hát ez retek hülyeség
gonzó... egy óra motorzás =legalább! egy óra motorszerelés..
ez az életkor előrehaladtával.. és a gép amortizáló hajtásokkal még sokkal több is lesz..felmehet akár 1 motoros óra 2 motorszerelőssé
dévnél amit én látok olvasok az a baj. 1 óra motorozás az 4 óra motorszerelés na itt a baj...ezért mondom a rémeremiksz az csak rémeremix
hisz számolni kell mindent de mindent...
lemosár ganézás légszűrő olaj viz ellenőrzés láncápolás fékátnézés kerékcsapágyak ellenőrzése..stb...
tehát minden motorozás után lemosni.. kiganézni amit ki kell majd egy műszaki gépátvételt! végrehajtani magunkal a saját gépen.. hogy a következő hajtást kiálja é..vagy csak lóóg az a kerékcsapágy.. elfogyot az a fékbetét..stbstb tbc
szoval..
ez motorozásonként sárosságtól függőne..30 perc - 40 perc..
a maradék megspórolt időt..azt majd megszereli az ember 30-40-100oránként mikor majd betétscsere tárcsacsere lánccsere csapágy cser...és ez még csak a futómű.. a blokk még eztán jön..
szóval aki 100 órát motorozik 4 órát szerel... az állat
köszönöm ékeszólásod
a gép nem minden áron eladó.. amit kiraktam az meg nem csekéj..ha ebben elmegy akkor elmegy ha nem akkor marad...
nagyon nagyon jó vele menni..de vonz egy fiatal csitri egy 2014 sx-f 450
kissé letakaritottam jobban mint szoktam..
és mindjárt szép a gép
mondom nem lényeg hogy elmennyen...mert amiket irtam is hogy vannak..azok azért vannak mert full felkészítve az évre hogy csak tankolni kelljen
megvettem hozzá a bandázs szalagot..holnap fel is rakom...az ember akitől vettem.azt mondta 90% visszaveszi a hőkisugárzást
konkrétan ha ráteszem a tankot a bebandázsolt kipufogóra.. akkor sem fog melegedni a benya
dévai racerhavergaber
há az északa rendessen odabaszott a dévai hegyeknek az eső...
ugyhogy faxa..por nem lesz...
golden is készül..ő atom kész van.. mondta ha sikerül befejezeni az A, az összes csekponton átmegy és az időbe is belefér..tehát értékelhető eredménye lesz a három napban.. akkor befejezi a racerlétet ...
kivánom neki innen is katymazról hogy sikerüljön ez a régi álma
Vikk..nem akarok en meg az ellensegeimnek sem rosszat,nem hogy neked ,szoval hagyd a faszba az ilyen cross gepeket mert kezelhetetlen parasztok,nincs erzes,csak nyers paraszt ero.Merevebb a futomu,masak a fokozat elosztasok...szoval ha el is jotok ide hozzam Csikorszagba csak amugy fogod szopkodni magad es estig kell adjunk 2 infuziot neked meg le kell szopassunk 3 csiki menyecskevel,hogy be tudd fejezni a laza napot. Na es az esti pialasrol ne is beszeljunk,mert arra mar komaba leszel
Vegyel bazki egy normalis emberhez valo endurot....de nagy fiu vagy,csak fogsz tanulni a sajat karodon.
Jól látod, nálam van hogy a heti átlag több mint 4 óra.
de azt kétlem, hogy 100 üzemóra alatt, csak 4 órát kell szerelni egy motort
Persze attól is függ mit értünk műhely meg szerelés alatt.
Gondolom ilyeneket nem vettél bele, hogy betét csere, légszűrő mosás, tárcsa csere, lánckerék csere, küllő huzigálás, futómű olajcsere, lengőkar, himba zsírozás, olajcserék, stb időközi folyamatos szervíz munkák.
Hanem csak erre gondolsz, hogy 100 üzemóra alatt cserélnek benne egy dugót, s ez a műhelymunka legyen 4 óra?
Álltalában egy motor 100 óránként eltölt egy fél munkanapot (kb 4óra), 200 óránként meg egy munkanapot (kb 8 óra) egy műhelyben. Pl az enyém.
Szerintem te ebből az átlagos szituációból nem jöttél ki az utóbbi időben.
A másik variáció, hogy nem szerel és szereltet a tulaj, hanem bontetlenul megveszi, és eladja 100 óra után olyan árkülönbséggel, amibe az anyag és munkadíj kerülne.
A harmadik aki drágábban adja el mint ahogy megveszi, és motorozik egy szezont.
