Hát jo melos az...en nem kaptam...en is epitek a faszba mar tele a tokom..2 hete delutaninkent vakolok..majd csempe..majd a tobbi szopas..7 eve basszameg...mar fel nezni az emeletre is utalok..nem hogy beszarjak
Szia Jaxy, ha nem baj lopom a számodat jövőre tervezünk egy pár napos túrát.... Felétek ... Ha lennél a vezetőnk Fasza lenne, kihívásokat keressük és jól is vesszük ... Nem tudom tudásban mi a döfi köztünk... Egy Gasgas 300 meg egy Ktm 300 meg egy 450 Ktm a géppark ... A másik.szeretném ha kiprobálnád a gasomat... Kíváncsi vagyok mit mondasz rá a tied után... Állítom erőben tud annyit mint egy Ktm 300... És az annyáért se böffen le...De majd meglátod .... Lehetne szó egy ilyen buliról ?
+40755117785
Hivj batran es meg beszeljuk..itt is van hova menni,tudok szep reszeket..vagyis jo motorozni valo oldalakat,meg a talaj is jo,nem az a koves meg lehet huzni a gazt..csak legyek rajder ki hujza nyujza :)
Nem tudom a nevét csak egy telefonszám van. Ismerősöm ajánlotta, ők múlt hónapban voltak. Egy nap megyünk a RedBull Romaniacsra is, ha már ott vagyunk a közelben, meglessük Jarvisékat :)
13-19-ig ott leszünk, akár átmehetünk csikba is ha el tudsz vinni minket jó extrém terepekre :)
Cseréljünk tel számot és tudunk egyeztetni
Az enyém +3670 3393276 Dénesnek hívnak.
En csikba lakom..70 km kb..a hargita masik oldalan...zete rezsen nem motoroztam abszolut nem ismerem a reszeket...kihez mentek,ki a vezeto? Hatha at tudok menni egy napot...vannak ott is jo részek
Te merre laksz Jaxy? Csak mert 2 hét múlva megyünk egy egyhetes motorozgatásra a Hargitára (Zeteváralja),és ha lenne kedved motorozhatnánk egyet. Gondolom tudnál mutatni nekünk jó extrém helyeket
Kell a kondi,de ha nincs kondi felig halott vagy.Kell a technika is mert ott dől el ,hogy ki hajtod magad vagy hasznalod az eszed.Hamar ki lehet foloslegesen rangatni az erőt meg ki tapodni a labakbol ami van.
Jaxy,,Jók a vidik.. Kemények vagytok,,,terminátor. Múlt hétvégén kivittük a Fiamat a hegyre. Utolsó pillanatban az egyik havernak defektes lett a külső,(ki lett vágva), a Fiú volt a beugró. Ügyes volt,az erdőben ment neki minden ,de a patak az új dolog volt neki. Úgy ment mint amikor egy hölgyre 10cm magas sarkú cipőt adsz,és beküldöd a bontott téglák közé....Megtanulta,hogy el lehet fáradni úgy,hogy nem bírod berúgni a gépet. Korábban ezt nem akarta elhinni..De 16 évesen jó lett volna ,ha így motorozok...Meg lett neki mondva,,,ha szerzel kondít,akkor jöhetsz velünk,,ha lusta vagy ,,,mehetsz krosszozni,,,ott kiállhatsz 3 kör után....
hály kolbik..
ma délben csak visszalépet mindenki a holnapi zarándolástól..
ez van...
de majd legközelebb
az van hogy lehet a ventit leszarja mindenki.. de irni meg nem irtok semmit csak belevaÚÚ.. midnebe.. olyan kicsit csajos a téma.. dé jakó ir motorozásról.. mh jódos is a múltkoriról.. aztán ennyi.. ennyi a fórum.. lófax igy ....
érdemes lene ha töbnbdologról is tudnátok meséélni nem csak beleokoskodni...
de hát ez van..
azért dév meg jakó meg ini saniy a történeteitekkel éltetitek a gg...
