A taxisnak kell azt bitonyitania .hogy i csak pl szegedtol vitte x helyre. Avagy neme aegedkezett a hatar atlepesben is . de gonzo viztos tudja a pibros valaszt. Amig rendezetlen papirokkal szedelgo feketeket fuvaroz egy taxis az biztos hogy necces. Hozzateszem a rendorok is ott raboljak le ezeket ahol erik! Jo kis biznisz ez. Azert is meg lehet oket fejni ha engwdi meg par szaz metert haladni y iranyba.
Ne legyél ilyen naív, ha van pénzed, neked is megcsinálják egyből...
TB-alapján meg várhatsz a sorodra, lásd MR vizsgálatok stb, magánban elmész 2 nap alatt megvan, TB alapján kb 2-3 hónapos várakozási sorrend, s ami még viccesebb, hogy ha kiperkálod az árát, ugyan oda elmehetsz 2 napon belül, ahova TB alapján várnod kell rá Befizetett TB ért ne te kapsz ellenszolgáltatást, hanem lenyeli állambácsi, s felhasználja valamire, de ez igaz a többire is, amit az állam felé fizetsz be, nem létezik olyan, hogy magánszámla, ez csak "átverés" a nyugdíj esetében is.
Ami nekem még érdekes volt, hogy a magyarul nem beszélő külföldieknek magyar nyelvű plakáttal üzennek... .
Írigyellek a talajért, nagyon jól fog ott nálatok a fenyvesben, de ezt már elmondtam párszor
Hétvégén elmentem új helyre, ott is tiszta szikla, guruló kő, ha nem engedem le a gumát 0.5 alá, képtelenség rajta ahaladni, a másik bibi meg a sok kis friss erdő, képtelenség rajta átmenni, a hegy nyugai oldala átjárhatatlan fiatal cserje
Ez igen érdekes, a TAXIS nak vagy akár a MÁV jegykiadónak talán el kéne kérni a személyit? Kifizette a szolgáltatást, volt rá pénze, akkor miért ne vihetné el akárhova?
Itt már nincs tiltott határátkelés esete, MO A pontjáról szállítja őket B pontra, így nem értem, hol itt a jogsértés? (OK előtte lehet tiltott átkelés volt, de azért miért felelős a taxis)
Paran azert jol megszedik magukat ezen is. Pl haver egy hete bicajozgatott szeged fele. Belebotlott 3 sir csavoba. Hivattak vele egy taxir aki fejenkent 200 euroert fel is vitte oket pestre.600 euros melo 3 oras kocsizasert.aznap 2 x fordult. De elotte meg betertek abba a csardaba lakmarozni ahova te nem szeretsz beulni mororozas utan es meg a bicajos havert is beibvitaltak. Elivettek a zsebeikbol egy marek 100 eurost kb volt naluk fejenkent 2-3 ezer euro. Oszt elvileg mar a celteruleten vannak 3000 km es ut vegen
Ne idegeskedjel. Ez meg csak a kezdet. Majd ezek ittis elkezdenek szaporodni szepen gyorsan. Lesz ittis sok szep szines gyermek akik majd kiturjak a tieidet az iskolakbol.es mig te dolgozgatsz ezek megkapjak ugyanannak a penznek a tobbszoroset raszorultsagi alapon. A jo oldala. Hogy egy ket ev es olyan jol fognak elni hogy lesz par afro enduros akiket ki lehet szervezni a zarandba vendeghajtasra!
hály kolbik...
látom motorozással kapcsolatos témák offolják a kommunikationolokat...
hát volt tegnap más élmény is...
14.00
megy a pösti gyors...
mamát kikisértük hagy látogassa meg a nővérét...
beáll a vonat...és az egyik kocsiba úr isten.. vigyorgó varjaka vihorásznak...ingyé...jóllakottan...
mert ezekre havi 150.000 ft a fejadag kajára.. de a 800ezer közmunkás meg havi 47.000ből éljen meg kajaruha rezsi szállás..
hát persze hogy vigyorognak .. hát rajtunk röhögnek
azt kérdem a káláúz úrtól..
neharagudjámegmegneharagudjá...de ezeket nekünk ingyé kell vinni az adófizetők lóvélyábó?
ha idáig elette öket a penész gyalog meg több ezer ájróból idecsemészték öket.. mért nem mennek akkor saját zsebből.. vagy tovább is gyalog...mint petőfi is....hát az is felment pöstibe...mikor hivta a mehetnék..
akkor ezeket mért kell szállásolni?
