nade, lehet ezen orákig rugozni tök feleslegesen, én az erdőben is azt szoktam mondani, mindenki azzal jön amivel akar, csak élvezze, ha tul sokat kinlodik ugyis elmegy... ennyi
Nem folynék bele, csak egy kis figyelemfelhívás arra, hogy triviális szavak mögé mindenki mást gondol, pontosítsátok pl. az "endúró" fogalmát, s beszéljétek át újra!
Példa, mire gondolok:
Aki azt mondja szar a krossz endúrózni, tuti nem a tempós endúróra gondol, hanem a "szopósra", ahol ziki zakizni kell a motorral felfelébe, vagy patakmederben játszani a kuplunggal, stb...
aki meg azt mondja lehet vele endúrózni jókat, tuti nem gondol ilyenre.
szerintem, aztán lehet rosszul látom
Egy kezdőnek bármit adhatsz, bénázni fog... A motor tudását ne keverjük már össze minden nevetséges kifogással.
Mivel nekem is 08-09-es RMZ 450-esem van, és eluntam a kötött pályán közözgetni, ezért van valami rálátásom, és ha már feldobtad a témát akkor elemezzük ki rendesen!
Eltérések az endurotol : 1 millával kevesebbe került, ennyi marad rá, hogy személyre szabjam a futóművet, tegyek rá lámpát, szükség esetén 18-as kerék cserére, védőkre.
Ezen kívül mire van még szükségem, ha történetesen én nem a tökölős, csak felfelé menős endurot szeretem, hanem a tempós haladósat?
Nem is beszélve a visszahívott ajándék árban vett tartalék új blokkokról, amit lehetett hozzá venni
nem jo a példa... kawagabi egy igen jo ügyes motoros, ha azt a motort egy kezdőnek adtad volna oda ugyan azon a terepen akkor lett volna sok teázás,forralás, reszelés...
szóval...
addig eremzén volt 6-8-10 olajcsere..
ment bele pályázás is...ugyhogy üzemórák azok szaladtak bele.. 10on felett rakott bele a tsávó
gyakorlatilag full úly volt mikor megvette.. jó ha a blokk be volt jártava...
szelephézagot néztünk rajta többször is...az sem nem ment sehova....
szóval nálunk az a gép..az endúróra.. déva romaniacs zaránd.. az 5 vizsgázott...
annó még 18 gumival nyomuk.. vet rá valami nagyon kopós de fogós gumit...full hasonló mintás mint az emes 3 ..continentál vagy mi.. olyan volt mint a radir.. fogot is tapadt is..kopott is.. de még kopottan ia geci jó volt..
kontinetál giránde sport volt a neve.. után egy időben azt használtul a 19 kerekekre..
mert ugye akk itt mindenki 19 kerékkel ment..
csodálkoztunk hog miért nix néha tapadás..
mind1..abban az időben ugy nyomtuk..
akkro is voltak itt 300 exc... mg utána 1,5 év után az is lett a srácnak... az eremzé után...
az eremzé fór fifti z igazándiból nem kérdés...
meg a 2013 tól felfelé sx-f sem...
eremzével volt itt haver aki 1,5évig tuti azzaé ment itt a csapatban...
egy 2008 blokkcserés(mint az összes k8as) innectoros 6 literes tankal...
forni azt a motort sosem láttuk... illetve egyszer gőzölt meg.. de akkor is csak lenyomta a túlvizet...