Azon kívül, hogy újabb, mitől lesz jobb egy SX-F 450 krosszpályára tervezett gép endúrózni, mint egy FE 570 enduróra tervezett gép?
A 4 sebességtől nem parázol?
OK 10 kg-val könnyebb lesz, de kb. 10cm magasabban is fogsz csücsülni. A másik hogy az SX nek(371), kb 20cm lejjebb van a hasa mint a bergé(390), engem lehet ez is aggasztana.
450 sxf..... Meggondolnám,Haver. Volt már itt ilyen. Mindenre jó ,csak hard endurózni nem. Te meg ha jól tudom azt míveled... Akksi le fog merülni, főleg a ventivel. Berugó nincs. Picit erős,de azt majd megzabolázod. Csörögni fog.
Endurózni enduró motor kell. Mondom én ,akinek most egy cross van.
hály kolbik..
a berg csak eladó sorba került..
csak úgy néz ki beelőz az új sx-f 450
kép majd lesz holnap...
amik vannak vele
hűtővédő, kormányvédő, új láncszett, új fék betétek, féktárcsák 90-95%osak
új benzin pumpa...
blokkban mechanius vezlánc feszitővel.
havasi tunning telók, melyekben fél éve a hátulja illetve a tavaszal az eleje leszervizelve olajcserélve
..kerékcsapágyak nem rég lettek cserélve nem lóg nem lötyög semmi a futóművön sem..
motoron nem lóg nem lötyög nem zörög nem szivárog semmi..
hangja nagyon patent..
kb 2-3 évig a blokkra nem kell még rákölteni( olajcseréken kivül)
80-90% gumikkal
a motor csak nedúróra olt használva.. motorgyilok szuperlotyó vagy útcázásra nem
ami van még..
forgalomból ideiglenessen kivont ,tehát kb +50 ezerből a rendszám friss műszakival az új gazdája forgalomba helyezheti, ha akaja.
Ok de általában ahhoz, hogy menjen a szükséges ráfordítás arányosan nő az üzemóra számmal szóval nincs semmi kirívó a motoromban Ha diagramon ábrázoljuk jobb példa rá egy harang görbe, ami emelkedik szép nagyokat, majd eléri a tetőpontját, s utána esik lefelé, mivel egyre több dolog felújítva, csökken a ráfordítás szüksége, stb.
Saját motoromon a bütykölések egy része nem ahhoz kell, hogy menjen, pl. menne ez a régi kuplung hacukával is, amit most csinálok az csak saját igény, nem ahhoz kell, hogy működjön.
Igy van Gabi,szepek ezek a kepek az autorol,de mikor budosen buzologsz,finom labszag..pfffoaaa..Ezert kell egy sima kis furgon,hatul mindent beomlesztesz aztan ha kell egy felfujhatos matracon is elalszol egy devai menetenel is,mert estre karo faradt vagy,mit szamit ,csak lefekuhess
Nem a motorod évjárata, az üzemórák száma, meg hogy mennyit megy évente a riasztó, hanem hogy mennyi energiát kell ráfordítani, hogy menjen. (idő pénz idegrendszer agykapacitás elmulasztott élmények)
Az meg hogy japán egyenesen vonzó.
Szóval nem az a téma hogy miért nincs új drága fiatal motorod.
Sokan örülnének ennek a motornak, akár a sajátjuk helyett is, biztos nem az itteni fórumozók közül, de ettől lennének sokan.
Amit mindig elfelejtetek, hogy ebben a motorban 1000 üzemóra körül van, 400 benne a mérőben(sajna csak 2012.05 ben kerül rá) évi átlag 100 minimum, s 7.5 éve megy nálam, 10 év alatt míg nem volt nálam, meg ment mondjuk 200-at a henger kopások alapján, ez utóbbi persze csak találgatás, a többi amit nálam ment az biztos.
Majd 10 év múlva, ha az új kotlákba is belekerül ennyi üzemóra, kíváncsi leszek mennek-e még így mint ez a 98 as japán gép vagy bezúzva lesznek, mert senki nem tartja őket életben.
Szóljon, akinek van a motorjában, legalább a fele ennyi üzemóra.
