Minden embernek mások az igényei. Nekem első dolgom lenne leszedni a különolajzást és ha választhatnék akkor karbis lenne a motorom, nem inyjektoros. Az önindítót is fejlesztik most tart a harmadik változatnál, régen leszedtem új korába.
Fogd már fel, hogy ahová ezeket tervezik ott nem ez a fogyasztói magatartás!
Az ilyen felfogású pancser magyaroknak ott a "ti autótok" , azon kívül ide nem terveznek járművet, csak úgy behoznak párat...
Akkor kérdezzem úgy, hogy szerinted a gyári marketingeseknél mennyire szempont fillérbaszók elvárásainak motort gyártani?
Na meg minek építik ki az alkatatrész ellátó hálózatot?
az a "gáz" hogy egy kevés kivétellel csak "díszbuziknak" készítenek endúrókat
reszelünk rajta valamit(amitől még az is lehet hogy tényleg jobb is lesz) jarvis segge alá tesszük és majd veszik mint a cukrot
mert a fizetőképes emberek javának csak az számít hogy tudjon vele büszkélkedni
ezekhez remekül illik a xxx márkájú csini ruci persze még a zokni is az, az xxx márkájú bögréből kortyolgatják a reggeli kávét, és majd xxx cumit rág a gyerek is ha majd lesz
Szerinted a tervezésnél a gyárban mennyire szempont, hogy a plebsz olcsón (valójában nem is olcsón) tudjon az általa gyártott géphez szemét minőségű alkatrészt venni?
Elárulom, semennyire!
Nem azt írtam, hogy nem fejlesztenek, hanem azt hogy olyan léptéket nem mint amit te várnál. Azért nem amit már DEW leírt: profitorientáció.
Ja igen, a Merci is mekkorát gurított a 124 utáni modellekkel. Ja várj, azok csak rombolták a márka imázsát. Csak épp a mercinek ez belefért, a ktm menne a gasgas után.
Amúgy úgy véled, hogy van még annyi tartalék a 2t-ben fejlesztés ügyileg mint ami a dízel vonalon volt? Persze ez csak hipotetikus kérdés mivel a 2t-t nem fogják fejleszteni, mert tömeg termelésben egyre kevésbé eladható (már most jelzem ne gyere az indiai robogó piaccal mert nem arról a kategóriáról beszélünk).
roszzul látod a netes szemüvegen keresztül a dolgot...
itt senki nem fikázza a ktm-et, , csak egészséges kritikát gyakorlunk vele az ár-érték aránybol indult ki a dolog, hogy milyen jol működik a marketingjük... ami persze elismerésre mélto, csak ugye a másik oldalon az ember fia azt várná hogy tényleg igaz legyen a réditurész... mert ugye a 3 millás exc árba már simán 3 milis ALMG-4 anyagbol kéne lenni a hütők oldalának körben hogy a világ legnagyobb esését és röhögve birják, és talán nem arany árban kéne adni a kuplung munkahenger védőtkartervédőt ugyan olyan anyagbol, de akár még a rezo védőnek is simán bele kéne férni, de mondhatnák még jo pár példát a fos nem müködő szégyen önindito stbstb....
Nem vagyok képben gixer fronton így nem tudom mennyit változott, de azt igen, hogy a paletta jó része nüanszokat csak ami a fő darabokat illeti. Nem is érné meg nekik minden évben mindent újra tervezni és gyártani.
Azt akarom mondani, hogy nem értem a ktm fikázást annak kapcsán hogy a ktm nem fejleszt.
(amúgy az hogy tudsz mondani ellenpéldát nem jelenti azt, hogy zöldség amit írtam (én is írtam ellen példát neked), csak azt hogy a kismillió féle motor közül van olyan is amit rendszeresen faragnak, amire Janek írt egy okot.)
Ma egesz nap setaltunk es masztuk a hegyet..somlyot..bezzeg motorral itthonrol 10 perc alatta hegyebe vagyok..es panaszkodok ,hogy magasabb lehetne ez is
Ez tetszik nekem is.de ahoz hogy igy atfaragjanak egy szekeret ahoz mindent ujra kell tervezni..vazat,segedvazat,futomuvet idomokat stb..szoval az emberek a valtoztatasok soran mindig negativan reaglanak le dolgokat magyaraan szopas lenne az ujitas..Inkabb csak piszkalgatjak a szart,hogy jobban buzologjon a szaga,aztan joul van az ugy.
pont ezeket a példákat hoztam én is, bőven lenne mit faragni elrendezésben, felépitésben, van potenciál még a 2t-ben, csak bezony ez van amit többen is emlegetnek, amig megveszik igy is addig jo lesz....