19 colos kerék.. talán gyái áttétel .. talán egyel kisssebb első ..lk...
egy szuzukival ment és mégis kavagabi volt az ember tisztes neve
jódos miatt mert akkor már volt gabi...
lényeg a lényegben...
másffél év alatt volt a szuzukin cserélve.. több hátsó gumi... talán többszr olaj.. meg a légszűrőt is takaritota az ember..
a telója za bot volt.. de meg lett csináltatva valami telóokonál.. és aztán azzal sem volt baj...
azzal a motorral jöttem rá hogy milyne kafi dolog is a levegőben csavarom a motort.. .és vissza is jön
motorcsaavrás előtte is vlt.. de visszjövetel nem jött össze csak a hülyén keresztbe érkezés.. illetve nem is direkt olt az a csavarás sem
lényeg...
könnyű kis szekere volt...jól aláfordulós kormánnyal.. le nem nagyon böffenős nem állandóan berugást igényő egy jószág volt...
mondom 2009 blokk...
viszont amit tudott..mikor annó a egyik legfaszább hajtáson voltunk 2009 romaniacsnomon..akkor a berg is fort... a exc300 is...xc- w 250 is...hát az eremzé 450.. egy mili viz nem nemt sehova..
+ az ember mindenhol egyértelműen hamarabb volt fent mint mi...
lehet hogy ügyesebb is volt mint mi...de pl zarándba cm re együtt mentünk...
lefelékben sem volt baj vel..
...
annó endúró panaoma 2.....2010ben a szombati nap megcsinálta vele az embre a A nyomot .. majd vasárnapra mivel nagyon elfáradt azért a B végigszaladt...
abban az évben voltak először...
És jódos csinálta végig az A-t többi minde feladta... de úgy hogy vasárnap már nem is indultak.....
azért az eremzés kavagabi..az a B-re bement és meg is csinálta...
onnantól lett ez a éva egy igazi kultuszikon
Kezded kihúzni a gyufát.
Ahogy látom te akkora szaki vagy a létező összes fórumba írogatsz.
Motorozz és szerelj csak a fórumba és tanulj meg normális hangnembe beszélni(írni).
Nekem nincs már mit hozzáfűznöm.
Én nem is akarom megérteni azt a sok zagyvaságot amit itt összehordtál, még a végén bezárnának miatta...
450 RMZ-nél a blokk cuccnál amire figyelni érdemes az a szelepek és vez lánc, ez bukik ki leghamarabb.
Ja, hogy te ezeket letojtad és inkább kicserélted azokat amiket nem kellett volna, feltételezem nem is gyárira, hanem sokkal szarabbakra.
Na ezért vagy balfasz, meg azért ahogy előadtad az end.- krossz összehasonlításodat. Az csak hab a tortán, hogy szerinted azé szar a krossz endurozni mert ha szét van baszva akkor fel kell újítani.
De leginkább azért vagy idióta, mert képtelen vagy felfogni miről is volt valójában szó.
Ezeket a motyókat pont ugyanúgy cserélgetted volna ha boltba jártál volna vele bevásárolni mintha a nagymamát vitted volna szemvizsgálatra....kopó alkatrészek,így kopnak.
Tudod,ha valakit dubajozni visznek,ne csodálkozzon rajta ha meghágják! :D
Viszont legalább elmondhatod hogy üzemórás krosszt használtál olyan célra amire nem való,cserébe nem élvezted,viszont sokba került...
Még hülye is vagy...
Az pedig elég nagy baj, neked.
Figyu zseni, megpróbálom veled megértetni ezt az ovis összefüggést :
Az endoro-krossz összehasonlításban csak olyan alkatrészeket soroltál fel, ami mindkettőben van és használódik/szervizigényes
Én speciel a hosszú egyes és a kurva kemény futómű miatt nem szerettem az endurót a verseny cross 450-nel.
Olvasni még megtanultam, meg értelmezni is az írást, az megy...
Vett egy szétbarmolt szart, és most osztja itt az észt, hogy a krossz mennyire szerviz igényes kíméletes használat mellett is ...
Szerintem senki nem állította, hogy a krossz jobb, vagy milyen kurva jó endurózni, szóval aki így értelmezte az olvassa még el párszor a szövegeket.
Én azt állítom, hogy ha egyforma kraftot veszel ki a különböző mocikból, akkor azok egyformán vannak terhelve is, közel egyformán használódnak, meg ilyenek.
