Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

4T nek valo oldal
http://youtu.be/OolP3HgnkQs
Sárfogó
Rod, hol veszélyeztetett? Amikor jobbról kielőzi a másikat? Ott volt vagy 1.5 méter hely közöttük... Vagy mire gondolsz?
Itt van neki motor is hozzá ezt nem kell sajnálni, meg OLCSÓ is: http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Ha ezt a képet felmutatod indulhatsz a Romanics-on még a prologot sem kell megcsinálnod látják igazi profi vagy.
csak hogy ne nézzetek papírkutyának:
Majd ha 1 ilyen barom hátulról telibe ver majd akkor tudod miről beszélek,ja mert verseny akkor lehet és mit is nyer vele max.1 tolószéket mert a fa nem áll ám félre és akkor elmondhatja mekkora jampi voltam. Azt le sem tagadhatja,hogy eddig 2t-vel ment mert a gázt azt tudja rángatni szabályzásig feleslegesen a 4t azért máshogy működik ez látszik a feljáróknál
Fura szerintem is.
Ez lecserélte a 300 ast erre a lélekvesztőre?
Csípem a srácot. Nem fél húzni a gázt, na meg érzi is a motort. Nem olyan jól szerkesztettek a videói mint a haverjának endurokexnek, de azért fel vagyok iratkozva a youtube-ra nála.
8 nappal előtte írásban közölve, tértivevényes igazolással.
te mégis miröl beszélsz? milyen veszélyeztetés meg barom és hasonlok?
ember egy verseny igy néz ki . nincs udvariaskodás meg pardon elnézést , szeretnék elhaladni őn mellett, ha az nem zavarja meg az ön lelkét...
Ez 1 igazi barom kb 5 percet tudott összeollózni ebben is a végén is fellökte a gyereket és közben sem kevés veszélyeztetést csinált.
https://www.youtube.com/watch?...

Ez szerintem a KACZMARCZYK srác, ha ő ilyen tempót ment, s prologon ilyen tempó csak a 9. helyre elég, akkor mit mehetnek a többiek akik előtte vannak? Gondolom a prologon nem volt olyan rész, amit ne tudott volna megcsinálni, s azért esett vissza. Az már ok, hogy a 2. vagy 3 nap hiába volt gyors, ha nem sikerültek neki a feljárók.

Szívesen megnéznék egy olyan onboardot, aki az elejében végigment, kegyetlen tempót mehetnek
sztem senki nem akarja hogy ugy egyen kevesebbet a gépe hogy szarabbul menjen...
én is azért állítattam be hogy ne keljen kunyerálni az erdőben....pláne hogy már majd mindenkinek injektoros van,és nem az van hogy gyorsan lehúzzuk a benzincsapról a csövet és már folyik is a nafta...
Mert elhúztam villámgyorsan
Ha nem leszek lusta átnézem még 1x mert mintha egyik képen látható lesz
akkor töröld meg rendessen a szemedet..de az enyémet is mert én sem látok ténérét
ez lehet nam ia az a kép.. vagy a kanyar után van.
vagy ő fényképezte a ténéréről
Itt te a víz alatt mentél mert nem látok T-ét.
megfelelő motorral nem gond a benzinkérdés
legutóbb indultam fél tank benzinnel aztán első nap kb 30km, másnap 110km adtam 2 litert a serconak aztán még mindig nem kellett tartalékra tenni
tenere tank nem téveszt
szerencsére atom formában voltam mert belefutottunk pár szopóba
pl:
hály kolbik...


a fogyasztás annyi annyit az ember megetet vele
igazzándiból ez az a kategória ami nem számit..
csak ha monjuk úgy kell vinned magaddal a benyát hogy a csapat ból csak neked kell..
mert akkor egy idő után ez a probléma idegesíteni kezt ..majd dühíten..
mikor már dühit akkor vagy megoldod vagy eladod..de nem marad6sz dühös ez miatt

a motor hogy kinek milyne vn higgétk l számít..
főleg az erdőben...
ha mindenkinek ktmje van akkor az jó...
ha mindenek szerkója az is...
de ha egy szerkó egy ktm egy gasgas akkro a csereszavatosság-csak is probléma esetén...
viszont az hogy drz eremzé 300 gas sher vagy ktm..hát azt magasról le kell szarni.. az a lényeg az ember tud menni..vagy sem...
az alkatrész ellátás az egy másikgond..
de majd az itthon gond...
a hegyebn csak az számit .. jó legyen a gép
Nem tudom más országokban mi van, de itthon borzasztó nagy márka vakság van. Enduróban KTM és pont. Ha megáll 4 motor csak a narancsot látják még ha az a legszarabb (lepattant és nem felszerelt) is.

Aki pedig nem rendelkezik kellő intelligenciával az egy KTM birtokában ezt úgy éli meg hogy pl minden más motor szar.

Azt viszont szerintem el kell ismerni, hogy a ktm rendelkezik jelenleg enduróban a legnagyobb palettával és elég sokat fejlesztenek is. Ennek nyilván van eredménye is. A Gas gas viszont ott van a nyomában szerintem.
Köpködik? Szerintem az köpködi akinek van valami lerúgott kutyaszarja...
Benzin témához hozzászólva. Engem sosem érdekelt mennyit fogyaszt. Egymáshoz képest (A bátyámnak is 300-asa van) szoktuk nézni a 2 motor fogyasztását, az közel megegyezik. Annak ellenére, hogy a tesóm jó 30 kg-al nehezebb. Tekergettem, össze-vissza és jó lett. Pedig csak egy köpködött Gas Gas. Majd csinálok videót a hangjáról. De lehet, hogy nem!
Van meg ertelmes ember aki motorozik is es tudja mit beszel
Esteket!

Mikor én megvettem a 300-ast mindig vinnem kellett 1,5 lityi benyat....budos is volt a hatizsak mint a dög....meg a gep sem ment igazan..
en igazabol nem piszkalom, elvittem a szerelonkhoz beállitotta es azota nem fogyott ki sosem a 4 tekhez kepest...van a csapatban egy 250-es 2 t exc...no az a multkor 2 lityivel tobbet tankolt parádon a kuton, pedig mindketten tele indultunk el....igaz ő olyan tipus hogy ha kell ha nem huzgalja a gazt észnélkul...
szoval ha nem is termeli a benyát a 300-as...naggyábol lehet tartani a 4 tékkel a turát...persze a 350-esek telleg keveset fogyasztanak...ez tény.