"Olyasmit kersz.szamon (fodarabok hosszu tavu valtozqtlansaga) amit minden gep (auto, motor, traktor stb) igy csinal. "
én erre respektáltam a gixeres példát, hogy ez a fődarabb változatlanság bezony jo nagy zöldség.... erre most azt irod hogy jo de az a zászloshajo azért muszály folyton átfaragni...2-3 évente blokkot-vázat-lengővillát , a ruhárol már ne is beszéljünk...
akkor most mit is akarsz mondani?
Az ilyen felfogású pancser magyaroknak ott a "ti autótok" , azon kívül ide nem terveznek járművet, csak úgy behoznak párat...
Na meg minek építik ki az alkatatrész ellátó hálózatot?
reszelünk rajta valamit(amitől még az is lehet hogy tényleg jobb is lesz) jarvis segge alá tesszük és majd veszik mint a cukrot
mert a fizetőképes emberek javának csak az számít hogy tudjon vele büszkélkedni
ezekhez remekül illik a xxx márkájú csini ruci persze még a zokni is az, az xxx márkájú bögréből kortyolgatják a reggeli kávét, és majd xxx cumit rág a gyerek is ha majd lesz
Persze, hogy ez a gyártó oldaláról nem szempont.
Elárulom, semennyire!
Nem azt írtam, hogy nem fejlesztenek, hanem azt hogy olyan léptéket nem mint amit te várnál. Azért nem amit már DEW leírt: profitorientáció.
Ja igen, a Merci is mekkorát gurított a 124 utáni modellekkel. Ja várj, azok csak rombolták a márka imázsát. Csak épp a mercinek ez belefért, a ktm menne a gasgas után.
Amúgy úgy véled, hogy van még annyi tartalék a 2t-ben fejlesztés ügyileg mint ami a dízel vonalon volt? Persze ez csak hipotetikus kérdés mivel a 2t-t nem fogják fejleszteni, mert tömeg termelésben egyre kevésbé eladható (már most jelzem ne gyere az indiai robogó piaccal mert nem arról a kategóriáról beszélünk).
Ezzel tökéletesen egyetértek.
"z ember fia azt várná hogy tényleg igaz legyen a réditurész"
szerintem aki ezt komolyan veszi az elég naív. Ez persze nem menti a ktm-et az alól hogy nem mond igazat a termékről.
ennyi erővel a merci a mai napig gyárthatná a jol bevált 124-es modellt az elnyühetetlen 250 D motorral elvégre az is örök élet+1 év...
itt senki nem fikázza a ktm-et, , csak egészséges kritikát gyakorlunk vele az ár-érték aránybol indult ki a dolog, hogy milyen jol működik a marketingjük... ami persze elismerésre mélto, csak ugye a másik oldalon az ember fia azt várná hogy tényleg igaz legyen a réditurész... mert ugye a 3 millás exc árba már simán 3 milis ALMG-4 anyagbol kéne lenni a hütők oldalának körben hogy a világ legnagyobb esését és röhögve birják, és talán nem arany árban kéne adni a kuplung munkahenger védőtkartervédőt ugyan olyan anyagbol, de akár még a rezo védőnek is simán bele kéne férni, de mondhatnák még jo pár példát a fos nem müködő szégyen önindito stbstb....
Arról ne is beszéljünk, hogy csak gyári alkatrész lenne hozzá sokáig ami drága, aztán megint lehetne szidni.
Azt akarom mondani, hogy nem értem a ktm fikázást annak kapcsán hogy a ktm nem fejleszt.
(amúgy az hogy tudsz mondani ellenpéldát nem jelenti azt, hogy zöldség amit írtam (én is írtam ellen példát neked), csak azt hogy a kismillió féle motor közül van olyan is amit rendszeresen faragnak, amire Janek írt egy okot.)
Ma egesz nap setaltunk es masztuk a hegyet..somlyot..bezzeg motorral itthonrol 10 perc alatta hegyebe vagyok..es panaszkodok ,hogy magasabb lehetne ez is
én erre respektáltam a gixeres példát, hogy ez a fődarabb változatlanság bezony jo nagy zöldség.... erre most azt irod hogy jo de az a zászloshajo azért muszály folyton átfaragni...2-3 évente blokkot-vázat-lengővillát , a ruhárol már ne is beszéljünk...
akkor most mit is akarsz mondani?