ami a váltó motor használ6ó fordulatszám utazót illete..
ez a 3000-9000 dolgózó sx 525..ami 8000 felett már rendessen rezonál..
illetv e sx-f 450 ami még 10000 felett sem érzi gondban magát..
ez pont az jelenti.. ha halálravöviditem.. mint az 525 is volt ugyan az a áátétel ek vannak ebbe is!)
akkor is .. olyan les zz 4 ben mint az 5 volt ötben..
a mostani már mgvelelő áttételt ha 12..48..ról 52 re variálom az is 10% az egy fél fokozattam visszáb veszi... már rendessen lépésbe is tud menni...szklásban...de az utazója meg a rég 5dikjéhez lesz fog6ó.. ami .. azért 70 körül... odaböncörögni valahoval... vagy az erdei gyorsakon meg leforgatva is bőségsen elég lesz...
ugyhogy a válttó az csask ha valamiért szétboritásra kerülen.. ami valószinúleg 2-3 blül nem következik be..
kroccra .me előre egy 13..14 lk..mint a gyári áttétel is.. és kb annyit fog lépni mint az sx 525 6dik ban!
mert igy a 12-48 is épp lemarad a végén a 6os váltójó nagybatároktól( 509ccm..vagy 565 ccm ektől!)
egyenlőre ez lesz.. a kutyacsontvédőnek meg halálit hallottam...
a blokkvédőre egy olyan erősebb műszaki gumidarabot kettő csavrarral odafogatnak!.. akár gumikerék oldalából.. az a 2-3mm vastagot rögzitettek.. azt levezettél a rugóstag alsó részéig.. kb 10cm hosszú lófax.. odakötegelőzték hogy ne lógjon a kutyacsont alatt a földreés kész...
nix súlya átcsúsztat de igazán az átcsúszással csak az a lényeg szikla ne baxódjon oda neki.. és ez meg ettől 100% megvédi...
ami még lehet .. egy zsanérral egy 5cm széle aludarabot odaffogatni a blokkvédőhöz.. nylevként nyúlik hátra a kutyacsontot védőle...
és ha azon megy át az még le is csősztatja a sziklás részeket ott
ggyári csontédő is a van amúgy..
dév
faragni való mindég van
a 12-48 rról ah másik láncszettet rakok fel kipróbálom az 50..52...
egyébkén e za 12-48 ez most ott azért jól teljesített a regiment 13 nyomain még igy a rövid 4 váltóval is.. erdei részeken...ösvénykeken..de egy 12-50 még az is bőven jó lesz...
ez a 12-48 úgy ment mint a berg 5dikben sem ment a 12-50!
azért nem mindegy hogy a 3-9500...vagy 3000-11500ig forog a gép..
hihetetlen széles a spektrum ahol működik a sx-f 450 ezzel a lendkeréksúllyal(anélkül nem tudom..de igy nagyon jó mindenhol..nem véletlen van rá ez a tuning az amaerikaiaknál
+ könnyű...finom..
akarok egy kutyacsont védőt is.. bár ha most a poianában elvoltam nélküle.. nem egy nagyon mozgató dolog.-. meg hallottam okosságokat rá! olyan okosságot beszarsz...
de mondom eddog ezzel a problémával nem tallkoztam.. pedig volt kö itt rendessen
ami lesz ...
ha mondjuk 2-3 év múlva odér hogy szétboritom..akkor az xc- 450 24-24 ötödik sebességét megkapja..
mert ha nem erdei nyomon megyünk..(oda az hogy kiforgatom 4dikben oda az bőségseesn bőségessen elé!)
akkor azért egy 90 utazóhoz kell az az 5dik
de egyébként eredei részken.. sehol...még a 12-48 ..de gyanúsabbn 12-50 sem..
Ha valamelyikőtöknek nem jön be a mostani, utána próbáljátok ki ezt, kicsit nagyobb rugóúttal rendelkező teleszkóp kell bele és lehet vele menni hard endúrózni
Robogót még egyszer tuti nem szerelek
Azt a sok szart amit ráraknak burkolatnak, míg lebontja az ember, addig szétborítom az RMX blokkot...
Ismerős mondta nézzem már meg mert szitál az eleje, fékezésnél ugrál, kanyarban gáz, stb. Alul a kormánycsapágyból hiányzott a golyók fele, felül a kontra már majdnem letekeredve a menetről
Az se semmi, hogy felül olyan golyós csapágy van benne mint a bicigliben, de alul a golyókat is kerékpár csapágygolyókból lehetett pótolni Alul semmi porvédő, kapja a port 1:1 ben a szerkezet.
Vagy valaki már faragta s kihagyta
Nem gondoltam volna, hogy egy peugeot robogó így, ilyen cuccokból van összerakva.
