nekem erröl tök más a véleményem, szerintem vannak emberek akiknek a versenyzősdi valoban motiváló, engem pl személy szerint nem igazán vonz ez a fajta másoknak (önmagadnak) bizonyitosdi, persze ettöl még mentem anno én is jo pár versenyen, de nem nagyon fogott meg a dolog...
mindig sokkal jobban vonzott a kiscsoportos kihívás keresős extrém endurosdi, jo társaságban
Még eladólegény koromban, az ejtőernyős korszakom fénykorában, többek között azért volt jó versenyen indulni, mert egy hétvége alatt nagyon sokat fejlődtem. Versenykörülmények között motiváltabb az ember, így általában jobb teljesítményt nyújt mint amikor minden mindegy.
Persze nem mindegy hogy üzemanyagáron fejlődsz vagy nevezési díjjon rezsiköltségen (gumi szállás kaja és társai) és üzemanyagáron.
A helyi erők komoly költsgekről előtte utána kieső munkanapokról számoltak be. Szóval mint egy gyenge nyaralás.
én is ismerek egy srácot aki tavaj előt déván b be ment. azt mondta simán dobogos helyen ment :) de sajnos lecsuszott egy oldalazon aztán 2 napig keresték utána . mire felcibálták a motorját. megsérült az orra is . jo nagy darab srác vagy 130 kilós.
Ha mar ez a tema: a sracnak akivel altalaban motorozok tqvaly az egyik versenyen kifelejtettek egy kort. Igy harmadik hely helyett kozep mezony lett. Az egesz megvolt fejkameran de letojta. Eddig nem gondoltam de lehet nem volt veletlen?!
boklászhatsz egyedül persze. majd elmeséled magadnak az élményeidet. plusz ha betaknyolsz egy erdő közepén egy patakban ..várhatod majd hogy egy hasonlo hülye mikor téved arra. egy versenyen be vagy "biztositva"
Egyedül is hasonlóan jót lehet menni, nem kell várni, nem kell alkalmazkodni, más után menni, saját tempódban tudsz haladni ehhez nem kell verseny.
Teljesítés meg szint felmérés, nekem elég önmagamhoz képest, más élversenyzőkhöz képest részemről totál esélytelen, s elismerem, hogy sokkal jobbak nálam, nem csak ők, sokan mások is akik indultak, de ez lényegtelen számomra.
Ismét csak számomra írom, jelenleg/egyenlőre bőven elég az, hogy látom az ABCD...XYZ(mikor melyiken megyek) körön mennyi idő alatt megyek végig, végig megyek-e, mennyire purcanok ki. Saját magamhoz mérten érzem/látom a különbségeket. Jelenleg jó szar vagyok
Szubjektív, engem nem vonz az élsportolók közötti indulás
Lehet egyszer, kíváncsi leszek rá, hogy ez hol van másokhoz képest, s akkor kellhet a verseny, de egyenlőre ez nem érdekel.
A jót motorozhatsz saját iramodban más nyomokon, csak ebből a szempontból vonzó számomra a verseny.
A vendéges buliban általában megyünk a vezető után, vagy túl gyorsan, vagy túl lassan csapat függő.
szerintem jó dolog versenyezni. de sok mindennek klappolni kell ,hogy jól, vagy magad - hoz mérten jól teljesíts.
egy másik ok amiért szintén érdemes elindulni egy ilyen akár heca versenyen is. hol kapsz máshol lehetőséget élsportolok közt indulni azonos feltételekkel?
képzeld el amatőrként szeretnél a forma 1 ben indulni egy futamon ... vagy a moto gp n vagy akár az mx 1 ben. kizárt. a pályára sem jutsz be. nemhogy egy rajtsorban állhass a nagy nevekkel. s mitőbb mint ahogy azt a példa is mutatja akár le is gyözhetsz egy világszinten elismert sportembert vagy akár többet is! a Bence gyerek pl megcsinálta Korit aki ezt el is ismerte. és szerintem ez önmagában is nagy szó! ezen felül jot motorozhatsz saját iramodban s lemérheted magad szintjét úgy fizikálisan ugy mentálisan. ezen felül izgalmas és eseménydús egy hasonló versenyen résztvenni.
jó bóklászni is az erdőben. de valljuk be öszintén szerintem minden rendes endúrósnak megfordul a fejében ,hogy bárcsak ottlehetne! még egy nagy előnye van . senkire se kell várni és más szarakodása vagy retek motorja miatt szopni napokon honapokon keresztül. magad ura vagy .
