Akkor ez favicc kategoria...na de kojkek voltunk es apam meselte,hogy ok is fasza gyerekek voltak es egy kis élesztő a falusi budiba csodákat tesz...na ...hat en is nagyfatereknel anno egy kocka élesztővel megtiszzeltem...aztan 25 fokos melegbe egyszer a budi emelkedett es ..a kapuig elojott...hat netudd meg mit kaptunk..
A tegnap mi is motorozotunk..10 tol 5 ig..80 km..de egesz nap esett,az indulaskor csak kisse csepegett,de aztan szepen belekezdett..ez nem is volt gond,hanem a fenti reszeken meg baze..1 m hofujasok vannak es a felhok le voltak ulve a hegyekre es gecire hideg..par fok...de jot mentunk.. https://www.facebook.com/video...
hály kolvik
a panoprámára az időlyárás lelentésem az mikor ithon esett..az nam volt jóü.. mert délelőttől egész nap esett ott is..
nagyon kafi lett ezért a race
nagyon kemyény és kafi.. de lyódlis haver többet mesélne ha akrana.. mert ő már déeneffel hazaküldték de hallgat mint a sÍÍr...
motipos volt régebben a 400ml .de az is felment 1000 öccá fölé.. meg már nem is tudom 1szerűen beszerezni
az ósönbe van a preventes láncsprély a 200ml az 750....
meg most a vasasba van valami 400ml united vagy mi a retek.. az 1300... meg beszerezhető egyszerűen
jó is..pa a legutolsó motorozásból...az nem jól sikerált mert 50 ha mentunk....mert egyik haver nagyon megdolgozott az ő 25kmé ért is.. utána meg hazaindult de már jócskán eltöltöttük az időt szóval.. jó ha 50 mentünk.. de pl a motor lemosása után vettem észre a láncon hogy a zsiradék része..még mindég ott volt a láncszemek oldalán!
ami azért nem szar.. mondjuk sár nem volt de patakban is mentünk meg mentünk is minde felé.. jó kis erőszakos menet volt azért az is!
szóval.. az is jó
megfigyultam.. az a lényeg hogy a láncspré befúlyás után legalább2-3 óra szaáradása legyen.. akkro ér valamit a dolog.. de akkor használ...
nem véletlen a láncban a sok sok motorozás
hály kolbik...
nézem radarképet..a csapadékradat a köpönyegen és az időképen...
akkor nézem ám..magyarországon3 komoly időlyárást befolyásoló radar is van... szerintem ilyen lékvédelmi téma..
zalaegerszeg mellett nyir1háza mellett és pösti közepén...
azért ha igy befolyásolja a esőt oda magához.. ott azért nem kis mágneses sugárzás van
nézzétek csak meg.. ott vanna a koncentrikus körök..csak ott és mindég ott..
ez 100% nem a véletlen vagy a kocsis józsibácsi műve
annyit a kenlésről a láncról..
egy valamire való láncspréj is ... 20-30 perc motorzás a homokban és az órineg láncon még látszik hogy kifelé jön belőle a beleszáradt beletapadt láncspréj anyaga( ugyanis befujár után legalább 30 percet ez miatt kell várni.30 perc alatt motippos inkább 2-3 óra.. beleszárad a olajos trutyi a görgők közé..majd menet közeben szépen jön kifelé mossa is kifelé a láncot illetve keni is..
a láncfűrésznél..
ot belülról FOLYAMATOSSAN kapja az olajat.. oda nagy tudás nem kell az olajnak..
de az az olaj az amit igy ráken az ember a láncra..rálocsol.. az kb motorozáskor.. 5 perc múlva.. ha vizes sáros homokos környezetben van..már sehol sincs...
mig a láncspré az mondeom 15-20 perc múlva még mindég csaj kön ki a láncból(lát6óan) keni a láncszettet
egyébként mindenki úgy csinálja ahogy jónak látja
én csak a 6ás mechanizmust irtam leee
mi a pálya kizspalytások
na déváról kis forumonkoon olvasgatók irókról kis infók.. golden mpi és a dumaföldwáryak is faxául menetek
lyodlist nem tudom...talán beleragadt valami retekbe...de nagyon nagyon...nagyonagyoNAGYON...
ugyhogy a prolong neki nem volt a szive tsütske..
de majd mesél ő.. ha akar
itt kishazánkban ömlik az eső...de kint déván egy csepp sem hullott szerda óta..
a talaj ideális pormentes...
Igen, néztem én is. A gyári technikai adatokat nézve, elvileg a road racingos még jobban viselkedik magas hőmérsékleten, de az off road-os is magasan ver szinte mindent amit lehet kapni konkurens portékákat.
