Pontosítsunk! Nekem jó lenne a kétté is, mert értek hozzá, csak unom folyton basztatni, mert egy hisztis picsa.
Nektek nem jó a kétté, mert fogalmatlanok vagytok hozzá, de mivel szerettek szopni, ezért szeretitek szegényt
Igazából neked sem volt még olyan motorod amit most itt felvezetsz, csak próbálod előadni magad. Ha lett volna, akkor nem reszeltél volna ennyit, mint amit leírtál az évek alatt.
Az meg külön mókás, hogy olyat akarsz rám erőltetni amit utálok és sosem csinálok, és abban legyőzni
ez mint internetes labda dobálgatos válasz még jo is lenne, kár hogy a valoság teljesen más... a lényeg hogy a krossz csunyán elvérzik enduroban... ez a gyakorlat és ezen nincs mit reszelni meg szépitgetni...
amugy ha a 2t szerinted annyira szar akkor miért megy az élmezőny szinte kivétel nélkül mind azzal?
nyilván kötelezte öket a gyár hogy nem-nem senki nem mehet 4t enduroval, hiába megy azzal könnyebben mint egy kisbiciglivel, ugyan azt játsza oldja meg, akkor sem mehet mert a janek szerint szar-fos 2t-ket kell promotálni...
ahaaa, ich alles verstehe...
hály kolbik...
kutyás téma óta jól kivesézhető témába folytunk
ez az endúró pont olyan mint a kutyatáp
lehet javitani csont és izület erősitő adalékokkal.. de az igazi az a kutyatáp...
tehát lehet javitani a krocct og jó endúró legyen..de jó endúró csak endúróból lehet
viszont extrmeendúró a legjobb csak is kroccból
csak hogy ne fűccsem tovább a kedélyeket..
kawagabi, ő egy nagyon jó rálydel volt annó...pont egyszintre rakom akori magunkal..jódos meg én...
akkro is voltak már eghsztrém patakok...meg a 2009 romaniacs nyom .első napi nyom 80km..szerintem eléggé nevezhető endúrósnk.. hardendúrósnak.. nEEm?
na ...
a motort egyí exc 300 ra cserélte...annó.. de az eremz az több mint 1,5 évet volt nála...
én is el akarom adni a berget...ha más nem a csere miatt..az újdonság miatt...
hagy legyek már én is cserélős.. vagy csak az a jó cserélős aki egy 2014 motort cserél egy 2015 re?
na ugyi
az eremzén mondom semmi de semmi nem volt átalakitva.. kapott egy kormányvédőt.. és a kissebb első lánckerékről sem vagyok meggyőzödve.. bár az lehetséges...
tehát ha ez átalakitás akko az átalakítás lendkerék súly mge a nagyobb hűtő ahogy gonzález úr is mondja kb belefér kategőria.. főleg mikor megtudtam hogy a 2015 ardzsentrit szuperkész 6 délyt azzal kell kezdeni hogy elsőrugó csere.. 50 ezer..redi tu kész
hát ez vicc kategória...tehát ne számoljuk hogy az enúró futóműátalakitása egy kroccnál.. mert az még az endúróban sem működik.. pedig reditu kész...múhahahaha
az embernél az tette be a ajtót hogy egy racén .. 55 percben eldől lefulladt és nem indult be neki...
na akkro elfáradt..
egyébként hegy szituban nem láttma volan hogy valaha is küzdött vele.. sem a romaniacson sem sehol...
persze berugós.. tehát kell hozzá tudás hogy jókor jó helyen rugd...
de indult...
az meg hogy régen annó még mi a extrémet venti nélkül nyomtuk az azért lhet ett mert volt hogy sokat vártunk és akkor azért csak hültek a gépek...
msot ez megszünt egyik szopóból bele a másikba.. ide kell a venti...
az lászott a romaniacson is...oda is kllett volan ..meg dévára is.. érdekes a rohadt eremzé 450 2008-9 a romaniacs nomon nem fort mg.. lehet azért mert várt rán.. vagy a fax tudja ..de akkor sem.. mig a exc 300 250, husaberg 450 azok azértr rendessen lefőzték a teát nem egyszer..
ez nem azt jelenti hogy csak a legjobb az eremz.. de alkalmas..
az ha hülyegyerekek a váltóját szétrugják.. az ktm nél ugyan úgy szétkúr6ó...amúgy mi az a racingos váltó.. még nem hallottam ilyenről?
