ha taknyos és tuti jó a karbi meg a mebrán, akkor valószínű csak a szikra hibázhat, lényegében nem ég el a beszívott keverék és eldúsul és ettől füstöl, nem tud kiöblíteni se, ezért nem forog túl egy bizonyos fordulatot.
A szikra hiba viszont rengeteg dologtól lehet, kezd a gyertyával, utána gyertyapipa, majd trafó, aztán alaplap tekercs és jeladó (ezen ellenállást lehet mérni a manual szerint), s utána a CDI.
ja és ennek még a ele..
a gyertya geci szarul néz ki.. ugyanis a váltóolajat égeti magára...
lehet nem kéne nekem 60000km utazni ezért a hihetetlen nagy gondért
de csak gyárit végy bele..
mert a sima szimeringe ugan úgy fogja ki be szivogatni..
mig a gyári porvédős nek az a lényege.. aot nem nyomja ki a váltóba a benya levegő keveréket a dugó alól..viszont nem is tudja felszivni a porvédő szivó irányba nem engedi a szimeringen átjutni az ollajat
hát nem tudom ki hogy van vele.. de beteg meleg van
még a mártélyi tisza holtág is vagy 28 fokos.. rendessen meleg volt a viz..
a helyi bánya tó meg még melegebb...
holnapra mond valami enyhülést..de hol lesz az eső.. már megint a dunántúl balaton, itt meg persze a legmelegebb utána meg jégeső és társai
mért nem lehet csak pár napig meleg meg heti 1-2 nap eső..
tom...
a főtengej szimering.. ha az olajos oldalról szarakszik. akkr a váltóból felszivja az olajat...főleg motorfékekkor( mikor megforgatod aztán visszacsukoda súbert.. na akkor a szar szimeringnél rendesen kajolja be a váltótutyis olajat a dugó alá!)majd következő gázhúzásnál mindent akar csinálni csak kipörögni nem... fullad, nem akar menni viszont füstöl.
a váltóból is fogy az olaj!
szarul is megy...
ez olaj egyértelműen kéktéj bajság szok lenni.. nem kell egyből azt az elektrikát baxtatni
de akkor miért taknyos az olaj és kezd el füstölni? Néztem a cikrát szép folyamatos szóval a tekercs jó.
Kénytelen leszek menni Tarjánba. csak nekem az 1100Km ha 2×megjárom és ha valami apróság tökön szúrom magam
A Power Jó nem szorul és mozdul is a golyók is benne vannak (direkt szét szedtem). A membrán is jó . A gyertya is jó kábel is jó trafót is próbáltam mással. A karbulátoron minden a régi. szervízbe is nézték azt mondták ők is ez jó. ott azt mondták (Miskolc-on) trafó vagy szimering. Trafó kilőve szimering meg szerintem nem lehet mert nem fogy az olaj és jól indul meg ha jár 30percet sem köpi a gyertyát.
Azért gondolok arra hogy 4000-ig felpörög ott a CDI hez már 20V megy fel és ugye tovább nem nő a fordulat így ott van gubanc...
Beszéltem a tekercselővel azt mondta lehet a tekercs szar ha a szigetelés rossz . és lent kezd el áthúzni nagyobb feszültségen. most megyek megnézni mondott egy jó trükköt rá.
Nagyon érdekes a jelenség aki több éve szerel ilyen motor azok is csak tapogatóznak .. jólenne csere tekercs vagy CDI de a környéken sem GG nincs de még KTM sincs. SZóval most ez vala.
Nekem múlt hét végén szintén nem forgott ki a motor, pontosabban előbb 3/4 majd fél gázállásnál tiltott (olyan volt mint maikor tilt). Megvolt törve a vezeték (majd el is szakadt) ami a gyertyapipába ment. Egyszerűen kevés volt neki a keresztmetszet.
Ha megy a motorod, a tekerccsel nem lehet baj, ha a CDI nem jól tolja el a gyújtás időzítést, akkor szerintem max rángat, mert nem jókor kap szikrát, de hogy ne forogna le, az inkább powerszelep nem nyit vagy rossz keverék, esetleg szimering (magas fordulaton falsot szív) meg még biztos tudnának ezer dolgot mondani, akik értenek hozzá.
Sajna ki kell zárni szép sorban. Mi is történt, ami után megbolondult?
Szevasztok
Valaki megtudná mondani mekkora feszültség megy fel a CDI hez.
(GG EC 300 2007)
Nekem volt a problémám, hogy nem pörgött ki már minden lett nézve és minden jó. Már csak a CDi re tudok gondolni vagy a gyújtás tekercsre. Ezért lenne jó kiméregetni. Alapjáraton kb 12V megy fel cirka 3000 fordulaton pedig 20V. Nem tudom elég ez vagy Többnek kéne lenni.
Valaki HELP
itt a végemente.. ez azért ha tömegben vagyunk= legalább még egy ember.. ez azért gyorsabbamn ment volna...
illetve mikor a kutyák jötek és szoritottak ki .. az élet szakadéskos oldalára.. azért ott..bexartam.. de végül is .. ezek a kátyak is belefértek a 9be ami nem bát a 10ből...szerencsére http://youtu.be/DfXwO-_4674
hály kolbik..
dév .. igazad van..nem volt egy hibátlan 5let.. de utólag már nem kellet okosnak lenni a hegyen .. menni kellett..és kész
de tény és való.. többet nem lépek le félidőben....men volt a szivem csücsek az a 3/4órány menet amig a big kutyák ott olálkodnak akár hl.. plusz a okos kis alattomos köveken sem túl bonyolult összeszedni egy jó nagy tkarást.. és nem az a kő a rossz ami eldob.. haneme az a köcsög amire ráesel és gajjá zúzz
egyébként meg nme lehet minden géppel endúrózni.. mert vanna a ktm palettán zsákutca gépek is .. pl a régebbi sx-f 450.. na azon aztán járvisz is leszopná magát mikor felforr miközbe megy a venti aztán meg 3 perc múlva az akis sem forgat.. de az a gép nem az..
ez a gép az aktuális szuperhardendúró verdám
A szikra hiba viszont rengeteg dologtól lehet, kezd a gyertyával, utána gyertyapipa, majd trafó, aztán alaplap tekercs és jeladó (ezen ellenállást lehet mérni a manual szerint), s utána a CDI.
Másik gyertyával nézted már?