Tegnap este rájöttem mitől füstölt a motor 7végén...a blokkvédőbe kifolyt váltóolaj ráfolyt a kipufogóra, s az égett rajta...
Olajat cseréltem, s nem taknyoltam be rendesen szilikonnal a leeresztő csavart így szépen lefolyt a váltóolajam
Legközelebb már ha szét lesz borítva a blokk elviszem meghegesztetni máshova, mert ez így nagyon gáz, legutóbb nem tudták meghegeszteni állítólag "fröcsögött" a menetjavító miatt, így csak fémragasztóval rakták fel, de nem lett az igazi.
Ez a teljesítmény csökkentős varázslat nekem sántít kicsit
Az remélem egyértelmű számodra is, ha valahogy lekorlátozza a ventire jutó áramerrőséget, nem fog úgy tekerni mint a bergeden.
Szerintem inkább dobj egy + kis aksit, mint ahogy sokan, s tekerd arról a ventit.
Nem szeretem a facebook videó motorját, a virtuális gépeimen állandóan beakadnak, majd megnézem valahogy ezeket, mert jól néz ki az első 5mp alapján
Miért oda töltöd fel, miért nem a youtubera?
nálatok nagyon faxa a hely ..
nem is értettem bent szoptok a fákközt a patakon meg ott a jó haladós rész...
de aztán csaak rátaláltál
tényleg
nem akarsz inkább párszáz kilómétert utazni hogy bénább helyeken mennyé
na ilyenbe kell hogy mennyen az a kúrva venti állandóan..
már ezerrel agyaltam hogy kéne.. de ez a kis doboz eg jó.. mert az eddigi 5-6 amper hejett 2,25 A vesz fel a gép és a 13,2 voltra töltődő aksi is biri majd az inditásokat
ma bemegyek és valami okosságot csak kitalál a srác.. ne egy nap után másnap reggel mindég cserélni kelljen az áramkört
hály kolbik...
gonzó..nem 18assal.. csak pályára marad a gyári kerekével
a 18as tarcsi kerekem itthonmarad a cigó tublival..
reggel átnéztem a lendkeréksúlyt a bizticsavarokat aztán olajcsere..
beinditom..
eddog valami motol volt benne talán 7100. ez volt benen az5dik óra...de az elf olajjal amit én ahsználok.. a hangja eddig is szép volt..de ha lehet ettőlegy fojkkal még szebb lett
na mondom faxa..
betolom a helyére.. rátolom a ventigombras.. csak a kis katanás amivel tegnap is inditottta a 50% teljesitménnyle a vnetit.. aztán...semmi...
tegnap ment egész motorozás alatt ki be kapcsolgattam...
lemosás után úlyra kapcsolgatam ment..
most meg reggel...
leszedtem viszem vissz hogy mondjanak rá valamit...
hogy gyengére csinálta..?, vagy mi lett vele?
mert amúgy baszott jó hogy halk a venti.. tölti az aksit is...
a lendkerék súly is .. kiba jó.. olyna tisztán megy alapjárat egyesben szépen tolja magát...nyektetéskor is olyan széepn engedi a fordulatot lejjebb és lejjebb...
nagyon finom... blokkvédő is fent.. csak az 50% vneti nem működik..
persze széthúzom a kis dobozt öszedugom normálra.. azzam megy mint a barom.. csinálja az orkán szelet meg hangot is..
de az nem jó..sem hangilag ....sem töltésileg
Ez egy enduro fesztival volt...ahol mindenki indult idopontol fuggetlenul a kijelolt nyomon korbe...a kozep mezonybe indultunk mi vagy 5 on de hamar szet esett a banda,volt kire vartam,volt kit kerestem egy 3/4 oran keresztul..igazi hard enduros terep volt,nagykovekkel..van meg video..lessz...
