Vik!
ez a moci szíp nagyon....es ha telleg havasi telo van benne elol hatul....akkor az huuuuuu....
ami nekem volt....a Herman Henrik fele sxf...abban is az volt de valami hihetetlen hogy ment at mindenen.....
a motor az fos volt endurozni ......de gondolom Te korbejartad a temat....sok oromet hozza
csak azt tudnam jodlissal mi a ráknak ölitek egymast....különbözöek vagytok....ezt kene elfogadni
mindig megszűröm kávéfilteren a folyadékot, hogy a következő felhasználáskor ne mossam bele a retket
azon meglátszik hogy mi volt benne
az első mosáskor néha van egy mokkáskanálnyi retek, a másodikban szinte semmi, harmadikban sosem volt még
szóval tuti jó módszer
állítólag eszi a szivacsot de nem vettem észre, előtte más fajta zsíroldószer volt az tényleg ette a szivacsot
Kedves Viktor! Az elmúlt hetek írásaiból számomra az jött le, hogy te egy olyan ember vagy, aki soha nem ismeri be, ha téved. Mindig más a hibás vagy más is hibás egy kicsit jobban mint te. Aztán van az elpoénkodós Zari, aki azzal tesz pontot az ügy végére, hogy én már ilyen maradok.
Nem fogunk együtt motorozni szerintem, nem azért mert ilyen vagy, hanem mert én a környékben bohóckodok, szóval erre se tereld el a témát (mert már megtörtént).
Ja és Jódlis nem a cimborám, nem ismerem, csak itt a fórumon sokkal szimpatikusabban próbálta kezelni a dolgokat.
Lehet, hogy élőben te is jó fej vagy!
egyikőtök sem szent, de azért te rendesen túlzásba viszed az ő csesztetését, mikor már olyan emberek is megjegyzik ezt hogy nem kéne , akiket nem is ismersz személyesen...
amugymeg meg öleljétek át egymást , világbéke , három csok az orcára olyan oroszosan, és ne feledjétek már az usában legalizálták a meleg házasságot...
a lendkeréks súly is fentvan már.. már csak a teljesitményszabályzót várom..
a szatelites boltba ez a kis gyufásdoboz méretű szsekezet ez megoldja a venti üvöltését is..
kipróbáltuk 50% teljesítményen.. ugy is tolta még a levegőt eléggé ..de lényeghessen halkabb lett..rátettük a 12 voltosra.. ott a csávó is csak nézett.. azt mondta ..aztabüdöskurvaéletbe.. mi ez ?
há mondom ja.. ezek nem kipufogórol haják megmerre is vagyok mert a venti az tólüvölti még az orkán zaját is
de igy 50% egész jjól müködött kultúrált hang is.. szoval.. kb jó lesz..
bálint.. kérlek nem mond ki hogy..vigtor
hát elolvassák egyből a figyelők
örülök ha végre kiismertél..
aki álszent az előtte akkor szent volt?
mert ha ez igaz.. akkor én sosem lehetek állszent...
viszont a hibás.. mindég én vagyok.. bármi legyen is.. ennyi
én mostanában rászoktam az uni tisztítóra egy ismerős hozza egész olcsón
avval kb 5 perc egy szivacs tisztítás
van egy "koszos" adag és egy tiszta amikor a tiszta koszos lesz akkor öntök egy új adagot tisztának
kb 3x 2 liter elég vagy 20 mosásra
Presize harc ez èn úgy làtom.....Valószinü közel àllnak egymàshoz motorozàs ügyileg,csak még nem sikerült eldöntei,hogy ki a jobb.....Ez a légszürős történet,elég dúrva,,,,dràga tanuló pénz,,,őszinte részvétem.De mivel egyikőjüket sem ismerem személyesen, csak annyit mondok, minek veszekedi,haverekedni islehet..
távol álljon tőlem hogy bármiféle igazságot tegyek köztetek, azt majd ti egymás között megbeszélitek remélem normális ember modjára....
DE... azért legalább magadnak valld be hogy az esetek 90%-ban csak te szologattál be Gabinak, gyakorlatilag folyamatosan .... amit jopáran szová is tettek az idők folyamán hogy ezt minek kell? ,
és nem csak a mult héten hanem már elötte is, jo párszor...
legyél magaddal is kritikus, ha nem megy olvasgass vissza, lehet hogy te sokszor valamiféle folyamatos poénkodásnak szántad amit írtál, de nem biztos hogy a másik embernek akire célozgatsz annak is így jön ez le...