Ez demagógia! Nincs két egyforma pálya, két egyforma nap, azóta fejlődhettek, és még 100 másik szempont van ami miatt nem korrekt a példa.
Ettől függetlenül szerintem is jobb az endoro arra amire való, csak nem kellene feledni, hogy nem kőgazdagok vagyunk, és a tudás is erősen szórt, ami nagyon meghatározó motor kérdésben.
Ha valamit hasonlítunk, legyünk tárgyilagosak, vagy inkább hagyjuk a facba.
A lényeg, hogy a gép ne szar kétté legyen, akkor nagy baj már nem lehet
Az 1 millát oda költöd ahová akarod. Ha a gépre, akkor jobb endurod lehet belőle mint árában a legtöbb bolti konfekció enduro.
Egyébként meg a bolti krossz krosszozni sem ideális átalakítás nélkül, szóval nem értem az értetlenkedésed, lévén műszaki ember. Ráadásul pont te adod ezt itt elő, aki az endurót is folyton reszelte meg átalakította, me` nem volt jó
A pukklung nyektetésen azóta is nevetek ha eszembe jut
Nálunk vegyes felvágott szokott lenni. Megyünk tempósabb szakaszokat, szűk de gyors ösvényeket, megcsináljuk a feljárókat,de van itt a környéken néhány.jó patak is, vagy kisandítunk pályára ...
Nekem egymilla kettőtizenöt.e.-ért tették le a házam előtt a vatta új 450-est. Akkoriban ez enduro KTM-ben 2,2 milla volt, ha jól tévedek.
Szerintem sem a legideálisabb a krossz endurozni, de szegény ember vízzel főz. Most akkor vegyek mindkettőt, mikor mihez van kedvem?
Naugye.
Ehhez van még 250e felárban 3 vadi új tartalék blokkom, 1 komplett, 2 fejetlen - az kb. örök élet plusz pár nap. Mondj ettől jobb vételt.
Egy 2015 Rmz 450, 8750 dollár (kb)
egy 2015 Ktm 450 Xc-w 9950 dollár (kb) és van még egy dolog, 1-2 éves korára az értékvesztés a krossznak, kb másfélszerese az endúróhoz képest. Azért Ktm-el néztem mert az egyik legdrágább.
Itt 8-900.000 ft környékén kevés üzemórás patika crossmotorokat lehet kifogni, amit bátran meg lehet venni és sokat lehet vele menni gond nélkül. Na ez enduróban nincs ott majdnem egymillió Forint a plusz költség, igaz valamivel drágábban is adod el.
Ha meg valki ott tart energiában hogy fő csapásirárány az extrém endúró akkor be kell vásárolni.
Korábban két ügyes lelkes motivált helyi motoros is crossal indult román versenyeken rmz kxf 450 vért izzadva sem tudtak végigmenni. A motorok lehervadtak.
Bevásároltak exc-ket, megszűnt a probléma, mindenki boldog mosolyog.
Attól még átalakított cross kategória, igaz az erősen átalakított. Mégha a rekluse 70ezer volt akkor is:-)
Szerintem a rekluse nem annyira fontos, első a 18as hátsó a tapadásért, a második a nagy hűtő profi folyadékkal a hűtés miatt a harmadik a plusz lendkeréksúly a leböffenés miatt. Ezek viselhető összegek.
Aki meg nagyon elmélyül a műfajban, az nyúljon mélyebbre, nincs abban semmi deviáns ha valaki a tudásszintjének megfelelő eszközt birtokol.
