Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem is irtram..
találkoztunk kint koltékkal..

mondta hogy heló zari..
egy wild stréndzser..azaz vad idegen..há mondom ez fórumlakó
kicsit dumcsiztunk is..
de nem sokat mert siettek haza.. már fel is voltak pakolva..
mesélj kolt milyne volt
nekünk utána még jöt a faxa lecsó.. meg a kárpoliszos patak..

nagyon kafi menet volt .. extra jó hejek.. mint mindég...
a sár hiánya kicsit okozott nlémi könnyedtséget..de kafi volt amúgy...
ahogy be sikerült löni a gumit..0,7 ről..0,5..0,4 re.. egyből nem kapirnyáltam anniyt
de igy is élveztük.. viszont a 0,4 gumi a patakban a gyors szakaszokon.. nem kicsit kopogott na sirtam vissza a tublixot..egy olyan gumival ami defektessen is birja ezt a menetet..mx 31..mx 51...ms3
de azérrt nem olyan szar ez a xt 754 csak nem árt ha az ember megvágja ..4-5 motorozás után.. főleg ilyen fajta sárban

baxott jó kis csapat ...
na valami csak van..26%ról felment 27% ra
a jutúb szerint már csak 2500 perc van hátra
2/5= ha jól nyomja az ember a siftet =26%=2/5
ó a 2800 perc van m,ár csak hétra és a 2/5 az már.. 26 %..múhahaha
pediga videót megnéztem tök kafi.. kmplélyer nyomja is.. de nem értem
m ia lófax van?
netmérőpont ho...
pinglófax ..1500
leöltés 1,6 mega
fel 0,47 mega..
ez a szokásos érteékek..(+- 10%)
nem értem
nem értem..
elinditottam a feltöltés aztán 854 percet irt..a 1,47 G videóra...
aztán reggeklg ..4 óra alat felemet a 26 %de normál esetben ez 3 óar aaltt felmegy..a
néztem másik régebbit...az 1,4G azt 161 percre irta..
mondom akkor úlyraváágom...
meg is csináltam.. 3,5 óra alat ét is csinálta az AVS editor..tennén fel a gyutúbra..
182 percet ir..
u mondom kaaj..
30seec múlva..600pec
10sec múlva már ezer akárhányszáz..
10 sec múlva már 12ezer
mi a retek van?
most elinditttam újta a 26%on levőt.. de oda ismost 6000 percet ir..

dév csak kéne az a segitség
hály kolbik...

a magas tublival.. 0 levegővel a xt 754...kba 3 perc múlva mentem visaz a kocsihogy hogy a tarrtalék belsőt a 19est.. meg egy papucsot rakjak bele. .
hját sirni tudtam volna.. ha tudtam volna sirni...
de nem golnd.. addig 1 órát motorzak bontós vezetésével
én meg szefrelthetem a tábori körülmények közt.sem bak.. sem semmi..
de megoldottam..
aztán jó is lett minden.. mert ezek elbőklásztak... alig találtka amegbeszélt sikrokihoz.de egy óra bóklászás után csak ott voltak.. én meg 47 perc szerelés 12 perc dévid nájt ralli a hegyben..és én is odaértem 59 perc után..
és egy baxottjóhajtást kerekitettünk belőle..
van vidi is ..de elbaszta az avs videóeditor
Akkor még nem volt MOTO GP Az egyes szám pedig az előző évi modellel sikerült
Ez 84-es, csak meg kell nézni azt az évet, mert abban az évben cserélgette ezt a régebbi géppel, mert nehezen irányítható volt szegényke aztán néha ledobta. Köv évre kidobták a hagyományos elrendezésű 4 hengert és az lett a sikerszéria, papa.
Ha valamit nem tudsz, fordulj bizalommal a fal felé
Rendben okoska, hibáztam! Azzal kellett volna kezdeni, hogy linkelsz legalább egyetlen triál bicikli telj/nyomaték/fordszám görbét, aztán előbb kielemezzük.
Az ujabb exc ket is epp szeliditik szepen lefele. Nincs mar szukseg a korabbi sx szeru brutalabb teljesitmenyekre. A cross mara teljesen mas iranyba tart mint az enduro bizonyos teruletei. A freeride es pl a beta xtrainer jo fele keresgel. Ezt a vonalat erositve az az ossa elgondolas egy enduro vazba integralva .hatekony joszágot eredmenyezhetne. Sokkal jobban motorozhatoak ezek a tobb trial tulajdonsaggal megaldott szerkezetek Mint pl egy megmergezett sx
En ugyan nem ertek hozza .de szerintem azt az ossa trial blokkot nem tartana tul sok idobe felhuzni egy 300 as enduro erejere. Ugy azokkal a megoldasokkal amik most rajta vannak. Forditott henger .rejtett rezo.injektor stb. A munkatarsamnak mist is az van epp mar 300 as hengerrel jonnek. Teljeseb jo megbizhato es nem gyenge egyaltalan. Mas valtoval kicsit megdolgozva siman piackepes enduro blokkja lehetne. Szamomra meg mindig erdekes tanulmany vagy janek. Folyton lehulyezel mindenkit de meg egy epkezlab otlettel nem alltal elo. Ugyan magyarazd mar el miert halott otlet az a blokk egy enduroban?
ez tényleg megbukott a moto gp-n ...