Aztan az emberunket nem kapva egy ora tanakodas utan el indultunk ujra es egy ora szopkodasok huzkodasok utan utol ertunk egy roman csapatot..a kecsup feljaroba ahol meg talaltuk emberunket is..igy utolag tudva,le vagta a nehezet a roman fickokkal,es mi most is kereshetnenk..aztan a sok 1-2 osoles kozepette meg untam varni,huzni,nyuzni,a leg szarabb es nehezebb feljaroba kivul a nagy koveken le vettem az egesz brigadot...vagy 10 motorost es ott hagytam a mieinkel egyut..na az utan mentem egy nagyon faszat...amit a videoba is lattal....aztan ugattak is nekem,hogy egyutt jottunk te meg ott hagytal a retekbe...nem is mondtam semmit...de volt bennem anyi jo erzes,hogy miutan elsonek be ertem a celba,negyed ora szunet utan vissza fordultam es meg vagy 10 km a traszen visszamentem,hogy a sok bojongo motorost osszeszedjem (kinek nem volt GPS) es bemenjunk a finishbe.A szallagozas foghijas volt,es a fiatalos erdo nagyon fel vette a nyomokat(ezeka nyomok 3 evesek voltak akkor volt itt verseny utolag) https://www.facebook.com/jakab... https://www.facebook.com/sioua... https://www.facebook.com/sioua...
Itt eloztem a bandat.. https://www.facebook.com/sioua... https://www.facebook.com/sioua... https://www.facebook.com/jakab...
Ezek faszbukkos videok meg kepek
amivel sok sok időt töltöttem..
az a vneti volt..
a múltkor irtam hogy aez a kis generátor ez majd okoshat bajságokat..
..de elvittme egy elektronikai boltba .. miondta srác.. megoldja egy 50% teljesitmény csökkentő áramkörrel.. ami 2-3% energiát fogyazst csak..
na ma az du kész lett..
bekötöttem az áramkörbe..és rendessen halk let a vneti.. azért még tol is.. és 1 perc után mikor rámértem.. 13,2V ált a feszkó stabilan!
az már elég a létfentartáshoz..és az aksi mindég inditásban tartásához..állandó ventiüzemmódban is
ma ez is volt tesztelve..
ezt is biri
amit nem mertem.. az a csavargatás.. mocsok mód szetettem volna pedig próbálni a könnyű kis szekercével...de ugy éreztem túl fáradt vagyo k ehhez.. és ha nem ugy csavaromm ..a a hosszú repülések.. nehogy túlvállaljam magam inkább csak símán röpkötem..simán mindég 2-3 m rel hosszabakat mint eddig
na..
3 napos szerelésnek ma lett a vég...egy teszt hajtásal a katonai dombokon
holnapra már csak az olajcsere maradt meg egy utolsó ellenőrzés a lendkeréksúlynál.. csavarokra ránézek aztán ..kész a gép..
mire minden védőkacat venti átkerült a bergről illetve a bergre visszakerültek a lámpák meg minde egyéb nyalánkság..az nem kis rakosgatás volt...
de ezért is lett az ára a bergnek annyi amennyi.. mert a védelmi drága dolgok átkerültek az sx-f 450 re és nem kell úlyra venni öket..
a vevő úgy is csak azt látja minél nyomottabb legyen az ára... a sok sok eksztrát nem látja...hát akkor..tessék
ma megvolt a nagy teszt...
a páylán nyujtott teljesítménye.. 5... az enyém az 1 alá
de a majd 50 percnyi menetben játékban azérrt csiszolódtunk.. pklussz a fullretek térdigérő gazzal benőtt pálya.. sokhelyen a 150cm magas valami retek nagy gazokkal is kombinálva.. nem volt az igazi..
de mégis a teszt megvolt..jó volt..12-48..lendkeréksúly.. +a venti is ment állandóan..volt kis nyektetés is..a tempó az jó lesz endúrózni...ez a cigótubli.. ez pályán is bizonyított valahogy úgy.. igy utólag végiggondolva.. egzaktabb volt a hátsó kerék..
mi szembeötlő változás...
hátsó központi rugóstag.. egész gyorsan és jóra sikerült belőni...
