Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A google a barátod pufi? Szipogós smiley jár a turha maistronak! . . . .
1893. 02. 11. professzor úr
Nekem a karbi sokkal jobban tetszik. Kb 100 év tapasztalata van a gyáraknak a porlasztóval. Mire a 2t injektor annyi idős lesz, addigra nem lesz terep, ahol motorozhatnánk.
És szerinted eljut odáig, hogy ami valami előnyt jelent a konkurenciával szemben, azt először mindig a gyári gépekre rakják fel, de oda mindenképpen... Ha tutira beválik akkor majd később kidobják szériában is.
Na és a komolyabb gyárak amíg fejlesztettek miért nem tudták rendesen megcsinálni? Széles fordszámsávban használt nagy telj. kéttén mindig jobb volt a karbi.
Van pár elbaszott próbálkozás, ahol nem kell nagy telj és ott is csak bizonyos fordulaton (variomatic hajtás), oda használják, de az is inkább a ritkaság kategóriája.
Akárki is legyen, elég balfasz szegénykém
Elképzelem, ahogy elkezded boncolgatni a programozható modul rejtelmeit. Miért bináris?
Miért USB?
Hány bites?
Ha nem annyi, akkor miért nem?
Ez a Rotringó gyerek ez a dagadt Zsírferi! Ugye turhás majom?
Olyan vagy mint kisegér a kandúrok között légy résen mindíg nehogy ezek megegyenek
Ja kaptam eleget, ceruza? ahol én lakom még most is madártollal írnak de ahogy elnézem a te nagy hombár tök fejedre is elfért pár saller gyerek korodban és ember mégsem lett belőled
Ez már az új ág, vagy csak kiegészítő a cross mellé?
Nekem valójában egy elektromos enduróra lenne igényem(díjaznám a csendjét is), de egy rendes üzemanyag cellával, nem olyannal, mint ami a KTM E ben van, marha nagy akksi, ez még várat magára, míg fel nem találnak egy kicsi nagy teljesítményű tartós cellát. Pl. mint a terminátrokban van

Nekem jobban fekszik egy elektromos kütyü programozása(befecsi, gyújtásvezérlés, stb), mint a karbitekergetés, az nyilvánvaló, hogy eszköz is kéne hozzá de ha ügyesen/okosan oldják meg a kütyüt, egy USB-n keresztül számítógépről simán lehetne programozni...s már nem is kell eszköz.
A telóknál is el tudnék képzelni egy elektromosan aktívan vezérelt szelepet, a jelenlegi mechanikusok helyett.
A lehetőségek is korlátlanok benne, patakmeder előtt át lehetne kapcsolni a telót, mint a gyújtástérképet, s másként csillapítana, vagy egy tempós szakaszra megint mást kapcsolnál, stb.

Persze benne van a pakliban, ha beszarik az elektronika vezérlő vagy a mechanikai része szevasz.
A jól bevált elektro-sokk csodákra képes
Hú bazzeg, ezt még látni is rossz, arról nem beszélve, hogy ez a blokk feletti kipu ami a tank helyén kunkorodik, már a 80-as évek elején megbukott az aszfalt pályán. Szóval újdonság nincs benne, de legalább szar
De képzeld el mennyire jó lehet az ilyet szerelni, főleg időre...
egy ilyen mit csinálhat a hegyen? http://www.motoaction.hu/index...
mond hogy nem egy hörlin feszitesz mint pok a lucernásban...
amugy első blindre én is ezt gondoltam a külön olajzásrol, de ha tovább gondolja az ember gyakorlatban is valoszinű megvan az előnye egy pötyögős kinlodos fákkal telirakott árok után nem lesz tele olajjal a rendszer és kell agyon szellőztetni....
a karbis motorral is egyet értünk, viszont nekem azért tetszik egy esetleges " jol működő " injektor mert kinyitna egy olyan variácios felépitési pandorra szelencét ami átirhatná a 2t-röl alkotott elképzeléseket...(pl.ossa)
az öninditó tipikus példája hogy nem akarják a blokk-felet áttervezni inkább kinlódnak évekig azzal a deknis megoldással ami otromba és szar is...
a jo uttörő ott segit ahol tud...
Pfu rotringos csávo... téged biztos sokat bántottak a szüleid gyerek korodban hogy ilyen lettél...
lehet rotring ceruzával böködtek, mindenesetre jo mély nyomot hagyott a lelkedben... akarsz rola beszélni...?
tudod a Freudi elfolytás ...ha gondolod janek szivesen beszélget veled a problémádral, neki van papirja a szociálisan tulérzékenyekhez...
ott a végén az igazság...kb ennyi tömören.
csika gratula hogy csopperes lettél...
bár nekem a pride (büszkeségröl) mindig az a rozsaszin budapesti felvonulás jut eszembe... de ez meg az én bajom..
RIDE whit Pride ! Blue Knights Hungary II Budapest Chapter — megalakultunk.
Milyen itteni vélemények? Itten sem mindenki ostoba balfasz.
Az általad említett pancser réteget egyedül az után gyártók lovagolják meg/verik át.
Többnyire olcsóbban lehet venni gyári japcsi cuccot mint itthon "neves" szar minőségű utángyártottakat, csak a forrásnak kell kicsit utána járni.
Akinek meg KTM-je van az bevállalta a felárat, ilyeneken nem spórolhat.
Meg hogy nem fejleszt a ktm:
http://www.sportmotor.hu/motor...

Pfú hogy teleszarják ezek majd az erdőt