etetni orvosolni?
mikor meg összeverkeszenek .. akkor mért kell beavatkozni..hát ugyan azt ogják csinálni itt is mikor már elég sok-KAN-leszenk..mint a hazájukban is.. éhinségst dögvész meg háborút!
mert benne van a vallásukba a vérükbe...
semmi épités csak a meglévő lerombolása egy igazi afrikai darázs fajta.. túlél pusztit..és GYŐZ
haver bemegy a gyerekkel szemészetrre..1,5 hónapos időpont...
ott kiderült hogy ez nem jó uigy mert a pupillályát kágitani kell a gyereknek .. kapott egy másik időpontot megint 1 hónapra...
kijönnek jön utánuk az aszisztens.. a kint ülő szépséget.. aki aztán baszottul nem menekült hanem ...HONFOGLALÓ ELŐ FUTÁR!
kimegy belecseppenti a pupillatágitót .. és komám nem birta szó nélkül...
azt mondja..
fizetem a tb 20 éve..több hónapot várok és ugyan ezt egy ilyen sehova nem fizetőnek... megcsinálják egyből?
hát nekik ez jár...
mondtam a megoldást..
mért nem mondtad.. ez a gyekek ezi tt melletem (a saját fia) ez egy migráns.. és baj van a szemével nézzük már meg...
egyből lett volna kellő odafigyelés
A szeptember eleire tervezett barati motorozas egy jo terepu jo talaju szep terepen lesz. Ez vegul is elokeszulet a jovobe megszervezendo extrem enduro nemzetkozi szakaszanak...aha kicsit meresz dolognak tunik jarviszekot elhozni de Patrick szerint minden csak szervezes kerdese...amugy az oreg fiu tervezte a HEPN fasza proligjat es rengeteg nemzetkozi enduro verseny bajnoksag Vb es trening sikeres szervezesen van tul..
Ugyhogy szar nem lesz...nem az a vege az életének motorozas hanem elvezetes ..
dév
lényeg a lényegben..
sokksl sokal jobb volt ez pályára..
pedig csani is próbálta mbenne ma tartani..meg tartotta ia a lelket hogy összehasolnitottak 2-3 motort és a fe 570 a gyári futóművel udta 1 secen belül tartani a full tuning telós sx-f 450..
hát ez mekkora marhaság
elszóltam magam még az elején.. jó rátalált sebesség meg gáz.. a szintkülünbségse felugrásnál...
be is repültem oda a gödörbe ahol a nagybálnál már kifelé gyorsitottak... bele a szembepartba..a majd méteres hullámba
néztem is a levegőbe.. hú bazdmeg.. itt megdöglök-szétszakadok a leérkezéskor...
aztán jött a valóság.. anem tudom de az 1200 ályrós elsőteló.. épp csak majd lekoppant.. de talán még azt sem ...és mentem tovább mint a szépvész
lényeg hihetetlen jól ment.. élveztem minden percét.. persze a magnéziumtól nem lettem erősebb..cssaka a be nem görcsölés.. az kiba sokat számit...végig élvesztem nem volt holtpont...
de mikor kiáltam a legvégén...latámsztom a gépet odamék a kocsihoz..na akkor éreztem.. hÚÚÚ bakker.. rendessen dülöngélve megyek a buckás füvesen..kóválygok...
rendessen kiszivot...
de olyan volt ..
ez sűritve lesz ..romániai hajtásoktól függetlenül is
dév...
ebbe egy 4 fokozatú váltó van..
de nem úgy mitn a régis esikszeffekben.. ez a endúóblokos ez más...
annak ellenére hogy ugyan az a ogszámelosztás mint a 2001- 520 esiksztől a 2009 450 esikszekig!
itt visszatértek ahhoz hogy a váltó az enduró exc és sx az kompatibilis...
illetve az amerikai 450 az ..5 fokozatú!
csak a régieknél kelelt veb le 2 fogaskerék egy kapcsolóvilla meg a labirint tengelynél volt valami stift amit a hkiszedtél akkor a maradék 2 fokozatot i sel bortad forgatni a tengelyt ..a hjól tudom...
ennél ez elbaszottabb...
itt 4 fogaskerék kell...mert ennek a kapcsoló körmén nixenek meg a fogaskoszoró.. erről lespórolták...
ezért ez a 6 váltó mokolás nem occsó játék.. ez simán benne van egy komplex felújitás árában
de az xc- 450 5 gangosa.. az két fogaskerék..1 léptetővilla... és a labirint tengejt még nem suilabizáltam ki hiogy ugany az a cikkszám vagy sem...
szóval nem gyerekjáték..... és nem kis utánanézés is hogy mikoet is kell hozzá rendelni...
egyenlőre hanyagaolom...amig egyben lehet artani a blokkot addig csak pu6olózgatok.. mikor meg majd úgy áll(rmélem nagyon soká) hogy meggyűrűzöm vagy felújutom (szóval mikor a hengerfej lejön.. akkor már a maradékot is megcsinál6om
de addig...
délelőtti órákban voltam kint..a kispályámon...és csak lestem...
