Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez igaz, mert a motorozhhatóság, kezelhetőség nem statisztikai adat.

Ami szimpatikus, hogy pl a blokkot a versenygépből butították, szóval benne van a lehetőség a háztáji fejlesztésben. És a fék teljes értékű. A futómű alapról a futóműves tudna vaéamit, hogy mennyire jó alap gyárilag.

A ktm ezt a lehetőséget direkt lezárta, ennek ellenére ugyanannyiért adják mint a versenygépet.

Kérdés mennyire sikertörténet a freeride sorozat gazdaságilag.
Hát igen, pl a 2t karakterisztikát nem lehet statisztikai adatokkal jellemezni.

Versenygépekben a ktm az bevállt-ezt biztos. De a freeride kategóriában szerintem direkt elzárták a fejlesztés lehetőségét, pl a blokkot nem a versenygépből butították egyszerű átalakítással, pl sűrítési viszony, lendtömeg, kipuffogó. Ennek ellenére ugyanannyiért adják majdbem mint a versenymotort.
Ékpálya helyett íves retesz, bocsi, de szerintem nem csak ezt írtam el
Beta XTrainer 2015 a lényeg.

http://www.betamotor.com/syste...

Az ékpályás főtengely primary gear az odabasz
A bordás tengely túl drága kivitelezni , nem tudom milyen ék lehet az, hogy megbírja a főtengelyen lévő nyomatékot.

Ezt nem hiszem tuti rossz a robbantott ábra nem jelölték rajta a bordákat, csak akkor még is minek van ott?
Talán a 12-es spacert tartja?

A kuplungja ennek is szar, mert kopóval kezd zár, (8 lamis.)
4 rugós?

A csigatengely léptetője meg a power szelep is elég érdekes

A gyújtás lendkerékről van öndítózva, más motorokon is ide hajt be direktbe?

A hengerfej lefogatás szerintem gáz , szétbassza a hengert a sok ki becsavarozás. Miért nem rakták be a csavar a hengerbe(mint a hengertalpnál van), s felül az anya...

Lábtartó ezen is lecsavarozható
Az hasznos szerintem, hogy a segédváznyúlványnak külön levehető az oldala, nem kel felnyitni az egészet, ha berhelni kell ott valamit.
Kormány is arrébb rakható, van 3 felfogatási pont.
A hűtési jól néz ki, hengerfejből bele mind2 oldali hűtőbe.
Hátsókerékbe részemről keveslem lánckerék oldalra az egy csapágyat, de ők jobban tudják, biztos elég.
Ami szintén érdekes, az a rezo kialakítás.

Szubjektív ennyi a robbantott ábrák alapján
Ez ok arra voltam kíváncsi, mi van ha menet közben szarik be,
de Zari leírta, van benne védelem, remélhetőleg.
Persze szét, ha ráengedik az elugróra az elejét és beljebb nyomódik a teló, de ha egy keróval mennek rá az elugróra, s nem nyomódik be akkor nem

Egyébként csak hülyéskedtem, ott a jel
Ezer éves japán technika súly adatok, részletesen.
http://www.sportmotor.hu/motor...

Na miből lehet faragni?
Vajon miért lett véve annyi husqvarna (pl. miután ráültették Jarvist)?

Nézzük meg miben más egy HUSQV TE 300 mint egy KTM 300?
Van aki tudja?
Most nincs időm egy alapos összehasonlító elemzésre, de megérne egy misét típusonként, mivel a KTM nél több is van a 300 ból...

Aztán kövesd a pénzt elven pár infó:

KTM AG (székhely Ausztria) ha jól értem valójában csak leányvállalata a CROSS KRAFTFAHRZEUG Holding GmbH.-nak, aki 2012 ben felvásárolta.
Itt látható a részvény ingadozása egyéb pénzügyi infók, személyek, nevek, stb.:
http://www.bloomberg.com/resea...
Elvileg van még valami USA szekció is:
http://www.bloomberg.com/resea...

Itt látható az elmúlt 10 évben hogy megy a szekér.
http://www.bloomberg.com/resea...

Itt még egy infó a felvásárlásról: http://www.cross-kfz.at/Uebern...
Onnan kiindulva: http://www.cross-kfz.at/Oeffen...

Az 58 éves Pierer "bácsiból" kiindulva a láncot követve a fejesek:
http://www.bloomberg.com/resea...
http://www.crossmotorsport.at/
A fa levelei:
http://www.cross-ag.com/en/com...

Még lehetne sorolni Akit érdekel, annak infó, csak kíváncsiság képp.

