Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt hittem egyértelmű kiről beszélünk, mert az nem te vagy.
Valószínű nem sokan, de
Miért kérded?
Illetve, ha ezért:
Miért lenne ez fontos/mérvadó számomra, "hányan gondolják így ezt rajtad kívül"?

Ha valakit érdekel az ábra.A tárcsaállandó(Do+Di) mindenkinél más, de tök mindegy mennyi, a százalék akkor is ugyan annyi lesz.

A lényeg röviden, hogy egy 12,5%-al erősebb rugó ér fel azzal, mintha kap egy plusz kopót( úgy +2 lesz a súrlódó felületek száma.)
Vagy ha egy másik kopó szettet kap, aminek a súrlódási együtthatója 0.01-al nagyobb az is ugyanazt jelenti a végén az átvihető nyomaték változásban +12,5%.

Nem a növelés a lényeg, csak a számok, az összefüggések!

Ha akarja, azt mindenki számolja ki magának, ha nyomólapja meg a belső kosara, meg a lamellái lekopnak X mm-t, akkor az hány százalék rugóerő csökkenést jelent.
Akinek olyan mocija van, hogy tervezőinek volt annyi esze, hogy acéllal kezdték és zártak, az eltekinthet a nyomólap és belső kosár kopástól, mert ebben az esetben ezeken nincs kopás.
Egyéb esetben meg simán lehet, nem elengedő egy új lamella szett+rugó szett, nyomólapot meg belső kosarat is lehet csereberélni a gyári állapot eléréséhez, de ez csak mellékági infó volt.

Akinek van gyártó által titkolt adata bármelyik lamella szettről, hogy a kopó meg acél között mennyi is az annyi a súrlódási együtthatót tekintve, az elárulhatná Nekem csak megközelítő adataim vannak, nem konkrét kompozitról, hanem csak a bázisról általánosságban.
hülyetelefonról írok. sokáig tart rákeresgélni a nagy betűre. meg amúgy is pont leszarom . mint a pál utcai fiukban nemecseket oly sokan.
Ez király, már csak azon kellene elgondolkodnotok, hogy ha ez igaz, akkor vajon miért a legnagyobb inerciával adja a cég a széria gépet, és miért a tuning változat a kisebb?

Mondjuk ez az infó még mindig egy kicsit pletyka szintűnek hat...
(3) Gyújtás rendszer: A megnövelt teljesítményhez egy nagyobb lendületű generátor-mágnest igazítottak – a széria rotor most 9,5 kg/cm (tavaly: 9 kg/cm), de a Kawasaki opcionálisan kínál 8,5 illetve 9,0 kg/cm-seket is.

http://mxonline.hu/kawasaki_kx250f_2015_nagyszeru
És mit gondolsz, hányan gondolják így ezt rajtad kívül?
Mivel a nagy betűt nem ismeri szegény, ezért csak arra tudtam gondolni, hogy ez valami Freudi elszólás volt nála, amiben ne keress semmi tudatosságot
jodos.. látom neked leeset t
bezzeg a kutyás kép az meg..az meg nem..hogy egykutya segged feje más szinben az akkor mé nem a két kutya

dév..
ez a sok szám kikészit téged..
40% nagyobb erő...2mm eltolt csapszeg... a hajtókarban egyikene 8 a másikban 234 db hengergőrgő van
fele anniyt agyalnál lenne időd motorozni meg ha lenne időd motorozni lenne erőnléted is motorozni...
hidd el...jó agyalni kell agyalni..de, motorozni sem szar

kutyára visszatérve.. pont 20 napja van itthon ..de szemmel lát6ón ..napról napra nŐ...de lehet nem is napról napra.. inkább már óráról órásra nő...
ez akkora lesz.. mint egy kisboci
Szeretek variálni

vagy téged idézve: "Nem is te lennél ha nem mindig a nehezebb és szarabb megoldást választanád az egyszerűbb beváltnál"

Szóval az túl egyszerű, hogy beleteszek egy komplett gyári szettet, rugó+kosár+kopó+acél, megveszem, beleteszem és jó lesz.
Azon nincs mit agyalni
Szépen rajzol a bácsi, jobb lenne, ha inkább egy valós terméket fényképeznének
Mi a faszért kell egyszerű dolgokon ennyit variálni? Lenne azon a gépen fontosabb tenni való is.

Vegyél bele új gyár kopót, meg alu belső körmöst hozzá, és 4T motorolajjal kenjed, sacc 10W30 vagy 5W30. Aztán kurva melegen is beállítod a holtjátékot, és készen is vagy vele.