8+12+45 percet mentem...de hihetetlen katgória volt z egész..
jó mondjuk már okosabben két mgnézium pwezsgővel keztdem a reggelit!
+ az ivósomba is tettem vagy.. a literhez 4 tablit... semmi görcsölés nem volt! semmi!
na ilyen még nem volt...csk kell az a + magnézium...(valószinűleg felfedeztem a spanyol viasz-kosvásznat )
lényeg az egészben..
13-48..
ez a 12- 48as múlkori endúrós áttétel hez képst rendessen odabaszott a témának...
motorr jobban ment mint eddig.. mondjuk az is benne van hogy kipihent és már nem elsőmotorozós telóállítos volt a dolog!
de ez a áttételle. lett még egy + fokozat..
amit eddig négy röviden elintézett ..az most 3dikban megvolt..
gyanússan jobb lenne egy 13-47..46 ( a gyéri 14-50 az nem véletlen) de hozott anyaagból ez a 114 láncal ez van most meg két úlyszerű 48as lk.. amit kikukázni nem fogok.. szóval..
ez a 13-48 ez
nagyon nagyon közel volt az ideálishoz...mond6ni talán az is volt...
mert mindehova meglett az a fokozat ami hozzá tartozik...! márnmint kanyarokhoz egyenesekhez...
eddig a 12-48 ez eléggé lebaszot volt....
kevesebbet kell váltani..sokkal! mint a fe 570 egyszrűen rugalmasabb sokkal jobb ez a gép páláyzni is
de ki érrti ezt .. hisz ez egy sx-f 450..és lyobb pályázni mint a fe 570.. hogy a rákba
egyszerűen hihetetlen...
a nagy bálnához képest ég és föld...nem is véletlen azzal jó ha 3-4 voltam pályán az egy év alatt...
a nagy bálna az az sx 525 képest is nem volt semmi különbség.. sőt talán az sx 525 javára borult a mérleg..pályán minden képp..endúrózni azért me volt szar az 570..de a pályán .. olyan cska nagy volt a tömege vagy a fax tudja.. nem eröltettem vele soha...valahogy az a tartomány ahol jó volt vele mennei....az valahogy..
a fax tudja..
lényeg
fe 570.. sx 525 nél...az visszaforditós ugrós résznél.. az 3-4 kanyarkombináció egyenes ugrtatá..egymás utánban .. ott a nagy gépeknél.. 2-3-4 ...volt a menő.. ennél meg..2-3..és már úgy megy mint az állat ..negyediket leváltani.. nem is lehet meg felesleges is volna...
valahogy csak az a 3000-11500 fordulatszámtartomány csak megeszi a nagy ccm 3000-9000 és még rezonálnak is mint a barom...szóval azok .. valahogy 3-6...7000 ig ha volt használva..
a sx kicsi meg .. elvan alul is .. forog felül is ..rezonálás lófax
Biztos lehetsz benne,hogy egyik profi versenyzo sem indul 4T vel a Romaniacson...ott vannak olyan befele ereszkedok,hogy siman kapna 5 percet is egy ereszkedobe....es sok az olyan befele,hogy gyalog is felelmetes,nem hogy motoronn....es hosszuak es sok van
Ezek a nehezebb reszek nem rakodnak be a fesztivalos turaba...csak ha valaki kemenynek erzi magat az nyugodtam meg csinalhatja...de ilyesmi es ennel konyebbek lesznek vagy 8 feljaro..es azon kivul az osszekotok amik megint szepek es jo motorozhato helyek
Most Romaniacs előtt, tuti, hogy az éves fittségi szintjük csúcsán kell legyenek, azért 5 nap egymás után hardban az nagyon kemény.
Szóval egy ilyen pár órás kis kergetőzés nem viselheti meg...
Nem hinném hogy direkt volt,nem személyes ellenségei egymásnak.Szépen ment mind a 2,nekik majdnem mindegy hogy mi van alattuk.
