megcsinálhatnák a különolajzást, amit már most elkövetett a beta a xtraineren, kidobhatnák a csába a rezot, nem ártana egy normális befecsis 2T, s a kuplungon is lenne mit farigcsálni, lenne egy csomó élettartam probléma, amit ki kéne küszöbölni, stb.
KTM ék megjavíthatnák az önindítójukat
Na mind1, egyiket se fogják, mert nincs rá motiváló tényező a piacon.
Ez többnyire csak az SBK-SSP alapgépekre érvényes.
Egy ütemhiányos szaron mit fejlesztenének, mikor már szinte minden ki van találva? Csak a "csomagolást" változtatják.
Épp ez az, azt írod tök más az egész blokk. Mire alapozod? Pont most írta jodlis, hogy hiába volt tök más az egész blokk mégis simán ráment a henger :-) (A srad és a K sorozat az persze, kategória váltás volt de egyébként nem.)
Ha már utcai (bár eddig nem arról volt szó) akkor ott van az sv a suzukitól. Nem buzizták tizen évig és rengeteget eladtak belőle. A zászlóshajókat mint a gsxr persze muszáj faragni mert az adja el a márkát, de a haszon nem ott keletkezik. Ráadásul a gsxr-nél, is voltak évjáratok a nagy faragásban amik nem tudták az előző szintjét hozni ahogy hallom.
Az enduró szegmens ráadásul szűk, kevesen veszik és nem úgy néz ki hogy tudna szélesedni. Amúgy meg minek bele pénzt önteni ha aki veszi az így is veszi. Nem gondolom hogy a ktm rossz motorokat gyártana. Más meg ahogy nézem épp nem gyárt vagy csak alig ebbe a szegmensbe.
ingyé
akkor az szar tanax
öt1000 volt a régebbi ár aztán már thawai is felment 8ócra..nem
lyapó kocsinkál van hogy félevente van változás.. mert sok a szabad..idejük
lyakó..
szervezés alatt a manet...
zsirtvéék előtt vagy után ott leszünk...
nem együtt mert abból ütös kis délután lehetne de azt nem akarom még 1szerr átélni
bajan... azért ezzel komolyan vitába szállnék veled, a japán utcai motorokat kb 3 évente ugy átfaragják hogy köszönő viszonyban sincs az előző blokk a régivel ...pl egy gsxr 750 srad 97-99-ig maximum abban hasonlot egy K1-K3 -as gixer blokkhoz hogy mindkettő négy hengeres... de ez tovább felfelé is igy van a K4-K7 már teljesen máshol a válto kivezetés tök más az egész blokk ugy ahogy van....
de bármelyik japo utcait hozhatnám példának cbr, zxr ,yzf
a bmw felforditott himbája már eleve egy halva született ötlet volt, könyörgöm pont ott rakja meg sárral a lengővillát és nem tud tisztulni , nem ugy mint alul, én , vagy aki motorozik terepen ezt akár előre elmondta volna a bmw-nek ingyé...
Van egy jól menő vállalkozásod, viszik a terméked mint a cukrot, jók a mutatók.
Te hozzányúlnál drasztikusan ehhez?
Én tuti nem, max kiadnék egy új típust a meglévő mellé, amin megcsinálom ezeket a próba változtatásokat, aztán ha ez fogy jobban, akkor szép lassan leállnék a másikról, de egy új típus bevezetése meg kurva sok zsé, szóval nem csoda, hogy nem lépik meg egyenlőre...
Ötletek meg akár prototípus tuti van nekik többféle is, de amíg az nem forr ki vagy a fejesek nem döntenek úgy anyagi hasznon fejében, nem fogják sorozatgyártani...s minek döntenének úgy, amíg megy a szekér így is
Kockáztatni meg nem fognak, saját szakmámban is láttam már, írjuk át csináljunk jobbat újat, kiadták, aztán a felhasználók meg elmentek, mert megszokták a régit, nem tetszett az új, hiába volt jobb és szépen tönkrementek...
Nem a mérnökök határozzák meg, hogy mi megy a KTM nél, hanem a pénzemberek pénzügyi szempontból, s amíg nem motiválja őket semmi/senki változásra, mert veszik a terméket, addig nem fognak csinálni semmi nagy újdonságot.
