na csak meglett link ez egy kb 5 eurós bicikli
ez az ember alá lenne téve egy triál bicikli elég sok profit zavarba hozna
félelmetesen tud egyensúlyozni
jó eszközzel könnyű jól menni
egyszer láttam valami afrikai(indiai?) csávót, hogy egy sima férfi vázas biciklivel kapartatott, trükközött
na avval az igazi kihívás
mint ha neked a dupla rugós xt500al kellene a feljárókon veretni
Dew..ezen latszik,hogy ezzel kel es fekszik,a pinz nem szamit,es Amierika.
Hidd el,te is kepes lennel ra ha ezt csinalnad 2 even keresztul regtol estig es nem lennenek sem anyagi problemaid,sem az accony nem ugatna..elnel mint a hal a vizbe.
Annak idejen mikor tanultunk trialozni bringaval,es lattam,hogy csinaljak a pedalbol ugrast,felfele,es lefele..mondom ez lehetetlenseg..sok gyakorlas,beanazas,serules utan pont ugy ment mint ahogy a nagy konyvbe meg is irja..es mikor ment,kibaszott termeszetesnek tunt,siman refleksz szeruen ment,mintha setalnal.Mai napig meg tudom csinalni,csak kell egy jo geometriaju trial bringa. http://youtu.be/Ok_V5g3xLLI
Ebben egyet ertek veled,hogy a 350 motorozhatobb mint egy 300/2T..de aki tudja uralni a 2T az jobban megy mint 4T vel.
Nekem is tetszik a 350,de egyetlen dolog ami nem tetszik benne,a 4T forgo alkatreszei,ugy visznek befele az ereszkedokon hogy felelmetes....na meg a cikicaki ami nehezebb veluk..a tobbi mint melettuk szol..majd ha leszek 45 eves,..addig van meg 12 evem..addig tutti ,hogy 2T
jakó.. igazad lehet..
biztos azért mentem ki a múltkor is a hiper patakból elsőnek mert a nehéz 4t..a 300exc meg a 350 hez képest nehezebben motoroz6ó
meg a megflájoson is.. meg szopóban is.. meg a zsirpataknál is..
de megkérlek. el ne mond a bergemnek. .mert megsértődik és tényleg megszoptat
lyódli..
nézem én is az első tublist. azt mondják talán a 24 colos bicajgumi pont elsőtubli méret..
pumpálni meg majd úgy lehet mint a hátsót.. hogy bütyök tövébe beszúrni és kézi pumpuval beállítani..
majd megnézem...
bajan.. a cigó tublix az =22x 1,75 e bike gumi...egy 2.00-2.25 18 colos motorbicaj belsővel..
lemostam a verdá.. és kissé sok dolog került a papirra mit kell csinálni...
olajcsere..láncszett csere...stb..stb tbc...
a kislánckerék megér egy misét...minden 2dik fog nix neki ugyhogy 12-50 hejett 6-50 volt a lánckerék áttétel
kb még egy 20 percet sem birt volna.. ugyhogy rendessen mákom van..(mondjuk a kis tatyóba van egy 12 fogas elősi lánckerék...
mert már jópárnál volt olyan hogy menet közbe egyszer csak...
ini...
neked miért kell 0,6?
a betonon.. 1.0..1,5 bár kell.. főleg a nagy bálnáknak...nem?
annóü a klr 650 nekem is igy valahogy volt.. 1,8-1,2 talán..
sosem volt defekt a 14 ezer kilóméter alatt amit másfél év alatt nyomtam bele
úton is használom, ezért lenne jó a tublis lehetne gyors nyomást változtatni
bár megjártam a transzfogarast 0,6 bárral a 6days extrémmel
de legutóbb olyan 30centi hosszan elfosta magát a belső arad előtt 80-90es tempónál, szerencsére kurva jól tudok motorozni és túléltem salakmotoros üzemmódban is
de azért majdnem befostam
akkor te szarba vagy. a nagy diszno biztos kiszaggatja a szelepedet lépten nyomon. milyen szerelő az? a tublis lehet jolehet bele. 100 jurka egy tublis. a cigot mire belövöd magadnak elszalad az élet. van muz ugy tudom direkt sivatagi ami tartosabb meg tán jobban birja a surlodásbol keletkező hőt meg aszélsőségeket. de nem biztos hogy jol tudom. ha uton is használod borul az egész elmélet.
ez a tublis szerelés ennyire macera?