Nekem az volt a legfeltűnőbb,hogy az egyes részeket,szinte ugyanúgy oldották meg,és centire ugyanott mentek mint a másik.A nagy tömbös sziklás lefelében jól lehetett ezt látni.Persze hazai pálya,kivűlről fujják.
Dúrva volt hogy Jonny még meg sem izzadt amikor levette a sisakot a cél után,teljesen fittnek tűnt.Romaniacson 2T lesz
Láttam pár videót, volt benne pár érdekes rész, de ez a teljesíthető kategória volt, persze itt nem csak az volt a lényeg, hogy menj rajta végig egyszer, hanem itt tempót és időre mentek.
Nekem az elején mindjárt kérdésem merült fel, hogy mit alkotott ott Jarvis és Walker a start után, vajon direkt húzta rá Walkerre, vagy csak nem látta?
Jonny gyerek jól ment a 4T vel is
Lehet tényleg azzal indul a Romaniacson is
Milyen váltó van már abban, hogy beraksz még egy fogaskerékpárt csak úgy?
Vagy úgy érted, hogy kihajítod belőle a komplett szettet a léptetőkkel együtt és beleraksz egy komplett EXC váltót?
Mikor utaztok ti 90 el?
Régen a gyári 13-50 el az RMX ment kb. 120 at, de 100 felett nekem már rezgett a léc(sisak is a fejemen ), kb. 3 méter széles murva úton, ott már nagyon suhannak a fák.
Ahhoz amit mi csinálunk elég az a 70km-es végsebesség, úgy is ritkán megyünk annyival.
TB-alapján meg várhatsz a sorodra, lásd MR vizsgálatok stb, magánban elmész 2 nap alatt megvan, TB alapján kb 2-3 hónapos várakozási sorrend, s ami még viccesebb, hogy ha kiperkálod az árát, ugyan oda elmehetsz 2 napon belül, ahova TB alapján várnod kell rá Befizetett TB ért ne te kapsz ellenszolgáltatást, hanem lenyeli állambácsi, s felhasználja valamire, de ez igaz a többire is, amit az állam felé fizetsz be, nem létezik olyan, hogy magánszámla, ez csak "átverés" a nyugdíj esetében is.
Ami nekem még érdekes volt, hogy a magyarul nem beszélő külföldieknek magyar nyelvű plakáttal üzennek... .
Bocsi az OFF ért.
Írigyellek a talajért, nagyon jól fog ott nálatok a fenyvesben, de ezt már elmondtam párszor
Hétvégén elmentem új helyre, ott is tiszta szikla, guruló kő, ha nem engedem le a gumát 0.5 alá, képtelenség rajta ahaladni, a másik bibi meg a sok kis friss erdő, képtelenség rajta átmenni, a hegy nyugai oldala átjárhatatlan fiatal cserje
Itt már nincs tiltott határátkelés esete, MO A pontjáról szállítja őket B pontra, így nem értem, hol itt a jogsértés? (OK előtte lehet tiltott átkelés volt, de azért miért felelős a taxis)
3 taxis kapott ugyanilyen fuvarért 2 év 6 hónap fegyházat. A bűnszervezet miatt kedvezményből kizárva.
Büntetlenek, jó tanuló - jó sportoló előélettel.
látom motorozással kapcsolatos témák offolják a kommunikationolokat...
hát volt tegnap más élmény is...
14.00
megy a pösti gyors...
mamát kikisértük hagy látogassa meg a nővérét...
beáll a vonat...és az egyik kocsiba úr isten.. vigyorgó varjaka vihorásznak...ingyé...jóllakottan...
mert ezekre havi 150.000 ft a fejadag kajára.. de a 800ezer közmunkás meg havi 47.000ből éljen meg kajaruha rezsi szállás..
hát persze hogy vigyorognak .. hát rajtunk röhögnek
azt kérdem a káláúz úrtól..
neharagudjámegmegneharagudjá...de ezeket nekünk ingyé kell vinni az adófizetők lóvélyábó?
ha idáig elette öket a penész gyalog meg több ezer ájróból idecsemészték öket.. mért nem mennek akkor saját zsebből.. vagy tovább is gyalog...mint petőfi is....hát az is felment pöstibe...mikor hivta a mehetnék..
akkor ezeket mért kell szállásolni?
etetni orvosolni?
mikor meg összeverkeszenek .. akkor mért kell beavatkozni..hát ugyan azt ogják csinálni itt is mikor már elég sok-KAN-leszenk..mint a hazájukban is.. éhinségst dögvész meg háborút!
