Nekem a karbi sokkal jobban tetszik. Kb 100 év tapasztalata van a gyáraknak a porlasztóval. Mire a 2t injektor annyi idős lesz, addigra nem lesz terep, ahol motorozhatnánk.
És szerinted eljut odáig, hogy ami valami előnyt jelent a konkurenciával szemben, azt először mindig a gyári gépekre rakják fel, de oda mindenképpen... Ha tutira beválik akkor majd később kidobják szériában is.
Na és a komolyabb gyárak amíg fejlesztettek miért nem tudták rendesen megcsinálni? Széles fordszámsávban használt nagy telj. kéttén mindig jobb volt a karbi.
Van pár elbaszott próbálkozás, ahol nem kell nagy telj és ott is csak bizonyos fordulaton (variomatic hajtás), oda használják, de az is inkább a ritkaság kategóriája.
Ja kaptam eleget, ceruza? ahol én lakom még most is madártollal írnak de ahogy elnézem a te nagy hombár tök fejedre is elfért pár saller gyerek korodban és ember mégsem lett belőled
Nekem valójában egy elektromos enduróra lenne igényem(díjaznám a csendjét is), de egy rendes üzemanyag cellával, nem olyannal, mint ami a KTM E ben van, marha nagy akksi, ez még várat magára, míg fel nem találnak egy kicsi nagy teljesítményű tartós cellát. Pl. mint a terminátrokban van
Nekem jobban fekszik egy elektromos kütyü programozása(befecsi, gyújtásvezérlés, stb), mint a karbitekergetés, az nyilvánvaló, hogy eszköz is kéne hozzá de ha ügyesen/okosan oldják meg a kütyüt, egy USB-n keresztül számítógépről simán lehetne programozni...s már nem is kell eszköz.
A telóknál is el tudnék képzelni egy elektromosan aktívan vezérelt szelepet, a jelenlegi mechanikusok helyett.
A lehetőségek is korlátlanok benne, patakmeder előtt át lehetne kapcsolni a telót, mint a gyújtástérképet, s másként csillapítana, vagy egy tempós szakaszra megint mást kapcsolnál, stb.
Persze benne van a pakliban, ha beszarik az elektronika vezérlő vagy a mechanikai része szevasz.
Hú bazzeg, ezt még látni is rossz, arról nem beszélve, hogy ez a blokk feletti kipu ami a tank helyén kunkorodik, már a 80-as évek elején megbukott az aszfalt pályán. Szóval újdonság nincs benne, de legalább szar
De képzeld el mennyire jó lehet az ilyet szerelni, főleg időre...
amugy első blindre én is ezt gondoltam a külön olajzásrol, de ha tovább gondolja az ember gyakorlatban is valoszinű megvan az előnye egy pötyögős kinlodos fákkal telirakott árok után nem lesz tele olajjal a rendszer és kell agyon szellőztetni....
a karbis motorral is egyet értünk, viszont nekem azért tetszik egy esetleges " jol működő " injektor mert kinyitna egy olyan variácios felépitési pandorra szelencét ami átirhatná a 2t-röl alkotott elképzeléseket...(pl.ossa)
az öninditó tipikus példája hogy nem akarják a blokk-felet áttervezni inkább kinlódnak évekig azzal a deknis megoldással ami otromba és szar is...
Pfu rotringos csávo... téged biztos sokat bántottak a szüleid gyerek korodban hogy ilyen lettél...
lehet rotring ceruzával böködtek, mindenesetre jo mély nyomot hagyott a lelkedben... akarsz rola beszélni...?
tudod a Freudi elfolytás ...ha gondolod janek szivesen beszélget veled a problémádral, neki van papirja a szociálisan tulérzékenyekhez...
csika gratula hogy csopperes lettél...
bár nekem a pride (büszkeségröl) mindig az a rozsaszin budapesti felvonulás jut eszembe... de ez meg az én bajom..
Milyen itteni vélemények? Itten sem mindenki ostoba balfasz.
Az általad említett pancser réteget egyedül az után gyártók lovagolják meg/verik át.
Többnyire olcsóbban lehet venni gyári japcsi cuccot mint itthon "neves" szar minőségű utángyártottakat, csak a forrásnak kell kicsit utána járni.
Akinek meg KTM-je van az bevállalta a felárat, ilyeneken nem spórolhat.
Na és a komolyabb gyárak amíg fejlesztettek miért nem tudták rendesen megcsinálni? Széles fordszámsávban használt nagy telj. kéttén mindig jobb volt a karbi.
Van pár elbaszott próbálkozás, ahol nem kell nagy telj és ott is csak bizonyos fordulaton (variomatic hajtás), oda használják, de az is inkább a ritkaság kategóriája.
Miért USB?
Hány bites?
Ha nem annyi, akkor miért nem?
Nekem jobban fekszik egy elektromos kütyü programozása(befecsi, gyújtásvezérlés, stb), mint a karbitekergetés, az nyilvánvaló, hogy eszköz is kéne hozzá de ha ügyesen/okosan oldják meg a kütyüt, egy USB-n keresztül számítógépről simán lehetne programozni...s már nem is kell eszköz.
A telóknál is el tudnék képzelni egy elektromosan aktívan vezérelt szelepet, a jelenlegi mechanikusok helyett.
A lehetőségek is korlátlanok benne, patakmeder előtt át lehetne kapcsolni a telót, mint a gyújtástérképet, s másként csillapítana, vagy egy tempós szakaszra megint mást kapcsolnál, stb.
Persze benne van a pakliban, ha beszarik az elektronika vezérlő vagy a mechanikai része szevasz.
De képzeld el mennyire jó lehet az ilyet szerelni, főleg időre...
a karbis motorral is egyet értünk, viszont nekem azért tetszik egy esetleges " jol működő " injektor mert kinyitna egy olyan variácios felépitési pandorra szelencét ami átirhatná a 2t-röl alkotott elképzeléseket...(pl.ossa)
az öninditó tipikus példája hogy nem akarják a blokk-felet áttervezni inkább kinlódnak évekig azzal a deknis megoldással ami otromba és szar is...
lehet rotring ceruzával böködtek, mindenesetre jo mély nyomot hagyott a lelkedben... akarsz rola beszélni...?
tudod a Freudi elfolytás ...ha gondolod janek szivesen beszélget veled a problémádral, neki van papirja a szociálisan tulérzékenyekhez...
bár nekem a pride (büszkeségröl) mindig az a rozsaszin budapesti felvonulás jut eszembe... de ez meg az én bajom..
Az általad említett pancser réteget egyedül az után gyártók lovagolják meg/verik át.
Többnyire olcsóbban lehet venni gyári japcsi cuccot mint itthon "neves" szar minőségű utángyártottakat, csak a forrásnak kell kicsit utána járni.
Akinek meg KTM-je van az bevállalta a felárat, ilyeneken nem spórolhat.
http://www.sportmotor.hu/motor...