Ha viszik adni kell .Nincs olyan ,hogy kitartod az àràt..Csak bizonyos helyzetekbe. Az meg hogy jo a 450 nekem meg a 250 az fogja megmutatni,hogy meddig tartjuk meg.
aztán mikor hazajöttünk...a nyaralásból...
már tudtam mi hogy mukk...mivel nagyon kipihenten kitaláltam..
az új gép megveszem...és lebontok amarról mindent ami ezen nix..
haver is mondta , mikor a 2012 ktm eladta... full leszedett róla mindent használhatót és a szétkopott mocskot odarakta.. igaz 100 olcsóban volt ,de a vevő odament csavarta a fejét..de mivel ezeknek csak apénz számít.. megvette...
na okos barétomtól tanulván én is ezt tettem..
2 napig szereltem a berg ktm kombót...
majd mikor minde jó cuccos lekerült a bergről...akkor az egy az egybe levontam az árából...+ mivel amaz ta gépet kátélyem putyunak hála nagyon karajul ikerült megvenni.. még ugy voltam benne az a faragott ár is alkuképs lesz...
+ még hogy beleraktam a tarcsi kereket ami...hause méd szinter ..igy az alkuképes árból.. a új kerék különbözetét is mondopm elengedem ha úgy lesz...
úgy is lett...
a végén igy is majd elbaxtam mertt túl hamar mondtam rá hogy jó akkor kezet rá...
mert a kialkudós árat mikor benyögtet a közelitő ár felénél 5 rugóvala kvesebbet .. csak 5ig számoltam és mondtam.. jó kezet rá
na ott majdnem izé lett.. mert a minimál ártól (amit az alku elején ő benyögött...atől végül is a középár .. a fullokádék kerékkel ....faa lett
de gánylásól szó nix..meg arról sem hogy át let téve valaki is...
a motort már hirdetékor ezzel raktam fel!
illetve ott volt az mikor jól nézett ki a berg..a másik árába.. akkor nem kellett senkinek....
akkor ne.. itt a fullolcsó full retek kinézet.. és tesség rabol rá a harcsa...
rendbe dobálja abból a léből amit nekem sajnáltak volna odaadni a jó cuccosokért..hát hajrá
ucu nki...
igazándiból ha mindent fullosan rajta hagyok ..akkor is ebbe az árba kellett volna neki...
ugyhogy ez van...
van a janó 70kettő aki a full motrjait 1-2-3-4 hónaop várakozással eladja tömött árban
meg vagyok én aki.. csak a levett cuccokkal a alacsony árban tudok elani..
lásd az sx 525..
fc 450
fe 570..ezek mind úgy mentek el...
mert jó áron senki nem volt jelentkező sem!
lyanó...szándék az van...
de csak akkor ha még legalább 1-2 emberrel beülünk 1 gépbe..
meert a 4 óra út egyedül... az is elég fárasztó..de a 10 óra ..egyedül...nem vállalom be...asszonyt gyereket vihetném..de a kinemmond6om hova mikor mentünk nyaralni mert nem szabad azt a szót kimondani szóval oda az autópályán csak végig hasit az ember tipusú utazást, azt is nehezen viselték.. akkor ez a kóválygás a falvakban 600km .. ezt konkrétan nem tudnák feldolgozni...
amúgy van már tervben 1-2-3-4-6-8-5-9-7 embernek tervben hogy akar..
szóval ha lesz valaki konkrét! akkor gó...
de mért kérdezed?
mert te is fiam burkus
majd összeegyeztethetjük...
a többike szaviból kivett gány motoreladásól ...
megent a pszichológiája.
mikor kitaláltam hogy lesz esigszef...innyektorós...2013 as akkor a gépet full állapotában is( múz védők úlygumik úly mindenkurvaannyával. )felraktam...
illetve irtam hogy sak védők extrák nélkül menniy az annyi...
senki nem hivott(hazudok..mint mindég..de lényeg hogyegy érdeklődő .. de komoly egy sem!)
pedig oda volt irva a védők nélküli ár .. meg mindenki nged a motorárból én is.. tehát .. azért jöhetet volan valaki ugy is..
de nem jött
most is hogy voltam poiba.. az 4.05 perc szombat du semmi forgalom
de péntek reggel 4.20 volt..
na mondm ebből kettő kevés ahoz hogy kimennyek csikiba.. há mondom az ..az nagyon kemény... de ez nem jelenti azt hogy nem megyek
irigyek vagytok az úly tulajra a hádtcshó kerék miatt..mÍÍÍÍ?
house synter tecsnolodzsy...
még annó ez volt az első 18as kerekem.. még jódossal bótoltunk..
hát nem keveset engedtem ez miatt..de még igy is megérte hogy itt maradt a berg gyári kereke
csavarta a fejét nagyon.. de mikor beinditottaam.. onnantól kezdett agyalni hogy a gép jó
amennyit engedtem belefért hogy a szépkerék nálam maradt. ..
de ö is jól járt. ..mert lett egy 570 bergje
papiroz6óés rádobál egy 2 kilót és szép motort épit magának.. mondta is majd egy hónap mulva nézzem meg milyen szép lesz a berg..
há mondom karaj...
építsetek már akkor rendes autó utakat ne kellejen megdögleni egy 10 en órás utazástól makadám uton. plusz aki még messzebbről menne. amúgy az elgondolás baba nagyon! vagy szaladj le egy edzésre a kiskunsági homokra!