és ezt a legnagyobb jó indulattal írom, ha akarod megérted....
déw.. a vizpumpu az szerencse... ..isteni szerencse..
mikor egy éve kicserélték a gyári hibás hengerfejtömitést.. akkor beleejthettek valamit a blokkba..a szivo oldalt a viznél..a visszafolyó ág pont két felfelé álló csődarab ha nix rajta a hűtő..
oda beesett..sé ott szépen elvolt.. görgette magát csizolgatta fenegette.. megette a biztositó anya felét ..meg megcsiszta a vizlapátor is.. de olyan baja hogy cserés lenne nix.. ha izpumpu szimeringes lesz ..akkor majd cserélem az egész szetet..17 ályró...valahogy majd csak kidolgozom
vizkerék szimeringetk tömités..17 ályró..
de addig hozzá sem nyúlok..
ja a kis fémdarabot azért nem dobtam vissza mint egy 9-10mmré hengeresett csapágygolyó..de nem az volt ..csak most majd úgy néz ki
sanyó látom bejött a gép.. faxa
csani is mondogatta a lenemböffenős 350.. azért cska leböffengetős volt...a serkó 300 képest mindenképp...
ezt mégnem tudom milyen.. egyből a flywheel weighterrel kezdem ma.. aztán jön a többi
ha ügyes leszek ..ma még teszt is lehet....ha baszott ügyes leszek.. de inkább csak az legyen hogy elkészül a venti is meg a lendkerék súly is.. a teszt ráér holnap is
de igazánibóla 12-48 áttét meg a 18as kerék is benne..
és az sx 525 is a kislendkerékkel elvolt...és putyu úr mondta az első zarándoláson ott 14-50 elboldogult..lendkerék úly nélkül.. most meg a 13-50 lendkeréksúlyal.. egyesben kiengedi a kuplit és csak megy a motort alapjáraton
azért kicsit ha leveszük a hirtelenségét + alul tovább kitartja a pöcörgőset.. az lesz a karaj
na gó..esztergájos..persze ez nem az aki a múltkor 4 napot csúszott és olan gány felületet hagyott hogy ...visszaküldtem 2 alakatrészt is .. a harmadikat meg én csiszivásznaztam 20 percet
Szevasztok. Megvolt a teszt a hegyen. Minden szuper. Erő elég,pont amennyi kell ,nagyon pilóta barát,nem fáradsz, az áttétel is jó,nem kell többet kapcsolgatni, azt hittem,hogy a hosszú nagy gázos feljáróknál kevés lesz a 2, és kell majd egy hármas,de nem kellett. Így sem érte el a szabájzást. Kicsit furcsa volt ,hogy ciki cakinál ,ha merőlegesen mentem felfele emelgette az elejét. Nem böffen,sőt az első 4 fokozatban,ha alapról húzol gázt,nem rángat,hanem mint egy elektromos elindul és kész. Szóval jobb mint gondoltam,ez az én motorom, ez passzol a súlyomhoz, a stílusomhoz,ha pakolni kell az is megy. Öröm,,,és boldogság.
A vízpumpát csak poénnak szántam, de úgy látom ráhibáztam
Csak más baja ne legyen, az enyém ismert és "rejtett" hibáíról, kb 2 oldalt tudnék írni.
Amit Jódossal műveltek az szerintem nem idevaló,
s jobban jártok, ha megbeszélitek a mélyen megbújó okokat, míg addig nem fajul, hogy végül ütitek egymást, de valójában egyikőtök sem fogja tudni miért is
leálitás után a fszkó az 12,94 V.. 10 perc múlva a nyugvó fszkó az 12,74 v...
tehát a 12,5 volt azt jelenti.. rendessen lefelé szivta a venti az aksit a töltőáram ellenére is!
na ezzel kell vigyázni.. legalább 13,2..de inkább 13,5 volt az ami töli is az aksit de megy is a venti.. az alatt gáz van
de majd minde holnap derül ki
szerelés..
venti.. a nagy repülőgép hajtó ventlilátort ráraktma a gépre.. az addig ..14.00V al töltött aksi.. ment lefel... és kb 1 perc múlva már 12,5 volton volt csak
mondjuk ez egy ultrafurcsa venti,..olyan hangos úgy visit ugy tolja a levegőt.. beteg..
egy 21 wattos féklámpa izzót rárakva.. a töltéss 0,1 Va esett vissza csak.. de a 75 wattosos halogén izzóval már megint az volt a hejzet mint a ventivel..talánnem olyan durván de az....
szval a ktm 671 Putyu által felrakot gyári vent i.. ami t bir a szerkezet az jóval kevesebb mint ez a 70 akárhányvattos ventim..
de mondta annó a srác.. hogyvan olyan lehetőség hogy úgy teljesitmányt szabályoz egy kis dobozzal (gyufáskatuja méret) hogy nem egy előtét ellenállásal tovább rontja a hejzetet hen melektronikussan szabnályozza a kimenő áramot.. igy a teljesitménye csökkel a ventinek.. de a velvett áram is
tehát kb egy fele süvitóventivel már jó 13,5 voltot tud tölteni állandó ventilláoropzás mellet is
ez a moci szíp nagyon....es ha telleg havasi telo van benne elol hatul....akkor az huuuuuu....
ami nekem volt....a Herman Henrik fele sxf...abban is az volt de valami hihetetlen hogy ment at mindenen.....
a motor az fos volt endurozni ......de gondolom Te korbejartad a temat....sok oromet hozza
csak azt tudnam jodlissal mi a ráknak ölitek egymast....különbözöek vagytok....ezt kene elfogadni