Szumma arrafelé (Ausztria, Svájc) használják a fejüket gondolkodásra is, jó helyen járkálsz
ezek az elvek... aztán a puding probája az evés ahogy szokják mondani...

az mondjuk igaz hogy kinti versenyen egyre több beta-t, látni, meg a husqwarnát is nagyon tolja a narancs amiota megvette, a fél élmezőny azzal tolja...
Nyilván vízzel főznek mindenütt, csodák nincsenek. Amit fémből kell építeni, annak megvan a súlya. Ez kissebb vázú, alacsonyabb ülésmagasságú, és jámborabb mint a 300 ktm.

Ami túlmutat a ktm freeride-on, hogy ezen teljes értékű a fék, a blokk majdnem, és felhúzható a gyári versenyblokk szintjére, (a ktm-é nem) a futóművet nem ismerjük (a ktm-ét igen).

Elvileg ezek miatt jobb kell-ene, hogy legyen mint a ktm freeride koncepció.
Ron!
Itt is volt senior, hàt...
mini, maxi kategòria!
...plusz Szvoboda Bence különszàma...Eszmèletlen volt!
Ajka-Baumidex
hihetetlen nagy ötlet... ki gondolta volna..

amugy logikus amit doktor úr ír, hogy nem akarták áttervezni a blokkot a kihajtás miatt, ezért lett elektromos,
mondjuk én használnám ha már rajta van, szerintem pont az extrémkedős enduroban nagyon jo hasznát venné az ember, ahol sok az elfolyatos rész,
ajkai versenyekre én is emlékszem , ami nagyon megmaradt benne az a nagy siratofal amin lefelé mentek, és az élmezőny a sokat emlegetett 3-4 ember huzta neki a gázt a durva lefelében ami tele volt kiállo oriás kövekkel és az aljába volt egy beforditó, komolyan mondom nagyon kemény volt...
jahh és a fele mezőny léghűtéses dobfékes cetkákkal nyomta... az a hang meg dübörgés.... áááááá
Nem mertem le az en motorom,de tele tankal kivancsi vagyok..fel is pattintom kesobb a merlegre
az olaj témát nagyon egyszerűen megoldhatod ha nem bizol a keverő elektronikában. nem teszel a tartájba semmit hanem simán tobábra is bekevert benzinnel jársz. nincs mit 2 ft
99 kilót írnak a súlyára....
Ez egy Ktm 300 önidítóval, ventilátorral, kertervédővel, tárcsa védő, kézvédő, stb...
Nincs köze a kanyarhoz, az elugrón is szétold..
Van egy másik változata is, itt a hátulját is leültetik..
Mivel a versenyblokk alapjaira épül, egyszerűbb és olcsóbb volt az elektomos, mint kiépíteni egy új rendszert a mechanikusra. Csak van egy visszajelző legalább.
Ez nem a versenyváltozat, hanem a könnyített, rövidített, compaktabb, szelídített blokkú.

Bár jó eséllyel a versenyblokk szintjére alkatrészcserével fel lehet húzni, mivel arra épül, -ellenben a ktm-el.
Egy esőáramúval vagy egy hattyúnyakkal is jobb lett volna, mint ahogy most áll.

Valószínű, hogy a pénz volt az oka. Mivel gyakorlatilag a váz blokk, megvolt gyártásban. A többivel is elbírtak volna a sorozatgyártás során.

Az Ossa-nak megvolt az értékesítési hálózta is, a triál révén.
Hát nem éppen tegnap volt Azokban az években nagyon nagy versenyek voltak,szinte minden bajnokin ott voltunk szurkolni,Lacháza,Csév,Kaposvár,Fehérvár,Kanizsa,Ajka. Akkoriban nem is emlékszem hogy a tiszántúlon lett volna pálya.Hihetetlen hangulat,és ma elképzelhetetlennek tűnő nézőszám volt.Egy ajkai Béke Barátság kupán annyi néző volt hogy a 8-as baloldalán a föld út is tele volt autóval.Nyomták a ruszkik,szakadó esőben a cetkákkal,volt amelyik már az első körben elvesztette az ülését,de végig csinálta a 40 percet.Az öreg Borkát a depóban úgy kellett lesegíteni az ötszázasról annyira elfáradt,igaz az akkori ajkai pályán ez nem volt ritka látvány
"Follow the money"
imre, akkor tényleg jo régen lehettél... elé régi találmány...bár az igaz hogy öreg Kornél meg Gyurászik még nem használt ilyesmit..
nem tul jo a hasonlat a gyujtással okos tobi ... nem véletlen hogy a robogoknál a mai napig maradtak a mechanikus olaj szivattyuk, egyszerü, megbizhato, örök élet + 1 év...