Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönjük, megvan! Igen, első.
Köszi.

Az más tészta , idevágó hasznos információ lehet mások számára is, talán
Értettem, de a futóműnél is van ezer nézőpont
Nem tudom ár érték arányban az a +, amivel többe kerül mint a többi márka, megéri-e vagy sem.

Az ára az nem kevés az tény, viszi a pálmát, de HUN ban az alkatrész ellátása elég jó lehet(gáz amikor egy suzi gyári alkatrészre 1 hónapig kell várnom, mert csak Japánban van...).

Amit még nem elemeztem soha, hogy a KTMnek egyéb márkákkal szemben milyen az alkatrész lefedettsége és azoknak milyen a beszerzési ára, mert hosszútávon ezek sem elhanyagolható kérdések.
A vételárat csak 1x kell kifizetni.

Amit meg most nem tudunk csak 5-10 év múlva derül ki, hogy milyen anyagokból csinálják őket, lehet e velük egyáltalán hosszútávon számolni.

Tán 3Milla egy 300 EXC 2016 a KTM.com szerint,
ha megnézek egy 2015 BETA 300 RR-t USA ban arra 2,2M jön ki. (valószínű ez nem az AFAs ár)
A 2015 sherco 300 Se is valami 2,5M
A 2015 TM 300 is 2,5M körül van.
A 2015 GAS EC 300 is 2,4 M

Nem tudok pontos árakat azt se tudom melyik bruttó nettó ami nagyon nem mind1, csak ránéztem egy két oldalra és átszámoltam
Gratula!

Majd ne felejtsd mit írtál most az "újságolásról" mikor be akarod másolni a lapkázásod és a hengered méréseit 1945-ig visszamenőleg
Futóműről volt szó, nem komplett gépről...
Hali Dew. Erőt egészséget nektek!
Ez az első gyerek?
Köszi mindenkinek már kicsivel több mint 1 hónapos, fiú (Ádám).
Magamtól nem szoktam "újságolni" senkit/semmit, így Őt sem.
helly Dawe!

született gyermek?

nagy GRATULA hozzá! Sok boldogságot, jó egészséget!
Ha azt nèzzük hogy mennyi az ára,ès azèrt mit ad akkor bizony kutyaszar...
Te meg titkolod hogy született egy gyermeked, egy kis Dew...nagy gratula hozzá..
Ilyen az emberek zöme az igaz, de tegyük hozzá azt is, hogy azért az KTM nem egy kutyaszar, ok vannak hibái, amit nem oldanak meg rajta valamiért, de miben nincs hiba

Amikor meg azt mondjuk a 2015 szarabb, mint a 2014 egyáltalán nem biztos, csak azon nézőpontokból és értékrenddel vizsgálva, aki állítja,ha máshonnan néznénk, más lenne az állítás.
S ebben benne van az is, hogy ha valamin javítanak, akkor az mindig valaminek a rovására megy, minden irányból nézve javulás elég nehéz küldetés
Köszi, gyerek, asszony jól vannak, bár a párom alváshiányban szenved, mint én is, pár órát kell vele éjszakázni mostanában a szokásos kajáláson felül.

Igazából többet fejlődött a motor, mint én...faragtam a futóművén, meg erősebb is lett a hengerfej és a kuplung faragás által, s feljárókban ez a páros rengeteget számít. Tuti az is közrejátszik, hogy már párszor voltam ezeken a helyeken, ahol mentünk, ismertem.

A gerinc az KO, pihin vagyok, emelni nem igazán merek semmi "nagyobbat" mindjárt beleszúr, egyébként meg zsibbad, remélem jöv hétvégére már ok lesz, a mostani inkább kimarad, nem szeretnék lebénulni.

Megflexelt XT754 volt fent nagyon laposban, részben ennek köszönhetem a defektet is, amikor ott próbálkoztam, ahol senki nem tudott felmenni a csapatból (a gurulóköves, amin veled is voltam utoljára, s még te sem mentél ott fel). Ott már át kellett küldeni nagy tempóval pár fán(SK talán már elszedte), s a vakszelepnél megint felszakadt a ragasztás, most nem kicsípte, hanem valahogy ledörzsölte a foltot (Valószínű a szar gumijavító ragasztónak köszönhető)
Tegnap vettem egy másik belsőt, meg vakszelepet, majd kiderül mi lesz ezek után, mert már tököm tele a minden hajtás utáni hátsó defekttel az utóbbi 3 alkalommal. Lehet nekem is meg kéne csinálni a cigó tublisst.