úgy hogy elnyelte szépen a hullámokat.. mégis a 2-3 m rel nagyobbra sikeredett ugrásko sem okosztak neki gondot..az fc 450..sx 525 vagy fe 570 hez képest...
valahogy ez más.. az eleje is jó nagyon.. valami 1200 eurós tuningteló...azon minimálisat puhitottam.. a hátuljáén a húzót azt jócskán a 10ről betekertem vagy 4-5re a nyomón is kellett de ott volt kicsit túlállitás de visszavetem belőle a +3-4 rátekerésből 1-2 és az is jó lett
tehát a futóműve az jobb egyértelműen mint az eddigeké.. az ugrókálya.. meg a kigyorsítókálya..na az a nem semmi
tötymörgök oda a kis pattintóhoz...rácsavarom a gázt.. és akkorát ugrott.. csak lestem ..a régi gépekkel lendületből nem lett ekkora.. + jócskán el is érték a határokat..ez meg csak gurott mint nyúl..és a végén semmi becsapódás semmi.. nyekkenés.. megyek tovább..
aztán ezt mikor már elhittem hogy ez birui.. és én is mertm kicsit húzni a gázt..lendületből.. rendessen odaigyelve ..jó cskán túlugrottam régi motorjaim full határbas becsapódásos érkezési hejét..+ ennél nem is volt még mindég becsapósáa.. viszont földetérés után.. a nagyobb tempóból nagyobb ugrótáv után..rendessen nagyobb volt a sebesség amivel folytattam a pálya...futásom
ugyhogy a 57 ló hejett 52.. és a _ 115 ccm rendessen jobb...a futómű .. az nem tudom hova tenni.. mert az utóbbi 10 évben mindég pds- es volt..ez meg nem...
egyenlőre.. pályára tuti faszább
az is érdekes hogy ez a váltó .. ugyna ugy 4ben ugyan az mint a berg ktm 525 is volt.. mégis..rendessen gyorasabb mint amazok voltak..
az fe 570 tolt mint egy gőzmozdony.. ez meg csak megy mint a villám..hiheteteln elforog kigyorsit.. nem véletlen..11500nál még mindég 48 lóerő.. és ezt 7000től tudja..
lényeg nagyon faxa a gép.. lendkerék súly nélkül.. 6ártalan lehetett neki a hirtelensége... igy is lesz vele gond... de előtte milyen vadló lehetett ez..
józsikám.. kicsit téged mintha.... átbasztak volna
vagy az a zsolti féle belinken.. az ha más szögből nézem.. akkor kék..az előző mondatból kimaradt a "sem " szó :-)
ezt amúgy ugy kell kapjad.. mint minden alkartészt.. hogy be van csomagolva valami kis tatyóba.. azon rajta van egy vonalkód..meg a száma..
nix ráirva hogy mi az...milyen évjáratba való..de amazok minden egyes alkatrészen rajta vannak..
ha a csomagon rajta van.. akkor ne foglalkozz vele..de ha nix rajta.. csak kaptál egy sima rugót.. akkor ..hjúzton baj van
sziasztok,
volt régen téma az sxs rugó FCR karbiba, KTM kecskeméttől rendeltem egyet cikkszám szerint: SXS08250030
és KÉK-et adtak, lehetséges ez? ti itt mindig zöldről beszéltetek...
szóval ha valakit érdekell..
eladó husaberg fe 570 ár 880.00
A motor használt, de 100% üzemképes, megbizható, féktárcsák fékbetétek láncszett gumik mind újszerűek vagy nagyon jó állapotúak, teleszkópok nem rég felújitva, futómű nem lóg nem lötyög, a szpojlerezése erősen karcos, hegyekben volt endúrózásra használva, blokkja patika. Semmilyen ráköltést nem igényel. Motor kivonva a forgalomból magyar okmányokkal, tehát költségmentes, de műszakiztatható.