Vagy ha nem akarja elherdálni a páratlan lehetőségét, akkor nekitámassza annak az általános iskolai haragosának a kerítésének, aki annak idején ráakasztotta a mai napig viselt gúnynevét.
hály kolvik
há a 226 346 os hozzászólásba azt irtam.. 5 litert fogyaszt..de
semi idő
sem kiló..sem méterr nem volt meghatározva hogy mikor fogyaszt öt litert...
rod6dtul nem figyeltek rám
de nem éerem mit okoskodtok rajta.. van neki oszt ennyi.. a többi dolog csak az vele.. ha megyünk akkor lakóautóval is mehetünk....
mit vakeráltok hogy mi hány milla..
mit foglakoztok vele..
van oszt kész..
és ha nem csóró 20 millás hanem 40 millás.. akkor mi van..?
nem értelek benneteket..
na mind1
másik havernak meg panziója van özterejhbe.. oszt ott dolgozik álruhában mint márkás király..
csak mer amúgy unatkozna
lyaúl mondom ...jódos?
gonzó... egy óra motorzás =legalább! egy óra motorszerelés..
ez az életkor előrehaladtával.. és a gép amortizáló hajtásokkal még sokkal több is lesz..felmehet akár 1 motoros óra 2 motorszerelőssé
dévnél amit én látok olvasok az a baj. 1 óra motorozás az 4 óra motorszerelés na itt a baj...ezért mondom a rémeremiksz az csak rémeremix
hisz számolni kell mindent de mindent...
lemosár ganézás légszűrő olaj viz ellenőrzés láncápolás fékátnézés kerékcsapágyak ellenőrzése..stb...
tehát minden motorozás után lemosni.. kiganézni amit ki kell majd egy műszaki gépátvételt! végrehajtani magunkal a saját gépen.. hogy a következő hajtást kiálja é..vagy csak lóóg az a kerékcsapágy.. elfogyot az a fékbetét..stbstb tbc
szoval..
ez motorozásonként sárosságtól függőne..30 perc - 40 perc..
a maradék megspórolt időt..azt majd megszereli az ember 30-40-100oránként mikor majd betétscsere tárcsacsere lánccsere csapágy cser...és ez még csak a futómű.. a blokk még eztán jön..
szóval aki 100 órát motorozik 4 órát szerel... az állat
a gép nem minden áron eladó.. amit kiraktam az meg nem csekéj..ha ebben elmegy akkor elmegy ha nem akkor marad...
nagyon nagyon jó vele menni..de vonz egy fiatal csitri egy 2014 sx-f 450
kissé letakaritottam jobban mint szoktam..
és mindjárt szép a gép
mondom nem lényeg hogy elmennyen...mert amiket irtam is hogy vannak..azok azért vannak mert full felkészítve az évre hogy csak tankolni kelljen
megvettem hozzá a bandázs szalagot..holnap fel is rakom...az ember akitől vettem.azt mondta 90% visszaveszi a hőkisugárzást
konkrétan ha ráteszem a tankot a bebandázsolt kipufogóra.. akkor sem fog melegedni a benya
dévai racerhavergaber
há az északa rendessen odabaszott a dévai hegyeknek az eső...
ugyhogy faxa..por nem lesz...
golden is készül..ő atom kész van.. mondta ha sikerül befejezeni az A, az összes csekponton átmegy és az időbe is belefér..tehát értékelhető eredménye lesz a három napban.. akkor befejezi a racerlétet ...
kivánom neki innen is katymazról hogy sikerüljön ez a régi álma
Vegyel bazki egy normalis emberhez valo endurot....de nagy fiu vagy,csak fogsz tanulni a sajat karodon.
na itt a kép a bergről
használtautoponthun illetve a sportmotor apróban meg a többi
Az komolyan érdekel miket vársz az SX től.
de azt kétlem, hogy 100 üzemóra alatt, csak 4 órát kell szerelni egy motort
Persze attól is függ mit értünk műhely meg szerelés alatt.
Gondolom ilyeneket nem vettél bele, hogy betét csere, légszűrő mosás, tárcsa csere, lánckerék csere, küllő huzigálás, futómű olajcsere, lengőkar, himba zsírozás, olajcserék, stb időközi folyamatos szervíz munkák.
Hanem csak erre gondolsz, hogy 100 üzemóra alatt cserélnek benne egy dugót, s ez a műhelymunka legyen 4 óra?
Így értetted?
Szerintem te ebből az átlagos szituációból nem jöttél ki az utóbbi időben.
A másik variáció, hogy nem szerel és szereltet a tulaj, hanem bontetlenul megveszi, és eladja 100 óra után olyan árkülönbséggel, amibe az anyag és munkadíj kerülne.
A harmadik aki drágábban adja el mint ahogy megveszi, és motorozik egy szezont.
Amit sanyó mondott azt fontold meg.