Semmi gond nincs vele hogy ramagy a regire az uj henger. Jo az ugy.csak szemleltetni akartam vele valamit. A lenyege az volt hogy... Senki szerelo ne vegye magara! Hogy akkoriban korbetelefonaltam sok neves es ismert szerelot hogy mindjak mar meg jo e ra? Azt a sok elemzo meg cikszam alapjan szerelo kozul egynek se volr fogalma .... Arra viszonr volt eszuk hogy csuklobol lehulyrzzek a masikat. Lenyeg. Azota nrm adok senki szsrelo szavara tul sokat ha annak idekrn ezt nrm tudtak megmondani. Holott egy szaros tolomero is eleg volt hozza egy laikusnak.( en) amugy leszarom sot jo is hogy paszolt ra . siman ratennem a regi nagy vitteres hengert a 15 osre is ha nagyon akarnam. Es szerintem semmi kinolyabb kulonbseg nem lenne... Tehat azon a par apro valtoztatason kivul lofaszt se ujitottak. Fejledztes alatt en is valami utosebb dolgot varnek mint pl az ossa fele probslkozasok . az elrendezese forradaliabb lenne mint ez a bena ormotlan rezonator es a szuletese ota selejt azota is valtozatlan kivitelu szanalmas onindito pl.... Amit en az elso percben szereltem le a picsaba. Na pl azon az iden se valtoztattak
. errol pofazok
hály kolbik..
ugy lám..az ídő lyárás bele akoor szolni a holnapi halytásunkba...pedig mocskos nagy menet van kilátásba...mÓÓcskos nagy
ez a fejlesztés ez totál nehéz dolog..pl a béenvéj az hihetetlen okos lánckerék a lengővilla tengejben..
a főtengej végén a kupli
amúgy szerintem a tank légszűrő csere az .. nem szar 5let
a bergen pl ezek a dolgok mocskos jók..
és miótaa hőtükröt feltettem a tank alá. a benyaforrási gond is tovasuhhant..egyszerűen megszünt.. egy lófax 1500ft folpakk darab meg kis hőálló 1mm vastag szövetüvegygyapot oszt..ennyi
mi a retket nem csináltak eddig az meberek ez miatt
még én is..
a kipufi bandázs az .. konkrétan forditva sült el..
de már ez a múlté..
a berg fényben és pompában tündököl..nálam. .
a blokk.. hogy a gyujtás fedél nem mélyen elö van hanem magassan háőtul.. konkrétan..5 tsillagos 5
kipufogó védelem 100%
légszűrő hejzete berakása..100%
hátsó müanyag várzrész.. az aluusok az összes görbül hajlott repedezett hegesztésre szorultt..ennek meg...műanyag..de valahogy mégis
pds endúróban is ... faátkelés barát
a többi meg .. azonkon nix mit fejlesztni.. azok ugyan azok...brembó fék hidro kupli...stbstb tbc
ja és a nagygenerátornak hála.. a múltkori fellazult saru utáni akis lemeritáést...megbazirgálás visszahúzás után...10 perc menet megállás nélkül..és akkor már a hegyben is ujrainditotta magát........és azóta isa indit az aksi(2 motorozásazóta benne)...nem kellet itthon megtáplálni..külön aksitöltővel semmit rátenni.. na az azért nem mindegy hogy 130w egy generátor ..vagy 210w ..
de az igaz hogy a fejlesztés az őriási útca..telis teli zsákútcás leáhgazásokkal..
a fejlesztés hiánya.. lásd gázgász.. viszont 10 év jó gépek gyártása után.. bezárással egyneértékű..
bár haver azt mondja az ő ec 300 2006 gasa a legjob volt a világon...extrémendúrózni..mindenképp..de a 2011 ec 300 meg utálta.. ugyhogy valamit csak fejlesztettek ha motorozásilag szarab is lett
Olyasmit kersz.szamon (fodarabok hosszu tavu valtozqtlansaga) amit minden gep (auto, motor, traktor stb) igy csinal. A ktm 2008ban huzott ujat a blokkon jo szar is lett, a krosszoknal behozta az innywktort az is szar volt vagy 2 evig.