Olajat cseréltem, s nem taknyoltam be rendesen szilikonnal a leeresztő csavart így szépen lefolyt a váltóolajam
Legközelebb már ha szét lesz borítva a blokk elviszem meghegesztetni máshova, mert ez így nagyon gáz, legutóbb nem tudták meghegeszteni állítólag "fröcsögött" a menetjavító miatt, így csak fémragasztóval rakták fel, de nem lett az igazi.
Az remélem egyértelmű számodra is, ha valahogy lekorlátozza a ventire jutó áramerrőséget, nem fog úgy tekerni mint a bergeden.
Szerintem inkább dobj egy + kis aksit, mint ahogy sokan, s tekerd arról a ventit.
Nem szeretem a facebook videó motorját, a virtuális gépeimen állandóan beakadnak, majd megnézem valahogy ezeket, mert jól néz ki az első 5mp alapján
Miért oda töltöd fel, miért nem a youtubera?
nem is értettem bent szoptok a fákközt a patakon meg ott a jó haladós rész...
de aztán csaak rátaláltál
tényleg
nem akarsz inkább párszáz kilómétert utazni hogy bénább helyeken mennyé
már ezerrel agyaltam hogy kéne.. de ez a kis doboz eg jó.. mert az eddigi 5-6 amper hejett 2,25 A vesz fel a gép és a 13,2 voltra töltődő aksi is biri majd az inditásokat
ma bemegyek és valami okosságot csak kitalál a srác.. ne egy nap után másnap reggel mindég cserélni kelljen az áramkört
gonzó..nem 18assal.. csak pályára marad a gyári kerekével
a 18as tarcsi kerekem itthonmarad a cigó tublival..
reggel átnéztem a lendkeréksúlyt a bizticsavarokat aztán olajcsere..
beinditom..
eddog valami motol volt benne talán 7100. ez volt benen az5dik óra...de az elf olajjal amit én ahsználok.. a hangja eddig is szép volt..de ha lehet ettőlegy fojkkal még szebb lett
na mondom faxa..
betolom a helyére.. rátolom a ventigombras.. csak a kis katanás amivel tegnap is inditottta a 50% teljesitménnyle a vnetit.. aztán...semmi...
tegnap ment egész motorozás alatt ki be kapcsolgattam...
lemosás után úlyra kapcsolgatam ment..
most meg reggel...
leszedtem viszem vissz hogy mondjanak rá valamit...
hogy gyengére csinálta..?, vagy mi lett vele?
mert amúgy baszott jó hogy halk a venti.. tölti az aksit is...
a lendkerék súly is .. kiba jó.. olyna tisztán megy alapjárat egyesben szépen tolja magát...nyektetéskor is olyan széepn engedi a fordulatot lejjebb és lejjebb...
nagyon finom... blokkvédő is fent.. csak az 50% vneti nem működik..
persze széthúzom a kis dobozt öszedugom normálra.. azzam megy mint a barom.. csinálja az orkán szelet meg hangot is..
de az nem jó..sem hangilag ....sem töltésileg
de ezt leszámitva.. kész a gép...
Aztan az emberunket nem kapva egy ora tanakodas utan el indultunk ujra es egy ora szopkodasok huzkodasok utan utol ertunk egy roman csapatot..a kecsup feljaroba ahol meg talaltuk emberunket is..igy utolag tudva,le vagta a nehezet a roman fickokkal,es mi most is kereshetnenk..aztan a sok 1-2 osoles kozepette meg untam varni,huzni,nyuzni,a leg szarabb es nehezebb feljaroba kivul a nagy koveken le vettem az egesz brigadot...vagy 10 motorost es ott hagytam a mieinkel egyut..na az utan mentem egy nagyon faszat...amit a videoba is lattal....aztan ugattak is nekem,hogy egyutt jottunk te meg ott hagytal a retekbe...nem is mondtam semmit...de volt bennem anyi jo erzes,hogy miutan elsonek be ertem a celba,negyed ora szunet utan vissza fordultam es meg vagy 10 km a traszen visszamentem,hogy a sok bojongo motorost osszeszedjem (kinek nem volt GPS) es bemenjunk a finishbe.A szallagozas foghijas volt,es a fiatalos erdo nagyon fel vette a nyomokat(ezeka nyomok 3 evesek voltak akkor volt itt verseny utolag)
https://www.facebook.com/jakab...
https://www.facebook.com/sioua...
https://www.facebook.com/sioua...