Ha megoldható tegyél egy próbanapot a zarándban vétel előtt. Mint a shercos kolléga.
http://www.eventim.hu/hu/jegye...
Köszi a pontosítást
Azon kívül, hogy újabb, mitől lesz jobb egy SX-F 450 krosszpályára tervezett gép endúrózni, mint egy FE 570 enduróra tervezett gép?
A 4 sebességtől nem parázol?
OK 10 kg-val könnyebb lesz, de kb. 10cm magasabban is fogsz csücsülni. A másik hogy az SX nek(371), kb 20cm lejjebb van a hasa mint a bergé(390), engem lehet ez is aggasztana.
Miket vársz tőle?
Elárulod, ha nem titok?
Endurózni enduró motor kell. Mondom én ,akinek most egy cross van.
2009es, husaberg fe 570
a berg csak eladó sorba került..
csak úgy néz ki beelőz az új sx-f 450
kép majd lesz holnap...
amik vannak vele
hűtővédő, kormányvédő, új láncszett, új fék betétek, féktárcsák 90-95%osak
új benzin pumpa...
blokkban mechanius vezlánc feszitővel.
havasi tunning telók, melyekben fél éve a hátulja illetve a tavaszal az eleje leszervizelve olajcserélve
..kerékcsapágyak nem rég lettek cserélve nem lóg nem lötyög semmi a futóművön sem..
motoron nem lóg nem lötyög nem zörög nem szivárog semmi..
hangja nagyon patent..
kb 2-3 évig a blokkra nem kell még rákölteni( olajcseréken kivül)
80-90% gumikkal
a motor csak nedúróra olt használva.. motorgyilok szuperlotyó vagy útcázásra nem
ami van még..
forgalomból ideiglenessen kivont ,tehát kb +50 ezerből a rendszám friss műszakival az új gazdája forgalomba helyezheti, ha akaja.
csak is az új motor vásárlása miatt eladó.
Saját motoromon a bütykölések egy része nem ahhoz kell, hogy menjen, pl. menne ez a régi kuplung hacukával is, amit most csinálok az csak saját igény, nem ahhoz kell, hogy működjön.
Nem a motorod évjárata, az üzemórák száma, meg hogy mennyit megy évente a riasztó, hanem hogy mennyi energiát kell ráfordítani, hogy menjen. (idő pénz idegrendszer agykapacitás elmulasztott élmények)
Az meg hogy japán egyenesen vonzó.
Szóval nem az a téma hogy miért nincs új drága fiatal motorod.
Az osztálytárs fenolftaleinnel kezelt házipálinkát kapott volna, mikulásra a csizmába-ha mertek volna csúfolni.
Jó vicc , de komolyra fordítva.
Sokan örülnének ennek a motornak, akár a sajátjuk helyett is, biztos nem az itteni fórumozók közül, de ettől lennének sokan.
Amit mindig elfelejtetek, hogy ebben a motorban 1000 üzemóra körül van, 400 benne a mérőben(sajna csak 2012.05 ben kerül rá) évi átlag 100 minimum, s 7.5 éve megy nálam, 10 év alatt míg nem volt nálam, meg ment mondjuk 200-at a henger kopások alapján, ez utóbbi persze csak találgatás, a többi amit nálam ment az biztos.
Majd 10 év múlva, ha az új kotlákba is belekerül ennyi üzemóra, kíváncsi leszek mennek-e még így mint ez a 98 as japán gép vagy bezúzva lesznek, mert senki nem tartja őket életben.
Szóljon, akinek van a motorjában, legalább a fele ennyi üzemóra.
tán te is letámasztottad a kawát az ex osztálytárs keritèsèhez?
A bosszú hidegen tálalva a legjobb!
há a 226 346 os hozzászólásba azt irtam.. 5 litert fogyaszt..de
semi idő
sem kiló..sem méterr nem volt meghatározva hogy mikor fogyaszt öt litert...
rod6dtul nem figyeltek rám
de nem éerem mit okoskodtok rajta.. van neki oszt ennyi.. a többi dolog csak az vele.. ha megyünk akkor lakóautóval is mehetünk....
mit vakeráltok hogy mi hány milla..
mit foglakoztok vele..
van oszt kész..
és ha nem csóró 20 millás hanem 40 millás.. akkor mi van..?
nem értelek benneteket..
na mind1
másik havernak meg panziója van özterejhbe.. oszt ott dolgozik álruhában mint márkás király..
csak mer amúgy unatkozna
lyaúl mondom ...jódos?