Magam részéről az a következtetés hogy amig nem megy a klasszikus endúró sem megfelelően addig nem kell erőltetni az extrém változatot.
nem nyilván hanem valójában
van egy ismerős béna mint a picsa, csak röhögünk rajta mindig
azért szeretjük mert ha jön van időnk pihenni enni-inni-hugyálni
vett egy kicsit ültetett meg visszafogottabb wr450est avval meg egész jól jön, bár még mindig tudunk pihenni, de legalább haladunk
ahol én elmegyek a ténérével kb ő is eljön, bár leteszi néha a kormányt a földre
videómál van is egy kis szösszenet róla, a végén már vagy 3-an tologatják mire felmegy egy olyan feljárón ahol mi észre sem vettük hogy lassítani kellene
kijavitanám az ügyvéd ur érvelését "többek között nekem is ilyen van." - miután vettem rá egy 180 ezres rekluset egész jol használhato leböffenés mentes motort kaptam...
az önindito meg szerintem egy lányoknak valo kacat...
amugy a végében persze van igazság ,nem is kevés...
na az a baj... mikor egy mondat ugy kezdődik azabaj...
a talált egy millárol annyit, én is elfogyasztottam 3 crf-r-t és egy crf-x-et, tudom hogy az a "talált egymilla" koránt sem igaz az ember délutánjai arrol szolnak hogy probálja faragni a verdát, hogy megállitsa a folyton forrást, hogy ne legyen a futomű olyan rohadt kemény stbstb...
aztán a vége az hogy mégsem jo arra amire szeretné használni..
szoval kedves jános a logikád eleje üti a végét...mert lehet hogy a pénztárcádban "találtál" 1 millát, de a te elmondásod szerint sem jo az egyik a másikra...
A klasszikus enduróra- ahol a nyomvonal kialakítása olyan, hogy folyamatosan lehet haladni, oda a crossmotor is megfelelő, sőt ol egy drz-nél jobb, mert okosabb a futómű blokk váz...stb.
Baráti hétvégi hegyi enduróra egy átalakított cross is megfelelő, a bandánkból is egyre többen járnak ilyennel, többek között nekem is ilyen van.
A durva extrémre nagyon kell tudni hogy ilyennel eredményes legyen az ember. Főleg ott ahol az önindító nélkülözhetetlen.
Van felénk is olyan akinek mindegy hogy 125-250-450 2t-4t cross-endúró vagy supermoto, megold mindent, de ez a ritka, nem álltalános átlagos.
Nyílván célszerszámmal könnyebb, mint barkácsfelszereléssel.
Az árkülönbözet 6-800.000.-ft is lehet, amit ha elmotorozik az ember edzés gyanánt és kihagyja a nagyon durva helyeket akkor szerintem jobban jár, mert jobb motorossá válik, mintha csak bevásárol és bambáskodik a drága motorján, míg mellette elmennek egy 8 éves crossal.
Ja még valami. Egy kifogástalan nyomaték karakterisztikájú gép nem lehet túl erős, aminek én adagolom a gázt. Ezt csak a bot kezű pancserok mondogatják, akik nem bírják kezelni
Egy nem annyira gyenge kéttének sokkal szarabb a karakterisztikája, arra mégsem panaszkodtok
Nem ártana felfognod, hogy szerintem meg az nem az igazi motorozás, ahol nincs tempó Felőlem sziklázhatsz akárhogy, engem nem fog meghatni, mert vagy nem megyek arra, vagy kikerülöm
Még valami komolyabb észrevétel?
Pl nem írtál semmit arra a talált 1 millára, az nálad apróság?
legyőzöd te saját magadat , naponta többször is ha kell...
Nektek nem jó a kétté, mert fogalmatlanok vagytok hozzá, de mivel szerettek szopni, ezért szeretitek szegényt
Igazából neked sem volt még olyan motorod amit most itt felvezetsz, csak próbálod előadni magad. Ha lett volna, akkor nem reszeltél volna ennyit, mint amit leírtál az évek alatt.
Az meg külön mókás, hogy olyat akarsz rám erőltetni amit utálok és sosem csinálok, és abban legyőzni
aztán vagy megölnétek egymást az első 10 percben, vagy legjobb barik lennétek...még chilis babot is főznél neki..
amugy ha a 2t szerinted annyira szar akkor miért megy az élmezőny szinte kivétel nélkül mind azzal?
nyilván kötelezte öket a gyár hogy nem-nem senki nem mehet 4t enduroval, hiába megy azzal könnyebben mint egy kisbiciglivel, ugyan azt játsza oldja meg, akkor sem mehet mert a janek szerint szar-fos 2t-ket kell promotálni...
ahaaa, ich alles verstehe...
