Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

irsz másfél oldal másokat lenéző okoskodást amiben semmi szakmai nincs...
csak gratulálni tudok kedves szakértő ur...

milyen kimutatást kaptam amit elemezve rájöhetnék a lényegre ha fele ennyire okos lennék? Spencer wikipédiárol bemásolt verseny történetét?

és ez hogy jön az általam felvetett injektoros átforditott hengeres ossa megoldáshoz? amit kapásbol leszolsz ugy hogy még a közelében nem jártál egy olyan motornak sem, nemhogy mentél volna vele...
probálom elkapni a fonalat kedves szakértő mindentudo jános, de nekem ez önnel kapcsolatban nem igazán megy...biztos bennem van a hiba...
Azt en is ki probalnam. Esetleg.ha valaki elcserelne egy origi zsir uj metzrller sixdays ra akkor ugy is. Nemhogycsar nem.volt hanem majdnrm porzott.
c-18 ast használom,már a másodikat...Nem bírok belekötni.Pedig a Fiam egy cross versenyen jó legömbölyítette, de így jó volt...Túl jó.
Fo a biztonsag :-)
nekem meg van emelve 2 centit, meg rendes gumim volt hátul nem rakódott be mert lehetett menni
de ezen a 660ason hátul egy gagyi endúró gumi volt nem tudott(mert) menni gyorsabban
szóval húztuk.....jó sok 100 métert......
Amire a japánok sem gondoltak!

(nem tudtam megállni, hogy lefotózzam)
Köszi!
Fogalmam sincs mikor megyünk,de majd szólunk.
A sár egy unalmas utat is érdekessé tud változtatni,nem rossz az.
Vannak frankó ragacsos sarak,amik berakódnak úgy a kerékhez hogy nem fordul el...mint a képeden is,de ha kellő sebességgel mész akkor kidobálja.
Mondjuk ezzel a sárhányóval......
Ennek örülök, legyen benne még rengeteg öröme ha mentek még mostanában és nem gond ha egy amatőr is menne szívesen csatlakoznák hozzátok.
én kifejezetten utálom a sarat, főleg amikor már a gatyában is sár van
az erdélyi sárgás nyúlós taknyot meg mégjobban
bár most szombaton az 1-2 centis sárral is meggyűlt a bajunk
Akkor ez amolyan lányos sár volt,ez nem ért keréktengelyig :)
ősszel voltunk olyan helyeken ahol keréktengelyig ért a sár
Én kérek elnézést,azt hittem hogy ez már a sár
ÁÁ
nem akartalak megbántani ezzel a sár témával.. bocsánat...voltam már zarándban sárban... az nem igy néz ki az igaz hogy por nem volt.. meg az is hogy mikor esik akkor azért elég szopó főleg ha előtte nem esett és akkor a kemény szappanos sár az ..karaj

lényeg maradjunk abba.. ahol mi mentünk ott nem volt csak icuri picuri shÁÁr


lyanó..nem akarlak megbántani ezzel .. tháwol állyon tőlem..
csak azt hittem egy 2005 motort újnak 2005 ben adtál el..bocs.. hogy ezt is roszul gondoltam..
igazándiból úgy érzem nekem ez a pünkősd 7vége ez a téveések 7végélye..
de azért remélem senkivel sincs harag...

sajnálom hogy nem tudtunk együtt hajtani.. tuti élveztétek volna a kis lájtos hejeinket..mert aki eddig jött ..1 kivétellel mindenki élvezte
mert olyan mint mi magunk is vagyunk...
vendégmarasztaló
Hello!
Írod hogy nem volt sár....nem tudom,de ahol mi jártunk,ott mindenhol volt Jó volt nagyon. Én szeretem a sarat,azt viszont nem ha esőben megyünk és szarrá ázunk,szombaton ugyanis esett kb du 3-ig.
Mondjuk mi vasárnap futottunk össze,de azért még akkorra se száradt fel.
Kezdő Zarándoló lévén eléggé megviselt fizikailag a két nap,de ettől függetlenül nagy élmény volt,és végre új helyen mehettünk.
A motor hibátlanul teljesített,azon semmi se múlott. Egyetlen egy hibája az volt hogy egy vastag ág beszorult a láncvezető,és a lánc közé,és piszkosul fogta a kis 525-öt. Csak úgy lehetett kiszedni hogy leszereltem a láncvezetőt...a többiek addig legalább kajáltak egyet.