mert benne van a vallásukba a vérükbe...
semmi épités csak a meglévő lerombolása egy igazi afrikai darázs fajta.. túlél pusztit..és GYŐZ
haver bemegy a gyerekkel szemészetrre..1,5 hónapos időpont...
ott kiderült hogy ez nem jó uigy mert a pupillályát kágitani kell a gyereknek .. kapott egy másik időpontot megint 1 hónapra...
kijönnek jön utánuk az aszisztens.. a kint ülő szépséget.. aki aztán baszottul nem menekült hanem ...HONFOGLALÓ ELŐ FUTÁR!
kimegy belecseppenti a pupillatágitót .. és komám nem birta szó nélkül...
azt mondja..
fizetem a tb 20 éve..több hónapot várok és ugyan ezt egy ilyen sehova nem fizetőnek... megcsinálják egyből?
hát nekik ez jár...
mondtam a megoldást..
mért nem mondtad.. ez a gyekek ezi tt melletem (a saját fia) ez egy migráns.. és baj van a szemével nézzük már meg...
egyből lett volna kellő odafigyelés
hát ha valamitől elhányom magam.. akkor az ez...
Ugyhogy szar nem lesz...nem az a vege az életének motorozas hanem elvezetes ..
lényeg a lényegben..
sokksl sokal jobb volt ez pályára..
pedig csani is próbálta mbenne ma tartani..meg tartotta ia a lelket hogy összehasolnitottak 2-3 motort és a fe 570 a gyári futóművel udta 1 secen belül tartani a full tuning telós sx-f 450..
hát ez mekkora marhaság
elszóltam magam még az elején.. jó rátalált sebesség meg gáz.. a szintkülünbségse felugrásnál...
be is repültem oda a gödörbe ahol a nagybálnál már kifelé gyorsitottak... bele a szembepartba..a majd méteres hullámba
néztem is a levegőbe.. hú bazdmeg.. itt megdöglök-szétszakadok a leérkezéskor...
aztán jött a valóság.. anem tudom de az 1200 ályrós elsőteló.. épp csak majd lekoppant.. de talán még azt sem ...és mentem tovább mint a szépvész
lényeg hihetetlen jól ment.. élveztem minden percét.. persze a magnéziumtól nem lettem erősebb..cssaka a be nem görcsölés.. az kiba sokat számit...végig élvesztem nem volt holtpont...
de mikor kiáltam a legvégén...latámsztom a gépet odamék a kocsihoz..na akkor éreztem.. hÚÚÚ bakker.. rendessen dülöngélve megyek a buckás füvesen..kóválygok...
rendessen kiszivot...
de olyan volt ..
ez sűritve lesz ..romániai hajtásoktól függetlenül is
dév...
ebbe egy 4 fokozatú váltó van..
de nem úgy mitn a régis esikszeffekben.. ez a endúóblokos ez más...
annak ellenére hogy ugyan az a ogszámelosztás mint a 2001- 520 esiksztől a 2009 450 esikszekig!
itt visszatértek ahhoz hogy a váltó az enduró exc és sx az kompatibilis...
illetve az amerikai 450 az ..5 fokozatú!
csak a régieknél kelelt veb le 2 fogaskerék egy kapcsolóvilla meg a labirint tengelynél volt valami stift amit a hkiszedtél akkor a maradék 2 fokozatot i sel bortad forgatni a tengelyt ..a hjól tudom...
ennél ez elbaszottabb...
itt 4 fogaskerék kell...mert ennek a kapcsoló körmén nixenek meg a fogaskoszoró.. erről lespórolták...
ezért ez a 6 váltó mokolás nem occsó játék.. ez simán benne van egy komplex felújitás árában
de az xc- 450 5 gangosa.. az két fogaskerék..1 léptetővilla... és a labirint tengejt még nem suilabizáltam ki hiogy ugany az a cikkszám vagy sem...
szóval nem gyerekjáték..... és nem kis utánanézés is hogy mikoet is kell hozzá rendelni...
egyenlőre hanyagaolom...amig egyben lehet artani a blokkot addig csak pu6olózgatok.. mikor meg majd úgy áll(rmélem nagyon soká) hogy meggyűrűzöm vagy felújutom (szóval mikor a hengerfej lejön.. akkor már a maradékot is megcsinál6om
de addig...
délelőtti órákban voltam kint..a kispályámon...és csak lestem...
