Sanyaaaa...
csak mondom h a lancfuresz olaj az jo vekony....altalaban ocso motorolajat hasznalnak ...
de attol meg jo a moci lancra is....plane ha csak all a garageban.m
Én minden motorozás után rendbe rakom a gépet tetőtől talpig,,mert van úgy ,hogy hetek telnek el,hogy nem ülök rá,és nem fogom nézni a retkes motort. A láncot cross bajnok haverom tanácsára ,láncfűrész kenésére használt olajjal kenem, sűrű mint a méz,tehát nem távozik onnan.És olcsó is. Tegnap jó volt Fekete erdő,bár az elején nagyon nagy sár volt. De nem az a alattomos, hanem a fogós. Viktor! A motor,amibe igazán szerelmes tudnál lenni, az szerintem egy :xcf-w 450 enduró. Van rajta venti ,öninditó, használható erő alpjárattól 10000-ig.
A fátyolfóliát a légszűrőházba ajánlom, mert gyakorlatilag nincs ellenállása, és pár réteg labirintusa úgy megfogja a port, homokot, hogy nem jut el a légszűrőig. A fóliát meg kiveszed, és kiporolod, kihomokolod mehet vissza.
na kolbik..
kiderült a fény.. hova távozik az a sok megmaradt gő ami a kipufogó bandázs miatt uyge kifelé nem tud..
hát befelé
a nászkárban azért bandázsolják be az egész leömlőt!hogy a forróbb belsejű kipufogóban a forróbb gázok nagyobb sebességgel távoznak.. ezáltal gyorsabb a gázcsere!ezáltal tunying az a része
az ember mindég tanul valamit
gonzó.. ha ez igy neked működik akkor az faxa
én is mint jakó.. van csak hogy szeretem babrálni..matani..ez olyan igazából szeelem.. miközbe sokszor nem is kell szerelnem
En minden 2,3,4 motorozasnal megmosom a szekeret..megerdemli.Szarok a csapagyakra..ha eljon az ideje akkor kivetem..de szxegeny ne usszon retekbe.En mindig a lancot bekenem valto olajjal majd a labtartokat es kipucolom a telloknak a szimeringjeinel..atnezem,ne logjjon kotyogjon se kerek sem semmi.En szeretem ha jo minden..patent..zavar ha szar a talicska.Nekem sosem kelett a terepen szerelni vagy alitani.Mikor megyek motorozni az olyan kell legyen mintha versenyre kellene menni.Matatom is..heti 1 orat biztos vele toltok..minimum..de ugy is jobb mint az asszonyal 2 foloslegesbe..ez nem pofazik..
Én nem szoktam annyit babrálgatni, mosogatni. A kerékcsapágyak, küllők, himbák gyáriak, semmi bajuk. Mert nem megy bele a víz a sok mosástól.
Aki fékezik, az fél, úgyhogy a fékbetétekkel féktárcsákkal sincs problémám.
Olajt vizet nem eszi. Olajcsere 5 perc 10 óránként.
A légszűrőházat bevakoltam, hogy csak felül szívja az ülés alatt a tisztább levegőt, műtőssapkát használok, plusz mezőgazdasági fátyolfólia a légszűrőházban, ki sem merem mondani, hogy milyen ritkán kell szűrőt cserélni.
A szűrőket hármasával mosom, egy kézi hajtású mosógépben, kevés időt vesz el, és nem kell vele mocskolni.
DID VT2 lánc jó acél lánckerekekkel, a levett fáradtolajjal locsolva parasztba gyorsan, el ivan felejtve a lánc.
A blokk felőjjítása esetén 100 óránként elviszem szerelőhöz. aznap kész, az óradíjja kedvezőbb mint az enyém, precíz, van érzéke hozzá, nem becsapós. Se kedvem, se szakértelmem babráli vele, ezt már letudtam a simsonos korszakomban. Az aznapi jövedelmemet szívesen odaadom neki, mert tudom, hogy rendben van a gép. Mindenki boldog mosolyog.
Ja most kezdett ereszteni az egyik gyári teló szimmering 2007 óta.
Nyílván a rendkívüli események pl leszakad a fél oldala, nem számít bele a pakliba, de amúgy gond mentes a gépem. A mosást tény, hogy nem viszem túlzásba, de majd odaadom 30 ezerrel olcsóbban a pályafutás végén, beszámítva azt a 90 ezret amit elmoshattam volna.
amúgy itt a benzin tartály az 1,5cm vastag..az a kék a vázon-mellett..és gyakorlatilag az zárja el a levegő áramlás útját...és gyakorlatilag 3dl benya miatt van az összes bergnek a benzinforrás hard extrem enduros helyzetekben...
na ennyi látszik a hővédő bandázstól.. ha fele olyan jó lesz mint ahogy a tsávó mondja ..szerinte 90% lefedi a hősugárzást
akkor gyakorlatilag nem fog butyborékolni a benya többet...
lyódli...
be ne xarjá nekm mert esett az eső 2mm-t
ott lesz golden is az A ban..
csani a b ben...
mpi is
mi kell még?
feleségül ne vegyelek
a race 100% jó lesz.. a pálya finom mint mindég..de én beszéljem aki csak egyszer volt?
na nEEEE ....haver
ott leszel az elejében.. hosi borka körül...
dont vörri..
az özterejhimelóban a kitartásod megerősödött..sziwós vagy mint a 3000 honda átelelő szivattyú
ott lesz dumaföldwáry pityu is
meg még egy csomó dumaföldwáry
akarom hogy meséljetek evri dély
golden mondta üzen a vifi-n hogy ment a dolog...
de beszopta..mert fel is hivom oszt beszélheti a nagy történlseket....
itt olyan szép idő van...ha holnap nem kéne dolgozni.. akkor én is ott lennék...
Én nem mosogatom a gépet örökké
Ősszel 1x amikor át zsirozok rajta mindent akkor patent tiszta, különben max lerugdosom a sarat
A műszakit is át tettem őszre hogy ne kelljen már mindig mosni
Ezt mar a tavajra terveztuk de a tel beleszolt hamarabb es ezert az iden mikor jo hosszak a napok akkor lesz megszervezve.Mindenkit nagy szeretettel varnak..jonnek francia,belga,nemet motorosok is..En is kivancsi leszek,de terepen a 250 km az nem olyan kicsi,de ez egyentol fugg.Ha jo lessz a buli akkor jovore magasabb szintekre fejleszti Patrick.
Az iki akar szep tajakon ,szep osvenyeken,egesz napot motorozni...en ott leszek
On 20th and 21st of June, Patrick Boissy has the pleasure to invite you to the Straight line or the longest day. On June 20, at 7 AM, you will be able to participate in Europe’s longest straight line special stage.
The ride will not be timed this year, but each rider can run at his or her will, respecting the traffic rules and the rules of common sense. The trail is not marked but it will be recorded on your Garmin GPS.
Route description:
Length: 250 km
Difficulty: this will be one of a classic enduro special stage, careful, not extreme enduro and the only challenge will be your own rhythm you choose to ride!
60% single track
30% forest road
10% alpine meadow
A short circuit (chicken) measuring only 230 km, with 40% forest road will be at your disposal.
4 check point on the route, with gas. Friday night you can give your fuel and/or personal effects. If you want to abandon, from any point of the Straight Line you can reach the city of Gheorgheni.
Mennyiért veszed a motul 800-at?