GY.P.-seknek szemléltető példa : Ha azt a DRZ-t ami kimegy a világból átlag használat mellett, én folyton tiltáson forgatom ha kell, ha nem, akkor hamarosan abból is üzemórás cucc lesz
Nem folynék bele, csak egy kis figyelemfelhívás arra, hogy triviális szavak mögé mindenki mást gondol, pontosítsátok pl. az "endúró" fogalmát, s beszéljétek át újra!
Példa, mire gondolok:
Aki azt mondja szar a krossz endúrózni, tuti nem a tempós endúróra gondol, hanem a "szopósra", ahol ziki zakizni kell a motorral felfelébe, vagy patakmederben játszani a kuplunggal, stb...
aki meg azt mondja lehet vele endúrózni jókat, tuti nem gondol ilyenre.
szerintem, aztán lehet rosszul látom
amugy meg szivesen elviszlek olyan sziklásba ,ahol szépen szidnád a felmenőimet, mert ugye a puding probája az evés..
jahh , bocs, de az erdei uton valo nyélgázas veretés számomra nem az enduro...
Mivel nekem is 08-09-es RMZ 450-esem van, és eluntam a kötött pályán közözgetni, ezért van valami rálátásom, és ha már feldobtad a témát akkor elemezzük ki rendesen!
Eltérések az endurotol : 1 millával kevesebbe került, ennyi marad rá, hogy személyre szabjam a futóművet, tegyek rá lámpát, szükség esetén 18-as kerék cserére, védőkre.
Ezen kívül mire van még szükségem, ha történetesen én nem a tökölős, csak felfelé menős endurot szeretem, hanem a tempós haladósat?
Nem is beszélve a visszahívott ajándék árban vett tartalék új blokkokról, amit lehetett hozzá venni
amugy mi van vele ,motorozik még?
annó 19 essel nyomtuk..
gilande sport
addig eremzén volt 6-8-10 olajcsere..
ment bele pályázás is...ugyhogy üzemórák azok szaladtak bele.. 10on felett rakott bele a tsávó
gyakorlatilag full úly volt mikor megvette.. jó ha a blokk be volt jártava...
szelephézagot néztünk rajta többször is...az sem nem ment sehova....
szóval nálunk az a gép..az endúróra.. déva romaniacs zaránd.. az 5 vizsgázott...
annó még 18 gumival nyomuk.. vet rá valami nagyon kopós de fogós gumit...full hasonló mintás mint az emes 3 ..continentál vagy mi.. olyan volt mint a radir.. fogot is tapadt is..kopott is.. de még kopottan ia geci jó volt..
kontinetál giránde sport volt a neve.. után egy időben azt használtul a 19 kerekekre..
mert ugye akk itt mindenki 19 kerékkel ment..
csodálkoztunk hog miért nix néha tapadás..
mind1..abban az időben ugy nyomtuk..
akkro is voltak itt 300 exc... mg utána 1,5 év után az is lett a srácnak... az eremzé után...
az eremzé fór fifti z igazándiból nem kérdés...
meg a 2013 tól felfelé sx-f sem...
eremzével volt itt haver aki 1,5évig tuti azzaé ment itt a csapatban...
egy 2008 blokkcserés(mint az összes k8as) innectoros 6 literes tankal...
forni azt a motort sosem láttuk... illetve egyszer gőzölt meg.. de akkor is csak lenyomta a túlvizet...