Szerintem hagy versenyezzenek.
Kell az valamiért.
Gondolom mindenkinek más a MIÉRT, aztán lehet még se, hanem van valami "csoportszellem", részemről kíváncsi lennék egy statisztikára, ahol fel van téve ez a kérdés a versenyzőknek, hogy ő MIÉRT is indul a versenyen.
Egyszer régen voltam egyen, de gőzöm sincs már miért
Videókat is csinálunk valamiért, motorozni is járunk valamiért, hát versenyre is járnak valamiért.
Szerinted mi lenne a jó/jobb versenyszellem?
Az szerintem is túlzás, hogy látjuk fetreng az ember a kövek között a motor alatt és a haladás érdekében átmegyünk rajta a motorral
Es azert elmenni versenyre,hogy egy oslako motorozzon vegig a motorodon,mert ezeken a versenyeken nincs verseny szellem..ezeken te vagy es a motor...ott nincs se isten se semmi.Az embereket egy cel hajtsa,de minden aron meg akarjak szerezni..persze aki nem igy gondolkodik,az nem versenyzik,csak motorozik.Amugy egy gyereket ezert nem jo profi szinten versenyeztetni semmilyen versenyben es agazatban,mert nem a korrektseget,az igazi verseny szellemet sujkoljak,nevelik bele,hanem a minden aron,minden szinten,mindent le igazoan,csak a nyeres a fontos..nem szamit ha verseny kozbe a masiknak a gerince eltorik..de o nyer...es majd ha meg nonek akkor az eletbe is,ilyen.....barmi aron,akarmit,es az emberi ertekek semmit se szamitanak neki.
Na halod..csak fizetgessenek,motorozzanak...en itt megkapom ami nekem kell,nem kell el menjek messzire egy versenyre,hogy villogjak ,hogy tudok motorozni vagy esetleg nem,es a motort gyufaba es kasba hozom haza.CSak az emberekbe megvan a vagyakozas....
Ilyen most felénk is sok van, teljesíthetetlen egyenesen, de még zorróban is S.K. szavait idézve "olyan az erdő mintha gyufaszálakat borítottak volna szét benne" persze ezek a gyufaszálak derék átmérő vagy még vastagabb fák, na azokon keresztül haladj felfelé
Most áztatja az eső a talajt rendesen, feljebb meg a hó
Vikk...az en velemenyem az,hogy hagyd a szarba az egesz okoskodast az eredmenyekkel,mert csak tuzet szitasz.Ha valakinek baja van,reklamaljon a szervezosegnek.Hidd el,az emberek anyira gyarloak tudnak,lenni,hogy ebbol ha nem is szol a pofad,de meg fogod hallani.Kell hagyni,hogy csinaljak masok...tudom tudom,hogy Te vagy a hegy kiraja...de ezt kurva sokan leszarjak.
A masik velemenyem,amit irtam is,hogy minden versenyen,vannak csalasok,elcsalasok,elsunyizasok....mert ez igy mukodik.Szerinted mi a retekert nem jarnak innen sokan versenyekre?..Mert el vannak csepelve,ilyen meghalunk addig megyunk a patakba versenyeket csinalnak,ahol ugy indulsz el,hogy van eselyem,de realisan gondolko emberkent van eselye 10 nek,es a tobbi 100 akarhanynak semmi eselye...Ez egy huje trend,ez a ki tud nagyobbat,es szopatosabbat es Dragabb versenyt csinalni.Biznisz az egesz,semmi mas....egy paran elvezik a versenyt,azok nyernek,akik szenvednek meg halnak meg menet kozbe,azok tejelnek.Aztan meg ugy ossze vissza csalnak ahogy akarnak,mert az eredmenyek az ok kezukben van...csak kerul neha egy ket trombitas fredi aki utanaszamol
nem konfrontálodom DIREKT gábriellékkel..mert akarok nekik mutogatni úly hejeket..mert ne a 8 éves feljáróinkat rakják csak bele..mert vannak ettől újabb frankóbb szoptatósabbak is
ami még simán teljesíthető racekörülmények között is...
