Ha nem nehezebb stilusu endurot szeretnem siman maradnek egy 250 4t vagy egy 200 2T melett.En a hardosabbat szeretem,igy ki van zarva a kisebb kobcenti mert azert ritkan de kell az a boszme nagy ero vagy a nyomatek.
Anno a 250 4T fullcross yamahaval is patakoztam es kemenykedtem es eleg jol is ment,de mikor jott egy enduro,biza minden fele erovel ment es a szopos oldalak is elvezheto kategoriaba kerultek es a lehetetlen szakaszok amiket addig keptelensegnek tartottam siman motorozhatoak most...igen de en is sokat fejlodtem
itt most nálunk a szerkó lett a nyerő...
a 300as..hogy melyik.. hát mindegyik.. magyarul a kéktéj is meg a négykéjj is...
csani akinek 350 volt már 1,5 éve azzal ment..az cserélte le a ktm a szerre..ő specil 4t re.. 300 4t.....mondja nagyon faintos a gép.. béván is volt vele..B ben kb 30 körüli hejezéssel....
azt modnja a 102 gép! olyna igazi künnyű.. pont mint a 2t!...+ mivel 4t azért alul is homogénebb illetve talán ez is 13000 ig kiforog.. illetve lóerőben sem nagyon marad el a 350 től..
+ azt mondta a 350 ..ami nem leböffenős .. az eheza serhez képest igen csak leböffenős...
nagyon szereti nagyon jól folyat6ó..meg minden..
sanyó kiváncsi leszek a 250 exc-re... lehet egy nyitott dob a vehemenciáján is fog sokat javitani.. mind alul mind felül....
A yamahára azt mondtam,ettől jobb motor nincs,,csak drágább. Ha nem lenne ilyen rövid lábam,ha lenne egy olajos kuplung,és egy önindító akkor egy egész napot bírtam volna vele motorozni. De mivel puding vagyok,3 óra után lemerülnek az akkumlátoraim.
Jaxy úr. Érdekes dolog ez hogy, elég erős vagy sem..Adagolható ,vagy nem. Ahova én járok motorozni,ott egy hely van ahova úgymond kell az erő. Na itt szoktak a 300 asok lent maradni. Megpróbálom leírni ,hogy néz ki. Zari szokta teljes átéléssel így leírni a dolgokat. Egy útról kell felfelé menni ,úgymond parasztgázzal,majd jönnek a gyökerek amit illik átugrani ,és jön utána kb 7db lépcső. Ami olyan meredek,hogy ha megállsz akkor 1métert sem mész onnan,még zik ben sem. És mivel ezt a feljárót sokan ismerik,elég szét van vágva. A múlt hétvégén a 30valahány motorosból ,nem tudom hányan mentek rá,de senki nem ment fel. Látszott a nyomokból. De az a szar cross felment amit a Fiamnak vettem.Kaptam is érte eleget,re mocsok,,,stb. Szóval a kevesebb erő szerintem kisebb probléma,mint a kipörgő hátsó kerék,mert azt már nem te uralod. De még nem mentem ilyen mocival,,ezért lehet ,hogy szar lesz. AKKOR MAJD ELADOM. DE mikor ráülök egy 2t-re,,olyan jó vele lefelébe menni. Imádom azt a bicikli érzést.
Jó a fórum,, mindenkinek igaza van. Mivel senki nem írt rosszat a 250 4t enduróról,,,,,,,, Várom a párom. Míg ilyen meleg van,a lakásban fogom szagolgatni az illatát,de majd utána mindenről beszámolok. Sok jó endurós sráccal beszéltem, sokan gondolják,hogy jó kis motor,csak kevesen merik bevállalni...
bontós is megmondja...
le a kalappal az össze 1-2 éves kettő tés előtt hogy el tudnak menni ott ahol ő a 8 éves könnyű kis 4tjével
jakó...nem értem mi a az összefüggés a motorozás és szereléshez hozzáértés közt..mert kb nem sok..persze szituban kint erdőben kell a hozzáértés..de hogy a blokkhoz egyiknek sem kell nyúlni a hegyen..már érdemileg..onnnatól kezdve meg mind1 hogy kéktéj vagy négy kéjj
ha jön az ember jöhet tőlem kvaddal is.. ha mindenol eljön ahol mi..
vagy jöhet rokkantkocsival is.. vagay csak simán mankóval.. ah tud jönni tartja a tempót a lépést szoppóben gyorsban mindenütt ahol mi szeretünk menni.. hagy jöjjön
de hiába van neki 2016 legfaktoribb pengéje(legyen az crf ec sf rmz vagy akár milyne ossza..,buell Hörli dévidzon v ápriliá..vagy akár mi is ).. ha nem képes jönni akkor inkább maradjon
egy a fontos motorozáskor .. az ember is a hején legyen a csapatban .. meg mikor megyünk akkor meg a sorban.. ha ez jön..össze jön akkor jó csapattag léesz ..sok sok közös hajtással..
ha ez bármelyik nem stimmel.. akkor nem adok 1-2 hajtásnál többet .. és másfelé mennek az utak.. ha 2t..ha 4t.. akár mi is..
patyi..ha nem tévedek neked 2013 előtti sx-f volt ? azt pedig tudjuk hogy alkalmatlan erre
nekem is nagyon bejott az sxf endurozni....
pedig probaltatok lebeszelni...
meg szerencse h nem.adtam el az exc-t....
hosszu egyes....magas alapjarat...leboffenos...vizforralos....berugo nelkul....huuuuuu.....fasza volt nagyon..
..
Anno a 250 4T fullcross yamahaval is patakoztam es kemenykedtem es eleg jol is ment,de mikor jott egy enduro,biza minden fele erovel ment es a szopos oldalak is elvezheto kategoriaba kerultek es a lehetetlen szakaszok amiket addig keptelensegnek tartottam siman motorozhatoak most...igen de en is sokat fejlodtem