Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mert úgy van tesztnapok vannak nálam, leendő berepülő pilóták számára akik gyanúsan még konkrét motorelképzelésük sincs

igy ahogy mondja kend
a vilég legjobb endúrója eladó sorba került.. tegnap volt is rá jelentkező.. de kiderül t hlyi.. és még azt sem tudja milyne gépet vegyen.. nem az t hogy berget ..hanem azt sem hogy kroksz vagy endúróüt..
biztostuti idejön majd és egy órát beszélünk a semmiről meg próbálgajtja a berget
Menet közbeni érzetről van szó, vagy amikor állásában kézi erővel pakolgatjátok?
Nem a menettel van a baj, az jó benne, bele van rakva (nem tudom gyárilag-e) az alumínium furatba egy acél menetjavító betét, ez bírja.
A gond, hogy a "tőkéből" a menet körül lerepedt a fél oldala, s az az anyaghiány van felrakva fémragasztóval.

Most felraktam újra, meg rendesen besíkoltam a réz alátétet, lényegében beraktam a csavart míg nem kötött meg és beleragasztottam a fémragasztóba, így remélem már nem lesz vele gond. A csavar kijön, az alátét ottmarad, de így legalább zár rendesen.
Csak a meghúzással van gond, mindig csak leheletnyit merem, különben felpattan a fémragacs, s lefolyik a repedésen az olaj.
kedves nézőink... és olvasoink, hölgyeim,és uram,

hamarosan olvashatják több oldalas írásainkat hogy a világ legjobb enduro motorja az sxf 450, ehhez kétség sem férhet...

igaz hogy böszme erős ,azt is ugy adja oda hogy neee itt van old meg hozzá még leböffenős is, meg aztán nincs rajta, még egy berugo kar sem, az áram rendszere sem arra van tervezve hogy naponta 150-szer nyomkodják az öninditot+ ventillátor meg ilyesmi...
merthát mégiscsak egy krossz pályás körözgetésre találták ki... de nem...
aki ebböl egy szot is elhisz mind hüje...pontos jével...és huzzon a sarokba kukoricán térdepelni...
lya..mi..
sosem kapod vissza..
a beigért piát is felejtsd el
fészbukról is töröllek..
plussz úgy össze verlek egy cevaszoftiszos zsebkendővel hogy erőd nem lesz benyomni a esikszef 450 önindító gombját

muszály volt ilyet irni mert kell a cirkusz

nem soká hivlak és egyeztetünk
éljen az esikszef tezswériség
hály kolbik

eza 300exc ez tényleg geci nehéz..
merrt tegnap goldenét néztem dötögettem emelgettem és pont ugyan az 6ás volt mint nálad . .
úgy éreztem az öningyuszi aksis 450 az a könnyebb..de majd péntek meglátjuk..(mind a ketőn a zárt kézvédő blokkvédő hűtővédő ventillátor.. szóval teljes harcra kész állapotban)

egy biztos.. ma aksi a zsebbe..+multiméter.. és van it is robogóbontós.. vagy 58 és a golden féle laposabb venti kb feleahngerővel.. gyanúsan a 2,5 A áramfelvétel alat lesz.. és ha az úgyvan .. akkor nem kell bajlódjak a felező áramköri bizonytalansággal
Érdekes, pedig ott a forgó tömeg ugyanaz, csak a dugattyú nehezebb egy kicsit.

A 4t-nél a 250-es főtengelye bizonyára kissebb tömegű, mint a 350-esé. (persze a 2t-hez képest ott a vezérlés is forog, távol a tömegközépponttól. Gondolom ezért hozza be a yamaha tömegközéppont felé döntött hengert.)

http://youtu.be/NeXIV-wMVUk
2t nél még az 50 ccm is kurva sokat számít. Nekem Exc 300 Ktm önindító meg aksi nélkül, sokkal nehezebbnek tűnt, mint S.K.-nak a Exc 250 Ktm önindítóval aksival+ zárt kézvédő. Olyan érzés volt mintha S.K. gépe 5 kilóval lenne könnyebb, pedig valójában 3,5-el volt nehezebb.
Elég jó menetjavító megoldások vannak már. Azzal mi a probléma? Ideigelenes a ragasztás is elmegy, elvileg ott nincs terhelés.
A 600 fokos olvadáspontra hevitett, hővezetési képességben toppon lévő (az acélnál négyszer jobban vezeti) aluminiumon egy fél perces munka, a 10 centire lévő csapágyházon is megteszi a hatását.

(tudom víz alá kell/lehet tenni-ugyanúgy felmelegszik)

Persze beindul utánna is a motor, úgyhogy semmi probléma.

