Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a mario roman megbaszta a népet a prologon. német elég hitványul ment talán 12 ik. nem ment el se blazu se bolton se pár nagy név. vagy legalábbis nem látszik az időeredmény táblán. facen van egy foto az eredményről hivatalos még biztos nincs. magyarok nincsenek elől. se románok. holnap dől el sok minden.
csináltass titán féktárcsákat az kb fele súly mint a vas
bár azt tuti nem vágnák ki 15 ért maszekban
hol? tán özterben ? mert azt ugyse hiszem el. ha meg igen akkor szoljál és elmegyek hozzád csapatni.
A gyárból kijövőhöz képest.

Ismét köszi az infót.
Mihez képest növeled? Mi az ideális?
Láthattad, hogy van ahol eleve vagy 4 féle inercia közül választhatsz...

Eltérő inerciával eltérő lesz a tengely szöggyorsulás ingadozása, ezért eltérő lesz az idő is ami eltelik a szikra és a f.h. között...
Más térképek kellenek hozzájuk.
Köszi a pontosítást.

Akkor azt nem akartad írni, hogy a hozzáértő szerint az inercia növelése marhaság, bocsi, félreértettem.

Ez a gyújtás meg egyéb utánaállítgatós dolog nekem már magas

Azt még kapisgálom, hogy a nagyobb belső forgó tömeg csökkenti a kijövő nyomatékot, mivel belső alkatrész hajtására több kell, de az már egyenlőre magas, hogy lehet ezt utánaállítani.

Az tény, hogy részemről csak enduróban gondolkodom, ha motorról beszélek általában, s nem emelem ki, hogy milyen motor
Èn is szoktam heti 3-4 alkalommal, de csak kirándulgatos stilusban
Nem bírod értelmezni a leírtakat és a képet?
Értelmes cég nem úgy adja meg a lényeges paramétereket, hogy "kicsi-kicsibb-még kicsibb" vagy hasonló baromságok. Aminek van mértékegysége, azt abban kellene megadni, vagy nem?
Szerintem ezek a nokedli cégek azért nem adják meg mértékegységben, mert a vevőkörüknek fingjuk sincs mi az, és jobban eszik a vakítást. Persze, hogy nagyobb inerciával kevésbé fog fárasztani, el kaparni, lomhább lesz a gázreakció, mert hozzá optimalizálás nélkül sokkal gyengébb lesz a moci. Egy tökéletes ellentuning
Már eleve ott nem értjük egymást, hogy mi számít komoly hozzáértő cégnek, a másik meg, hogy ti csak enduróban gondolkoztok, ahol tényleg nem a blokkon van a hangsúly, ezért az igazi profi blokk tuningra nincs is kereslet. A gyárak meg nem adják ki a tutit.
Jó motorozást!

Aztán a te videód legyen az első összefoglaló a HECA versenyről
hály kolbik megszólitást lecserélem...
hály okosok

hát lyódos.. ez semm nagyobb hülyeség mint hogy balaki mgveszi az új gépet 2milláért aztán motorozás előtt azon agyal nem megy ki vele inkáb eladja amiért vetem.. mert ha kimegy motorozni akkor egyből bukik 5..100..1000...
de akkor minek vette?

banditriksz..
a világ legjobb kutyálya.. maga az öregdög dehogy is...
csak rossz helyre került nálunk...
azóta is minden nap beszélek a sráccal ..van hogy napjában töbször is...viszek nekik kaját meg mindent.....

van egy rosszhirem meg egy jó..
a tehetetlenségi erőkhöz nem csak a kuplit kell beleszámitani- a gyarorlatiasságról beszélek a leböffenésről! de négy t nél még a veztengejnek és a vezérlésnek is van tehetetlensége...
nem véletlen himbán csavarral állít6ó szelephézagú motorok megengedett fordulatszáma is kiisebb...
és még a kiegyensúlyozó tengej tömege is!számit..
minden amit a főtengely egyben megforgat!
de hiba lenne a hajtókart dugót csapszeget is kihagyni belőle..
mindent kell számolni...
de mindent meg nem lehet...
az acél igaz hogy 3 szor nehezebb de dupla erős!és az anyagpárosításnál is fontos( a kopó anyagpárokról van szó) a kopásállóság= élettartam

mert milyne faxa lenne egy 3ad súlyú féktárcsa..ha pont olyan erős és kopásálló lenne mint az acél

a motoros történetekről annyit...
akienek nix.. az szégyelje magát
keressen folyóiratokban faxa leírást.. és az élményt akkor magáévá tudja tenni

entéhá 100nyócról annyit hallottam hogy vasárnap tán nagon odacsapta magát valahol.. és a hátfályásában ez nem segitett neki...nem biztos hogy indul..de ha indul akkor megnézzük..

