Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nabammeg, nem csak velem vagy gizda?
Főnök, ha csak fele annyit tudnál a nagybetűs karburálásról mint "szerénységem", akkor nem írnál ilyeneket és nem vitatnád azt az állításom, miszerint ha csak abban a paraméterben tér el, hogy kevesebb bengát kap a gép, akkor jobban is kopik.

És, hogy értsétek, a karburálás nem csak azt jelenti, hogy piszkálgatom a karbit. Az is a karburálás része, hogy a hidegebb gépbe alacsonyabb hőértékű gyertyát használok, pl esőben Tehát baszhatod a kisebb fújókáidat ha a gyertyád nem elég meleg, és még tudnám folytatni órákig a sort...
Szerintem én még mindig készséges voltam veled, ha tudtam segítettem is. Sajnos még telefonon keresztül vagy facebookon nem tudok motort javítani (próbálok fejlődni).
Es meg valami..az en motorom elozo gazdija aki ujan vette eleinte meg kisebb fogyasztast hozott ki..a tu lenebb volt 1 fokkal es ugy meg 1,5 l benyaval kevesebbet eszik egy tanknal..es ment vele normal tempoba 130 km is.Es ugy sem volt szegeny es ugy sem ragadt meg es ugy is 160 ora utan a dugot meg sokan be raknak mas motorba,csak rakta ra az S3 hengerfejet es dusitotta,hogy kapjon naftat,es ahogy o mondta,minek fogyasszon kevesebbet egy motorozasnal mint masnak,mindig en adok benzint mindenkinek,igy legalabb en jarom el
Itt a haveri korbe van 2 14 es es 1 15 -300 ktm...mind egyforam a fogyasztas,1 literen beloli elteressel ugyanazon a tavon..vagyis 1 tanknal.Igaz mindegyik tudja,hogy mit kell allitani es halja is ha valami nem koser.
De ha tamegyunk a hegyen es nezzuk a versenyzo fiuk motorjait...na azok kajalnak...de a szerelojuk motorja megint nem fogyaszt
jo de te csak itt bizonygatod ezeket a fasza adatokat, ha meg kérdezlek egy mondattal lerázol a picsába. ha meg oda akarom vinni azsejó
gyujtás fűggő is. régebben előszeretettel hülyitették meg az exc ket sx fekete dobozzal. ez csak tipp. segg hülye vagyok az álligatáshoz sose értettem hozzá. csak amit látok meg belenézegetek hébe hóba. én kb amiota 2t van egy kezemen meg tudnám számolni az összes eddigi beálltásomat.
...mikor vissza értünk.
Mikor Zozee-nál voltunk együtt akkor 85 km-t mentünk és nekem mvolt több benzinem mint nektek...
ez a fogyasztás ez ákÍlész sarok...
az a hejzet még nem voltam olyan kettő télyvel amikik a 70km 7 litert szivna.. olyan volt akik..65km 9..
a csoki 2014 gépe.. de
de az hihetetlen katagória volt akkor is
olyankor a berg olyan 6 literre elvan..

egyszer evett meg 7,5.. mikor gg ékkel poinanában voltunk.. ezek délben tankoltak rá a gépekre.de mondom nekem nem kell..
uyg is volt.. 2t az szivott rendessen 1,5 tankot..
de nekem igy is belefért
én azt mondó vagyok..
én is elmegyek akár 100 kilcsit is 5 littyobol, bár a jellemzőbb inkább a 8-9... igaz nem kétté, és nem erdő...
aztán mitöl nem lehetett közel sem ugy állitani ha tök ugyan az a karbi van a két motoron, de a membrán is ugyan az meg a furat-löket is megegyezik...
Ja azt minden második embernek ragadna meg a motorja
Elméletileg így kellene.Az enyémet az előírtnál kicsivel szegényebbre kell,mert az első nagyobb gázra beköpi a gyertyát.
ja azlesz szerintem nekem is. a 172 est kibaszom belőle egy 168 ra. így első körben. esetleg az alapjáratit megnövelem 38 ra de azt még nem biztos.
Emlkeim szerint itt akik vásároltak, egy idő után mindenki átkarburálta a gyáritól szegényebbre.

