Ügyes vagy!
Az első próbálkozásnál nem igazán hitted el, hogy meg tudod csinálni. A másodiknál látszott az elhatározás (a motor hangja is mutatta) és meg is lett az eredménye. Mondják, hogy fejben dől el minden, itt is megmutatkozott.
Ezt a tetves feljarot nem nehez megcsinalni..szarazba,de akkor is sok amator motorsnak a motorja repulozik...Most,havas,a tenyernyi fold alatt fagyos a talaj.Eper felmegy..en nem..de majdnem..mondom magamba,ez nem igaz bazki,az igaz hogy nagyon rutunos tapasztalt es tud is,de kozel alok a szintjehez...aztan valahogy felverem a motort,nagy nehezen,es mondom meglesem a mester milyen nyomassal jar(tubliss elol hatul..neki,nekem csak hatul)A nagy vagany oolyan lapossal jart,hogy 0,2 ha volt benne az sok...en meg itthon a marha felnyomtam 0,6 ra es csodalkoztam,hogy visit es nem tol...Aztanlenebb engedtem a nyomast,de ugy mar gyerekjatek volt felmotorozni a hegyecskere...
Rengeteget szamit az,hogy mekkora nyomassal jar az ember,vagy ha mussal is jarsz az milyen kemeny.De az biztos,hogy ha jo laposan mesz,lehet vizes,saros,jeges havas...maszik mint szarazba.Ezt a tegnap be is bizonyitottak a guminyomas jatszadozasok http://youtu.be/7lHrJ-Wbx80
Csupa fasza az időjárás.Azért mentünk motorozni a tegnap mert hétfőre havazást mutat.Már a tököm tele ezzel a sok szar idővel.A tegnap a patakokban leizzadtam mint a ló és utána a gyorsba majd meg fagytam..2 fok volt
Mit csinál az acconyod erre felé..?
8 lamellással kiemel a hydro, így már nem hajt át, de még kéne neki az 1-2mm amennyire meg van kopva a kiemelőm, az pont hiányzik, hogy teljesen kioldjon, s dombon lefelé gurulva álló motorral, behúzott kuplunggal sebességben ne basztassa a dugót.
Egyenlőre nagyon szokatlan ez a finomabb kuplung, hihetetlen, hogy ennyire számít, milyen a kuplung konzol(28 vagy 20 mm a forgáspontja a karnak, stb), ezen többet kell ráengedni, hogy fogjon, s ahol számít a kuplung ott biza komoly meglepetéseket okoz, meg eséseket .
Nem állt még rá az agyam, gyanítom egy darabig nem is fog 7 év az 7 év.
Lehet vissza lesz pakolva a másik, ha nem tudom megszokni, valószínű sok értelme nincs is, ennyire finom kuplungnak max. ott ahol lebegtetni kell az első kereket, ott kimondottan jól jön, de a többi helyen szerintem felesleges.
A másik az erősebb rugó, így elment a jó kis REKLUSE hatás ettől is rendesen megváltozott a motor viselkedése van ahol jobb, de van ahol rosszabb ez a hatás. Hosszú feljárókban, egyesben, tempóban egyértelmű jobb, mert kb. 20%-al erősebb lett a motorom, de lassú mászósban kinyír, egyrészt nem is csúszik magától és mindig csúsztatni kell, az erősebb rugó meg gyilkos az ujjamnak.
Hirtelenebb, drasztikusabb az egész vas, így hogy nőtt a kerékre leadott teljesítmény. Pluszba természetesen így nem melegszik a kuplung, ha szándékosan nincs csúsztatva.
Ennyi volt a hétvége tapasztalata a kuplung variálás kapcsán.
nehéz a mident tudók-al valamit kezdeni...hiába mérlegeli az ember a lehetőségeket a befektetet energia felül irja a megtérülési arányt, ezért a bölcs ráhagyja , mint ahogy erre már oly sokszor volt példa....
persze van esély a változásra, bár ennek lehetősége a fent emlitett szituácioban a nullához konvergál...
Kellemes husvetot fiuk,lanyok!..
Mindjart jonnek a husveti motorozasi videok..a legjobb patak elso 15 m utan lemerult...ugyhogy..kovetkezobe.. Erdekesseg,hogy a patakot a multkori motorozaskor kaptam,Attila hazatol 400m ha van,es igazi csemege..nem igazan van nekunk jo patakunk,nagy kovekkel,keskeny mederrel,es nagy koves fel lepokkel 150m husszu kb...
Természetesen félrebeszélek, cél, hogy ne legyek követhető
Komolyra fordítva időnként szeretnék jobbat az a "cél", de mivel nem értek hozzá, csak próbálkozom nem ez a fő cél, a többi amit írtam van olyan is(szándékos rontás, stb.), meg van olyan is amihez már picit konyítok, s merek olyan céllal indulni, hogy próbálkozok jobbat csinálni
végre van egy rendes hosszú hétvégém