a héten mehettünk volna kicsit hajtani ..de sajna nem jöttek .. és ezért nem tudtuk végignézni a heca nyomot
olyan hejekről hallottam a nagyy mende mondákba hogy .. ott pl a B lesz baj...illetve ha azok oda betömörülnek ..akkor az A sok hogy is oldják majd meg a kikerülést....
de ezek csak mendemondák... mert honnént tudnánk 100% ha én sem voltam motorozni.. olyan rég óta hogy már el is felejtettem mikor..
de eljő a szombat...
Miért ne lehetne valakinek olyan tuning elképzelése, hogy növelni akarja az inerciát?

Ha jól értem, szerinted ez irányú változtatás hozzáértők szerint marhaság?

Nem vitatkozni akarok, csak megérteni a válaszaid.


Se Zsírt, se Blazusiakot nem látom a listán, persze ettől indulhatnak helyszíni nevezéssel

Van viszont Wade Young, Ben Hamingway, Lars Enöckl,D. Cyprian, Volny M., Józsa N., Németh K., stb. bocsánat ha valaki neve kimaradt.
Lesz harc, nem tudnám megjósolni a végét...
nem . csak hirtelen felindulás volt a mult heti roham. amugy haza se engedtek volna. sok a melo . az összes szabimat meg nem akarom elégetni majd később jólesz az még. kiváncsi vagyok tv hogy szerepel. nameg Németh megbasza e Blazusiakot a prologon. meg arra is ,hogy a kori tempójánál ,hogy megy majd neki a tájékozódás.

meg arra a vasárnapi ujításra vajon műkszik e vagy jól felsűl a dolog hogy találj oda ahogy tudsz vagy gps alapján az ismeretlenben. az biztos ,hogy sár nem lesz és fasza tökéletes időben mennek ami sokat könnyít azon a helyen. itt éppen szakad a hó újra. már úgy hiányzott
Pontosítok, nem a parasztvakításra gondoltam (amikor a "kisebbhez képest nagyobbat" árulnak a hozzá nem értőknek), hanem olyan cégre ahol tényleg értenek hozzá és hozzáértőknek kínálják a portékát.

Ahol meg vannak adva a lényeges adatok, és nincs mellé parasztvakító szöveg, mert alap a vevőkörben, hogy tudja melyik inerciához milyen gyújtástérkép és milyen más módosítások kellenek, ami nélkül szart sem ér.
Pl itt egy ábra részlet :
A Steahlinek van nehezebb kuplungkosara is.. http://www.steahlyoffroad.com/...
Ezen kívül:
http://www.trailtech.net/stato...
Ha valaki még nem látta:
https://www.youtube.com/watch?...

Graham Jarvis Onboard Helmet Cam The Tough One 2015
Ugyan nem tuningcég de a Kawasakinál választható a nagyobb vagy kissebb inerciájú lendkerék.

A stealthy tuningcég számtalan inerciájú lendkereket forgalmaz majdnem minden releváns típushoz.
Ezek szerint nem indulsz a HECA-n.

Jó motorozást legközelebbre!
Nem gondolok ilyet.

A kérdések még állnak pontosítás után is. S örülök, hogy pontosítva lett a dolog, mert úgy tényleg hülyeség a 65% ha az egészet nézem.
ha ilyen full tudományosban nyomjátok tovább akkor jó eséllyel meghívja a nasa a társaságot hogy meggenerálozzátok a discovery-t aztán újra hadrendbe lesz állítva
Hétvégén készülünk,,,,először az idén.
Még ettől is tovább megyek.
Mutassatok nekem olyan tuning céget ahol a forgattyú inerciát megválaszthatod a neked ideálisabb paraméterek alapján.
Szerintem nem sok ilyen lesz a listán.
Eleve nem értem hogyan gondolhatod, hogy az inerciába csak a lamellák számítanak bele?
gyorsan felkaptad a csalit. jó nektek. én csak olvasok. majd jövő héten megyek haza egy hosszu hétre.