-hegesztője válogatja, hogy ki szerint mekkora döccenő. A pannoniás hegesztő szerint nem volt probléma ezzel (mert ott már a gyárban olyan méretpontatlanság volt, hogy nem számított), így ő nem érezte, mert beindult a kistraktor.
A 250 kategória is hasonló időket megy a pályán.
A 2015 romaniacs durvább lesz mint a tavalyi, tartják a tendenciát Lehet ők is azt akarják mint erzbergben, hogy senki ne érjen célba, s mivel ez pénzdíjas, még a zsé is megmarad nekik

Prolog: https://www.facebook.com/media...

egy kép..., itt én a motor melett sétálva se jönnék le, elővenném a kötelet és leengedném azzal
aztán lehet csal a fotó, de kegyetlennek néz ki.
Persze Jarvisék lehet nyeregben jönnek itt le.
Köszi, hogy leírtad!

Örülök, hogy bevált!
Köszi az infót
ez eszembe sem jutott, hogy egy kis anagyhiány feltöltés hegesztés ilyen zűrt csinálhat.

Lehet megtenné a HTS2000 is.
Ennyi bevitt hő is elhúzná?

Ma feltaknyoltam fémragasztóval, talán így most bírja majd egy darabig.
Köszi, nem kell, már megnéztem a facen

Láttam, nem bírtál várni, bementél a sziklás sűrűjébe
Zari a lehuzot nem felelyteni el a ládába rakni + legyen nálatok pálinka poianan mert péntek reggel érkezünk és a mi csapatunk mindig szomjas
ez a hegsztés ez nem egzaht .. az tuti..
de ha messzi van.. akkor egy kis heggeszés. lehet nem árt neki..
de ezt a hegesztő mondja majd meg
...ez van za 570 nél is.. nagyon kafi gép.. de a pályán is jobb a 450..nem véletlen..a 450 a király kategórija
Könnyebb 100 köbcentiméter még 2t-nél is számít,,,300 vagy 200 ,,, de a 4t.nél még durvább a különbség. A másik ami könnyebb az erőt átvinni a talajra. Nem tör ki olyan könnyen és ha mégis ,hamar van újra tapadás.Ja és nem böffen még úgy sem.,,
A leeresztő furat hegesztésével, eldeformálódik a leeresztő furatot tartalmazó blokkházfél. És az abban a blokkházfélben lévő főtengelycsapágyház is eldeformálódik a gyárilag kimunkált síkjaiból.

Míg a másik oldali nem.

Így a két oldali csapágy nem fog a gyárilag megkívánt helyzetben futni.

Ezért szokták vonalba furni a csapágyfészkeket.

Van ahol hőkezeléssel feszültségmentesítik is, a hegesztett oldalt.
igen
a csávó egy kis varázsló..
de működött..eddig 4,5A vett fel..a doboz hogy rajta volt! akkor 2,25A távozott az akutól!
mondta akis heriportel.. a varázsló kiscsávó.. hogy nem érti .. minren jel arra mutat hogy leégett.. de nem érti.. 5 A olt eddig ..és az meg 30A volt..
amit megszerelt.. monom akkor már viszont értem..
a villanymotorok inditáskor 6 szoros áramfelvételt is képesek produkálni...akkor a 30A pont meg is volt.. és az a 15-20 ki be kapcsolás az meg is ölte..
most 100asat rak bele .. remélem gariba..
de sok remény ne mfűzök hozzá és igy ..
holnap megyek egy robogó bontóba.. talán van valami...sőt van .. de hogy raktáron is van ÉÉ.. szóval van amit golden is használ.. az konkrétan tök halkmegy a motort nem si hallani..az gyanúsan.. 2-3 amperrel el van..
enek mmax 2,5 amper .. az felett már nem tölti az aksit13,0V fölé!az már úyg ahogy elég.. menetben..
majd holnap meglátom..de mondta shrác.. a ez a vneti az enyém ez geci nagy áramot vezs fel.. a másik az megg szinte lófaxt.. igaz kissebb széllel is dfolgozik.d e elég neki.. az is..
szóval gariba megcsinálják az áramkört..(valamikora!?)
dde én meg nem kivánok többet ezzel a helikopter ventivel vergődni..ugyhogy lesz normális venti.. ami nem orkánt csinál 1kw teljesitményfelvétellel
vagy a karburátor leeresztőhöz...
ennyire buta nem lehetsz a leeresztő csavart a feleresztő csavarhoz kell vonalba kúrni
mihez kell vonalba furni a leeresztő csavart?