hát igen.. én is érzetem mikor próbáltam a gépedet az argentínt...
.. először azt hitem egy déjerzéj420as..
mért négy 20as?
mert 20 kilóval nehezebb mint a fémtankos drz 400
0,5re a tréjfát..
szerkónál egy dolog ami nem szimpi.. hogy ezek mindég kiveszik sebességből mert ebhúzott kuplival nem indul el sebességben
bár én mikor próbaáltam.. nekem ez nem tűnt fel...pedig tuti feltűnt volna..pedig egyszer tuti lefujtottam a zorrósátpakolás közben.. tehát indult az...de ezek állandóan pakolgatják a váltót ha lefullad..
én el sem tudnám képzelni hogy kivegyem sebességből...
rátolok a gombra és már külröm is rá a kuplit és gó
igazándiból a 450 ulyblokkost nézném meg.. majdha lenn belőle kikaradt 1-2 éves akkor érdeelne is.. de új gépet nem akarok venni...
csak úgy ahogy szoktam egy 1-2 éves 100on üzemórás az működne alattam
előre mindig páratlan kell, hátra meg olyan ami nem osztható az elsővel maradék nélkül aztán egyenletesen kopik
bár ha a hátsót jó anyagból vágják kibír 3 láncot is
vik.
én ráültem egy pár száz méter erejére az uj faktorira. amit rögtön észrevettem . az első teloja ultra jo! mintha leragasztották volna az utra. viszont sem első sem hátso féket nem éreztem rajta! pedig brembo van ezen is de valahogy nem fogtak. a váltojátol én nem voltam elájulva annak ellenére hogy ezt hozták ki az egyik erényének! pontatlan volt és érzéketlen. de lehet csak megszokás kérdése. a kuplungja 2 x nehezebb mint a ktm é. pedig egyforma felső szektor van rajtuk 10 mm es. alul lehet valami különbség ami miatt dupla nehezen lehet behuzni a ktm hez képest. össszességében megnyerő kis szekerce . és szép is.
azt nem tudom menyire tartja az árát.
ma viszont voltam egy huskvarna kereskedésben idekint ahol beta is van tertéken. mutatott egy uj 15 ös modellt. 250 / és 300 2t. furcsa kinézete van detto mint egy enduro de valahogy a méretei mintha egy freeride lenne. a sulya elképesztően bicigli jellegű! bőven 100 kiló alat van. pedig faszán fel van szerelve akra tompito stb... rá kélne keresnem mert nem nézegettem meg csak megrángattam álltában de nevetséges a sulya! kiváncsi vagyok milyen tipus. én fasz nem néztem meg.
kicsit kezdem ugy érezni hogy a ktm rendesen alul fog maradni a suly harcban ha nem találnak ki valamit. az uj 15 ös argentin is mintha nehezebb lenen mint pl a 14 exc. az valahogy ultra jo kis könnyed feelingel birt. emez meg mintha egy behemót lenen . pl a 2008 as xcw volt még ilyen mocsok nehéz disznó .
én nem vennék kettő tét..
de a szerkót kipróbálva.. azt mondom..de!
nagyon jó a nyomatékossága a fordulatvétele és felül 8ezernél nem bolodnul meg úgy hogy alul meg csak hörögne mikor 3dikban mész felfeél egy feljáróban..
el lehet csúsztatni a kuplival.. majd mint egy 4t...
zorróban meredek hegyoldalon .. uyg pakolgattam egykeréken jobbról balra.. még a tulaj is csak nézett..ugye petya
Nálam is érik a csere BMW után lehet beprobálok egy gas gas ec 300 12-14 csak kicsit félek a nyomatékos 4 t után 2t neme fogom anyázni de proba szerencse
2014 eseket nézegek.. ganúsan nyár közepén megent motor csere lesz.. egy kis filigrán s-f 450 nézegetek..
a 4 váltóval sincs semmi nyűgöm.. hisz endúróban extrémben.. ha rövidül is a egyes miatt az áttétel.. akkor sem hiném hogy a 110 végsebesség nem lenne elég a fá közt fűzgéls közben..
leböffenősségáére leszk majd kiváncsi meg az egészre..
ugy egyben..
életartama ..ilyesmi
ahogy nézem ugyan az a hengerfeje mint az enyémnek...
de ez csak egyenlőre .. nézgelődés.. az állandó varia miatt
mert it most rendessen bekékült a banda...
beugrott két 300 2t szerkó.. most csni is lecserélte a 350exc egy 300 se-r 4t re(ami a próbák alapján neki jobban tetszett mit a 350 exc !
a próba az a hegyben volt egy jó 20percniy motorozás egy köcsög hejen ahol beszorultunk a lánszerelés miatt..addig meg csani pópró
aztán most szólt glden hogyha visszajő a figyesz féle sok lóvé a banktól.. neki is lesz egy 300 2t szerkó.. (ami próbálásom alatt.. nagyion karaj volt.. karajabb mint a ktm!)mondjuk az 2013 exc 300 volt)bontós is szerkó 510...
én lógom ki egyedül majd .. de nem gáz...