én meg irom a amperÓkat
de leszarom... mert műkszik a kis genyórátorral is a gép.. ugyhogy..meg a fincsi venti
nekem itt a homoksivatagban(meg az ilyen 35+fokokban) elég sokat megy a venti, ha megállok fél percre már megindul
a homokdombok közt meg végigmegy amíg 50 alatt megyek vele
Viikk...mi az a ventilator?Nekem is van...de csak disznek Nekem nem kelett odakat zengjek rola,hogy megy vagy nem...egyszeruen ugy kell motorozni,hogy ne forrald meg... Vagy ha mar meg vetted a vilag legszuperebb es legjobb motorjat akkor nem is ertem minek oda ventil
na megoldódott a 50% szabájzóáramkör.. gecimód kitaláljuk a tutit tipusú szenvedés..
elmentem goldenhoz.. rámértünk az ő ventilyére..ami mondjuk geci halt .. szinte nem is hallani álló motornál sem..de mlgsem forr meg vele!persz ha nem felejti el bekapcsolni.. mert mondom geci halk
na az 0,8A vesz fel..
mondom...mennnnnnnnyÍÍÍ... 0,78-0,8A forgásiránytól függően...
na akkor mér láttma hogy nem lesz itt gond egy 4,5 A nál jóval kevesebb áramot felvevő ventit szerezni.. az övés is robiventi..x robiról bonontőból..
eljutottam a robibontóshoz..
és mértünk..
elősnek hozott egyet ..az jó középhangos volt...2,4 A
na modom ez határ eset...de már ez kb 13,0V töltené az aksit...ami
mondja a csávó.. ho van itt még neki..
olyan piadszó iksz 8.. mint az enyém.. mondom igen de ez a túlerős venti.. de azért az övét is megnéztük.. 4,0A...
na mondja akkor japót nézzünk.. előbányászott egy kis csinoskát.. pont olyan nekem valót...
ráteszem a mérőt.. 1,4A...ÓÓÓÓÓ
mondom ez már karaj.. és fúly is meglehetőssen vehemensen...nem ugy mint a 0,8 A ami goldenén van....ami nem baj mert a 4t csak kicsit több hőt termel...
lényeg... ott az 1,4A venti
hazajövök felsszerelem..
aksiról..(mert a bontóba töltöről néztük)
1,3 szivónak szerelve.. és 1,2A nyomónak szerelve..
és mondom rendessentolja a levegőt
felszereléem... gépen mérme a töltés..hát az 14.00V.. rátolom a ventit.. és akkor is ..14,00.V
nabakker...
a rohadt helikopter ventillátor az baszaz meg a qrwa annyát.. üvöltött eddig is ...konkrétan zavaró volt!.. plusszmég szoptatott is hogy a túláramfelvételével a töltést is teszedte...
ez meg a kis venti.. ez az aksit ez 14.00V tölti..
karaj...
ennek örömére.. örülök itt magamban..
kész a gép.. ahogy bájlint mondá.. a szuperextrém endúrók csúcsa
Én csak mekkmester vagyok, de jobb megoldás nekem sem jut eszembe, főleg szezonban, hogy ne kelljen bontani.
Még annyit tehetsz hogy a megfúrt olajleeresztő csavart egy dróttal biztosítod, a kilazulás ellen. Igy nagy lelki nyugalommal hajthatsz, mert max szivárogni fog az olaj, de üzem közben nem folyik el nullára.
Hivj batran es meg beszeljuk..itt is van hova menni,tudok szep reszeket..vagyis jo motorozni valo oldalakat,meg a talaj is jo,nem az a koves meg lehet huzni a gazt..csak legyek rajder ki hujza nyujza :)
13-19-ig ott leszünk, akár átmehetünk csikba is ha el tudsz vinni minket jó extrém terepekre :)
Cseréljünk tel számot és tudunk egyeztetni
Az enyém +3670 3393276 Dénesnek hívnak.
https://youtu.be/QiLB7rlzTBA
https://youtu.be/C6OCrYmw40c
https://youtu.be/RN8VXDdx1Ig
https://youtu.be/b67TaAC1E2c
https://youtu.be/CveY612TED8
https://youtu.be/xr35g3JO6F8
https://youtu.be/0hd3inSf7mQ
Hat itt fostam..a maci ha szembe nyit..
https://youtu.be/Yq46fTxEVTM
azóta benne van vagy 2ezer km és még mindig tart
Felénk is került egy 450 sxf, egy ügyes sráchoz, direkt hard enduróra vette az önindító miatt. El is adta rövid időn belül.