RMX az olyan amilyen, tuti lehetne jobb is hozzáértő kezekben, pl. Csoki motorja az gyönyörűen szól
Nemrég lámpáztam be a hengerbe, már kezd kifényesedni, tűnnek el a hónolás nyomok, hajtókar olyan szar mint volt az elején, lóg mint ha nem lenne benne görgő (nagy az illesztése) a gyújtás oldali főtengely csapágy OK, a másik oldalit nem néztem meg, csak feltételezem az sincs rosszabb állapotban, bízom benne a szezont kibírja blokk borítás nélkül.
Utána lesz érdekes, mi lesz a sorsa...
mesélték hogy sokat fejlődtél
meg azt is hogy kész csoda az az eremikszel hogy egyáltalán még..megy
én mindég is mondottam dév egy csodatevő szarvas
dév..
mesélj gyerek hogy van.. asszony család?..derék....
nem jó az a kormányon átfordulás ..ha kérdel.. hamar elmondtam volna
mesélj milyen gumával voltál mikor ott voltak a nagypöstimösterök

szétszedtem a gumimat.. mert érdekellt hogy mi a retek lehet a cigó tublival..hát az van ..hogy semmi..
minden gumiszereléskor bevazelinoztam...ott kopás sem a gumiban sem a e.gumiban nem volt...
más mostanság 3 bárral fujtam csak fel.. igy violt neki rugózása tompítása nem olyan fapados volt ...de nem fordult el...és nem is lehet odacsapni semmihez sem akár hogy odaverettem még éles sziklákhoz is...
belül is a kis egumi.. mindenhol hibátlan a ráf is mindene...
hát 8 hónap után ez van..
msot visszraktam a xt 754 de nem a 1,75 tublival hanem a 2,125 sel...mert varia mindenek felett..az régebben 4 bárral volt megtolva...most hogy 1cm magasabb az a tubli.. most azt már 2,5 bárra fúlyom csak fel.. igy lesz neki egész komoly rugózása is...de a szikláktól igy is 100% védelme lesz a felninek nem olyan taknyántenyerölős elkolbászolós xt 754 számítok hanem olyan full ideálisra
hogy ez miért is...
mert sok a szabadidőm
Ha holnaptol elkezdenèk agyon reklámozni a kutya szart, garantáltan egy idö után mindenki azt rágcsálná..
Tanulmányok lennènek rola mennyi vitamint tartalmaz, tele van rostal ès norbi update..
Akkor szögezzük le hozzá azt is hogy a világ igy müködik...
a 95% igy is elègedett a márkával, ès szabad idejèben buzgon lapozgatja a powerparts katalogust ,mit rendelhetne mèg arany áron, imádott sokat magasztalt favoritjára...
A marketingje a legjobb a világon brigádnak, ezt minden elfogultság nélkül leszögezhetjük.

Hamis a banda, de jól játszik.
hály kolbik

ez a márketineges paraszt..vakítás ez atom...
de ha valaki el akar adni valamit ott jól kell a köretet tálalni különben nem viszik a 3 napos sűtkrumplit

itt van pl jódos is.. megvette a 2015 6déjzit..aminek szarabb a futó míve mint a 2014 KTMé..azaz (Kacat Takecolt Motor)-é volt..
há hogy a rákba lehet ilyen
A lényegi információról nem találtam még semmit.
2016 OEM parts katalógust nem találok sehol,
ebből derülne ki sok lényegi kérdésre a válasz, mit változtattak.
Persze van ami nem derül ki belőle, de a semmitől sokkal több.
amugy az sx ek megint előrébb mutatnak kinézetben. fasza minimal lett a dizajn. az exck gondolom idén nem kapjak meg ezt a kinézetet .el kell fogyon a sok legyártott plasztikelemnek. furcsa hogy nem képesek egyidőben megjeleníteni a cross és az enduro motorokat kinézetben. ugy látszik elfelejtették az elbaszott hátsó idomot és oldalsó légszűrőfedél megoldást. a hátsó sárvédő meg mintha picit a 08-11 időkre tekintene vissza de sokkal szebb kiadásban.
hat azt jol tették mert volna min piszkalni. van pofajuk beletenni azt a seprűnyelet mint pl a sixdaysekbe. még az hagyán hogy nem rugozik vagy összecsuklik az eleje de nem is működik a teleszkop rendesen. ócskavas kategória.

hülye japanok. most simán volna lehetősegük megszorongatni a ktm et egy fasza 300 as japánnal.
mert ezek a sügerek 10 éve szabadságon vannak a tervező osztályról.

ehelyett teszegetik fel a nem létező 300 as yamórol a kamuképeket.
hály kolbik.. igy kell bókolni a nőknek.. a csinoskáknak
http://youtu.be/_EPlHa9-XSo
Megjelentek az uj KTM motorok...ahogy kivettem a stabilitason es a menet tulajdonsagokon valtoztattak.Radikalis valtoztatas nincs.Sok mindenhez odapiszkaltak meg,de ezt csak a motoron ulve lehet eszrevenni szerintem.De meg mindig az onindito csak az a hitvany marad es gondolom megint 400 euroval dragabb.
Hagyjuk a zsíros pettinget, inkább azt írjad savanyú, hogy mi van a befecsis kéttével?