Én papírzacskóba rakom az olajat a dobozzal együtt (mint amerikába az utcán az alkoholt) és így nem látja a motor hogy mit öntök bele. Így nincs az hogy szereti vagy sem. Fogalma nincs hogy mi van benne, én meg nem mondom el neki...
Pedig a zsíros megoldás a tuti márka független tehát mindegyikbe jó ha a viszkozítás és a teljesítményszint ugyanaz akkor ilyen hogy nem szereti nincs, a laborokba biztos csak kártyázni járnak és arra verik el a sok lét.
bakker akár hogy nézem... aki tőlünk nyugatra van annak megent máshogy van a nptár.. meg a ki tőlünk keletre.. annak is ...
nekem ez a fór déj..ez szombattól indul...keddig...
sem mind 7köznap kedtől..mint lyódosnak..
sem péntektől 7főig mint lyakónak
mi lesz itt...
és akkor mÍkor is
tehát milyen naptár szeritnt.. mert úgy nézm a két szomszédom az nem a gergelynaptárból dolgozik
rotringos csákó
hát az egy dolog hogy mi van rájaírva a palasck oldalára hogy mi a teljesítmény szintje.. hogy jázó emmÁ , emmÁ kettő...illetveapu..illetve api sl..sj..sh vagy ami sg
meg hiába is a full szinti meg teljesensen szinti meg egyéb..10w-50..10w-60 nyalánkságok...
ha egy gép szereti akkor szereti ha nem akkor nem...
sajna nem lehet mindegyik gépbe az olaj sűrítése céljából gépzsirt tenni
lyakó faxa ez .. a medvés farkasos stori...lehet hogy nálatok is voltak annó megbúlyó természetbuzgerátorok ... csak megették öket a macik meg a farkasok
ez a az olaj annyira érdekes téma...
nekem ez az elf full bejött.. sőt itt a környékbe még az utcai motoros haverek is rááltak.. mondja a srác könnyebb a váltás is meg az üres is megvan egyből...
bontós szerkója 510ese az nem szerette elfet..már a a mostani eni 10w-50 az meg mondja tök jól bevált neki.. már egy motorozás vn benne de abba volt rendessen menet
pl shercónak a 510nke a fuchs 15w-50..az bevált...
fc 450 huskim mag majd meg őrültem elő motorozáskor olyan hangok jöttek ki belőle de ,repsol minerva motorex elftől meg utánna semmi baja!
az fe 650 ugyan olyan blokkosbergben mge előtte a ktm sx 520..525ben uis a fuchs bizonyitott...mega a tesztpadon is ahol az olajteszter gépen megnéztük mit bir az az olajfilm...
aztán mégis a fc 450 berg besirt nyüszitett iszonyat hangok jöttek ki belőle...
ugyhogy nagyon gépspecifikus ez az olaj...
motult használtak előtte az utcais haverek.. ott bazskaodott kicsit a váltó.. elftől meg nem.. attól az elftől amitől bontos 4t sherje váltója baszakodott..amitől azeni 10w-50 től meg az a motor váltója tök jó lett..
szóval rendessen körbejárnak az olajak..
a körbe egyedül a kasztrol poverván az egyetlen ami semejik gépben sosem tudott jól működni
Bevállt, csak már több mint 6 éve nyitva van a "hordó", amiből töltögetem és úgy tudom az is megromilk. Már nem akarom/merem beletölteni ami maradt.
Az ENI-t meg olyan áron veszem, literenként, hogy nem babrálok a másikkal. (amit le kellett szállítani, megvenni 25 litert, nincs meg az áfa menetes kapcsolat, a srácé se aki szerezte 800-ért, gondolom annak is feljebb ment az ára az árfolyamváltozások miatt...stb)
Több mint 200 órán át hibátlanul, kifogástalanul, ugyanolyan kopással üzemelt mint a mkp olajok,-szerintem bevállt.
Hahahaha..nalunk tobba farkas az erdobe mint termeszet or,erdesz,es rendor eggyuttveve na meg a medveket nem is soroltam oda...szoval lassan kezd az erdo vadon lenni.Nem jo csak ugy motorosok utan futkarozni mert az is meg lehet hogy a maci vagy mas fut mg utanad
haver sherco-ja nem szereti az eni olajat, ha nagyon felmelegszik nehezebb a váltás neki 10w50 van benne
nekem 10w60 és semmi különbséget nem veszek észre a motul 7100 10w60 olaj között
ha csak azt nem hogy félárban van
lyan 40 órát mehettem evvel az enivel inkább előbb cserélem mint időben
tényleg gonzález úr.. mia a baj a turbódizel olajjal .. melyik idióta beszélt le róla
amúgy a kásztrol póvervannyáról eddig CSAK rosszat hallottam..
havernak iaa a 2tbe nem vált be.. mióta akár mi mást is használ.. pl repsol racingot..azóta nix baja a váltóüval előtte meg alig tudta kivenni üresbe.. stb...
elfet 10w-50 van ami még jó..de pl bonmtósnak az nam vált be.. de a 10w-50 eni ride moto-t vett most 3 litert.. és egy hajtás után azt mondta ami nyűgök voltak a másik olajjal (elf..ami nekem hiper jól működik!)
ezzel az adzszippal .. azal nix gond.. ja és az ára is..ini is onnan szerzi..olajshopponthu.. 2 nap alatt postaponton van 1000ft ből az 1800 ft olaj..
amúgy jó a motorszeksz olaj is.. csak az ára.. ez az eni is ugyan azt tudja motorvédelem meg életartam szinten.. csak ugye az ára..