Az baj hogy a 2004es motorra ramegy a 2010es henger? Vagy ez jo? Tenyleg nem ertem hogy mi is lenne a jo.
Na vegre! Valakinek leesett a lenyeg. Par eve volt.... A 2004 sx uj hengert kert. Tudtam akkor egy elfogadhato aru uj hengerszettet. 2010 es szeriarol. Korbetelefonaltam akkor az osszes ktm szervizest es egyeb profi szerelot .hogy ugyan mondja mar meg valaki hogy ra tudom e rakni az ujfajta hengert a regi joszagra? Jottek a valaszok sorban.... Te hulye vagy mit kokanyolsz. Passz.fingunk sincs de biztos nem. Koszobo viszonyban sincsenek felejtsd el. Stbstb aztan az lett hogy megis megvettem es 20 perc alatt mar a helyen is volt. Mibdosze egy a hengerfej es vazat oszekoto fulet picit meg kellett reszelni hogy passzoljon. Es tenni ra egy masik poverfedelet illetve egy powertengely felvezeto muanyagot csereltem. Mondanom se kell poccre indult meg karburalni se kellett. Egy evmulva ugyanezt megismeteltem 300 as hengerrel. Ott meg csak egy pover kozlo fogas iv kellett cserelni de azt is csak a ccm miatt. Na mar most ezek a mokusok hulyezik le a masikat ha mond valamit a szent ktm rol. Akik mindent tudnak ugyan de azt nem hogy ramegy e egy fodarab egy regebbi modellre. Bruhaha
Ebben igazad (igazatok) van. Ezt régen meglépte a Bmw, rögtön a vb élmezőny pilótái visszaestek 6-8 hellyel. Utánna befejezték a gyártást.. Nem mindig jobb a radikális változás véleményem szerint, néha jobb az apró de biztos lépésekben való haladás. Meg néha aprónak tűnő változtatás, nagyon nagy változást hoz. 2017-re szerintem lesz radikálisabb változtatás a 300 exc-n.
megcsinálhatnák a különolajzást, amit már most elkövetett a beta a xtraineren, kidobhatnák a csába a rezot, nem ártana egy normális befecsis 2T, s a kuplungon is lenne mit farigcsálni, lenne egy csomó élettartam probléma, amit ki kéne küszöbölni, stb.
KTM ék megjavíthatnák az önindítójukat
Na mind1, egyiket se fogják, mert nincs rá motiváló tényező a piacon.
elötte bő 15 évig ugyan az a blokk volt max a dekni lett gömbölyüböl kicsit sarkos, lapos...
Egy ütemhiányos szaron mit fejlesztenének, mikor már szinte minden ki van találva? Csak a "csomagolást" változtatják.
Ha már utcai (bár eddig nem arról volt szó) akkor ott van az sv a suzukitól. Nem buzizták tizen évig és rengeteget eladtak belőle. A zászlóshajókat mint a gsxr persze muszáj faragni mert az adja el a márkát, de a haszon nem ott keletkezik. Ráadásul a gsxr-nél, is voltak évjáratok a nagy faragásban amik nem tudták az előző szintjét hozni ahogy hallom.
Az enduró szegmens ráadásul szűk, kevesen veszik és nem úgy néz ki hogy tudna szélesedni. Amúgy meg minek bele pénzt önteni ha aki veszi az így is veszi. Nem gondolom hogy a ktm rossz motorokat gyártana. Más meg ahogy nézem épp nem gyárt vagy csak alig ebbe a szegmensbe.
akkor az szar tanax
öt1000 volt a régebbi ár aztán már thawai is felment 8ócra..nem
lyapó kocsinkál van hogy félevente van változás.. mert sok a szabad..idejük
lyakó..
szervezés alatt a manet...
zsirtvéék előtt vagy után ott leszünk...
nem együtt mert abból ütös kis délután lehetne de azt nem akarom még 1szerr átélni
de bármelyik japo utcait hozhatnám példának cbr, zxr ,yzf
a bmw felforditott himbája már eleve egy halva született ötlet volt, könyörgöm pont ott rakja meg sárral a lengővillát és nem tud tisztulni , nem ugy mint alul, én , vagy aki motorozik terepen ezt akár előre elmondta volna a bmw-nek ingyé...
