Ugra bugra terepen csak olyan helyen, amit előtte megnéztél lassúba, fél óra alatt át tud rendeződni a terep nagyon csúnyán.
Szerencsére nem lett baj, tanultál belőle.
egyik elhangzó kulcsszó intelligencia,
de úgy gondolom ez kevés, kell hozzá kompromisszum készség is, másokra való odafigyelés hajlam.
Pl közelítsünk a mi oldalunkról, elfogadnánk, ha azon a területen ahol csapatsz, kijelölnének max 3 nyomvonalat, amin mehetsz bátran, de sehova máshova nem mehetsz?
Tegnap megvolt a motorkókány szopások csúcsa, 3 óra egy csapágy csere
9x13x10-es tűgörgő benne egy 30mm mély furatban, annyira be volt állva, hogy kivételnél leszakadt a perem a tetejéről, kijött a közepe, a csapágy ház meg az alsó perem benne maradt. (természetesen melegítve próbálkoztam élből)
Furat aljáig lenyomva, alá nem megy be semmi, amivel felfelé tudnád húzni, nagyobb kihúzó nem húzta ki a beszorult házat, mintha egybe lenne a két anyag.
Azt szedd ki onnan, hogy még be lehessen tenni oda másik csapágyat
Végül kókány mód kiszedtem
Kíváncsiságból kérdem(utólag), te hogy szednéd ki
Maró nem játszik, nincs kéznél, bár biztos fogta volna a fejét az esztergályos is, ha elviszem hozzá, marjon ki egy betört csapágyházat
bajan, ez egy keményen lerágott gumicsont... változás nem lesz max még negativabb irányba... sajnos....
ugy gondolom az egész inteligencia kérdése, erre jo példák a tőlünk nyugatabbra fekvő országok ahol, idézőjelesen "mindent lehet" de csak szervezett normális szabályozott keretek között, teljesen más a hozzá állás a dolgokhoz...
csak hogy egy gyakorlati példát hozzak, gondoljátok végig, soha nem nötte volna ki magát a KTM ekkora céggé ha Ausztria -Németország -Svájc -ban olyan ostoban modon elfojtanának mindent a zöldek...
ezzel ellentétben nagyon sok a verseny a rendezvény, csak hogy egy mindenki álltal ismert példával hozakodjak elő , Erzberg , ahol évente több mint 1500-an neveznek a 4 napos banzáj alatt több tiz ezer ember fordul meg a régi bányában, probálnátok ezt kicsiben megszervezni magyarországon...
bezárt bánya lenne rá dögivel ,indulo is aki nem kevés pénzért nevezne hogy kockáztassa a saját, és a technikája épségét, csak a kihivásért...
meg hőbőlgő ellenző vérzöld is , hogy miért "NEM" lehet megrendezni...
biztos van valami pszihológus végzettséged ... is... hogy ilyen rábeszélő stilusban probálsz a kollégád karmai közé lökni...
amugy akarsz beszélni rola?
A természetben motorozás ellen az alábbi fő érveket hallani:
- talaj erózió,
- hang/zaj ártalom,
- füst és olaj/benzin szennyezés,
- a turisták zavarása.
Az ellenérv a biciklisek ellen:
- talaj erózió,
- a turisták zavarása.
Sajnos úgy látom, az egyetlen tényleges ok mindegyik esetben az utolsó. az emberek a tolerancia szót addig ismerik míg az számukra jár kedvező következményekkel. Álmomba sem merült volna fel, hogy a Normafánál biciklizők bárkire/bármire is ártalmasak lennének. Az, hogy egy sötét zöldet zavarnak még csak hagyján (bár erős képmutatás talaj erózióra hivatkozni a nagyvárosban, kibetonozott útvonalak mentén, millió gyalogos látogató mellett), de hogy a polgármestert is.. Akkor mi a motorokon ülve ne várjunk megértést.
az a baj hogy annyira elszaródott a helyzet hogy nem könnyű rendbetenni
sok éve felénk is széttúrtak a kölykök mindent, egyszer volt egy faca akció összefogdosta a yard a sok hülyegyereket és csend lett jó sokáig
azóta kb barátságos a helyzet
szerencsére a mai pulyák többsége már tapitelefon meg pc függők aztán elfogyott az utánpótlás
A tegnap cseresznyeztunk es kozbe tul el gurult a cukika es be be vadultam.,.de jo a gep es jol dolgozik minden rajta..na de sikerult egy igazit vetni..fejest
voltak valami ronkok behuzva egy egyenesebb helyre es mondom azt az5-6 ronkot atugrom..kb fel meter magasra voltak fel rakva..at is sepertem,hogy repult a motor..elmentunk egyet kerultunk es hazafele ott mentunk el es mondom megint at seperem..hat at is sepertem csak 5 m arrebb...pont olyan voolt minden..vagyatam a pompat,huztam a gazt es..egyszer bazki a farakas tul oldalan egy fel meterre volt egy kulon ronk ami slegen kiallt a csomo alol,es en abba beleugrottam...hat szegeny futomu mindent nem nyel el,abba az egy slegen fekto ronkbe meg akadt es en szaltam le mint a nagyok..csak a motor hatulja jott utanam...hat az ugy odabaszott,es megcsipett mintha a lo rugott volna meg..szepen a szemem alatt a szemuveg le is vitte a bort es kekecske
Reg nem vettem ekkorat,senkinek semmi baja...szoval a pajakon kiszamolva egyenletesen vannaka ronkok de terepen ahogy behuzzak..azert kell vigyazni..
Talan ha nem lett volna tempo es nem udrok akkor nem esek orra,de direkt a tuloldalra ugrottam es a lendulet mar nagy volt.
Azért írtam hogy régi sztori amit Dew is ír. Olvass bele a hozzászólásokba:
http://totalbike.hu/hirek/2015/04/16/kabellel_olik_a_terepmotorosokat/
Van ott minden: nyilazás, kilövés, gödör, karó, fület a kipufogóra stb.. Felesleges tanácsokat adni a sok marhának.
Szerencsére nem lett baj, tanultál belőle.