A többi kínai csodát meg vissza is küldheted a gyárjába...
az egy másik. vik az árpádról beszél kisbetűvel. a Berecki Árpi az egy másik vonal.
Melyik Árpi volt az, csak nem a Berecki?
Milyen különbséget, mik között, milyen nézőpont alapján?
Na bameg tényleg, elírtam.
Ha a belső 14.3 a külső 19.3 a vastagság nem lehet 2.45

2.5 akart lenni
szerinted ha nem méri meg és berakja észre vette volna a különbséget?
de legalább nem fog csúszni!

te már semminek nem tudsz örülni?
nem voltál elég alapos, nem elemeztél eleget.
PROX 17CS33023 kuplungrugó szett megjött.
Szabad hossz 49mm
D in=14,3mm
D out=19,3mm
Vast=2,45mm
7 a menetszám

30mmre összenyomva, ahol nekem nyom, ott 20-22kg ot fejt ki egy darab. 21 el számolva az 21*6=126kg

Lásd előzményben az EBC és a kopott gyárit. Jelenleg a kopott gyári ami benne van.
Jóval keményebb lesz a kuplungom(majdnem 40% al)
loki nem tudom kiről beszélsz.. sosem hallottam róla

bár mintha a kopasz dzsávisz név mondana valamit


egyébként csak a lázadó marháknak kellett volna rendessen! elolvasni a versenykiírást .. ahol le van irva hogy a végerednyény a mindennapi győzesek által adott hejezések összegéből jön ki.. akinek ez a szám a legkissebb azoknak áll a zászló...

elmennek egy versenye tudatlanul .. utána mg panaszkodnak.. a barmok

lyanek.. akkor olyan vagyok a szemednek ..mint a haverod... az árpád...mert az is a múltkor nagyot nőtt a szemedben
hály kolbik
na az van hogy hívtak innan onnan hogy nagy port kavart az eső
és mostmár úgy lesz az olimpián is.. hogy a 200as gyorsnál minden hossz végén lesz egy értékelés ki hanyadik..(hanyadiknak érinti a falat)
majd a 4 részeredményedet( hejezésedet) összeadják a végén elemzik...
és abból lesz kiszámitva hogy végül is ki a hanyadik igaz igy mikor befutnak akkor nem tudni még egyből ki hanyadán is álla a versenynek..(hacsak valaki nem gyorsan számol!) de nem számit.. mert ha mondjuk 3 hossznál is te voltál az első és a végén a befutónál csak 3dik vagy(mert elfáradtál addigra és ot a végén ketten is elmentek) ..akkor is a 1+1+1+3 helyezléseiddel= 6 pontod van..
mig a másik akik az a béna aki végig csak mögötted kullogot a második hejen csak az utolsó hosszban vert meg mert addig csak...pihent az a 2+2+2+1 pontjaival azzal a hét pontjával is elmehet a faxba mert a 6 pontal le van győzve a 7
tehát igaz hogy a végén 3 dik voltál...de a pontállásban a 200as gyorsban.. a legjobb pontokkal első vagy
nem kell többet donormotornak sem mérnie ezután...mert csak a kihanyadikat kell jegyezni egy redvás papírra
persze mindegy honnan jött A nyomon, B nyomon vagy valami vad nyomon...nix büntis sem...
ott vagy a papíron és kész...ezt a napi értékelésnél a 12 cekkpontnál is be lehetne illetve kellene vezetni...
hogy az hogy a ki hanyadik volt a csekk pontokon és utána lenne az aznapi győztes ..
a 3 nap végén meg az összesített bajnok..a csampijon
mit nekünk összesített idő eredmény

beszélek a többiekkel is az összes motorsportossal.. illetve minden versennyel a világon(ejtőernyőstől a kutyafuttatáig)ezt eddig csak csak norisz tudta .
visszamenőleg is meg tudjuk csinálni...ezt..
mi átijuk a motoros történelmet hogy aki eddig jogtalanul szimplán a legjobb idő alapján lett valahol bajnok..a részversenyen elért napi értékeléseket semmibe dobva
győzött mert neki az össz ideje a legjobb ..
oszt a verseny közbe úgy általában a 2 dik helyen sunyitott
az nehogymá győzzön..a köcsög

este hivott márti..(többieknek csak martin frejnemendez..nekem csak márti.. )
hogy akkor 2003 ig visszamenőleg a romániákszos 5 napos race kicsit igy átértékelődik hogy a mindennapi győztes eredményekkel kell majd számolni.... de azt mondta az igazság az igazság.. ugyhogy megéri neki ezt a áradtságot...és helyrehozza a hibáit...
én mondtam is neki..igy akkor aprolog 3 percesgyőztes eg eséjjel indul a napi 6-10 órás küzdelemben győzötekkel..
mondom neki...haver, le a kalappal

ezt pár napon belül le is zavarják..
Jáng Véder Nagyurat elhagyta az erő

Te pedig bátran szembeszálltál a sötét oldallal, ezért nagyot nőttél a szememben

Kutyákra vigyázz!
Én is a kiscsoportra szavazok