Janó: Szia,
Kint volt a 450 is amit vett tőled a haver,hibátlanul teljesített az is. Nagyon megszerette,jó motor. Egy baja volt a srácnak,a gumit nem jól választotta meg. Pirelli MX Extrát vett hátra,és elég sokat kapirgált vele.
A fizikai alapismeretek meg számodra idegen fogalom, hogy pl miért állítja fel jobban az alacsonyabb súlypont a széles gumis gépet, meg hasonló huncutságok. Ugye?

Legalább szerényebben adnád elő ha már ...
Nem kellene engem utánoznod az arcoskodással, mert nekem legalább van mire
Viszonylag jó fejnek tartalak fórumozók közt, ezért elszomorít amit itt értetlenkedsz, miközben előtted van minden.
Leírtam tömören bazzeg, meg még kaptál kimutatást is amit logikusan elemezhetnél... nem pedig a hülyeségeket írogatnád.

Olvass utána, biztos írják 100000 helyen a történteket, vagy ha feleannyira vagy okos mint ahogy hiszed magad akkor elég ha megnézed a 84-es és a 85-ös NSR500-ast... (a 84-est mutattam, az a felül csöves)

Triál telj görbével mizu?
Látom nem érted kb. 3hete vitte el és még új volt 350km. volt benne, itt volt vele colt is és akkor mondták mennek Románba.
figyu..
az emberrel fürdéskor találkoztunk..
persze külön fürödtünk:-)
ök már inultka haza felé.. mi meg akkor voltunk15.0nál.. ami = 2/3 jelent
benyatanknál..
tehát 1/3 még hárta volt


a 2012 exc 300az olyan nem úgy fogyaszt mint a 2015 ek...
mert annka a 2012 nek kifogyott tegnap..+ a 2,6 liter pótbenya.. éa 60 picit mentünk..
persze ez csak le meg fel..

de új gépek jól szivtak..persze a berg és a 350 exc is keveset szivott

ugyhogy nem tudom hogy az új 2005 géppel mi volt...
lehet a 10 év alatt lecserélhette már ..nem?
én a 10 év alatt 2005 től ez a hetedik gépem...
ugyhogy mi volt tiz éve.. azt ne keressék nálam...
Gratula de ezen is visszaengeded a gázt kuplungolás meg testsúlyáthelyezés helyett, amit írtál, hogy úgy kell.
Több probléma lehet.
1. A gépeden fut valami más program, ami szintén zabálja a netet.
2. Valaki más is használja a netedet
3. Lassú a netkapcsolatod (netmérőpont ho... kurva kicsi sebességet mutat, ezt mikor mérted, mikor ment a feltöltés?)
4. Valahol másutt van akadás youtube meg közted, elég sok pont van, ami megfoghatja

a netmérőpontot úgy futtasd le, hogy nem fut semmi a gépeden,
ha ekkor lassabb mint amit a szolgáltatód megad minimum értéket, akkor keresd őket, de előbb csekkold le a géped, hogy tuti nem fut e a háttérben valami.

Türelem videót terem, vagy nem
szakértő ur, még mindig várom a szakmai bizonyitást mitöl bukott meg az elrendezés....
wiki-pedia a barátnőd mi?
Coltnak az egyik cimbije vitt el tőlem egy új 2005ös exc-ét az is ott volt?
amigy azért nem találtam el a nyomást.. addig azért király volt hogy nekimentem egy hejenek..elöl.. aztán mikor mindenki felért.. megérkeztem én is
de egyből mentünk is tovább persze azért ez csk olyan volt minth 6 hejett heten lennénk...
de egyből gogo...
persze ez a 0,4 nyomással ez helyre billent

érdekes egy a xt 754...hogy pl patakban.. egészjól megy aköverken ..hejből is.. de voltak olyan kissé sáros sziklás részekk(a patakban nem mert ugy ott a viz lemossa a köveketÍ) szóval..volt azért olyan hogy ugy elkezdett lassulni.. mint atom.. aztán meg is álam.. pedig gáz ott volt.. meg egyre lankásabb is volt.. osztán mégis..
meg lyóodssal egymás mellet álva néztük hogy mit bénézunk egyhejben kapirnyálunk a tömmi meg a kopott lenemirom van is otthon gumival...könnyeden szépen csúsztak felfelé lopva a távot....mi meg.. rendessen megküzdöttünk mind e gyes lépéssel.. mert volt hogy egyet előre kettőt hátra
de végül is ez csak kető hejen volt...az egésznapi 60pár kilóméterből.. a többin kopottan is jól lépett az xt