19 colos kerék.. talán gyái áttétel .. talán egyel kisssebb első ..lk...
egy szuzukival ment és mégis kavagabi volt az ember tisztes neve
jódos miatt mert akkor már volt gabi...
lényeg a lényegben...
másffél év alatt volt a szuzukin cserélve.. több hátsó gumi... talán többszr olaj.. meg a légszűrőt is takaritota az ember..
a telója za bot volt.. de meg lett csináltatva valami telóokonál.. és aztán azzal sem volt baj...
azzal a motorral jöttem rá hogy milyne kafi dolog is a levegőben csavarom a motort.. .és vissza is jön
motorcsaavrás előtte is vlt.. de visszjövetel nem jött össze csak a hülyén keresztbe érkezés.. illetve nem is direkt olt az a csavarás sem
lényeg...
könnyű kis szekere volt...jól aláfordulós kormánnyal.. le nem nagyon böffenős nem állandóan berugást igényő egy jószág volt...
mondom 2009 blokk...
viszont amit tudott..mikor annó a egyik legfaszább hajtáson voltunk 2009 romaniacsnomon..akkor a berg is fort... a exc300 is...xc- w 250 is...hát az eremzé 450.. egy mili viz nem nemt sehova..
+ az ember mindenhol egyértelműen hamarabb volt fent mint mi...
lehet hogy ügyesebb is volt mint mi...de pl zarándba cm re együtt mentünk...
lefelékben sem volt baj vel..
...
annó endúró panaoma 2.....2010ben a szombati nap megcsinálta vele az embre a A nyomot .. majd vasárnapra mivel nagyon elfáradt azért a B végigszaladt...
abban az évben voltak először...
És jódos csinálta végig az A-t többi minde feladta... de úgy hogy vasárnap már nem is indultak.....
azért az eremzés kavagabi..az a B-re bement és meg is csinálta...
onnantól lett ez a éva egy igazi kultuszikon
Ahogy látom te akkora szaki vagy a létező összes fórumba írogatsz.
Motorozz és szerelj csak a fórumba és tanulj meg normális hangnembe beszélni(írni).
Nekem nincs már mit hozzáfűznöm.
450 RMZ-nél a blokk cuccnál amire figyelni érdemes az a szelepek és vez lánc, ez bukik ki leghamarabb.
Ja, hogy te ezeket letojtad és inkább kicserélted azokat amiket nem kellett volna, feltételezem nem is gyárira, hanem sokkal szarabbakra.
Na ezért vagy balfasz, meg azért ahogy előadtad az end.- krossz összehasonlításodat. Az csak hab a tortán, hogy szerinted azé szar a krossz endurozni mert ha szét van baszva akkor fel kell újítani.
De leginkább azért vagy idióta, mert képtelen vagy felfogni miről is volt valójában szó.
Tudod,ha valakit dubajozni visznek,ne csodálkozzon rajta ha meghágják! :D
Viszont legalább elmondhatod hogy üzemórás krosszt használtál olyan célra amire nem való,cserébe nem élvezted,viszont sokba került...
Ezek szerint itt mindenki hülye mert nem a te tapasztalataidat írogatja itt állandóan hanem a sajátjaikat.
Az pedig elég nagy baj, neked.
Figyu zseni, megpróbálom veled megértetni ezt az ovis összefüggést :
Az endoro-krossz összehasonlításban csak olyan alkatrészeket soroltál fel, ami mindkettőben van és használódik/szervizigényes
Ha végigolvasod amiket írtam találkozol a következő mondattal.
"Mindentől függetlenül szerettem"
Evvan
Olvasni még megtanultam, meg értelmezni is az írást, az megy...
janek90 kérdezett valamit amire normálisan válaszoltam.
Nem értem mit kell arcoskodni.
Szerintem senki nem állította, hogy a krossz jobb, vagy milyen kurva jó endurózni, szóval aki így értelmezte az olvassa még el párszor a szövegeket.
Én azt állítom, hogy ha egyforma kraftot veszel ki a különböző mocikból, akkor azok egyformán vannak terhelve is, közel egyformán használódnak, meg ilyenek.
GY.P.-seknek szemléltető példa : Ha azt a DRZ-t ami kimegy a világból átlag használat mellett, én folyton tiltáson forgatom ha kell, ha nem, akkor hamarosan abból is üzemórás cucc lesz