Csak akkor azt a kutya nem venne. Lasd husqvarna (es bmw) 2011-2013. Tank helyen legszuro es fordítva, elso lanckerek a lengokar bekotessel egyben, hatso telo also resz fejjel lefele csak hogy harom jelentosebb dolgot mondjak.
Az emberek a hagyomanyosat szeretik mert azt ismerik (ahogy a szerelok is).
Szerintem jo a ktm gondolkodasa, hogy jobb motorokat akar faragni, nem pedig extravagansat. A japok is ezt csinaltak evtizedekig es bevalt nekik.
oké Zsolti, de én is arra gondolok amit Gabi is mondott , számomra nem az a fejlesztés ha elrakják 1 milivel az ablakot, meg bele csavaroznak egy másik membránt...
számomra a fejlesztés ott kezdődne ha bátran hozzá mernek nyulni felépitésben stb, gondolok itt teljesen más vonalban elvitt rezo, injektor, légszürőházba épitett tank, teljesen máshová felépitett és funkcionálo öninditó stbstb... a lehetőségek tárháza végtelen
Nekem 12 es modellem van,de semmi koze a 13,hoz vagy a 14 vagy a 15 hoz.Mindegyik modellel tobszor mentem es mindegyik valtozik de aprosagba,es minel ujabb annal faszabbul lehetett vele motorozni.A 15 pl mint egy 4T,kurvara tetszett..majd veszek ujabbat,csak meg ezt huzzam ki.
Látod milyen telhetetlen az emberi természet...?! Ez az "ősrégi" henger
2008-óta van, azóta többször eltolták a vezérlését, 5 féle membrán volt eddig, kb 3 féle elektronika, többféle hengerfej. Ami nem kívülről látható, arra azt írja az ausztriába dolgozó üldözési mániás :-) hogy nem fejlesztik...
majd egyszer eljut oda a 3D printing, hogy nem csak az öntő sablonokat nyomtatják ki, hanem a komplett alkatrészeket, akkor mindenkinek olyan motorja lesz, amilyet csak akar, kinyomtatod magadnak.
Anyit el lestem ,hogy az ilyen feljaroba a gazt el nem szabad engedni.Vegig folyamatos gazzal ment,vegig allva es kuplungbol segitette.
A motor tudja,csak meg en nem ertem meg a dologra.
A lenyeg,hogy azt a lenduletet meg lehessen tartani..a a motor kiall el van veszve a csata,ha lerugja magat es nem tudod kuplungbol megfogni hello.Itt maximalisan kell kontrolalni a motort.Nekem az volt az erzesem,hogy itt meg a 300 is gyenge
Peldakepp vagy 2 eve eljott a szepvizi feljarokhoz Zsoci es ott van egy olyan feljaro ami kemeny dio mindenkinek (jobb motorosokra ertem)Jelzem a mai napig en sem tudtam kimenni csak vagy 3 ember jart ki rajta.Meredek,hosszu,koves az alja es nem fog a gumi...Akkor Zsoci minden motorral kiment amit oda adtak neki..450.300 es ugy hogy semmi probalgatas hanem gaz es goo.En probaltam az iden vagy 4 szer de 10 m a tetejetol fogy el a tudasom.Most jott Norbi,kopott gumival,esobe,2 nekifutasra ugy ment fel mint ha huztak volna..es neki nem volt trax.Es ha alam traxot raknanak sem mennek fel,mert nem azon mulik.
Most nagyon felbaszta az idegeim az a feljaro es azt is mondtam,hogy kimegyek es addig jarom ,mig felmegyek....
Ez az http://youtu.be/EO1rEkIdR4Y
Ez a felalitas nem igaz Dew.Aki tud az egy szarral is felmegy,mert a faszi tudja mikor kell es mit csinalni.Ha egy gyenge motorost felraksz egy ..pl Traxal rendelkezo motorral attol tuttira nem fog felmenni az oldalon es ezt biztos.
Egy huplis feljaroba ha egy ullo motoros fel akar menni lehet gyari vagy trax az garantalt hogy nem megy fel se igy se ugy...meredekrol beszelek.Ha egy profit teszel vagy egy ugyesebb hobbistat az mind a 2 fel megy..a diferencia,hogy a profi a traxal gyorsabb tempot tud felfele menni mint a szeriaval.
Én úgy vagyok vele hogy már csak azért sem vennék Ktm 4t mer minden sarkon lassan olyat látni... 2 t elgondolkodnék de abból is inkább a konkurensek... BEta, Sherco, Gas
..
El tudok képzelni olyan huplis feljárót, ahol egy TRAX-os kevésbé ügyes fiú felmegy, de egy gyengébb hátsó telóval rendelkező ügyesebb rider meg nem.
