Az 90km és 9,5L valahogy nem jön össze
Úgy értem km ben sose mérem, mert lehet valaki 2-3 km ket gurul lefelé, ahol nem fogy a benya, persze az üzemóra se pontos, mert abban sincs benne, ki mennyire cibálja a gázt.
Olyat néztél már, hogy 1 üzemóra alatt mennyit zabál be? (átlagos használatnál, ahogy mész a hegyben)
Feltételezem üzemóra mérőd van.
Nem tudom, mi lesz. Az AMA endurocross pálya elég kemény, s nem kis tempót mennek rajta, időben most nem is tudom mennyit mennek egy nap, az tuti, hogy állóképessége megvan. Erzberg annyival másabb, hogy változó a terep, meg vannak nagy fel és lejárók, amik AMA ban nincsenek.
Aztán az is lehet Taddy Erzberg kövein is olyan tempót fog menni, mint AMA ban
Az uj 15,14 es 300 ktm ek is ugyanannal a menetnel 1 literrel tobbet esznek mint az enyem...be van love rendesen..megy is rendesen.Amelyik eljon velunk egy ilyen 80-90 km terepelesre annak garantaltan nem lesz keve tankolas utan motorozni ...Amugy a versenyzo fiuknak is a gepeik ugy esznek hogy hihetetlen..ok 2 X tankolnak mig en kifogyok..es nem olyan sokkal mennek tobbet nyelezve
hát ez faxa..
akkor itt geciszarok a 2t.. mind.mert egy tankal jó ha 65km jönnek..70ről szó sem eéehet
a berg 8,5 tankj is épp ha kibirná a 90-100km
akkor a te, ti gépeitek.. állatkirályfaxamasinak
Sziasztok!
Sajnos nem sok időm van, hogy vissza olvassam a fórumot, de olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy hirdet-e most valaki üzemóra mérőt?
Ha igen, akkor ezen a mail címen várom a jelentkezést: husamania@gmail.com
Ma egy szuper jot mentunk..90 km hardosabb..es a tank ki is ürült..aztan hazafele talalkoztunk egy csapattal.13 motoros..aztan ra 30 percre jott meg egy banda..14 motorossal..azok romania minden rezserol ilyen szoftosabb enduro szervezesbe colt csinalva..es talalkoztunk Pop Florian figuraval is.Roman tobszoroa motocross bajnok volt...es profi szinten űzte..ha valakinek van kedve olvasson utana..na szival egy versenyen egy ugrot tul ugrott...a sarkan a labszar csontja kijott,a bokai törtek es a medenceje tobb helyen..ennek 3 eve..es az ember egy rakas fajdalom..ha nezed is faj a latvany..rovidebb az egyik laba,ossze van legozva..a labai a csipobol befele allnak alig tud menni,....szoval meg motorozik...Nem is tudom ,hogy egy ilyen serules vagy fele ehez hasonlo utan fel mernenke sokan megbulni a motorra...endurozik..es elég jol.
Épp elbeszeltuk,hogy kozbe olyan beteg tempot megyunk ,hogy hihetetlen..nagyot..ismerjuk a szakaszt es 70 90 ezzuk a fel es lejarokat...ha elbasz ott valaminek torni szakadni kell..1 nek biztos.Kisse lazabra kell vegyuk a figurat.Mondtam is..csak a konfort zonaig..lazan elvezzuk..ugy is azzal a tudassal technikaval kacagva verjuk a tobbi motorost a kornyeken.Ma olyan cikkcakkost csinaltam meg fellepovel hogy a fiuk azt mondtak ez sokan nem valaljak be es par eve meg ki se nezett senki
90 km es 9,5 liter benyat kihuztam belőle..hazaertunk es a havernal 2 2 litert bele..aztan a haza hatanal a jo feljarokba meg vagy..25 szor felmentunk..aztan mondom...helló
szegény gyerek.
majd mikor olvassuk a sirkövén, hogy itt nyugszik ödönke aki ügyes volt és bátor ,de sajnos megcsúszott egy galambszaron és szörnyethalt.
ami érdekes.....
én azt hittem hogy végig ülöm az egész motorozást.. és kiderült hogy nem ... 5 perc környékén többször is láttam felállok és csinálok valamit...
hát ezért van az hogy néha motorozások után elfáradok.. mert van hogy még fel is állok érdekes szituációkban na mind1
azért most hogy láttam egy világ omlott össze bennem
lyódos bontóssal ketten kinéztünk..nem é ellopták a hegyet..de nem
megkerestük ugy hogy könnyeden meglegyen a vár alatti faiin pataknak a bejárata..
de aztán kissáátalakítottuk..mert megcsináltuk a patakot.. de a végén az a fagyökeres lecsúszór gerinc 3m magas résznél..ot van patakelágazás jobbra is balra is...
megnéztük mint a kettőt.. a jobb oldaliból..nagyon nagy munkával.. hiperpatakot csináltunk...
de ihazi hypert!
a bal nyom az marad a szoptatásröhögősnek.. mert ki ott benyalja a közepén az új nyomnak.. az rendessen mososjgós lesz..persze nem aki benyalja.. hanem aki megcsinálja előttte!annak..
vittem vidit is
ugyhogy egy 9 percnyi extra lesz.. nagyon kafi...
kb nem látszik belőle..hogy szopó az egész..de igy is kafi lesz
Sokan kíváncsiak,mire lesz elég az a hatalmas rutin,és az erzberg ismerete a fiatalok ellen.Walker-rel szemben(ha nagyot nem hibázik)én nem adok neki esélyt,de lehet még Roman-nal,és Young-gal is meggyűlik a baja.Nem lesz egyszerű felkészülnie,egy másfél,kétórás extrémre amitől már elszokott egy kicsit.Az elit benne van a hosszú extrémek körforgásában,és nekik nagyon jó a verseny kondijuk.De ki tudja?Majd meglátjuk kik tippeltek jól.
Egy dolog biztos,hogy lengyel fog ellátogatni a bányába mint az utolsó 3 évben,és ebben a mai pénzalapú világban ez sem egy utolsó szempont
hát van egy barátunk akinek az otthona nagyon közel esik az útvonalunk egyik részéhez,oda szoktunk tenni egy kitérőt, ott szokott lenni készítve benya... Meg az egész napos nem 24 óra
Te is tudod, ha csak a mérnökökön múlna a világ sorsa, nem itt tartanánk, s ez az élet minden területére igaz...
Saját szakmámban is rengeteget tapasztalom, meg van kötve a kezem,
nem lehet szabadon szárnyalni, alkotni, igazán jót csinálni, idő pénz korlátok, vagy épp a megrendelő hülyesége, stb.
Tény, van mérnöki/minőségbiztosítási hiba is, de a többség szerintem nem hívható annak.
Én úgy nézem, hogy a 450es üzemóránként 1,5-2 litert eszik vegyesben.