kutyás téma óta jól kivesézhető témába folytunk
ez az endúró pont olyan mint a kutyatáp
lehet javitani csont és izület erősitő adalékokkal.. de az igazi az a kutyatáp...
tehát lehet javitani a krocct og jó endúró legyen..de jó endúró csak endúróból lehet
viszont extrmeendúró a legjobb csak is kroccból
csak hogy ne fűccsem tovább a kedélyeket..
kawagabi, ő egy nagyon jó rálydel volt annó...pont egyszintre rakom akori magunkal..jódos meg én...
akkro is voltak már eghsztrém patakok...meg a 2009 romaniacs nyom .első napi nyom 80km..szerintem eléggé nevezhető endúrósnk.. hardendúrósnak.. nEEm?
na ...
a motort egyí exc 300 ra cserélte...annó.. de az eremz az több mint 1,5 évet volt nála...
én is el akarom adni a berget...ha más nem a csere miatt..az újdonság miatt...
hagy legyek már én is cserélős.. vagy csak az a jó cserélős aki egy 2014 motort cserél egy 2015 re?
na ugyi
az eremzén mondom semmi de semmi nem volt átalakitva.. kapott egy kormányvédőt.. és a kissebb első lánckerékről sem vagyok meggyőzödve.. bár az lehetséges...
tehát ha ez átalakitás akko az átalakítás lendkerék súly mge a nagyobb hűtő ahogy gonzález úr is mondja kb belefér kategőria.. főleg mikor megtudtam hogy a 2015 ardzsentrit szuperkész 6 délyt azzal kell kezdeni hogy elsőrugó csere.. 50 ezer..redi tu kész
hát ez vicc kategória...tehát ne számoljuk hogy az enúró futóműátalakitása egy kroccnál.. mert az még az endúróban sem működik.. pedig reditu kész...múhahahaha
az embernél az tette be a ajtót hogy egy racén .. 55 percben eldől lefulladt és nem indult be neki...
na akkro elfáradt..
egyébként hegy szituban nem láttma volan hogy valaha is küzdött vele.. sem a romaniacson sem sehol...
persze berugós.. tehát kell hozzá tudás hogy jókor jó helyen rugd...
de indult...
az meg hogy régen annó még mi a extrémet venti nélkül nyomtuk az azért lhet ett mert volt hogy sokat vártunk és akkor azért csak hültek a gépek...
msot ez megszünt egyik szopóból bele a másikba.. ide kell a venti...
az lászott a romaniacson is...oda is kllett volan ..meg dévára is.. érdekes a rohadt eremzé 450 2008-9 a romaniacs nomon nem fort mg.. lehet azért mert várt rán.. vagy a fax tudja ..de akkor sem.. mig a exc 300 250, husaberg 450 azok azértr rendessen lefőzték a teát nem egyszer..
ez nem azt jelenti hogy csak a legjobb az eremz.. de alkalmas..
az ha hülyegyerekek a váltóját szétrugják.. az ktm nél ugyan úgy szétkúr6ó...amúgy mi az a racingos váltó.. még nem hallottam ilyenről?
Ettől függetlenül szerintem is jobb az endoro arra amire való, csak nem kellene feledni, hogy nem kőgazdagok vagyunk, és a tudás is erősen szórt, ami nagyon meghatározó motor kérdésben.
Ha valamit hasonlítunk, legyünk tárgyilagosak, vagy inkább hagyjuk a facba.
A lényeg, hogy a gép ne szar kétté legyen, akkor nagy baj már nem lehet
http://www.pbase.com/jdjetting...
Meg sok más, sajnos nem mindegyikhez lett feltöltve a dyno diagram.
Minden korrekciót megvizsgált padon:
http://www.pbase.com/jdjetting...
Egyébként meg a bolti krossz krosszozni sem ideális átalakítás nélkül, szóval nem értem az értetlenkedésed, lévén műszaki ember. Ráadásul pont te adod ezt itt elő, aki az endurót is folyton reszelte meg átalakította, me` nem volt jó
A pukklung nyektetésen azóta is nevetek ha eszembe jut
Szerintem sem a legideálisabb a krossz endurozni, de szegény ember vízzel főz. Most akkor vegyek mindkettőt, mikor mihez van kedvem?
Naugye.