Csak kérdezem te Dévnek rokona vagy valamijen formában mert kezdesz ugy beszélni viszont mielött rendelnél váltot javaslom probáld ki a 450 sxf gyáriba mert igyis ojan erös mint a te mamutod áttételezve
ezt sejtettem ki zsolti irásából is...a525 a két fogaskerék kapcsolóvilla ami kellett hozzá az volt egy 50es...
ha mindent cserélni kell...az pikk pakk a 12 fogaskerék talán a 3 kapcsolóvilla.. de labirint tengely a 100%
az pikk pakkösszejönne a 200..250ezer..ha nem több
hú de megérné átalakitani egy sx-f 450 váltját exc re
az afrikatúra az jó
azért igy tördelhette le...mert a lánc ha valaki megnézi a miértjét(dév biztos nem ) az úgy kopik hogy a páros szemek egyik tagja az 2..4 tizeddel eltéően kopik..
tehát ha valaki a o-x rines láncnál...megnézi tolómérővel a görgők közti távolságot(amit lehet mérni az új korában kb 5,8mm az változuk úgy hogy 6,3 és 6,5..aztán meg 7,2..7,7.. és aztán meg .. lesz ez
mert mikor már a görgknél 7,7 mér az embr akkor kezd el kinegativ hordósodni a görgő...
eddigre elmegy nekem elől 4db 12 fogas első lk.. illetve jt lánckerékből 50 ből is kettő...
ez egy díájdí vx 2 láncnál nekem durván 70 motorozás..350-400 liter benya 10% pálya..90% román
na ehhez kell a 4db első és két hátsó lk...vagy a superpocokból illetve utánzatából egy hátsó lk..
amúgy nem itt a gond.. hanem ott mikor elmennek racéra és ott racén szaggatja le valaki az utolsó fogakat...neaz a baj.. mert kidob nevezésre 70 ezret.. akkor ennyit oda kéne figyulni a motorfelékszitéskor, nem
persze az új hátsó gumira odafigyulnak minden napra.. de a kislánckerék az ..smafu
ebbe azért benne van még egy afrika túra
hogy a pöcsbe tud így elkopni?
én rég ledobálom a láncot mire így elkopna bármelyik gépen
mondjuk nekem eszi a homok a görgőket rendesen
thnx demúr
csk is kizárólag kroccra lenne.. és a 4 hejett 3 fokozatú váltó agyaltam.. de a úgy hogy az exc 6 fokozatot felezném le
tehát 2-4-6 vagy 1-3-5 vagy 3-2-1
vagy ilyesmi formában..
figyeljetek oda..
ja eddig egy jó válasz sem jött
szerelési alapismeretekből vizsgáztok, figyeljetek kicsikét lyobban oda
ugy látom..nem ment át az irásom..
de nem baj
majd ez...
felmérem a szerelési hozzáérési hibaelvételezési képességeit a nagyérdeműnek
a jobb oldali vagy a bal oldali kislánckerék a rossz...nem is jól mondom..
nem rossz...mert azt senkitől sem várható el hogy megállapitsa jó vagy rossz...
de azt hogy melyik az újabb.. azt tuti meg tudja állapítani egy jó szerelő
tehát melyik az újabb.. a 6 fogas.. vagy a 12 fogas...
aki erre nem tud kapásból válaszolni az megbukott..aki tud.. az azért még ne nyisson országos motorszerelő iskolát....
Vikk..ha egy 2004 es semmivel sem jobb mint egy 2014 es akkor nem vennenek uj motort soha.Nameg a technika es a fejlesztesek nem a te meglatasmododat igazoljak.Ha nem is nagyokat de minden evbe valamit fejlesztenek,aprosagokat,olyan dolgokat amiket sokszor eszre sem veszel,csak azt veszed eszre ,hogy evrol evre konyebben,lazabban faszabbul lehet motorozni a motorokkal.Ezeket a meglatasokat csak azok tudjak akik uj motorokat vesznek es motoroznak.Aki regebbi motorokkal motorozik az persze,hogy masra eskuszik,nem tapasztalja a meglevo diferenciat,csak a diferenciakat halja meg es,hogy ezt megint ilyen szarra csinaltak vagy olyanra csinaltak.
Pl sokan zt mondjak,hogy a 12 es 300 as ktm ek milyen jok,meg jol porognek es az ujak rotyognak,meg fulladoznak...hat igen..beallitas kerdese,motoros stilus kerdese stb stb....sok az emberi tenyezo.