En unom az ilyen cirkuszi mutatvanyokat,szervezkedni nyilvanosam majomkodni,...talan mert nap mint nap ezt csinalom :))
Na de a lenyeg,hogy en szeretem meg hagyni a motoros heleyinket ugy ahogy van,csendbe,nem nagy dobra verni,nyugisba motorozni,nem feltunoskodni,nem fel hivni a figyelmet,mert aztan ha valami van akkor csak hozzank jonnek,minket vesznek elo...na de ha mar fel kertek a szervezesbe akkor segitek es oda teszema csontot...tuttira faja dolog lesz...alitolag jonnek tobben Magyarhonbol is,feloletek,es lesznek elegen,de inkabb kisebbet akarunk mint nepes csapatot..max 30 szemellyel,vagy 40,hogy lehessen kezelni a dolgokat,olyan teszt eredmenye keppen..ha jol sul el a dolog,es a terep is elvezhetoen kelloen taktikas es szep lessz,talan fejlesztunk jovore.
Nem bannam ha a forumon szajaskodok is eljonnenek...azt en kimondottan dijjaznam...ennyi ido utan!
Ezt a fesztivalt azert csinaljuk igy masodjara meg mert kertek a "magyarok"..
Ha jol sikerul a teszt es a terep akkor jovore be rakjuk az enduro,hard enduro bajnoksagba.
Penz dija minimalis,a benzin fuvarozasa ,csoki,viz,kaja benne lessz.Elso nap,koves nem nagy gazas de vad szep terep.
2Napba Patrick meg kert valaljak fo szerepet,marmint a tura kinezetelebe es milyensegebe.Amit tudok,hogy vegyes ,koves patakokkal,technikas felmenokkel es egy banyaval is lessz fuszerezve.
A banyaba lehet majd becsuletes gazakat huzni,a nehzebb feljarokba a Bull szakasznak lehet majd cikicakit gyakorolni,es a koves hosszu patakok sem maradnak el.Olyan terep lessz kivalasztva,hogy motoron lehessen meg csinalni,motorozhato elvezheto legyen.Nem abberraciokrol es keptelenseg feljarokrol akarunk este beszelgetni,hanem elvezetes motorozasrol,amit 99 % be lehet fejezni,ha a megfelelo kategoriaba nevezel.
Nem motor apritos toros a terep,de azert meg van a avadsaga.Nincsenek orribilis Romaniacsos tipusu hosszu fel es le jarok ahol az eletedert sirnal,hanem gyors es valtakozos a terep.
Itt ha lassu is vagy elvezhetoen lehet motorozni.
Deeee szerintem a bull kategoiaba egy 450 SX-farokkal fel lehet probalni a kutyahajto medvekergeto szekelybicskas menyasszonyt
ami a váltó motor használ6ó fordulatszám utazót illete..
ez a 3000-9000 dolgózó sx 525..ami 8000 felett már rendessen rezonál..
illetv e sx-f 450 ami még 10000 felett sem érzi gondban magát..
ez pont az jelenti.. ha halálravöviditem.. mint az 525 is volt ugyan az a áátétel ek vannak ebbe is!)
akkor is .. olyan les zz 4 ben mint az 5 volt ötben..
a mostani már mgvelelő áttételt ha 12..48..ról 52 re variálom az is 10% az egy fél fokozattam visszáb veszi... már rendessen lépésbe is tud menni...szklásban...de az utazója meg a rég 5dikjéhez lesz fog6ó.. ami .. azért 70 körül... odaböncörögni valahoval... vagy az erdei gyorsakon meg leforgatva is bőségsen elég lesz...
ugyhogy a válttó az csask ha valamiért szétboritásra kerülen.. ami valószinúleg 2-3 blül nem következik be..
kroccra .me előre egy 13..14 lk..mint a gyári áttétel is.. és kb annyit fog lépni mint az sx 525 6dik ban!
mert igy a 12-48 is épp lemarad a végén a 6os váltójó nagybatároktól( 509ccm..vagy 565 ccm ektől!)
egyenlőre ez lesz.. a kutyacsontvédőnek meg halálit hallottam...
a blokkvédőre egy olyan erősebb műszaki gumidarabot kettő csavrarral odafogatnak!.. akár gumikerék oldalából.. az a 2-3mm vastagot rögzitettek.. azt levezettél a rugóstag alsó részéig.. kb 10cm hosszú lófax.. odakötegelőzték hogy ne lógjon a kutyacsont alatt a földreés kész...
nix súlya átcsúsztat de igazán az átcsúszással csak az a lényeg szikla ne baxódjon oda neki.. és ez meg ettől 100% megvédi...
ami még lehet .. egy zsanérral egy 5cm széle aludarabot odaffogatni a blokkvédőhöz.. nylevként nyúlik hátra a kutyacsontot védőle...
és ha azon megy át az még le is csősztatja a sziklás részeket ott
ggyári csontédő is a van amúgy..