Ehhez van még 250e felárban 3 vadi új tartalék blokkom, 1 komplett, 2 fejetlen - az kb. örök élet plusz pár nap. Mondj ettől jobb vételt.
egy 2015 Ktm 450 Xc-w 9950 dollár (kb) és van még egy dolog, 1-2 éves korára az értékvesztés a krossznak, kb másfélszerese az endúróhoz képest. Azért Ktm-el néztem mert az egyik legdrágább.
Itt 8-900.000 ft környékén kevés üzemórás patika crossmotorokat lehet kifogni, amit bátran meg lehet venni és sokat lehet vele menni gond nélkül. Na ez enduróban nincs ott majdnem egymillió Forint a plusz költség, igaz valamivel drágábban is adod el.
Ha meg valki ott tart energiában hogy fő csapásirárány az extrém endúró akkor be kell vásárolni.
Bevásároltak exc-ket, megszűnt a probléma, mindenki boldog mosolyog.
Szerintem a rekluse nem annyira fontos, első a 18as hátsó a tapadásért, a második a nagy hűtő profi folyadékkal a hűtés miatt a harmadik a plusz lendkeréksúly a leböffenés miatt. Ezek viselhető összegek.
Aki meg nagyon elmélyül a műfajban, az nyúljon mélyebbre, nincs abban semmi deviáns ha valaki a tudásszintjének megfelelő eszközt birtokol.
Magam részéről az a következtetés hogy amig nem megy a klasszikus endúró sem megfelelően addig nem kell erőltetni az extrém változatot.
Bár korábban mindig elcsábultam.
van egy ismerős béna mint a picsa, csak röhögünk rajta mindig
azért szeretjük mert ha jön van időnk pihenni enni-inni-hugyálni
vett egy kicsit ültetett meg visszafogottabb wr450est avval meg egész jól jön, bár még mindig tudunk pihenni, de legalább haladunk
ahol én elmegyek a ténérével kb ő is eljön, bár leteszi néha a kormányt a földre
videómál van is egy kis szösszenet róla, a végén már vagy 3-an tologatják mire felmegy egy olyan feljárón ahol mi észre sem vettük hogy lassítani kellene
az önindito meg szerintem egy lányoknak valo kacat...
amugy a végében persze van igazság ,nem is kevés...
a talált egy millárol annyit, én is elfogyasztottam 3 crf-r-t és egy crf-x-et, tudom hogy az a "talált egymilla" koránt sem igaz az ember délutánjai arrol szolnak hogy probálja faragni a verdát, hogy megállitsa a folyton forrást, hogy ne legyen a futomű olyan rohadt kemény stbstb...
aztán a vége az hogy mégsem jo arra amire szeretné használni..
szoval kedves jános a logikád eleje üti a végét...mert lehet hogy a pénztárcádban "találtál" 1 millát, de a te elmondásod szerint sem jo az egyik a másikra...
Baráti hétvégi hegyi enduróra egy átalakított cross is megfelelő, a bandánkból is egyre többen járnak ilyennel, többek között nekem is ilyen van.
A durva extrémre nagyon kell tudni hogy ilyennel eredményes legyen az ember. Főleg ott ahol az önindító nélkülözhetetlen.
Van felénk is olyan akinek mindegy hogy 125-250-450 2t-4t cross-endúró vagy supermoto, megold mindent, de ez a ritka, nem álltalános átlagos.
Nyílván célszerszámmal könnyebb, mint barkácsfelszereléssel.
Az árkülönbözet 6-800.000.-ft is lehet, amit ha elmotorozik az ember edzés gyanánt és kihagyja a nagyon durva helyeket akkor szerintem jobban jár, mert jobb motorossá válik, mintha csak bevásárol és bambáskodik a drága motorján, míg mellette elmennek egy 8 éves crossal.
Egy nem annyira gyenge kéttének sokkal szarabb a karakterisztikája, arra mégsem panaszkodtok
Nem ártana felfognod, hogy szerintem meg az nem az igazi motorozás, ahol nincs tempó Felőlem sziklázhatsz akárhogy, engem nem fog meghatni, mert vagy nem megyek arra, vagy kikerülöm
Még valami komolyabb észrevétel?
Pl nem írtál semmit arra a talált 1 millára, az nálad apróság?