Vegul is minden regi vagy regebbi motor tulajdonos szeretne egy ujat,csak sokszor irigysegbol mondja,hogy szarok az ujak es nekem egy regebbi tokeletes lenne
pénz..
fejlődés..
zsírtévé...
paraszti összefüggés van...
ez tény...
de ö az élő példa arra .. a pénz nem minden bár nem keveset nyom a latba..de véletlen sem minden
bár most hogy olvastam a szolg tv...azért ha tényleg annyival emelnék a szivatásos állományúaknál...na az nem volna szar...
de akkor is...
mondjuk ami számit..
gumi.....
hátul a cigó tublix =ami ettől jobb biztonságossabba za gyári tubli fél múzzal...mondjuk az egyik az 120 euró a másik meg 8 euró.. és ha nem megy bele a cigó tublival az ember egy szöges deszkába úgy hogy a szögek pont bba a 3cm széles kis gumiba szúródjanak bele.. akkor a cigó tubli az még jobb is!
előre... a gumi..
vinni kell magaddal szerszámot meg 6 nyóc folt /motorozás ..oszt a többiek legalább tudnak pihenni még szerel a paraszt
futómű
hát kb 10 éve amik vannak.. simán versenyképessek ma is!
mert amúgy meg a rászáradt sarat ha jól benyeli.. hiába az az 52 wp...csillapítás nélkül az is olyan lesz mint egy löttyedt lópöcs
motor...
egy jól belőtt 2004 300as sem szarabb egy centivel sem mint az úlyak..
ami a fogyasztást illeti.. na ott voltak difik.. a 2014 300 az verte mindet.. de a 2015 is!
de mint már egyszer kiszámoltuk.. mégis az úly motorral a legolcsóbb a motorozás...
csak legyen az embernek 2 millája hogy az mindég benne áljon a gépben...
legkevesebb költséggel legnagyobb megbiz6ósági indexel( nem lesz valami baja mert már benne van 400-600 óra)
a motorozások legnagyobb százalékban sikerülnek jól zsinórban!
persze egy gyári hiba mindent keresztbe húz6 ..de az meg benn van a pakliban
zsóti..
hát ez hülye kérdés vót...
mindegyik 250 ami 10 kilóval könyebb egy 350 exctől az mind 10 kilóval könnyebb...
inkább arra válaszoljá
egy 2014 sx-f 450 az akkor 4 gangos de átalakít6ó 6 gangosra mint a régi szép időkben az 525 sx-exc kombó váltó?
ez a duma meg ha neked is lenne pénzed annyit menni mint jarviszéknak akkor te is ugy tudnál motorozni mint ők... ..
hát pacsira tesztek ezzel ..de gyorsan
ez mekkora hülyeség ilyen okosságok irására még nekem is gyúrnom kéne
jakó
el kellene fogadni.. ha valaki jobban megy mint te az nem azért van mert jobb több lehetősége van a motort szétbaszó pénzes hajtásokra..semi ezzel egyenes arányos összefüggés nix...
tény hogy könnyebb úgy fejlődni ha leszarod a lóvét..lásd zsirtv-t...de semi egyenes arány nix benne..
a versenyek legeleje az kellően dellával ellátott emberekből áll..még sem megy úgy mindegyik mint jaró...
vagy lásssuk jódost... annó a 2004 sx 250ből átalakitottt sx 300 sem ment rosszabbul mint a mostani 2015 ardzsentriével...
pedig 11 év na a két motorr között....
nem azt mondom könnyebb az újjal menni...mert kevesebb munkába és pénzbe van a fentartása mint egy ..dév fél rémeremiksznek.. éa ahhoz képest meg kifejezetten a motorozási élmény/ ráforditott energia.. az egymilliózsoros..
de azzal a 2004 géppel is ugyan azt megcsinálta mint ezzel a mostanival...
nálam az sx 525 volt kis változás.. mert a berugás hiányában a lecsúszott hegyoldalak elmaradnak.. illetve a napkezdőt azt most ugy csinálom telibe erölködés nélkül.. én szégyellem el magam miatta...
de ez nem csak a motort.. ez mondjik a felylődés is
meg lehet az is hogyelmúltam már negyven és nix kedvem tolni cibálni ezt a nagy disznyó 2+2t-t
persze ez nem triál, de ilyen egyensúly érzékkel egy kis rutin mellett sokra vihetné
én pl képtelen vagyok álló helyben a pedálokon állva egyensúlyozni, pedig jó sokat gyakoroltam a gyerek bmx-én
Kemény a pali. De ez azért messze van a trialtol...
Keress rá. Danny Macaskill way Back home videójára...
De ez a feka indulhatna rituális bringatánc kategóriában ott vinni mindent
.. először azt hitem egy déjerzéj420as..
mért négy 20as?
mert 20 kilóval nehezebb mint a fémtankos drz 400
0,5re a tréjfát..
szerkónál egy dolog ami nem szimpi.. hogy ezek mindég kiveszik sebességből mert ebhúzott kuplival nem indul el sebességben
bár én mikor próbaáltam.. nekem ez nem tűnt fel...pedig tuti feltűnt volna..pedig egyszer tuti lefujtottam a zorrósátpakolás közben.. tehát indult az...de ezek állandóan pakolgatják a váltót ha lefullad..
én el sem tudnám képzelni hogy kivegyem sebességből...
rátolok a gombra és már külröm is rá a kuplit és gó
igazándiból a 450 ulyblokkost nézném meg.. majdha lenn belőle kikaradt 1-2 éves akkor érdeelne is.. de új gépet nem akarok venni...
csak úgy ahogy szoktam egy 1-2 éves 100on üzemórás az működne alattam