kellene valamit kitalálni a ténérével, mert az a kis 2+1 mázsa súly nagyon igénybe veszi a belsőt 0,5-0,6 bar környékén
konkrétan:mindig szétszakad mint a picsa
a gumisunk mereven elzárkózott a muz szereléstől, nekem meg nincs szerszám hozzá
vik. nem gondolkodtál még valami megoldáson ? mármint ,hogy minden hajtáson van minimum egy vagy kettő első defekted. valahogy orvosolnod kéne . de ahogy érzed.
nekem régen volt muzom. most az argentinba miota megvan tublis van elöl. hátul meg labdacs. egyenlőre nem volt baja tublival. elég stabilan teljesit. hátra nem tenném be márcsak a sürübb gumizás véget sem.
másik. a boklászos menetben csak butulni lehet . elfáradni nem .pusztán benzin égetés. néha jo azis azért . probálj keresni neten használt első muzt vagy crossosoktol. elég soknak van elől muz. vagy ákitol. abban agaragéban hátha találna ahol a ktm es korszakbol voltak még kincsek. lehet van neki valami jo kis öreg muza. most ugyis biztos betett valami zsir ujat. nekem a csokiféle 300 ba volt egy zsir uj bib muz . az elég kemény volt tényleg. most ez a tubli ez fasza 0,7 körül használom a kisbelsőbe meg 5 bár van. (gyári)
Nem akarom elvenni senki kedvét de egy ilyen boszme 4t vel felenk egy nap alatt 4 -5 kilot is leadnal es sok helyen ahol paran fel mennek te nem tudnal ott elvezeteset motorozni...de az is lehet hogy igen ,de az biztos
Jo van na..fel fel fureszeltek a 4 t 350 el is..de
Tobbet toltak mint ultek rajta.
Na , én is leteszteltem a 250 4T -t. Jó volt,nagyon. Nekem sokat számít az a minusz 10 kg. Egyedül abba a patakban mentem gyengébben ahol,1 m-en belül kell olyan lendületet venni,hogy 60cm párkányra fel tudj ugrani. De a motor tudja,csak még én nem. c 18 szuper. Egy kicsit előre meg kell tervezni a z útvonalat, a 350 az mindent tudott helyből,,,,most inkább használom a lendület erejét. De élvezem,nem kell félteni,és ami jó,hogy jó a csapatunk. 5 vagyunk,és nincs gyenge láncszem. Nincs várás,csak hajtás,meg röhögés..
haver...
én geci jól megyek
volt olyan versen..illetve akadt olyan verseny amit be is fejeztem.. értékelhetően
+ akikkel szoktunk még menni...távolból jövő.. pösti vagy özterejh...azok mind mind hegyi lakosok.. hájg lándernak mondja a szakirodalom szóval ezek itt nálunk mind(egy kivételével..) tiszteletbeli alföldi lakosnak vannak beavatva...mert ki tudna a legjobbna a hegyi endúrózás rejtelmeit.. mint sem az ki közel s távol nem ott éli napjait életvitel szerűen
szoval van fogalmam arról ki hogy megy ..mikor ki...
ki mekkora spÍler
hogy biztositsalak felmérő képességemről egyből megkérded tőlem...na akkor hogy megy pl. ..
a sétáló jani..azaz dzsoni vóker..és én egyből azt mondom faszán megy..
vagy ha kérded hogy megy járiksz..mondom haver az a srác ultra ügyes...
legyenek ők az abszolút 1
hogy lássunk a másik végletekből is...pl a szomszédom atom béna endúrós..a szimólyával tuti nem tudna feljönni egy napkezőn a nap végére sem mert sikságban is alig tudja beinditani a gépet.. nem még ha el dőlne egy szopóban. ..
na ő az abszolút 0
ö az ellentétje a járviszéknak...
a többit meg ezen két véglet közé már csak be tudom rangsorolni
szóval csani mocskosul jól ment legutóbb tudását számok közé leirhatóna..(0 és 1 közé sorolnám )
déw..
remélem igy elég pontossan mértem fel a embert
kondi az kell hozzá...
bár mondotta is hogy sokat segített hogy volt idő pihenni mig én azt a két defektet javitottam.. az mondta pont jó kor jött..
de nem számit..az a 60km amit szok menni..azt most hogy haladtunk kevés pihenkélés(sok defekt szerelés ) igy azért már 14.40kor a kocsinál voltunk a jól megszokott 16.-17.órási odalődörgés hejett ( oszt közbe a kilóméter az akkor is 60)
mondjuk más vadban menni.. meg mindég bevárni a másikat...illetve mindenkit.. mert ha nix nyom.. akkor azért minden kritikussabb helyen várakozás meg stopika van
de azt is szeressük..ott a fejlődés van ami az eghsztrőm endúróhoz kell.. most meg a sebesség hajhászása közben jöttek a nagyon kafi eksztrőm feladatok...mondjuk tettünk bele plusszosat is .. mint megfláj feljáró...
gumi-cumira visszateérve..
