Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

aztán mit piszkáltak rajta? tavaj kapot egy másfajta szarabb kuplungot? meg átkarburálták. azt nem nevezném fejlesztésnek hogy a felömlőket ide oda tologatják pár mm rel az ősrégi hengerben. semmi máson nem válltoztattak. szerintem. minden tetves alkatrésze ugyan az ezer éve. a műanyagokat baszkurálják. a lengővilla is meg minden más ugyan az jó sok éve. idénre volt beharangozva fű alatt az injektoros 2t. lofaszt se csináltak azok. mondjuk nekem semmi bajom a karbival.

igy visszagondolva kurva nagy kár volt eladni az erezéves solymot . pont ugyanannyit mennék azzal is mint emezzel. semennyit
Endúrón volt a hangsúly Déw, kivéve persze az új Yami...
Látod-e elárulod,hogy nem tudod,de fújod a semmit..Ezzel viszitek a pálmát Nézz utána
Lettél már olyan szakértő Minek millás futómű ide? Elég a személyre szabott széria,utána csak gondozni kell(kellene..) Aki betartja az ott van elöl,aki meg nem, annak meg mindegy millás vagy nem.Rally-val nem foglalkozom,de formulával igen és azok sem millás cuccok,mégis a többi előtt végeznek a fiúk,nem kicsivel..
Az EXC blokkot 100% hogy piszkálják minden évben, az ok, hogy főbb alkatrészei ugyanazok, de tuti fejlesztgetik.
A GAS-t nem tudom, ott nem elemeztem a blokkot.

Valószínű a japán 2T-re gondolt, hogy nem piszkálják 10 éve
Igen, ezt a rèszèt èn sem èrtettem... mert ugye a 300 exc- ben is ugyan az a blokk van 15 ève, de ez igaz a gas-ra
Pedig az ossa már mutatta az irányt
Milyen japánra gondolsz?

2T fejlesztés 2008 ban leállt az tény, de ilyet nem is lehet kapni újban,
a 4T-ket viszont fejlesztik rendesen szerintem.
Sokat tud dobni az összhatásban egy jó technika, a sofőr nem tudásán egy szintig, rallyban is látszik, ha nem technikás a gyors a pénzesebb sofőrök elől mennek, de egy technikás gyorson lehet a jóval szarabb vassal menők agyonverik őket.

Egy millás futóművel bénább tudású motoros lehet jobb, mint egy jobb tudású motoros rosszabb futóművel...de minden hiányosságot nyilván a technika sem tud ellensúlyozni, míg egy fos technika a jó motorost is vissza tudja fogni rendesen.
Azaz nem mindegy milyen az a nagykabát
Jó motorozást!
Köszönöm mindenkinek!
Csika..voltál béren?
Dew!

GRATULA és sok egeszseget kivanok!
KTM-es banda lettetek? Jajjajjj Mindegy a motor,aki tud az nagykabátban is tud
A japók nem fejlesztve olyan szarok,hogy idejön a Radek azt egy széria WR-el szarrászopat lazán mindenkit,pedig nem fiatal....ez is mutatja,nem a motor,hanem a motoros a lényeg.Lehet tuningolni,csak egyikőtök sem tudja kihasználni fél kör után,nézegetni szépek a csili vili dolgok,jó kis píz,aki megteheti költ rá,de gyorsabb nem lesz vele sosem viszont ha nem tudsz motorozni legalább nézz ki valahogy .Szarni kell rá,menni kell sokat azt ennyi.Minnyá megdöglünk azt még nem is éltünk....
GRATULÁLOK! Erőt,egészséget mindenkinek otthon Ne szerelj már annyit feleslegesen ,mert elsiklik az életed
mellett
Gratula!

Szerintem véletlenek nincsennek, a baleseted mutatja, hogy ilyenkor otthon a helyed a családod melett.

Az élet nem mond el semmit, de mindent megmutat.

Figyelj a jelekre!
Azért szerintem úgy igazságos hogy leírjuk hogy az olcsóbb japó endúrót 10 éve nem fejlesztették.. A másik dolog, hogy egy nagyobb bolthálózatú Ktm-ből, nagyobb kedvezménnyel lehet elhozni a motorokat mert egymással versengenek a boltok a vevőkért. Ezek után ott tartunk hogy a vevők nagy része olcsóbban jut fejlettebb (de nem biztos hogy tartósabb) motorhoz.
ez az igazi kemény megmérettetés
nappal motor éjjel pia
totál másnaposan izzadni a feljárókon
ami fura, ha nem döglik meg az ember délre kb jól van, amúgy meg ha csak fekszik még másnap(másnap utáni másnap) is nyűgös
ez az a fajta motorozás lesz amire kurva szivesen elmennék, ha nem lenne következő héten és ha nem lenne 1500 km re. tul sok a ha. sajna
DEW!
Gratula a gyerekhez...jo dolog az ember eletebe Sok egesseget nektek!
Igen indulunk egy paran..nem a versenyzes a lenyeg,hanem a 4 nap motorozas es mokazas.Ismerkedunk ,baratkozunk,iszunk e smotorozunk.
Azért ha a piár mögött nincs tartalom és minőség kipukkanna mint a lufi!
Eladóvá vált Sherco 5.1i típusú motorom! Önindító problémával!
De ha azt is nèzzük hogy pl. egy gsxr 600 csak 200 ezerrel drágább, de a nègy japo termèk kinálatának kètharmada alatta van egy exc árának, akkor kibukik mekkora a piár hatalma...
na ennek örülök ,dév

szerinted mi a rtkesbbámfaxáért kisérleteztük ki ez a cigó túkbélt
hát mert meguntuk az állandó 1-2 motorozásonként kiszakadó szelepeket...most a mitaksz egsztrőmöm a másik keréken két nagyon erőszakos papuccsal van összerakva.. 19! vékony belsővel...nix pótbelső, 0,4 van..ez kibir 2 motorozást is elfordulás nélkül.. és igy 0,4 már fog is , jobban fogna 0,35 de akkor meg 100% fordulna, ez 0,4 ez a kompromiszum a fog is baszottul, veretősben is tud menni, nem kolbászol mikor a hirtelen forditást + rátolom a gázt.

extrőmöt a 1,75 tublival próbáltam..hát tapadással nem volt gond de mikor defektes lett akkor nagyon lapos volt a tubli ezért nagyon kolbászolt mikor kanyar hiretelen gáz rajta volt..
most mondom mkipróbálom a 2,125 tublival.. kicsit lapibban...2,5..2,7 ottnix szerintme még sziklaodaküldéskor kicsipődés sem.. mivel magasabb ezért viszint nem fog annyira kolbászolni a kanyar-gáz kombinációban...

az a szitu.. a 0,4 már sziklásban ha nagyon odaküldöm..vagy fán átkeléskor.. félő hogy kicsípődik nekem.. na a gumiszerelért a hegyben lyátékot meg már mocskossul unom....
ezért is van a tubli..
tapadásmégis niksz szelepkiszakadás sem vagy odaküldős defekt...
nix felniodaverés sem.. meert a magas tubli.. (a 1,75 az 2cm magassan áll ki a felniből.. a 2.125 az meg 3cm magassan áll ki a felniből..egyszerűen az a 3 báros kis gumi.. mindég bőséggel kitompit.. akár mit, bármit
Te indulsz?