúl mondom pityusz?
bakker.. kaptam hozzá gyári ktm szerszámot.. csak ez az egy kulcs nem volt benne..
a karbialja leszedés és a 2t gyertya kiszedéses fungció fog hiányozni a legjobban
de nem most.. csak ha áttérek a 2t re
ezek krómos dolgok.. hát van benne króm inkább úgy mondiom.. ugy hegszetete mint a fány.. és eddig aztán nem gondolnám hogy valahol is elersztené
még valakinek aggálya?
ha eddig nem szikerült meggyőznötök hogy haznál6atlan szar.. már nem is fogtok
a te verziódnál a hegesztés a gyenge pont, nem azért mert a hegesztő tudásod minősítem, hanem mert ezek a krómos dolgok nem túl jól hegeszthetőek
nekem azt javasolták saválló pálcával hegesszem össze őket akkor jó eséllyel sikeresebb leszek
nekem gyertyakulcs az ilyen krovafejes megoldású
amúgy erre az alu anyára nem gondoltam, nem is látta még olyat... oda tényleg nem lenne jó a vékony lap
A gyari ktm szerszamcsomag nem jo? Abban van az a sokfunkcios kerekkulcs is. Azokkal a szerszamokkal darabokra lehet szedni a ktm et. Es szerintem az egesz csomag nincs 1 kg. A kerekkulcsnak van vagy 5 funkcioja. Meg a karbi aljan levo ulepitot is ki lehet vele tekerni egy fasza horonnyal.gyertyakulcs.stbstb
teljes hossza:22,5cm
súlya: 0,191 kg (azaz 191 gramm)
széelssége.. legvékonyabb a 27 mm kulcsnyilásnál 15mm ez felfekvő felület is..
a 32 nél meg 18 mm
ez nem mar bele az alu anyába.. mig egy 5mm az azért ha jól megtépik akkor azért csak nyomoritaná...
de szerinem karaj mind a kettő 5let
én ezt valóüsitottam meg itthoni anyagból kb 30 pece alatt...
vizsugaras vágóval is csinál6tam volna.. de az itthoni kis szever szivattyú az nem tud csak 0,35Mpa nyomást előállitani..fizikából gyengébbek kedvéért ez =3,5 bár
az azért még ha egy tű fokán is vezetném át.. nem vvágja át még az 1mm acéllemezt sem..
5ös hardox lemezből vágattál volna egyet és lett volna egy könnyű, vékony, erős kulcsod
amit aztán bárhová felszigszalagozhattál volna
bár ez pénzbe került volna.... igaz nem túl sokba
hogy minek a hátsókerék anya kulcs..
mert már jártuk úgy hogy leurtott a lánc beékelődött úgy hogy ha nem tudjuk kiszedni a hátsó kereket.. még msot is ot agyalnánk a völgy méjjén...
a múltkor meg a esikszefhaver kiszakitotta a öninditó kábelt a kaopcsolóból.. na ha ott pityuszéknak nix szerszáma..ök sem boldogulnak vele...
ugyhogy azt mondó vagyok.. minimális szerszám nem árthat ilyne kis baréti hajtások alkalmával
dév.
.faxa a hely.. mint mindég
ha nem olyan messze laknál mint a redzsiment 13..ami azért 1800-2200m magasságokkal van megáldva....akkor sürűn találkoznánk a megvásátrolt gps sem segiti elő hogy máshova menyünk a 2napos hajtások alkalmával mert olyan helyekre viszenk a gps-ben a race nyomok
dév kicsit shufnitunning fasztoi az a kulcs.. de azért örülök hogy egyből Kátéjem poverpárcosnak nézted
loki bebuktatott
reggel akartam szerezni be a kulcsot...egy 32..és egy 27 legyen rajta...végül is... adtak volna kulcsot csillagcsillagban is!,de.. akkora volt...hogy a bézbólütös támadokat erölködés nélkül szereltem volna le
na akkor agyaltam hogy a régi 27 röviditett csillag kulcsra.. a másik végére ráhegesztem a 32 krovafejet a tartalék készletből...
mert az első az az volt hogy simán 27-es krova meg 32 meg hajtószár....de az is mocsok nehéz volt...
akkor nézegettem.. ha csak a 32es lapolt végét hegeszteném rá.. mint egy csillagkulcs nézne ki..
az vékony is lenne elég erős is .. és felettébb könnyű...
de tovább nézve...van ott 27 tarcsi krovafej is...és akkor vizint nem vágiom szét a hettyúnyakas imbusz 27 röviditett kulcsot hanem teljessen úlyat csinálok...
a 27 ből ..15mm vágódott le..igy a teli korvafejrész( a súly!) az leugrot róla..
a 32 ről 18mm lett a 6lapolt inbuszos rész...az is olyan könnyed mint a pehely..majd egy 15x15 szelvényből egy 17cm darab ugrott be a kettő krovamaradvány közé ami megent könnyű minyt a pehely...
felhegesztettem..körbe...és kb olyan erős lett hogy nix az a baromira meghúzott kerékcsavar ami kifogna rajta.. még akkro sem ha szétroppantotta az idióta a csapágytávtartót mert úgy meghúzta volna
egyre kellet figyelni..
mikor a hatlaplátszódó résznél hegesztettem .. ne follyon oda a ömledék a 6laprészhez...mert ott 2-3mm volt a vastagság a csücsökben..és azt kidolgozni...elég gány meló lett volna..
de egész jó lett..
aztán lefúlytam gyári ktmes fekete sprajjal..és shufnitunning fasztpri részing..redi tu perc alatt kész...
hát egy fél órát biztos beledobáltam.. de nem egyóriás batár nehéz valami..
viszont könnyű erős.. és még..tetszetős is pont mint egy gyári
Persze mindenki maga dönti el, mit rak a motorjára