100% az én hibám...mert mikor jódlis múzát nézem az olyan mintha 1 bár lenne a karékben...
lefelékben neki ezálltal a tapadás az gyengébb...
a 0,6 az már jó..de sajna a sebes sziklás részeken.. ahol tolom 2 ben....ott oda oda ütődik a gumi ahoz a sziklához...
oda a 0,8 az ami kell..ami az optimum..mert még azért csak nem szedi ki a kezemből magát minden kis kavicson..de tapd is .. meg tompít is..
azért ha tudok szerezni fogok egy első muzt.. persze nem kivánok 100 ályróért.. nem nem...max 15-17 euróét
az keményebb mint a belső de mégis a kissebb ugalmasság miatt még sem patog el az eleje mint 1 báros belsős elsőkeréknél!
ilteve...ki lett szedve a pótbelső..ami lehet most vissza ugrik..
most hogy beszélünk róla....azóta azóta csak van összefüggés..gyanúsan azóta van ez a sok defekt .
az xt 754 dupla papuccsal 0,4 báros vékony 19 es! vee rubber belsővel... nem is forog el a szelep...sziklásan is türthető a odaverődési dolgai...és nekem ez utóbba.. 4-5 meneten sehol! nem volt vele bajom....
mondjuk a mostani mx 31 a cigó tublival...na az veri mindet...de mindet!
ms 3 jó de defektessen nagyon kolbászolt illetve szárazban indokolatlanul tud kapirnálni...+ gyorsban kolbászol is olyankor(ha defektes + tublix)
m 31 ez erősebb oldalalú..először mikor öszraktam konkrétan féltem tőle mert kb 2 báros gumi benyomását kelltette...de nap végére bepuhult úgy ahogy kell + azóta nem is puhult tovább és mindehol.. tapadást oldalazást gyorsban menetet nagyon nagyon tudja...sziklákat is ...lapos ..vizes száraz reszelős.. gyökereken is meglepően jól nyaminyamizza
+ ez a cigó tubli..azaz a tublixal.. a 3,0 bárral az 1,75 e gumival..úgy oda merem küldeni akár hol...ni pardon..na ezt a 0,4 báros mitasz extrőmmel.. azért nem csinálnám meg...a gyors patakokban a sziklákon...ott a 0,4 az sweet not enought (=édes kevés) az közép tempóig azért og is tapad is..de felette .. odaküldeni rendessen a kereszt fáknál már
ezért is örülök neki hogy ez beválik.....nix szerlés nix bajlódás..ja és nem felesleges 100 eurós megoldás csak ..8 eurós!..
+ láttma é már 0,2 tublival járó ember hátsó odavert felnis kerekét...a tublinak nem lett baja a de a flni úgy elmihálylott..
itt meg a 3 báros majd két colos e gumi..olyat tompít .. ni elhajlitott ráf
Azért írod ez, mert el vagy szokva a versenytempótól, mindig csak bóklásztok
Komolyra fordítva nekem szimpatikus ez a fajta haladós hajtás, amit írsz
Igaz kellhet hozzá kondi rendesen
Előre is cigó tubblis?
Bár nem tudom minek engeded le annyira elől, csak mászkál az eleje, ott nemigen kell az a lánctalp tapadás, mint hátul, vagy még is?