Így értettem, s mondhattam volna mást is a futómű helyett, de ezzel a legjobb példálózni, mert ez számít a legtöbbet.
nézd meg pl. a 300EXC 6day 2014(54830306700) meg 2013(54830306500) hengerfej cikkszámot
Ok elismerem, hogy nem változtatnak mindent, de az öngyilkosság is lenne, minden évben újraprogramozni a gyártósorokat, újabb gyártó szerszámok stb, meg akkor mi lenne az előre legyártott rengeteg lego alkatrésszel...
tudomásul kell venni.. az ezer éves sólyom már a múlté..
mondjuk az úly ardzsentridis ugyn azon cikkszámmla hozza az alkatrészeket mint a 2004 ..kb 25 éve a 2t már ugyan..az
de a 4t nek sem nagy okosságok vanak...
csak rályöttek hogy a forgó tömeget csökkentve..(=köbcentit is ezáltal csökkenti). .de a lóerőt meghagyva könnyebben motoro6ó gépet lehet csinálnipl..350 ec.. ser 300 4t ..vagy a berg fe 570
két nap alatt megettem majd egy kiló kroistálycukrot
hogy hogy is...
hát a bodzaszörp a hibás...meg a nemgondolkodás..
hát úgy hogy megiszik két nap alatt az ember 5 liter bodzaszörpöt..aminek az elkészítése a következő
0,8kg kristálycukor
2 citrom karikázva
1 tasak citrompótló
10 fej bodzavirág
és ezt felönteni az öt literes dumsztos üvegben vizzel..majd 3 napig álni hagyni napjában 1 keverni...
tegnap járt le a 6áriő..reggel..
szóval közel egy zacsi kiristáycukrót legyűrtem.. erölködés nélkül
persze ez nem segitette a súlycsökkentési el6ározásomat
Az emberek a hagyomanyosat szeretik mert azt ismerik (ahogy a szerelok is).
Szerintem jo a ktm gondolkodasa, hogy jobb motorokat akar faragni, nem pedig extravagansat. A japok is ezt csinaltak evtizedekig es bevalt nekik.
számomra a fejlesztés ott kezdődne ha bátran hozzá mernek nyulni felépitésben stb, gondolok itt teljesen más vonalban elvitt rezo, injektor, légszürőházba épitett tank, teljesen máshová felépitett és funkcionálo öninditó stbstb... a lehetőségek tárháza végtelen
2008-óta van, azóta többször eltolták a vezérlését, 5 féle membrán volt eddig, kb 3 féle elektronika, többféle hengerfej. Ami nem kívülről látható, arra azt írja az ausztriába dolgozó üldözési mániás :-) hogy nem fejlesztik...
A motor tudja,csak meg en nem ertem meg a dologra.
A lenyeg,hogy azt a lenduletet meg lehessen tartani..a a motor kiall el van veszve a csata,ha lerugja magat es nem tudod kuplungbol megfogni hello.Itt maximalisan kell kontrolalni a motort.Nekem az volt az erzesem,hogy itt meg a 300 is gyenge
Most nagyon felbaszta az idegeim az a feljaro es azt is mondtam,hogy kimegyek es addig jarom ,mig felmegyek....
Ez az
http://youtu.be/EO1rEkIdR4Y
Egy huplis feljaroba ha egy ullo motoros fel akar menni lehet gyari vagy trax az garantalt hogy nem megy fel se igy se ugy...meredekrol beszelek.Ha egy profit teszel vagy egy ugyesebb hobbistat az mind a 2 fel megy..a diferencia,hogy a profi a traxal gyorsabb tempot tud felfele menni mint a szeriaval.
..
El tudok képzelni olyan huplis feljárót, ahol egy TRAX-os kevésbé ügyes fiú felmegy, de egy gyengébb hátsó telóval rendelkező ügyesebb rider meg nem.
Így értettem, s mondhattam volna mást is a futómű helyett, de ezzel a legjobb példálózni, mert ez számít a legtöbbet.
Ok elismerem, hogy nem változtatnak mindent, de az öngyilkosság is lenne, minden évben újraprogramozni a gyártósorokat, újabb gyártó szerszámok stb, meg akkor mi lenne az előre legyártott rengeteg lego alkatrésszel...
http://www.yamahamotorsports.c...
Mike barátom szerint az új hátradöntött hengerű yz olyan mint egy repülő varázsszőnyeg.
tudomásul kell venni.. az ezer éves sólyom már a múlté..
mondjuk az úly ardzsentridis ugyn azon cikkszámmla hozza az alkatrészeket mint a 2004 ..kb 25 éve a 2t már ugyan..az
de a 4t nek sem nagy okosságok vanak...
csak rályöttek hogy a forgó tömeget csökkentve..(=köbcentit is ezáltal csökkenti). .de a lóerőt meghagyva könnyebben motoro6ó gépet lehet csinálnipl..350 ec.. ser 300 4t ..vagy a berg fe 570
két nap alatt megettem majd egy kiló kroistálycukrot
hogy hogy is...
hát a bodzaszörp a hibás...meg a nemgondolkodás..
hát úgy hogy megiszik két nap alatt az ember 5 liter bodzaszörpöt..aminek az elkészítése a következő
0,8kg kristálycukor
2 citrom karikázva
1 tasak citrompótló
10 fej bodzavirág
és ezt felönteni az öt literes dumsztos üvegben vizzel..majd 3 napig álni hagyni napjában 1 keverni...
tegnap járt le a 6áriő..reggel..
szóval közel egy zacsi kiristáycukrót legyűrtem.. erölködés nélkül
persze ez nem segitette a súlycsökkentési el6ározásomat
a fene se èrt tèged...ez se jo, amaz se jo