Most egy másik srácnál van, szerinte sem jó enduróra.
Kiváncsian várom, hogy nállad hogy szuperál. És drukkolok is.
szegény GG fórum
mi lesz így velünk?
ma délben csak visszalépet mindenki a holnapi zarándolástól..
ez van...
de majd legközelebb
az van hogy lehet a ventit leszarja mindenki.. de irni meg nem irtok semmit csak belevaÚÚ.. midnebe.. olyan kicsit csajos a téma.. dé jakó ir motorozásról.. mh jódos is a múltkoriról.. aztán ennyi.. ennyi a fórum.. lófax igy ....
érdemes lene ha töbnbdologról is tudnátok meséélni nem csak beleokoskodni...
de hát ez van..
azért dév meg jakó meg ini saniy a történeteitekkel éltetitek a gg...
én meg irom a amperÓkat
de leszarom... mert műkszik a kis genyórátorral is a gép.. ugyhogy..meg a fincsi venti
a homokdombok közt meg végigmegy amíg 50 alatt megyek vele
lehet annyi feszkód marad, hogy a hátsó kerékre még tudsz is rakni egy villanymotort...
vagy szorult helyzetben rá tudsz segíteni az önindítóval. ha valahol nem menne fel...
na megoldódott a 50% szabájzóáramkör.. gecimód kitaláljuk a tutit tipusú szenvedés..
elmentem goldenhoz.. rámértünk az ő ventilyére..ami mondjuk geci halt .. szinte nem is hallani álló motornál sem..de mlgsem forr meg vele!persz ha nem felejti el bekapcsolni.. mert mondom geci halk
na az 0,8A vesz fel..
mondom...mennnnnnnnyÍÍÍ... 0,78-0,8A forgásiránytól függően...
na akkor mér láttma hogy nem lesz itt gond egy 4,5 A nál jóval kevesebb áramot felvevő ventit szerezni.. az övés is robiventi..x robiról bonontőból..
eljutottam a robibontóshoz..
és mértünk..
elősnek hozott egyet ..az jó középhangos volt...2,4 A
na modom ez határ eset...de már ez kb 13,0V töltené az aksit...ami
mondja a csávó.. ho van itt még neki..
olyan piadszó iksz 8.. mint az enyém.. mondom igen de ez a túlerős venti.. de azért az övét is megnéztük.. 4,0A...
na mondja akkor japót nézzünk.. előbányászott egy kis csinoskát.. pont olyan nekem valót...
ráteszem a mérőt.. 1,4A...ÓÓÓÓÓ
mondom ez már karaj.. és fúly is meglehetőssen vehemensen...nem ugy mint a 0,8 A ami goldenén van....ami nem baj mert a 4t csak kicsit több hőt termel...
lényeg... ott az 1,4A venti
hazajövök felsszerelem..
aksiról..(mert a bontóba töltöről néztük)
1,3 szivónak szerelve.. és 1,2A nyomónak szerelve..
és mondom rendessentolja a levegőt
felszereléem... gépen mérme a töltés..hát az 14.00V.. rátolom a ventit.. és akkor is ..14,00.V
nabakker...
a rohadt helikopter ventillátor az baszaz meg a qrwa annyát.. üvöltött eddig is ...konkrétan zavaró volt!.. plusszmég szoptatott is hogy a túláramfelvételével a töltést is teszedte...
ez meg a kis venti.. ez az aksit ez 14.00V tölti..
karaj...
ennek örömére.. örülök itt magamban..
kész a gép.. ahogy bájlint mondá.. a szuperextrém endúrók csúcsa
Még annyit tehetsz hogy a megfúrt olajleeresztő csavart egy dróttal biztosítod, a kilazulás ellen. Igy nagy lelki nyugalommal hajthatsz, mert max szivárogni fog az olaj, de üzem közben nem folyik el nullára.