zseniális példa egy képet berakni Freddie Spencer motorjárol amivel többször volt világbajnok, és több tucatszor állt a dobogo csucsán...

ember kapd össze magad mert ez , mint "szakmai" bizonyitás csunyán megbukott
Olyanok vagytok mint a cigányok ha nincs idegen egymást ütik
janek , csak a miheztartás végett minden triálon van rezonátor, igaz nem annyira radikális mint egy krossz ,enduron, de ott van az behajtogatva elrejtve...
Nem geciségből, de olyanról beszéljünk már amit valamennyire értesz is, mindentudo szakértő ur...
Maradok afrikás
Igen, a trial gépek kiforognak úgy 9 ezret, és fent kell nekik az erő?
Gondolom némelyik kéttén azért nincs még rezó sem, anélkül meg negyede teljesítményt kapod csak. Mindezt megvadítod a malomkerék lendkerékkel, és már kész is a csúcs gép

Nem geciségből, de olyanról beszéljünk már amit valamennyire értesz is.
Egy hete errol almodok,vagyis 5 eve,de az utobbi napokba csak errol,miota Norbi megseperte...ma 6 kor kimentem es azt mondtam...ha nem megy fel,felviszem...de megvolt 2 X is.Amire azt hittem,hogy kesz kint vagyok akkor jott a fekete leves,akkor kelett a tudas.Vagy 6 X nekifuttam elotte es ahogy egyre jobban ki ertem ra jottem bizonyos dolgokra mit baszok el es mit kell maskepp.A veget meg kelett cikicakizzam de ugyis kiment....nem oLyan szepen mint Norbi(egyenesen fellotte) de megvolt...ez nekem olyan minth az erzberget nyertem volna meg.Eddig is csak 4 ember jart ki..Zsoci,Norbi,Eper meg en.
https://www.youtube.com/v/hKpT...
janek, az ossa triál évek ota a piacon van ezzel az átforditott hengeres injektor megoldással és hibátlanul funkcionál minden tartományban... akinek van dicséri...
ez jo...
át van forditva a henger, előre az injektor hátrafelé a rezo, nem értem hol ezzel a hiba, kifejthetnéd szakmailag hogy bukot meg hasonló megoldás aszfalt pályán ...

tényleg kiváncsi vagyok,
Tudom, hogy szomorú a helyzet, de Ferenc testvér sohasem fog ilyen "magasságokban" diskurálni. -persze minden relatív.
Ismét Erzberg 2015 LIVE. 2015.06.07

http://www.redbull.tv/videos/e...