8+12+45 percet mentem...de hihetetlen katgória volt z egész..
jó mondjuk már okosabben két mgnézium pwezsgővel keztdem a reggelit!
+ az ivósomba is tettem vagy.. a literhez 4 tablit... semmi görcsölés nem volt! semmi!
na ilyen még nem volt...csk kell az a + magnézium...(valószinűleg felfedeztem a spanyol viasz-kosvásznat )
lényeg az egészben..
13-48..
ez a 12- 48as múlkori endúrós áttétel hez képst rendessen odabaszott a témának...
motorr jobban ment mint eddig.. mondjuk az is benne van hogy kipihent és már nem elsőmotorozós telóállítos volt a dolog!
de ez a áttételle. lett még egy + fokozat..
amit eddig négy röviden elintézett ..az most 3dikban megvolt..
gyanússan jobb lenne egy 13-47..46 ( a gyéri 14-50 az nem véletlen) de hozott anyaagból ez a 114 láncal ez van most meg két úlyszerű 48as lk.. amit kikukázni nem fogok.. szóval..
ez a 13-48 ez
nagyon nagyon közel volt az ideálishoz...mond6ni talán az is volt...
mert mindehova meglett az a fokozat ami hozzá tartozik...! márnmint kanyarokhoz egyenesekhez...
eddig a 12-48 ez eléggé lebaszot volt....
kevesebbet kell váltani..sokkal! mint a fe 570 egyszrűen rugalmasabb sokkal jobb ez a gép páláyzni is
de ki érrti ezt .. hisz ez egy sx-f 450..és lyobb pályázni mint a fe 570.. hogy a rákba
egyszerűen hihetetlen...
a nagy bálnához képest ég és föld...nem is véletlen azzal jó ha 3-4 voltam pályán az egy év alatt...
a nagy bálna az az sx 525 képest is nem volt semmi különbség.. sőt talán az sx 525 javára borult a mérleg..pályán minden képp..endúrózni azért me volt szar az 570..de a pályán .. olyan cska nagy volt a tömege vagy a fax tudja.. nem eröltettem vele soha...valahogy az a tartomány ahol jó volt vele mennei....az valahogy..
a fax tudja..
lényeg
fe 570.. sx 525 nél...az visszaforditós ugrós résznél.. az 3-4 kanyarkombináció egyenes ugrtatá..egymás utánban .. ott a nagy gépeknél.. 2-3-4 ...volt a menő.. ennél meg..2-3..és már úgy megy mint az állat ..negyediket leváltani.. nem is lehet meg felesleges is volna...
valahogy csak az a 3000-11500 fordulatszámtartomány csak megeszi a nagy ccm 3000-9000 és még rezonálnak is mint a barom...szóval azok .. valahogy 3-6...7000 ig ha volt használva..
a sx kicsi meg .. elvan alul is .. forog felül is ..rezonálás lófax
http://youtu.be/CgNZyG8t0Fg
Szóval egy ilyen pár órás kis kergetőzés nem viselheti meg...
http://mxonline.hu/villopoto_igy_bucsuzik_a_profi_sporttol
Sajnálom a srácot, nem lehet egyszerű ekkora változást vinni az életbe, ez volt az "élete"...
Nekem az volt a legfeltűnőbb,hogy az egyes részeket,szinte ugyanúgy oldották meg,és centire ugyanott mentek mint a másik.A nagy tömbös sziklás lefelében jól lehetett ezt látni.Persze hazai pálya,kivűlről fujják.
Dúrva volt hogy Jonny még meg sem izzadt amikor levette a sisakot a cél után,teljesen fittnek tűnt.Romaniacson 2T lesz
Nekem az elején mindjárt kérdésem merült fel, hogy mit alkotott ott Jarvis és Walker a start után, vajon direkt húzta rá Walkerre, vagy csak nem látta?
Jonny gyerek jól ment a 4T vel is
Lehet tényleg azzal indul a Romaniacson is
Milyen váltó van már abban, hogy beraksz még egy fogaskerékpárt csak úgy?
Vagy úgy érted, hogy kihajítod belőle a komplett szettet a léptetőkkel együtt és beleraksz egy komplett EXC váltót?
Mikor utaztok ti 90 el?
Régen a gyári 13-50 el az RMX ment kb. 120 at, de 100 felett nekem már rezgett a léc(sisak is a fejemen ), kb. 3 méter széles murva úton, ott már nagyon suhannak a fák.
Ahhoz amit mi csinálunk elég az a 70km-es végsebesség, úgy is ritkán megyünk annyival.