nem tudom ez alatt mit értesz? Ha a mászni alatt feljárókra gondolsz akkor a tsr-t szerintem húzd ki a listáról: gyenge motor, gyenge futómű. Pláne, hogy nem vagy egy apró termet, szerintem ez úgy ahogy van kevés.
Ha csak tekeregni akarsz erdei utakon akkor lehet jó.
hát szerintem ..ez gecilyÓÓ
bár dévnél kissé irigy-kedd lehet ha megveszitek...de minden stimmel 94 évjárat..suzuki..kinézet is.. csak 50köbcenti hiányzik ..meg ez azért elég jól egyben van
kiderült mi a baj az internettel..
az hogy ..nix
olyan sebességgel hasit most is..mintha én irnám meg morzeiróval az egészet
létezik 2t endúró amivel lehet hegyet mászni?
szóval nem cross amit üvöltetni kell hogy menjen hanem valami "nyomatékosabb" kis dög
nem kell csúcstechnika, legyen viszonylag olcsó, legyen hozzá alkatrész stbstb
azon agyalunk hogy kivinnénk erdélybe ismerősökhöz, elférne a tyúkól mögött és nem kellene mindig futóval szarozni ide-oda
aztán ha szétesik akár darabokba is befér a kocsiba
igazándiból ezt akartam kérdezni is ezt a sarat..ez akkor most hogy is képzelejem el?
mert már is mondta már hogy sár..de nem értem...
én pl baszottul nem akarok sárban menni..semmilyen szinten.. hogy a kerék meg a blokkközép .. úr isten...milyen történetbe lennék benne.. horror sztori
a kerék beszorul a sárba..na az ilyeneket kerülöm
olyan helyre nem megyek ahol ilyne sztoriba keverednék.. nem megyek és ne is híwlyatok
de az hogy a hegyen a sár nem tud megtapadni kerékvastagon ..arra biztos.. a legnagyobb trutyi az a hecán volt 2013 ban..de ott is lehetett menni..
tengejig érő sár ott sem volt
tengejig érő elakadós sárban a sikokon lehet .. meg ahol megáll.. én meg azokat kikerülöm..mert okos vagyok
a súly hogy mit számit?
pl a kopasz javris az 80 pici kiló.. én 110en pici kiló.. bontós szintén 80 on kiló...
kopasz jaró gépe 112 lehet...menetkészen
az enyém kb ..122-3..
bontósé.. az üresen 125..telitankolva..130..
és kopp ugyan ott megyünk el mind...
az egyik gép 0 éves.. a másik az 5 a 3dik az 8 körül..
jarónál a különbség 30 súlytöbblet a motor javára
nálam.. olyan 11 körül
bontósnál..majd fél mázsa...
és ugyan ott..miközbe bontós egy 6 évvel idősebb tőlünk..
msot akor ha ezt egy táblázatba belevennénk...és egy táblázat kezelővel mondanánk hogy akkor hozzon okosságot hogyi kinek is milyne gép kell...hát erre aztán lefüstölne még a legmodernebb comodor hatvan4 is
egy a fontos.. élvezzze az ember amit csinál..akikkel csinálja.. és akkor jól érzi magát minden hajtáskor.. na akkor megérkezett
nix vergődés..
max a gumival kell variálni.. hogy néha jól ki tudja az ember nyalni a hejet
megfelelő karakterű motor a megfelelő karakterű ember alá és akkor a legjobb a hajtásélvezete
a mi kis úly hejünk.. meredekségbe mindenben faxa.. csak a hossza.. nem a jakó szint..de mint teljesitményre ..nagyonnagyon karaj lett
a nyir1házi feljárótól 100m re van ..ugyhogy odatalálni sem lesz nehéz
ez faxa...
ez a magasító...
mekkora gólemenek kell ekkora magasító 220cm?
mi is találtunk most egy nagyoon karaj hejet..
olyan igazi extraerős az eleje.. majd meredeken fel fel sokáig..persze nem úgy mint jakónál...de azért meredek.. + a talaja igazi tsemege...
én sajna nem is tudtam bemotorozni..de jódosbontóshosigolden
mert azért tölt az a 210w generátor baszottul.. de ha full lemerült aksit azért nem ezzel kell feltölteni ..mert egyszer csak a sok sok sűrű inditózás + szinte állandó ventivel.. csak leszivja a féligfeltöltött aksit
de ellenem szóljon..3m lankán már 2ben egyből beindul.. majd 10 percnyi menet venti nélkül és már megent forgatta faxán...
de azért ezek után már nem mertem volna 5 percen belül 10szer ráiinditani
bontós meg is fejtette a csiziót vacsora közbe...mert a sher 510 hajtója pont ugyan ott és pont annyi idő alat ment fel az úly hejen mint a legúlyabb ardszentrik meg eigszcé 300ak...pedig 15 kilcsi a súlyelőnyük..
és bontósnak is volt pár éve valami 2010 sx 250..ami aztán még könnyebb az exc -ktől.. mégis fele úgy nem jutott fel hejekre..mint egyből mikor lecserélte utána.. ugyhogy...
sem a súly sem a kor nem számit...csak az hogy a gép egyben legyen.. + a pilóta..aki nem pilótapiskóta.. az is egyben legyen a motorkával
Igen vissza engedem de nem telyesen zarom a gazt.Itt is fontos volt az eszreveteleim alapjan,hogy folyamatos gaz kell,es nem nyel gaz.A vegen 0,5 ..fel gazzal mentem es nem rangattam,es akkor jobban is tudtam uralni a gepet,tudtam dolgozni rajta.Csak ezek igy szepen hangzanak,de mikor ot vagy a hegy aljaba es mar 6 X megprobaltad es egyre lenebb tudsz feljutni,nem hogy felfele jutnal,es minden egyes felmenet az energiadat csipi,nem a legfaszabb erzes,foleg,hogy ezt a tetves feljarot mar 5 eve probaljuk es soha fenebb nem jutottam..de aztan mondom valtoztatni kell a strategian.Az elso negyede utan van egy ugro amit nem igazan lehet kikerulni.Ha 3 ba rakuldtem mindig kidobott,akarhogy is akartam lekopirozni,hogy ne dobjon fel.Aztan 2 probaltam es azt probaltam lekezelni es utana minel hamarabb tapadast es uralmat kapni,de egyre meredekebb,agak is vannak,es a gyokerek is egyre jobban ki kezdenek ulni..azert is veszem el a gazt,hogy a gyokereknel ne dobja el a hatuljat.Erdekes egy meredek,mert nem csak a nyel gazon mulik a felmenet.Mostmar fejbe maskepp tudom felepiteni a feljarot es maskepp is tudok nekimenniEddig ameddig kijartunk vagy ki tudtunk menni onatol jon az igazi banzaj...elveszika lendulet,kell tepni a kormanyt,taposnia taposot,vissza is kell valtani...
Ha 900 m indulok es 300 meter alatt 1004 m magassagra erek fel..kerdes,hogy milyen meredek
A leg meredekebb 49,9 fokos,de atlagosan 48,8 fokos az oldal...
Az elso 10 m ami enyhebb es vegig ilyen..az utolso 10 m ami megint enyhul
a te súlyodhoz inkább az való...