Az utóbbi időben nem is az alkarom fárad el, hanem NO kondi, ha már izommunkát kell végezni egy hosszabb feljáróban, vagy motort állítgatni kapkodom a levegőt utána.
Mászósban ezzel a kuplung variációval megfőzöm a gépet, mert csak annyit húzok be rajta mint a régivel, de annyi húzással ez még nem emel el rendesen, s folyamatos kuplung csúsztatás van, amit nem szeret a vas, hozzá kell még szoknom, hogy jobban húzzam be.
Nézd meg benne a rugókat, lehet valaki nem a gyárit rakta bele, s túl erősek, vagy már túl be van nyalódva a belső és vagy a külső kosár és gödörben nehezebben mozognak.
vik. holnap egy kis zsana? ha nem jó se gond. akkor megyek az ártérbe bicaj ösvényt tisztítani. az idiota favágók szétbaszták a tanösvényt. kimegyünk láncosokkal és megpróbáljuk megtisztítani.
hát tegnap nálunk is volt szó a kupliról...
bontós panaszkodik rá hogy fÚrcsa a hanglya.. de mi nem hallottunk semmit
golden mondta hogy mivel 300 2ettő téj.. ö elég sokszor nyekteti.. olaj 4-5 motorozás alatt(kásztrol póver ván, de mondja hogy a váltó is olyan furcsán kapcsol6ó vele.. mondtam is hát ja mert ez a póverván 10w-50 ez erről híres )
a husaberg ha keményebb lenne ez a kupli...már az 570..akkor tuti hogy kinyírt volna tegnap is...
de igy meg a nap végére.. a teljes nyom megtétele után...nem volt negatíw fákjú
nálunk..ugyani má a negatív fákjú a menő
Tulelemzed. En erre a kerdesre valaszoltam csak tul bonyolultan fogod meg a dolgot.
Hagyd a fenebe hogy 2 vagy 4 centi, mert.nuansz a kulonbseg.
Fogj egy vodor vizet, benzines kannat stb. legyen tele, logasd a kezed magad mellett es csuklobol emeld meg. Ebbol napi 5 perc aztan nincs kezfaradas.
ini..
nÓÓrmális.. nem tudsz adatokat
hogy tudsz így élni
azonal hagyd abba amit csinálsz..most..
mennyé és szerezd be az adatokat.. illetve ha a huski kupli keményebb mint a eremikszé..akkor már fog6ol is neki az átlakításnak.. az olajossat bovdenyóssá
S szükséges neki az a kemény?
Puhább rugókkal csúszik a kuplung?
Tudod mik a paraméterei? Rugóerő, konzol forgáspontok, stb.
Bovdenes? (új kuplung bovden ház meg egy kis WD40 sokat dob rajta)
Enyém is lehet kicsit túl lett most méretezve, nem kéne ekkora nyomóerő. Kizártnak tartom, hogy ennyi nyomaték lenne a főtengelyemen, amit ez most át tud vinni.
Bár tény, hogy ismeretlen tényező a súrlódási együttható a lamellák között.
Félreérthető voltam, a kuplungot ugyan annyiszor húzod be, csak a teljes oldáshoz és zárához egyiket mondjuk 4cm(2x), s fele akkora erővel(1F), a másikat meg 2cm(x) s dupla olyan erővel(2F) mint az előző.
nekem a kuplunghúzással van baj
a huskynak disznó kemény a kuplungja, egyik motoromon se volt ilyen, sőt még ismeretségi körben se
vasárnap túrtunk pár órát a homokbuckák között, bal kéz kivan jobb kéznek semmi baja, leginkább a kézfejben lévő cuccok járnak "rozsdásan"
a váll-lapocka körüli izomláz a tunyaság miatt van de a kéz a sok fa és a szőlő metszéstől odavan
Na aztan ...nem is ertem miket irtatok....nem is erdekel,az izmoskadassal kapcsolatba.Nekem ritkan all el a kezem a kuplungon..nem az a lenyeg menyit kell huzogatni es milyen erosseggel,hanem a kormany szoritasa a problema...azta a szoritod az egesz alkar ela all es bedurran.Ha az egyik ujjam ela all,valtom a masikat..de alltalaba nem a kezekkel van a baj,hanem ugy minden kifarad..de ez is kb 15 perc intenziv patakozas utan.
Dew neked jo nehez lehet az a kuplung,nem is lehet egy ktm nek a kuplungjaval hasonlitani az biztos.
De úgytudom az ember izomzatának a nagyobb erő kifejtése rövid ideig jobban fekszik mint a kisebb erő hosszú ideig tartó kifejtése... Nemtudom ez ebben az esetben igaz lehet e... Csak gondoltam leirom. Ennyire kemény lett a kuplung?
Mászósban ezzel a kuplung variációval megfőzöm a gépet, mert csak annyit húzok be rajta mint a régivel, de annyi húzással ez még nem emel el rendesen, s folyamatos kuplung csúsztatás van, amit nem szeret a vas, hozzá kell még szoknom, hogy jobban húzzam be.