Félre értettél,vagy rosszul fogalmaztam. A láncfűrész láncára árulnak ,zöld,vagy kék színű olajat. Ez olyan mint a méz. 1 liter 1000 ft ,és évekig elég. ( Makita olaj) a láncra,és nem az üzemanyaghoz.
http://youtu.be/WFLwxGB1qFI
https://www.youtube.com/result...
https://www.facebook.com/video...
https://www.facebook.com/video...
a panoprámára az időlyárás lelentésem az mikor ithon esett..az nam volt jóü.. mert délelőttől egész nap esett ott is..
nagyon kafi lett ezért a race
nagyon kemyény és kafi.. de lyódlis haver többet mesélne ha akrana.. mert ő már déeneffel hazaküldték de hallgat mint a sÍÍr...
Mi a helyzet az Endurópanorámán?:
Ha valaki tud információt,ne tartsa magába.
Esetleg időjárásjelentés
az ósönbe van a preventes láncsprély a 200ml az 750....
meg most a vasasba van valami 400ml united vagy mi a retek.. az 1300... meg beszerezhető egyszerűen
jó is..pa a legutolsó motorozásból...az nem jól sikerált mert 50 ha mentunk....mert egyik haver nagyon megdolgozott az ő 25kmé ért is.. utána meg hazaindult de már jócskán eltöltöttük az időt szóval.. jó ha 50 mentünk.. de pl a motor lemosása után vettem észre a láncon hogy a zsiradék része..még mindég ott volt a láncszemek oldalán!
ami azért nem szar.. mondjuk sár nem volt de patakban is mentünk meg mentünk is minde felé.. jó kis erőszakos menet volt azért az is!
szóval.. az is jó
megfigyultam.. az a lényeg hogy a láncspré befúlyás után legalább2-3 óra szaáradása legyen.. akkro ér valamit a dolog.. de akkor használ...
nem véletlen a láncban a sok sok motorozás
nézem radarképet..a csapadékradat a köpönyegen és az időképen...
akkor nézem ám..magyarországon3 komoly időlyárást befolyásoló radar is van... szerintem ilyen lékvédelmi téma..
zalaegerszeg mellett nyir1háza mellett és pösti közepén...
azért ha igy befolyásolja a esőt oda magához.. ott azért nem kis mágneses sugárzás van
nézzétek csak meg.. ott vanna a koncentrikus körök..csak ott és mindég ott..
ez 100% nem a véletlen vagy a kocsis józsibácsi műve
egy valamire való láncspréj is ... 20-30 perc motorzás a homokban és az órineg láncon még látszik hogy kifelé jön belőle a beleszáradt beletapadt láncspréj anyaga( ugyanis befujár után legalább 30 percet ez miatt kell várni.30 perc alatt motippos inkább 2-3 óra.. beleszárad a olajos trutyi a görgők közé..majd menet közeben szépen jön kifelé mossa is kifelé a láncot illetve keni is..
a láncfűrésznél..
ot belülról FOLYAMATOSSAN kapja az olajat.. oda nagy tudás nem kell az olajnak..
de az az olaj az amit igy ráken az ember a láncra..rálocsol.. az kb motorozáskor.. 5 perc múlva.. ha vizes sáros homokos környezetben van..már sehol sincs...
mig a láncspré az mondeom 15-20 perc múlva még mindég csaj kön ki a láncból(lát6óan) keni a láncszettet
egyébként mindenki úgy csinálja ahogy jónak látja
én csak a 6ás mechanizmust irtam leee
mi a pálya kizspalytások
na déváról kis forumonkoon olvasgatók irókról kis infók.. golden mpi és a dumaföldwáryak is faxául menetek
lyodlist nem tudom...talán beleragadt valami retekbe...de nagyon nagyon...nagyonagyoNAGYON...
ugyhogy a prolong neki nem volt a szive tsütske..
de majd mesél ő.. ha akar
itt kishazánkban ömlik az eső...de kint déván egy csepp sem hullott szerda óta..
a talaj ideális pormentes...
ugyhogy várjuk a beszámollókat az estit a wifiről
Motul 800-ból is kétféle van:
https://www.motul.com/hu/hu/pr...[engine_type]=22&f[range]=21
https://www.motul.com/hu/hu/pr...[engine_type]=22&f[range]=21
Amit ők leírtak "factory line racing", na olyan pont nincs.
Amúgy ha tényleg az aminek mondják akkor jó az ár. Én 4500 szoktam venni autós boltban.
Már csak egy gond van, 4 doboz itt pihen, egy darabig nem kell olaj, vagy 25 hétig
Mostanában nem motorozom ki a tankot 7végén, a köröm megvan 7L ből, ha nem fetrengek.
4280.-Ft
Csak, hogy lásd kivel van dolgod:-)
5000 alatt nem nagyon láttam sehol kisker áron.