dév..
az össze s motorcrossz versenen a kanyar van a rajt után..kanyar nélkül egy minimum 90fokos de inkább nagyobb szok lenni és kettő is..
supercroxban persze csak egy 90fokos van..
lényge.. ah nem lenne a kanyar akkor a 30 ember kb egyszerre jutna az első ugróhoz.. 4 nyélen.. lenne akkora tömegbukás..
szóval kanyar van.. és ott merg bőven lenyomódik úgyaza teló...
de ha a vupszeksönre is menne vagy csak egy sima asztalra is.. a elugrón már akkorát mozdul be az aza élső teló ..bőséggel kiakad a rajtsegítő...
az elektromosságról meg annyit.. és a gyújtás az hogy van?
hát az is elektromos - diesel free ride-ok
nem túl nagy bonyolultság az is hogy egy olaj jelenlét érzékelővel meg letiltják a gyujtást ha nix már olajzása a gépnek..
mint pl a agregátoroknál is.. ha nix olajzás olaj jelenléte( azoknál sokszor csak szóró olajzás van( legalább is nálunk a cégnél a kis 6,5 KW agregátoknál )....de azt is érzi!egyből letiltja a gyújtást..
Én egy kicsit le vagyok maradva cross versenyen utoljára akkor voltam,amikor a Németh,Gyurászik,Somogyi,meg a Nátó Jani kergették egymást.Még az 80-as Holicei VB-n sem láttam ilyet Köszönöm a felhomályosítást
karbival nem jött volna össze az átforditott henger.... amugy én is sajnálom hogy beharangozták aztán mégse lett belőle semmi...
kiváncsi lennék mi volt a valos ok... lehet hogy nem technikai, hanem inkább financiális, vagy fene tudja....
hály..
ron há itt vagy mesélj mi volt a kiállításon?
imi úr...
ez egy rajtsegítő, startoló mülymürütty.
az a lényeg lehúzzaa telót vagy 8 cm ott beakaszt a paraszt a telószárvédőbe egy bizbaszt ebből a rajtsegítőből.. ezt mindenki magának először behangolja..suly rugóerők minden...
lényerg be van lőpve a parsztnak magához...
ezt lehúzzák rajt előtt beakaszták..
igy a teló összehúzva marad.. sulypont is lejjebb kerül és a telós em mozog sehova! rajtinduláskor egykerekezést igy kicsit később kezdi meg talán... hisz sokla lejjeb b az elejede az első nagyobb összerugózáskor ez kiakad ..és utána ez már nem akad be.. csak ha megent valaki újra lenoyomja telót és úlyból beakasztják...
az összes kicsit is komolyabb racernak van...még a magyar amatőr másodosztájúak mezőnyében is!
déw..
nekem ez volt az első hogy a 10en év alatt igy járjak..
ez mindég gondossan mérem.. és nem is jártam igy...
most is agyaltam hogy kibirja ez még..de a 3,5mm az már kevésvolt neki....de a láncnak is mge a hátsónak is ez lessz az utolsó mondom akkor erre neme rakom fel az úlyat...iletve van egy 3,3mm 12 fogas is..de mondjuk az a motorzás után mért ..ez meg a motorzás után...meg sem mertem mérni az t a maradék 6 fogat
Ami biztos, lejjebb kerül az eleje, a súlypont változik.
"A cél annak megakadályozása, az első kerék ne emelkedjen fel a rajtvonalon, jobban tudja irányítani a vasat, tovább tudjon teljes gázt húzni."
Ami még szerintem benne van, hogy így kevésbé akad nekik bele a rajtgépbe az eleje, mivel nem tudnak kirugózni az első villák, míg akad.
A blokk combosabb mint a ktm 2t freeride-é, a fék is jobb. 300-as, a gyári versenyblokkra épül, kipuffogószelepes, teljes értékű fékekkel, így a futóművön, vagy annak tuningolhatóságán fog mulni a siker.
Drukkoljunk, mert jobb nincs.
Sajnálom, hogy az Ossa nem gyártotta azt a csodaszép prototipust, még ha porlasztósan is, mert örült volna neki a világ. -szerintem.
szép... végre valaki megcsinálta a szivattyus olajzást, igy nincs pötyögés utáni állando gáz öblögetés, meg füstölés, mert gondolom fordulat fűggő az adagolás, bár azt kicsit hiba forrásnak érzem hogy elektromos...
Volt ma egy érdekes dombocskám, ha rádobtam s nagy gázon próbáltam felmenni, az istennek nem sikerült, elfogyott a lendület jóval a vége előtt.
Utána úgy mentem fel, hogy cibáltam a gázt, ráhúztam, visszaengedtem, s így tovább, így meg felment, még a végén is volt lendületen bőven.
Erre mondom, hogy a kevesebb néha több
Ügyesek ezt érzik, mikor forog sokat a hátsó kerék és rákuplungolnok, nekem még ezt is tanulni kell.
Így 8. évre rájöttem, miért nem tudok laza talajú meredek dombon zorrózni Az kiderült mit cseszek el, s miért csúszik le folyton a hátulja, most már csak meg kéne tanulni jól csinálni, vagyis a beidegződött rossz mozdulatot kiverni a fejemből.
nem akarlak megbántani de mikor cseréltünk tudod. megrémültem hogy valami 300 kilos tsopperen ülök ami alol épp ki akar esni a kerék. és az úton se nagyon akart tudni egyenesen menni
az össze s motorcrossz versenen a kanyar van a rajt után..kanyar nélkül egy minimum 90fokos de inkább nagyobb szok lenni és kettő is..
supercroxban persze csak egy 90fokos van..
lényge.. ah nem lenne a kanyar akkor a 30 ember kb egyszerre jutna az első ugróhoz.. 4 nyélen.. lenne akkora tömegbukás..
szóval kanyar van.. és ott merg bőven lenyomódik úgyaza teló...
de ha a vupszeksönre is menne vagy csak egy sima asztalra is.. a elugrón már akkorát mozdul be az aza élső teló ..bőséggel kiakad a rajtsegítő...
az elektromosságról meg annyit.. és a gyújtás az hogy van?
hát az is elektromos - diesel free ride-ok
nem túl nagy bonyolultság az is hogy egy olaj jelenlét érzékelővel meg letiltják a gyujtást ha nix már olajzása a gépnek..
mint pl a agregátoroknál is.. ha nix olajzás olaj jelenléte( azoknál sokszor csak szóró olajzás van( legalább is nálunk a cégnél a kis 6,5 KW agregátoknál )....de azt is érzi!egyből letiltja a gyújtást..