Nekem 0,8 alatt elől csak akkor van, ha defektes
Hátul viszont legutóbb az XT754 már úgy leengedtem, olyan lett mint a lánctalp. Ez a gumi olyan, amivel nagyon kell tudni a gázt/kuplungot kezelni, ha sokat kap, rotakapaként funkcionál, le lehet bontani vele a hegyet, de nem megy sehova a motor, ha meg kevés gázt adok, a nagy fogás miatt lefullad a gép. Sáros kövön továbbra is csak kapar, oda szerintem nem jó.
volt még más akció is...
amikor már kezdtem haladni...akkor egy elsődefet..persze kicsipős.. mert, a 0,6
aztán jobban felfújtam..(azt hittem.. de a vége felé a jávis patak szikláin..csani üldözése közben ..csak oda absztam megint.. ugy hogy még egy kicsípőéses defekt..
na akkor elkészültem..lelkileg rottyra kerültem..
mondom leszarom már úgy is a jarvis patyakban vagyunk onnan 3 perc a kocsiig...
de még csak 13.30 volt...mondom még simán mehetünk..2-2,5 órát
ha akkor a többiek mondták..csináld vik megvárunk..
na akkor a lelkierőt felöntötték és újbol amig a többi szusszant addig én mg a rod6dt elsődefektet javitotam..
fél éves a belső..de ez volt a 12 dik lyukja...
6 kicsipődéses defekt .. mert nekem 0,6 kell járni...
na ekkor már nem biztam a véletlenre.. 0,8 felküldtem.. a 600 faszverő mozdulatú pumpálás az =0,8 bár (=0,08Mpa )
aztán a legjobb a végére maradt..
mikor visszaértem és nézem hogy a láncom már jól ki lehet ..akkor látom hogy az első 12 fogas lánckerekem..az már ma csak 10 lehetett ugyanis kettő fog tuti hiányzik róla..ugyhogy kihasználtságból ez a pontossan 100%..mert bajt még nem csinált de egy fél motorzást sem hagytam benne
persze nem igy terveztem.. de mondom még a láncba is van egy hajtás meg a kislánckerékbe is..max egy.. és akkor együtt cserélem le... persze a jt 50 lk abban sem maradt sok.. de azt majd odaajándékozom a vasas cigóknak...
kérdem csanitól mi a fax van veled mi ez a változás...
hát az hogy elárulták neki a titkot.
ami az hogyha egy kicsit is szabaddá válik az út kkor egyből letekerni a gázt...koppra...
nix gurulgatás ni nézgelődés szuszókálás..
+ patakban a lendültben maradás azt reggel beszéltük...azt megtartva.. a szemem rendessen forgott hogy volt 1-2 patak ahol a 20 m azt egyszerűen.. nem tudtam csökkenteni sőt...
ezt le sem merem irni
Egy barátomnak kéne... Én mondtam neki döntse el mire kell és ezt szem előtt tartva vegyen motort... Meg azt is hogy kicsit gyűjtsön még mert a 6-800 ezres kategóriába könnyebb egy jót kifogni de aztmondja keres egy egybe lévőt ennyiért... Azért írtam ide hátha valaki tud valakit aki tud valamit...
hály kolbik..
déw faxa a cuc
az enyém vékonynak 66 de az is kivéd sokkal erősebb kiszúró gajjat mint amit a terelő valaha is ki tudott volan..
+ nem rakódik mögé semmi..és lyodos is lyól mondlya 1 szemvillantás alatt a sár ha rakódna is! de nem rakódik rá! lesöpörhető lenne..
de eddig még olyannal nem találkoztunk.. ellentétben a terellősnél.. ott sokszor volt hogy nap közben meg kellett takarítani..
ezt meg nem
+ iszonyat szellőzés
lyodli..
ma volt ám nézelődés.. golden meg én is csak figyeltünk.....ugyan azt nyomtunk mint egy hete is.. csak tervszerű megállással de eddig meg mindenki ment a tempólyában..
osztán sokszor csak úgy figyeltük mi lett csanival..
az ember rendessen megtáltosodott
megcsináltuk a hiperpatakodat is..
tényleg nagyon kafi..
bár vissza bele nem tudom hogy beletalálnék e.. de a dszipíeszel csani megy elöl.. és rendessen kapaszodni kellet a gázba hogy tartsam a lépést..
mint mikor te mentél előttem..! csak ennek 4t hangja van
és ez nem vick!
patakokban is.. rendessen felvette a ritmust.. ment mint a távirat..
eddig ép alig botorkált
most meg a jarvis patakban is..
az embert tidi megcsipte valami vad darázs..
de nagyon vad!
egy jó állapotú dt125 simán kijön ennyiből még egy vétel utáni szervizeléssel együtt is
a dt meg endúró én nagyon kedveltem csak a dagadt valagam alatt mindig megforrt a homokdombok között
de sárban fickándozni nagyon jó volt, amikor szikkadt akkor vittünk ki lajtoskocsival
fiatalság bolondság
http://youtu.be/BTuYUAArqoE