Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na most ha apa ezt berakja a pocakba akkor hány kilómétert megy el egy tankkal?
Szerintem ti még nem mentetek tankkal
Megyek is motorozni.
Nekem nem kell hinni..barmelyik el johet motoro6ni es a nap vegen megnezheti....
Ronis....anyi tankot el jartam es anyit varialtunk a karbin hogy siman tudjuk hogy a tunek a pozicioja mit számít.Ha nem is 1,5 l a diff egy tanknal de 1 l biztos.
Vagy nem
De mindegy ki mit hisz,tudom hogy en miket csinaltam es mi az eredmenye.
csak hogy kicsi legyen a fogyasztás
Köszönöm!
Én most legutóbb egy tankkal kB 60 kilométert mentem... Azért volt neki húzva rendesen de sok tötymörgés is volt...
ezek után jakó azt hiszi mi nem hiszünk neki
de mÉÉÉÉr
pontosasan mit is jelent ez a tábla..
betyároknak várakozni tilos?

mári lúlyza
áááá... ezt a sárkányt már Sancho Panza megcsinálta háturuuuu...
miután Háry János magáévá tette Mária Lujzát, puszta kézzel elzavarta Napoleon seregét, vissza sétált fekete lovához lejjebb állította rajta egyel a tűt , minekután az már többé zabot sem kért, és elrugatott a világ végéig meg vissza....
aki nem hiszi járjon utána....
szemét
kételkedős hitetlen
én elhiszem neki..
még a 6 literel kevesebbet enne azt is..
mert simán hihető..
hári lyánosról.. meg halottról vagy jjaút..vasgy semmit.. ugyhogy janibácsitt nem szabad bántani.. neki a 2t annó sokkolta a társadalmat.. mert termelte a benyát visza a tankba..
jaxy, szerintem tuttira te vagy a székely háry jános hogy enne már 1,5 literrel kevesebbet ha egyel lejjeb teszed a tűt, ne kábits már ekkora zöldségekkel...
hály kolbik.
dejó hogy 4t nél.. ez a karburálás ez kicsit egyszerűbb
inyektorosnál meg .. még egyszerűbb
amig meg az a benyapumpu

péntekre készüljön mindenki...
mert csütrötökön nagy esők lesznek
Nem is ketelkedek a tudasodban,nincs is miert es tiszteletben tartom
A motoromat elmeletileg mernokok terveztek es alitolag jol is csinaltak a dolgukat amint a piac mutatja is.Csak jol tudtak valamit meg tervezni,hogy jol is mukodjon.
Ez nem verseny palya ahol olyan szinten be lehet hangolni a motort,100 m elteressel.Itt ezeknel az enduroknal sok a valtozo,es szerintem a sok valtozo melett is szepen muzsikalnak.Nem megy a motor mindig nyelen mint egy palya vagy egy cross motor,es ha megy is nyelen max 3 masodpercet.A gyertya is ugy van kivalasztva,hogy birja a minden szinten valo motorozast,a sok rotyogestol a nyelezesig,legalab is a gyertya kep jonak mondhato
Az ert a mai gepek kisse maskepp mennek mint a regi cetkak,nem hiszem,hogy olyan szarok lennenek az uj tervezesek,hogy siman egy konyv alapjan nem lehetne be allitani.Es jol is muxenek
velem nem "gizgaz " Csoki majszter. csak cinkeltem. tudom hogy utál telefonban szerelni ő is meg más is. én is rüheltem telefonba butort tervezni. oda nem tudtam elvinni sajna. túl messze voltál
hát én nem értek ehez sem..
egy dolgot tuok.. sosme viszek plussz bengát..
és mindég marad 2..de inkább2,5 liter banga a tankomba a nap végére.
mikor a többek már a tarti benyát is beöntötték..
régebben volt itt olyan hogy a 12 litykós tankhoz hozott 4litert.. na az kiba szar..
de a 1,5 litert elhozogatják hogy többet mennyünk..
van itt olyan 4t aki anyit sziv mint a 2t..a nyolc litykós tankhoz hoz egy 2,5 kupával hoyg elég legyen.. neki pl 8-9 lityko elfogy ott ahol nekem 6..6,5
pedig az is innectoros.. de mégis sokat sziv.. nem tudni miért..

egy a fontos...
mindenki élvezze ..hogy a fórumon nem kételkedik senki az igazában.. metrt hiszünk egymásnak
Az ő szétkopott szarját semmilyen karbival nem lehetett volna rendesen beállítani, írtuk is neki többen akkor.
Olvasom a KM adatokat (60-90, 100), minden tiszteletem a tiétek

Nekem 30-40 km extrém után már végem van
A mihez képest a lényeg. Ha lambda 1-körülről beszélünk akkor mingyá más az egész.
Jól gondolod, az a baj, hogy kurva sok dologtól függ, önmagában karbiról felesleges beszélni egy összefüggésekkel teli rendszerben. Pl ott van, hogy öblít ki, a rezo kialakítás, visszatöltő hullámok, milyen az égés, a benya/levegő keveredés, a felömlők kialakítása, hőmérsékletek, légsebesség, stb Két azonos évjárat és márka esetében talán, de különféle évjárat és márkák, hiába azonos ccm, már felesleges hasonlítgatni.

Aztán ott vannak a "hülye" nézőpontok itt is, lehet faragni a benyán, de minek a kárára...olyan változtatás nincs, hogy csak javul minden, valami romlani is fog. A gyárban a mérnökök, nézőpontok alapján optimálisan határozták meg az adatokat, attól eltérni valaminek a rovására is lesz, nem csak a hasznára.
Sajnos erről nem adnak infókat, hogy milyen nézőpontok és súlyok alapján választották az értékeket.

A km meg üzemóra figyelése is max saját motorra jó, másokéhoz hasonlítani az alapján...max akkor, ha ugyan ott ugyan olyan tempót mentetek, de még ekkor se tuti, mert mindenki másként használja a gépet.

Talán dobna egy kicsit a dolgon, ha az üzemóra mellé egy súlyozott szikraszám(fordulat) mérés is lenne.
pl. 10000 szikra 1 perc alatt az érne 0.01 ot a 1000 szikra/perc meg csak 0.001.
S egy üzemóra mellé nem mindegy, hogy 0.6 ot vagy 0.06 ot mutat a számláló.
Szándékosan sarkítottam a példát!