Te hozzányúlnál drasztikusan ehhez?
Én tuti nem, max kiadnék egy új típust a meglévő mellé, amin megcsinálom ezeket a próba változtatásokat, aztán ha ez fogy jobban, akkor szép lassan leállnék a másikról, de egy új típus bevezetése meg kurva sok zsé, szóval nem csoda, hogy nem lépik meg egyenlőre...
Ötletek meg akár prototípus tuti van nekik többféle is, de amíg az nem forr ki vagy a fejesek nem döntenek úgy anyagi hasznon fejében, nem fogják sorozatgyártani...s minek döntenének úgy, amíg megy a szekér így is
Kockáztatni meg nem fognak, saját szakmámban is láttam már, írjuk át csináljunk jobbat újat, kiadták, aztán a felhasználók meg elmentek, mert megszokták a régit, nem tetszett az új, hiába volt jobb és szépen tönkrementek...
Nem a mérnökök határozzák meg, hogy mi megy a KTM nél, hanem a pénzemberek pénzügyi szempontból, s amíg nem motiválja őket semmi/senki változásra, mert veszik a terméket, addig nem fognak csinálni semmi nagy újdonságot.
. errol pofazok
Ezzel mi a gond? Mik a hátulütői?
Előnyét már látom, konkrétan nem nyúlik a lánc (16 óra alatt semmit, régi motoron ennyi idő után már legalább kétszer utána állítok).
a végére ha kész a rámpa.. már az első feljárónál.. szójjá..megyek beugrtom
ugy lám..az ídő lyárás bele akoor szolni a holnapi halytásunkba...pedig mocskos nagy menet van kilátásba...mÓÓcskos nagy
ez a fejlesztés ez totál nehéz dolog..pl a béenvéj az hihetetlen okos lánckerék a lengővilla tengejben..
a főtengej végén a kupli
amúgy szerintem a tank légszűrő csere az .. nem szar 5let
a bergen pl ezek a dolgok mocskos jók..
és miótaa hőtükröt feltettem a tank alá. a benyaforrási gond is tovasuhhant..egyszerűen megszünt.. egy lófax 1500ft folpakk darab meg kis hőálló 1mm vastag szövetüvegygyapot oszt..ennyi
mi a retket nem csináltak eddig az meberek ez miatt
még én is..
a kipufi bandázs az .. konkrétan forditva sült el..
de már ez a múlté..
a berg fényben és pompában tündököl..nálam. .
a blokk.. hogy a gyujtás fedél nem mélyen elö van hanem magassan háőtul.. konkrétan..5 tsillagos 5
kipufogó védelem 100%
légszűrő hejzete berakása..100%
hátsó müanyag várzrész.. az aluusok az összes görbül hajlott repedezett hegesztésre szorultt..ennek meg...műanyag..de valahogy mégis
pds endúróban is ... faátkelés barát
a többi meg .. azonkon nix mit fejlesztni.. azok ugyan azok...brembó fék hidro kupli...stbstb tbc
ja és a nagygenerátornak hála.. a múltkori fellazult saru utáni akis lemeritáést...megbazirgálás visszahúzás után...10 perc menet megállás nélkül..és akkor már a hegyben is ujrainditotta magát........és azóta isa indit az aksi(2 motorozásazóta benne)...nem kellet itthon megtáplálni..külön aksitöltővel semmit rátenni.. na az azért nem mindegy hogy 130w egy generátor ..vagy 210w ..
de az igaz hogy a fejlesztés az őriási útca..telis teli zsákútcás leáhgazásokkal..
a fejlesztés hiánya.. lásd gázgász.. viszont 10 év jó gépek gyártása után.. bezárással egyneértékű..
bár haver azt mondja az ő ec 300 2006 gasa a legjob volt a világon...extrémendúrózni..mindenképp..de a 2011 ec 300 meg utálta.. ugyhogy valamit csak fejlesztettek ha motorozásilag szarab is lett
rotringos
https://www.youtube.com/v/3RKo...
Az baj hogy a 2004es motorra ramegy a 2010es henger? Vagy ez jo? Tenyleg nem ertem hogy mi is lenne a jo.