Itt eloztem a bandat..
https://www.facebook.com/sioua...
https://www.facebook.com/sioua...
https://www.facebook.com/jakab...
Ezek faszbukkos videok meg kepek
az a vneti volt..
a múltkor irtam hogy aez a kis generátor ez majd okoshat bajságokat..
..de elvittme egy elektronikai boltba .. miondta srác.. megoldja egy 50% teljesitmény csökkentő áramkörrel.. ami 2-3% energiát fogyazst csak..
na ma az du kész lett..
bekötöttem az áramkörbe..és rendessen halk let a vneti.. azért még tol is.. és 1 perc után mikor rámértem.. 13,2V ált a feszkó stabilan!
az már elég a létfentartáshoz..és az aksi mindég inditásban tartásához..állandó ventiüzemmódban is
ma ez is volt tesztelve..
ezt is biri
amit nem mertem.. az a csavargatás.. mocsok mód szetettem volna pedig próbálni a könnyű kis szekercével...de ugy éreztem túl fáradt vagyo k ehhez.. és ha nem ugy csavaromm ..a a hosszú repülések.. nehogy túlvállaljam magam inkább csak símán röpkötem..simán mindég 2-3 m rel hosszabakat mint eddig
3 napos szerelésnek ma lett a vég...egy teszt hajtásal a katonai dombokon
holnapra már csak az olajcsere maradt meg egy utolsó ellenőrzés a lendkeréksúlynál.. csavarokra ránézek aztán ..kész a gép..
mire minden védőkacat venti átkerült a bergről illetve a bergre visszakerültek a lámpák meg minde egyéb nyalánkság..az nem kis rakosgatás volt...
de ezért is lett az ára a bergnek annyi amennyi.. mert a védelmi drága dolgok átkerültek az sx-f 450 re és nem kell úlyra venni öket..
a vevő úgy is csak azt látja minél nyomottabb legyen az ára... a sok sok eksztrát nem látja...hát akkor..tessék
ma megvolt a nagy teszt...
a páylán nyujtott teljesítménye.. 5... az enyém az 1 alá
de a majd 50 percnyi menetben játékban azérrt csiszolódtunk.. pklussz a fullretek térdigérő gazzal benőtt pálya.. sokhelyen a 150cm magas valami retek nagy gazokkal is kombinálva.. nem volt az igazi..
de mégis a teszt megvolt..jó volt..12-48..lendkeréksúly.. +a venti is ment állandóan..volt kis nyektetés is..a tempó az jó lesz endúrózni...ez a cigótubli.. ez pályán is bizonyított valahogy úgy.. igy utólag végiggondolva.. egzaktabb volt a hátsó kerék..
mi szembeötlő változás...
hátsó központi rugóstag.. egész gyorsan és jóra sikerült belőni...
