ja a csirkehálo jo dolog. nekem is meg kéne csinálnoma gépre amig nem késő. 5x5 ös a jo és duplán kell rakni. sokkal jobban átszellőzik mint a fos terelővel. ráadásul nem engedi be maga mögé a koszt sem. ami rárakodik azt le lehet söpörni mikor rászárad. azért ha betámad neki egy komolyabb éles ág azt szerintem semmi se védi ki.
Amióta felnyársalta az új hűtőmet egy ág a műanyag légterelő által megvezetve, azokat kihagyigáltam, s helyette olyasmi ketrec van, mint Viktornak, felfogatva a hűtő elé a hűtővédőre. Jó erős, ha nem lenne, már vehettem volna megint hűtőt.
Ez nem engedi be a leveleket se, praktikus megoldás.
A ventillátor lapátom is folyton letörött, mert hátulról is beesett cucc, ami megakasztotta, így arra is csináltam védőrácsot.
Ez a venti tolja a motorodat?
Nekem szivaj baze ..es sokkal kisebb ,megsem fo fel az agya sosem.A ventit is ritkan hasznalom..a mostani hideg levego megoldja a problemat..csak az ilyen 15 perces cikicakiba lovom be,hogy maradjon meg a nyomatek
eddig ennek sem volt baja semmivel.. de most aktiválódott az alwó selytye
a hosszabito végét találta meg ..
amúgy van foglalkoztatva.. meg van neki csont is.. nem is kevés
a bontós féle ventillátor
plussz az úly okosabban felszerelt védőháló..5x5mm térhálóval...
persze ezt is bontóstól lestem el.. a régi az a motor végét becsomagoltam int valami ajándék. ez meg kiengedi,.. igy nem kell hülyére csavargatni hajtogatni a hálót...
ÁÁ a ro6t motorszerelési vágyamat más motorján tölthettem ki...
pds tag csere cigó pdsre..meg fékpedál csapágy csere+ állítócsavar úly készítése.. mert a régi az már kishiján a túlzott kihajtás eredménye ként..rendessen 45 fokban elvolt a csavar és a gömbfejvégő állító alucsavar..
de megoldottuk
erre hazaérek.. mi fogad..
a kutya az új pofa...megtalálta a hosszbítóvégét...minél élénkebb ez is annál ... mondjuk ez is csak a 10% a másik kutyához képest.. de ez majdnem öngyilkolta magát..a kéka fázis..
de mázlija volt mert hogy véletlen a hosszabbító ugy volt bedugva...hogy aa igazi fázis is a konektor azon csatlakozója volt...
igy most nem kell még ásni a kertbe
hát ez a szerkezet nagyon komoly...
sanyó...mennyi is az annyi?
ugyértem forintosítva?
mert mint munka..nagyon komoly...és hogy is működik?
nálam van egy kiseljtezett 13as pótkerék abba rakom bele a a kereket...van egy hajlított 24 cm kerékszerelő vasam...meg egy 40es csavarhúzó vége elköszörülve..kicsépés mentesre... segéd gumiszerelővasnak...
mÚZZ szereléshez vagya a tumblixomhoz meg kell még egy normál csavarhúzó oszt jaú napot..
aki ilyennel is meg tudja szerelni( ezzel az űrhajó bonyolultságú szerkezettel)
egyébként a dév féle szakértős vidit..egyszer néztem meg.. konkrétan belívódott a retinámba...eszmebe jut.. már fekszek a röhögésől...
és lehetne az az egyenes vonal cica alkú?mert cica az olyan cuki
Bár attól függ kinek mit jelent az "értelmes állapot"
Inkább pontosítsd, mi mennyire fontos
Mire akarják használni és hogy. Ahova jó a krossz oda nem jó az enduró és fordítva,de ezeket te pontosan tudod.
Ez nem engedi be a leveleket se, praktikus megoldás.
A ventillátor lapátom is folyton letörött, mert hátulról is beesett cucc, ami megakasztotta, így arra is csináltam védőrácsot.
Most már pöpec
mondjuk hátul sem volt könnyű elhelyezni
Arra gondolok, hogy még nem raktátok tele sárral a ventillátort, ami így előre van felrakva?
Enyémet meg hátrafelé tolja
Nekem szivaj baze ..es sokkal kisebb ,megsem fo fel az agya sosem.A ventit is ritkan hasznalom..a mostani hideg levego megoldja a problemat..csak az ilyen 15 perces cikicakiba lovom be,hogy maradjon meg a nyomatek
a hosszabito végét találta meg ..
amúgy van foglalkoztatva.. meg van neki csont is.. nem is kevés
plussz az úly okosabban felszerelt védőháló..5x5mm térhálóval...
persze ezt is bontóstól lestem el.. a régi az a motor végét becsomagoltam int valami ajándék. ez meg kiengedi,.. igy nem kell hülyére csavargatni hajtogatni a hálót...
Miinek fogas ív? Fokban megdöntött egyes fogasléc nem elég?
Feltételezem az nyomja helyre a gumit a peremen
ha már úgy is van egy szar hosszabbítód, hagyd kint és köss rá egy villanypásztort
utána majd nem rágja
pds tag csere cigó pdsre..meg fékpedál csapágy csere+ állítócsavar úly készítése.. mert a régi az már kishiján a túlzott kihajtás eredménye ként..rendessen 45 fokban elvolt a csavar és a gömbfejvégő állító alucsavar..
de megoldottuk
erre hazaérek.. mi fogad..
a kutya az új pofa...megtalálta a hosszbítóvégét...minél élénkebb ez is annál ... mondjuk ez is csak a 10% a másik kutyához képest.. de ez majdnem öngyilkolta magát..a kéka fázis..
de mázlija volt mert hogy véletlen a hosszabbító ugy volt bedugva...hogy aa igazi fázis is a konektor azon csatlakozója volt...
igy most nem kell még ásni a kertbe
hát ez a szerkezet nagyon komoly...
sanyó...mennyi is az annyi?
ugyértem forintosítva?
mert mint munka..nagyon komoly...és hogy is működik?
nálam van egy kiseljtezett 13as pótkerék abba rakom bele a a kereket...van egy hajlított 24 cm kerékszerelő vasam...meg egy 40es csavarhúzó vége elköszörülve..kicsépés mentesre... segéd gumiszerelővasnak...
mÚZZ szereléshez vagya a tumblixomhoz meg kell még egy normál csavarhúzó oszt jaú napot..
aki ilyennel is meg tudja szerelni( ezzel az űrhajó bonyolultságú szerkezettel)
egyébként a dév féle szakértős vidit..egyszer néztem meg.. konkrétan belívódott a retinámba...eszmebe jut.. már fekszek a röhögésől...
és lehetne az az egyenes vonal cica alkú?mert cica az olyan cuki
De lassan terjed az is mikor már a szakértőt sem hívják meg ezekre a megbeszélésekre!
Szomorú valóság!
ebben az a szar..hogy semmi vick nix
ez paródia próbál lenni.. de ez a vérseggvalóság