A valto nem szereti. Mindjuk nem is erre terveztek szerintem.
A jard a bokorbol ugrott elo. Ket fo plussz ket termeszetor. Beneztem a dolgot. A motorban nem sok viz volt igy csak potyogtem, elmenni csak durva modon tudtam volna, de akkor mar inkabb megallok mibt elsodrok egyet kozuluk.
s
bakker akár hogy nézem... aki tőlünk nyugatra van annak megent máshogy van a nptár.. meg a ki tőlünk keletre.. annak is ...
nekem ez a fór déj..ez szombattól indul...keddig...
sem mind 7köznap kedtől..mint lyódosnak..
sem péntektől 7főig mint lyakónak
mi lesz itt...
és akkor mÍkor is
tehát milyen naptár szeritnt.. mert úgy nézm a két szomszédom az nem a gergelynaptárból dolgozik
rotringos csákó
hát az egy dolog hogy mi van rájaírva a palasck oldalára hogy mi a teljesítmény szintje.. hogy jázó emmÁ , emmÁ kettő...illetveapu..illetve api sl..sj..sh vagy ami sg
meg hiába is a full szinti meg teljesensen szinti meg egyéb..10w-50..10w-60 nyalánkságok...
ha egy gép szereti akkor szereti ha nem akkor nem...
sajna nem lehet mindegyik gépbe az olaj sűrítése céljából gépzsirt tenni
4 nap enduro a javából. Szeklerlandba lesz..igen Erdély. A létszám limitált de jonnek francia es mas nemzetiségű Bélák
lyakó faxa ez .. a medvés farkasos stori...lehet hogy nálatok is voltak annó megbúlyó természetbuzgerátorok ... csak megették öket a macik meg a farkasok
ez a az olaj annyira érdekes téma...
nekem ez az elf full bejött.. sőt itt a környékbe még az utcai motoros haverek is rááltak.. mondja a srác könnyebb a váltás is meg az üres is megvan egyből...
bontós szerkója 510ese az nem szerette elfet..már a a mostani eni 10w-50 az meg mondja tök jól bevált neki.. már egy motorozás vn benne de abba volt rendessen menet
pl shercónak a 510nke a fuchs 15w-50..az bevált...
fc 450 huskim mag majd meg őrültem elő motorozáskor olyan hangok jöttek ki belőle de ,repsol minerva motorex elftől meg utánna semmi baja!
az fe 650 ugyan olyan blokkosbergben mge előtte a ktm sx 520..525ben uis a fuchs bizonyitott...mega a tesztpadon is ahol az olajteszter gépen megnéztük mit bir az az olajfilm...
aztán mégis a fc 450 berg besirt nyüszitett iszonyat hangok jöttek ki belőle...
ugyhogy nagyon gépspecifikus ez az olaj...
motult használtak előtte az utcais haverek.. ott bazskaodott kicsit a váltó.. elftől meg nem.. attól az elftől amitől bontos 4t sherje váltója baszakodott..amitől azeni 10w-50 től meg az a motor váltója tök jó lett..
szóval rendessen körbejárnak az olajak..
a körbe egyedül a kasztrol poverván az egyetlen ami semejik gépben sosem tudott jól működni
Az ENI-t meg olyan áron veszem, literenként, hogy nem babrálok a másikkal. (amit le kellett szállítani, megvenni 25 litert, nincs meg az áfa menetes kapcsolat, a srácé se aki szerezte 800-ért, gondolom annak is feljebb ment az ára az árfolyamváltozások miatt...stb)
Több mint 200 órán át hibátlanul, kifogástalanul, ugyanolyan kopással üzemelt mint a mkp olajok,-szerintem bevállt.
nekem 10w60 és semmi különbséget nem veszek észre a motul 7100 10w60 olaj között
ha csak azt nem hogy félárban van
lyan 40 órát mehettem evvel az enivel inkább előbb cserélem mint időben
tényleg gonzález úr.. mia a baj a turbódizel olajjal .. melyik idióta beszélt le róla
amúgy a kásztrol póvervannyáról eddig CSAK rosszat hallottam..
havernak iaa a 2tbe nem vált be.. mióta akár mi mást is használ.. pl repsol racingot..azóta nix baja a váltóüval előtte meg alig tudta kivenni üresbe.. stb...
elfet 10w-50 van ami még jó..de pl bonmtósnak az nam vált be.. de a 10w-50 eni ride moto-t vett most 3 litert.. és egy hajtás után azt mondta ami nyűgök voltak a másik olajjal (elf..ami nekem hiper jól működik!)
ezzel az adzszippal .. azal nix gond.. ja és az ára is..ini is onnan szerzi..olajshopponthu.. 2 nap alatt postaponton van 1000ft ből az 1800 ft olaj..
amúgy jó a motorszeksz olaj is.. csak az ára.. ez az eni is ugyan azt tudja motorvédelem meg életartam szinten.. csak ugye az ára..
A jard a bokorbol ugrott elo. Ket fo plussz ket termeszetor. Beneztem a dolgot. A motorban nem sok viz volt igy csak potyogtem, elmenni csak durva modon tudtam volna, de akkor mar inkabb megallok mibt elsodrok egyet kozuluk.
s