úgy hogy elnyelte szépen a hullámokat.. mégis a 2-3 m rel nagyobbra sikeredett ugrásko sem okosztak neki gondot..az fc 450..sx 525 vagy fe 570 hez képest...
valahogy ez más.. az eleje is jó nagyon.. valami 1200 eurós tuningteló...azon minimálisat puhitottam.. a hátuljáén a húzót azt jócskán a 10ről betekertem vagy 4-5re a nyomón is kellett de ott volt kicsit túlállitás de visszavetem belőle a +3-4 rátekerésből 1-2 és az is jó lett
tehát a futóműve az jobb egyértelműen mint az eddigeké.. az ugrókálya.. meg a kigyorsítókálya..na az a nem semmi
tötymörgök oda a kis pattintóhoz...rácsavarom a gázt.. és akkorát ugrott.. csak lestem ..a régi gépekkel lendületből nem lett ekkora.. + jócskán el is érték a határokat..ez meg csak gurott mint nyúl..és a végén semmi becsapódás semmi.. nyekkenés.. megyek tovább..
aztán ezt mikor már elhittem hogy ez birui.. és én is mertm kicsit húzni a gázt..lendületből.. rendessen odaigyelve ..jó cskán túlugrottam régi motorjaim full határbas becsapódásos érkezési hejét..+ ennél nem is volt még mindég becsapósáa.. viszont földetérés után.. a nagyobb tempóból nagyobb ugrótáv után..rendessen nagyobb volt a sebesség amivel folytattam a pálya...futásom
ugyhogy a 57 ló hejett 52.. és a _ 115 ccm rendessen jobb...a futómű .. az nem tudom hova tenni.. mert az utóbbi 10 évben mindég pds- es volt..ez meg nem...
egyenlőre.. pályára tuti faszább
az is érdekes hogy ez a váltó .. ugyna ugy 4ben ugyan az mint a berg ktm 525 is volt.. mégis..rendessen gyorasabb mint amazok voltak..
az fe 570 tolt mint egy gőzmozdony.. ez meg csak megy mint a villám..hiheteteln elforog kigyorsit.. nem véletlen..11500nál még mindég 48 lóerő.. és ezt 7000től tudja..
lényeg nagyon faxa a gép.. lendkerék súly nélkül.. 6ártalan lehetett neki a hirtelensége... igy is lesz vele gond... de előtte milyen vadló lehetett ez..
józsikám.. kicsit téged mintha.... átbasztak volna
vagy az a zsolti féle belinken.. az ha más szögből nézem.. akkor kék..az előző mondatból kimaradt a "sem " szó :-)
ezt amúgy ugy kell kapjad.. mint minden alkartészt.. hogy be van csomagolva valami kis tatyóba.. azon rajta van egy vonalkód..meg a száma..
nix ráirva hogy mi az...milyen évjáratba való..de amazok minden egyes alkatrészen rajta vannak..
ha a csomagon rajta van.. akkor ne foglalkozz vele..de ha nix rajta.. csak kaptál egy sima rugót.. akkor ..hjúzton baj van
S miben jobb és rosszabb szubjektívan számodra a 350 hez képest?
Megvolt már a nagy hegyben a teszt?
Milyen?
de ez most mi? Verseny lenne?
Vagy mások is ott kavartak, ahol te?
Folytatása van?
volt régen téma az sxs rugó FCR karbiba, KTM kecskeméttől rendeltem egyet cikkszám szerint: SXS08250030
és KÉK-et adtak, lehetséges ez? ti itt mindig zöldről beszéltetek...
eladó husaberg fe 570 ár 880.00
A motor használt, de 100% üzemképes, megbizható, féktárcsák fékbetétek láncszett gumik mind újszerűek vagy nagyon jó állapotúak, teleszkópok nem rég felújitva, futómű nem lóg nem lötyög, a szpojlerezése erősen karcos, hegyekben volt endúrózásra használva, blokkja patika. Semmilyen ráköltést nem igényel. Motor kivonva a forgalomból magyar okmányokkal, tehát költségmentes, de műszakiztatható.
patyi..köszi
bandi.. kicsi úgy érzem .. igazatok van..sőt nagyon is
amúgy élőben SEM vagyok jó fej
különben már rég ideköltöztél volna a szomszédba
bálint,...
nyugodj meg...
sőt nyugodjonmeg ...mindenki
a berg felkerült az eladó sorba..ide a apróba is..meg a használtautóponthu-ba is..880.000...
ha valakit érdekell..