a ktm oldaláról le lehet szedni a felhasználói kézikönyvet, minden adat megvan benne amit otthon tud az ember szervizelni
pl: http://www.ktm.com/globalasset...
Igen, az lehet. Olyanok érdekelnének, hogy mi a helyes keverési arány, karburátor beállítások, váltóba mennyi olaj kell és mikor kell cserélni, km/h beállítása, szval ilyenek...
Még mindig lopják az esőcseppek a sávszélességet
húzzál át egy kábelt a városból a faluba és nem lesz ilyen gondod
Amit legutóbb mutatott, attól még az is gyorsabb lenne, ha a vezetékes telefonon betárcsáznál valami ezeréves betárcsázós kapcsolatra, de simán lehet, hogy a mobil 3G is agyonveri azt a sebességet, mint legutóbb produkáltál neked az a szélessávú internet
Eső az szakad itt is, pedig kéne már motorozni 7végén, megnézném a pesti árkot, ennyi eső után lehet ömlik benne a víz lefelé, ilyen gerinccel ha elakadok, az lesz az RMX temetője, mert most nem fogom tudni emelgetni.
én csak azt nem értem..
hogy vesznek 1 1 éves motort azaz egy egy éves motort..hogy a rákba nix hozzá meg a gépkönyv meg minden laúfax
annó a 8 éves sx 525 adták..a berghez is megvan..5 évesen meg volt komplette cucc..(én vagyok a 3dik tulaja)
hogy akkor az egy éves gép.. hogy a rákba nix meg a dolog?
szerelő meg pénz kérdése.. banditiksz.. ezt nem értem..
elmondom..az hogy szakad az eső.. a legjobb netszerelő is visszalép..
ugyhogy a net az várat még magára..amig kisüt a nap..pedig videó összevágva csak arra vár hogy nem 14555percet irjon ki a jutúb feltöltésre.. a 180 perc hejett
Szeretnék segíteni! Pénzből kell, lehetőleg sok... Akkor nem kell leírás meg szaktudás, szerszám sem!
Komolyra fordítva, keress egy megbízható szerelőt, majd ő tudni fogja a mennyiségeket.
Van már egy xt600 szóval nem kell másik
Bár az elgondolás jó 2motor 1papír ;)
A huskyt kellene cserélni
Vagy olyanra amivel az asszony is mer menni vagy egy kis értékű gépre ami nem veszít sokat az értékéből
Mert a husky évi 100 pénzt romlik 20 óra használat mellett
És ebben semmi szerviz nincs csak az érték veszteség
tapasztalati érték..
a régi aksi az töltés után egy órával.. 13.04..az új ami 5 hónapja lett beüzemelve..tartiban volt rátöltöttem kicsit.. (régi aksi amit a motort töltögetet lemerülés után az 12,83v ról indult ,a tartalék akis közel fél év állás után haonszinten 12.88 V-ról indult)
az töltés után egy óra pihi után akkufeszültség= 13,17 V
ugyhogy kb ez a régi aksi is kb olyan 80-85% os lehet most..ami még azért ..benne marad a motorban
ahogy nézem kb egész napra ezt muttaja a radarkép.. ..
ennél kicsit gyakorlatiasabb dolgot valaki a motoraksikról? pl hogy telejs feltöltés egy jó aksinál..12,88..ról ha 13.04re sikerül az akkor jó.. vagy az az aksi már kéri a cserét? http://www.muszeroldal.hu/meas...
imádom ezt az időjóslásos témát...mára felmelegedést napsütivel jósoltak pár napja...oszt itt most is szakad de kint is
pedig ma lenne kinti dolog (mert ma napozni akartam..azt meg ugye a tévé előtt
loki.. ez faxa.. már hogy számodra ekkora ikon vagyok hogy képeket tudsz rólam előhozni...én még magamról sem tudok.. nem hogy a győri együtt még sosem motorozott haverjaimról .. de azért köszi..
erről eszembe jut ez a nagyonkafin sikerüt race .. meg az hogy hogy meg lehet szopni ezeket a gumiakadályokat...
utána a sárban landolásnál azt hogy ha a sár berakódik a gázmarkolathoz... akkor nem csak ezeket az akadályokat.. hanem az összeset ahol alapjáraton nem megy fel az ember ..és az szárazban is elég sok,de sárban .. még szélesebb spektrumú..
de ez legalább azért jó hogy tudom a 7re akik szervezték ide azoknak tudom garantálni a por mentes hajtást meg zat is hogy
De sérülten ne vállalj olyat, ami az egészséges testnek is komoly kihívás.
Már nem csak magadat meg a motorodat hozod nehéz helyzetbe, ha lesérülsz kissebb-nagyobb mértékben.
Számítanak rád......