Így volt a legjobb mindenkinek. -és kevesebbett is fogyasztott.
Én úgy tudom a 2 T minél szegényebb a keverék annál jobban megy... És amikor felteszik a kopogás szenzort és mondjuk egy kör alatt 2-3 at detonált akkor van pengeélre karburálva a motor...itt már nagyon számít hőmérséklet páratartalom stb... Mer pikk pakk megragad.... Aszfalt pályamotorról beszélek
akkor itt többen is simán végigmennek egy roman verseny 90 km es etapján és még marad is nekik benya. csak szar a levegő szegeden. vagy fosok a gyári beállítások. én mondjuk kérdeztem amikor megvettem a motort, hogy hova kéne álltani. aztán az a válasz jött ,hogy hagyjam ott ahol van mert az nagyon jó.
Tegnap mi is mentünk 60 km-t és kicsit kezdtem ideges lenni hogy fél tank(tankméret:9.5L) benzinem elfogyott, pedig nem is estem sokat..
630 es 1600 m kizotti zonaba motorozunk,jo oxigen telitett a levego is es sokszor 20 fokbal nincs is tobb az erdőkben.En inkabb azt erzem hogy igy is sokat kap,nem tudja elegetni,de nem is megy erotelyesen mint pl egy alacsonyabban levo reszen.Ezt figyeltem meg aztan mindenki a sajat lovat ismeri a leg jobban.A multkor esos idobe motoroztunk..kategorikusan dogledezve ment alapon is adtam neki egy negyed levegot es kezdett elledezni.En csavarom terepen is ha kell.De ugy atlagba jol megy.A gasgast kozel sem lehetett ilyen jol állítani.
Az mar a ktm dilga miket csinal...amcsinak csinal kulon motorteunak kulon stb.Ha egy motor tobbet kap anyagot attol jobban nem megy.ha kevesebbet akkor ugatva megy es detonalhat is.Ez szepen megy.Szerinted az jo ha omlik az olaj ki a motorok seggen?Jobban nem fog menni es kenest is kap.A tobb olaj nem mindig jobb kenest eredmenyez.Atol az ugymond szegenyebb keverektol a dugonak es a baratainak ugymond u.o eletuk van,ha kopik ha nem ugy is 120 u.o.utan mennek.
Szerinted egy motor 100 m magassagba fogyaszt tobbet vagy 1500 m magasba?
Először is, ez a táblázat rasszista és kirekesztő, a KTM örülhet ha nem perelik be érte
Sem a hithű izraeli nem tudja beállítani a KTM-jét a táblázat hiányossága miatt, ha a Holt tenger mellett akar motorozni, sem pedig az amcsi aki a Pikes Peak tetején akar endurózgatni.

Aztán meg vannak a táblázatban átfedések, meg az sem mindegy, hogy induló, közép, vagy érkező magasságra van állítva a cetka. De a lényeg, hogy ha kevesebbet kajál, akkor többnyire kevesebbet is kap.
Vagy szerinted nem?
Itt a versenyzok 2 ora alatt a tankot szarazra huzzak,olyan nap is van hogy 2 szer siman.En kb 2,5ora alatt huzom ki.Az már ütős motorozas ha ra kell tankolni...meg nem volt olyan vendeg,hogy keljen tankolni.Vikk ha majd jöttök remelem veletek kell majd tankoljak,sőt ugy csinalom hogy keljen
holnap én is átkarburálom az innektort

jakó senki nem cikizi a dolgot.. ha annyit fogyaszt akkor annyit fogyaszt...csak olyan szép hogy a hihetetlen kategória
mert itt is mindenki a gyári beállításokkal megy...
de nix panaszuk a gépekre.. mindé kb úgyan úgy fogyaszt...
kb:65km kb:9,5 liter benya.. ez kb 3,5 üzemóra