Használtad mi bazzeg? Csak tedd hozzá, hogy ész nélkül. Kezdő motornak 450-es krossz, a legtutibb választás. Még jóhogy erős
200 órás megbontatlan 450-es RMZ blokkok vannak a környezetemben amikkel krosszoznak, némelyikkel néha versenyeznek és tiltáson is használják.
Váltóról szintén fingotok sincs.
Nagyjából megtanultam a fórumokon elmenni az átlag hülyeségek mellett, mert felesleges időpocsékolás balfaszokkal cseverészni, de te akkora baromságokat hordtál ma össze, hogy azt nem lehet szó nélkül hagyni.
Gyorsváltóval lehet csak büntetés nélkül puklung nélkül váltani, de azokat visszametszett váltókhoz rakják. A japcsi tömegcikk váltókat előtte vissza kell metszettni, és hasonló huncutságok.
A váltóval az volt a baj ,hogy mivel ezekbe racingos váltó van ezért kuplung nélkül is lehet váltani(nem én voltam) csak megeszi a sarkát és elkezdi kidobálni és falon tudott kellemetlenségeket okozni.
Valóban nem 0 üzemórás volt hanem 3 éves nem éppen egy gondos gazdától egyébként cserélnem kellet benne gyújtás álló,forgó részt is ami maga 170.000.- volt(csak gyár alkatrészt raktak bele).
Én azért úgy adtam el ,hogy az új gazdája 2 év után csinálta meg ugyanezt a szervizt.
Egyébként a kuplungot megeszi az endurózás mert nem dagonyázásra van kitalálva.
Mindentől függetlenül szerettem.
Úgy vélem, hogy az általad cserélt alkatrészek nagy része nem az endurózás/crossozás miatt ment tönkre, hanem hogy vettél egy x+párszáz üzemórás gépet, ami nálad fáradt el.
Abban teljesen egyetértek, hogy nem való extrém enduróra egy verseny cross gép, de azt gondolom, hogy 100 üzemóra alatt nem lehet elhasználni hobbi szinten egy váltót pl.
Egy cross motor soha de soha nem lessz jo endurozni.Ezt el kell felejteni.Aki pedig azt mondja,hogy mar pedig jo az nekem,az tapasztalja meg a sajat boren ha nem akar tanulni.
Egy cross sem ker tobb penzt fentartani mint egy enduro.
Meséld már el mit kell költened bármilyen hobbi használatnál a 450-es RMZ blokkra az első 100 órában? (feltételezzük, hogy a légszűrő mindig tiszta és az olaj is)
Igaza van ronis-nak.
Én egy rmz-450-nel kezdtem endurózni ,nagyon drága a fenntartása ha használod (évente kb 300.000.-) túl erős és nagyon pörgős.
Amikor átültem a drz-re úgy éreztem vettem egy nagy adag motoros tudást is. Közhely de endurózni endurót kell venni (a DRZ-re egyébként a három év alatt kevesebbet költöttem mint az rmz-re egy alatt.
Évente kb 40 menet(120 km/menet).
jájjjááááj
egy szavát se hidd el, de legalább öttel oszd el mindig amit ír...
egy 450 krosszal csak szopni fogsz enduroban, bár ha szereted az orálist amikor te vagy térdeplő állásban akkor hajrá...
szerezz be egy régi lomot aztán nem lesz gondod semmire sem
új távlatok nyílnak meg előtted amikor az a 160-180 kiló nekifeszül az extrémnek
újra lenne kihívás
ráadásul tizede fenntartási költség mellett
javitás..
ha meg leveszem a ventit.. és nem az aksit veszem le..akkor megy fel 14,2 V a feszkó..ami jó mert a max engedttt töltőáram az 14,5 volt..felette baxtatja az aksit
hály kolbik...
látom van mindenkinek élénye faxául...
sanyó..ezrét nézegetem ésn is a 450 sx-f is
meg a rmz 450 is ezért néztem
mert ja óa zebúó de eyg 18colos leböffenésmentes krox az sem szar...
öninditó nélküliség ellenszere a reklúz..kérd meg csak gonzó urat.. a reklúz pont olyan motorrra kell ahol nix önindító...
bár az átrakást nem tudom hogy oldják meg...mert az én úgy hogy leállítom sebességben és akkor enm megy sehova a gép...
azt nem tudom hogy oldanám meg
lyakó .. ne sokkold jódost ezzel a fogyasztásssaal.. de majd ha elutunk hozzád elmesélem neki ha hazaértünk hoyg akkro a bergbe adott benyát jakó a 2tből
na kis technik...
a z akku
1..7 áláés után..12,94ről indult...
beninditás után..13,5...és ment felfeleé a fszültség.. egy perc alatt felment 14, voltra....alalpjáéraon...
venti felkapcs.. alapjárat visszaesett..13,8...majd 13,75.. ls ovatossan csuszik lefelé..majd 13,7 voltra...
ha meg leveszem az aksi és fordulaton van..14,2 voltratölti fel max az aksit...
ha rátszem a ventiot.. akkor fordulaton olyan 13,9 volton tölti...
tehát durrván 0,3 voltot vesz el a venti a töltésből..
ja a 12,94 voltos aksi olyan villámcsapásszerűen tekert hogy felet nem tudott fordulni a motor már járt...
..
a múltkor mikor menetbe is lemerültem .. akkro reggel már ugy inditota hogy ... 2szerr kellett tekertetni...nyikinyikinikinyikinyiki..aztán ujra és akkro kapta el... napközben is halaltszott hog egyre gyengébben indít.. aztán meg már nem..
de 10 perc venti és inditozás nélkül meg elég volt ahhogy hogy a patak églén azt a 2-3 inditózást már megcsinálja...
de azért egy full lemrített aksit fel kell töltetni töltővel.. majd utána mehet a menet
most meg már úgy van
Szevasztok! Tegnap Fekete erdőben több mint 30 motoros volt. Jó volt látni ennyi embert egyszerre,és mind azt akarják,,,,keresik a kihívásokat. 250 4t cross nagyon bejön,de kipróbálnám már végre az enduró változatát is. Nincs a haveri körötökben 2014es 250 exc f motoros? Mert ezzel a jelenlegi yz 250 f aluvázas cross-al konkrétan jobban megyek mint a híres exc 350 f-el. Pedig sokan mondtál,hogy ez a világ legg........ De az önindító és a hidralikus kuplung azért hiányzik...
Nem volt ilyen mackos baja meg senkinek itt,de mar volt,hogy a maci 15-20 m csapkodta a fat es dobalta ki a facsemeteket a foldbol mig a 2 bocsot a fara hajtotta fel..na ott volt gyorsan piszkolas
Kb 2,5l benzinem maradt meg,de nyelezgettem is rendesbe ahol mertem..max 100 az osszekotokon,de ott is at villant az agyamon,hogy mi van ha valaki hujegyerek kihuz egy droto vagy kotelet,aztan lasabbra vettema figurat.
200 órás megbontatlan 450-es RMZ blokkok vannak a környezetemben amikkel krosszoznak, némelyikkel néha versenyeznek és tiltáson is használják.
Váltóról szintén fingotok sincs.
Nagyjából megtanultam a fórumokon elmenni az átlag hülyeségek mellett, mert felesleges időpocsékolás balfaszokkal cseverészni, de te akkora baromságokat hordtál ma össze, hogy azt nem lehet szó nélkül hagyni.
Gyorsváltóval lehet csak büntetés nélkül puklung nélkül váltani, de azokat visszametszett váltókhoz rakják. A japcsi tömegcikk váltókat előtte vissza kell metszettni, és hasonló huncutságok.