Én nem szórakoznék ennyit, levenném az egészet és egy hátizsákba raknék egy ac-t meg, benzint 2-3 litert, azt kész.. Remélem tudtam segíteni, ha nem keresd Janek nevű fórumtársunkat...
király vagy tos...
norbiúr neked is köszi
elképzelés..
változott...a tank helyét illetően...mert az egész mi a 3szögben van az tank lesz.. elektronika fullosan átkerül és el is fér a felső tank hején...
az aksi is bőséggel a másik oldali tankrészen...
és alapból csak a két oldali alsó tartót kell kivitelezni a váznyulvány felső darabja az marad...tehát csak 5x 20 lv és kis heggesztés már kész ia a próbaváznyulvány amibe a tank beeszerkeszthető
Szabadsagon vagyok a devai menetkor..lehet el megyek megnezni,de a tokom tudja..motoroznek is ha mar anyit autozok..de azert az egy versenyert penzt ki nem adok.
beleszartam már sárba táborozni 4 napig.a pálya része nem zavarna ha meg tudnám száritani a cucaim meg ugy egyálltalán. hanem ott fetrengeni a dágványban na ahoz nincs már kedvem. amugy menni van kedv csak péz van szükibe. hga nem megyek elmehetnénk valahova 2-3 napra ha neked is jo.
nem tudni...
ez olyan mitn az ossza...
nem tudni hogy nem sikerál az hogy a tank alul..a légszűrő felül... a blokk kipufogólya szűken elfér...
a blokk forgótömegerői helyükön... a tömegközéppontban...
legjobb legokosabb olajtartályos olajzás...
öninditó...
nagy generátor..nem 150W... 210w hogy minden körülmények közt azonnal feltölt és elbirja az összes fogyasztót is egyszerre...
egyébként az 5let..
hogy a súlyo tank az minél lejjebb...
a könnyű légszűrő..a súlyelosztás és a gázlómagasság miatt is minél magassabban
ennél a motornál tök egyszerűen megold6ó
maga a blokk kialakitás mind olajzás mind irányit6óság az erdőben a gyors flikk flakkoknál is annak ellenére hogy 570
a motor (vár6ó) életartama ugyszintén...
váltó inector motorkultúra mindenszinten...eddig
a súlya... az sem több mint egy ugyan ilyen 4t...
szóval...
a gép marad....de alakitani akarom..lehet úgy lyár mint a dév féle rémessen megcsinált eremiksz
lyodos...
nem voltál te ilyen...
elárulok valamit...nem neked hanem a nagyérdeműnek...
ha esik..akkor ott a pálya az mindenkinek vizes lesz...ha nem akkor meg mindenkinek száraz...vágod?tehát a körümények azok mind a 450 200eurós nevezési dijjal versenyzést megtámogatott ember.. ugyan azt kapja..(perzse kis különbséggel
az idő...szerdán..de inkább csetertek reggel kell megézni.. a gyalári képet.. mit mutat...
na akkor már úgy ahogy lehet valami képet mondani...
az alapján mi a 3 napos előrejelzés..mi még 3 napra is igen nagy bizonytalansági factorral van megáldva!
amúgy.. én úgy tudom z a jó ha van kihivás...
neked a 2013 heca sár sem volt elég ahoz hogy feladd...ellentétben a bénákkal= én ...mert én meg ..
szóval...haver.. ne legyé olyan mint én vÓtam
ott a sok kiló...méter.. azt teddd meg ...a lével nix gond gondolom nálatok sem ...mint itt sem
a motoros tudásod miatt sem aggódnék
a nehéz argentinád miatt.... inkább vannak kételyim..de ez van ezt vetted ezzel kell megold ..
ugyhogy ne agyallyá
tank(gecimód ráérek) agyalás kikristályosodott, mint a cÚkor a répából
először meg kell csinálni a segédváz háromszöget...
aztán oda a légszűrőmögé naggyából beszerkeszteni az elekromos részt.
mikor ez meg van...
akkor a maradék hejre meg egy viszonylagossan egyszerű kialakitással (persze először karton papírból...)beszerkeszteni a tankot..
eddig az volt a gond ...
egybe akartam mint a mostani hogy segédvázzal tank.. na az úgy túlon túl bonyolult ..de igy lépésnként
+ha valamiért a segédézzal lenne a baj.. akkor is a tanki mint külön 1ség ként van...tehát a sérülését a segédváz is megakadályozza...+ maga az alutanki is valamilyne szinten stabil dolog..
ez a sérülés veszély ez a leg akíleszebb pont ... amitől
Ne gondold hogy a sok pálinka után nagyon pihentek vagyunk hiába jo a szállás kérdezd najd Csanádot a verseny után lehet többet nem lessz velünk egy szálláson
persze hogy racer az racer. te mér nézeggettd tavaj előtt az iszapot a hecan oly bőszen aztán ráhagytad. oszt egy nap után hazamentetek.
na ugyanigy vagyok vele énis most. ha esőt mond nem megyek 2000 km t sárba fetrengeni oszt még tejeljek is érte nem keveset. plusz aludni se tudok 4 napig mert ott képtelenség. na azért kérdezgetem.
de ha meg enyhe enduros szellő lengedezne 15-22 fokkal ki kisütő napocskával madárcsicsergéssel virágos mezőkkel még lehet el is mennék ott szédelegni 2-3 napot. tán még fizetnék is érte. legalább láthatnám tv tesvért ahogy feljározik a népnek raceron kivül. gumit meg majd rakok valamit amit találok a sarokba vagy kikázok valamit lomtalanitaskor.
Vásároltam egy 2004-es GASGAS 450FSE supermotot. A kérdésem, hogy ti milyen olajat használtok bele? A szervízkönyveben 5w40 szerepel. Köszi előre is az infókat.
vik mire ez a nagy átalaktás? mg ki nem forrja magát 1000 % ra az új fejlesztés , ne szólj senkinek ,ha mégy!
bonti. köszi majd lesegetem. ahogy közeledik a jövő hét úgy távolodik az érzés