nekirongyolós 60...80% magasságiog feljuthat de tovább már csak is jó 5-30 percni zorróval...jó zorróz6ó..de meredek sok ferda fa..egyszerűen egyenessen fel nem jut ott senki
déw..
ezt nem is én irtam..
valaki bitorolja a kódom ..és nikkkkknevemen ír..
de elkapom a rot6dékot...mert.hecán minden szép volt minden jóvol...és grast minenkinek a cvhronomotós táblázati végeredményhez..
aki nem igy látja..az most kapja be a faxom
vagy vegye be a kék majd a piros kapszulát..majd akkor ő isigy fogja látni
na titokolvasók infói alapján már hivtak is..
hogy ez mi alapján .. mert a kronomotor az a tökéletes digitális időmérés csúcsa...és ez nem tlejessen az...
há mondom ja..
mert az időt azt lemérték a szombatit is..
csak a idő mellé a donormotor nem bigyeztette oda az ikszeket a kihagott vagy rossz nyomról megközelített cskepontok után!
én meg ezt is beleszámoltam...
sajnálom..
már nem azt hogy beleszámoltam.. hanem azt hogy van anyom meg bé.. és az asoknak az a nyomon kel menni.. ha nem jó.. nem találta meg.. amit 90% megtalált.. akkor mennyen vissza...az a 5 perc az akkor sem lenne 1 óra...
mert senki sem gondolná hogy véd úr nem tudja megcsinálni...
de akkor ennyi erővel mindenki mehet az egyszerűbb gyorson... oszt akkor tényleg van értelme az A és B nyomnak...
persze persze..okoskod6nak hogy mit szólok bele hisz nem csináltam meg...
hát de akik megcsinálták azok panaszkodnak hogy geciszar ez az elszámolás..és jövőre ezért..elvből!...inkább nem is indulnak..mert igy nix értelme az egész versenynek...
na itt a baj!
Ennek a giXernek a megszellőztetéséért, cserébe lehet majd nem engednek be többet a hegyedre
Ha tényleg van ilyen gixer, s még szándékos is, nemigen lesz jövőre versenyezni szándékszó résztvevő a HECAn. (arra gondolok, akinek számít az eredmény)
Engem speciel most csak az érdekelt volna, mi a végeredmény, mert már láttam pár verziójú névsorrendet, amik eltérnek, így már értem a lehetséges okot, köszi.
hály kolbik...
az van dév hogy én szótam..
én megmondtam..
baly lesz ebbŐ
a hosszú versenyaker nem lyellemzően..ezek a okosok gyanított nagy nevek rossz hejezése miatt..
kicsit átirták a dolgokat..
pl a szombati nap a véd úr kettő hejen kapott ikszet.. azaz kettő csekponton a b nyomon érkezett.. igy az ott neki a 3.00 óra hejett lett..3.00 +2 óra bünti..aza 5.00 óra
ami az elejét tekintve.. geciszar.. mert a martin volny az 2.40 futott a roman meg 2.49..és igy az geci szar hejezés.. aznapra.. mivel a 10 akárhanyadik is.. jobb idővel volt mivel nem hagyott ki csekpontot!
viszont az első nap ugye jól ment a véd úr... meg az utolsóna is..
igy csak ezt a szombatot kellett valahogy kihozni...
ugy hozták ki. hogy a büntiktől eltekintettek.. ekkor igy már aznapra is 3 dik lett...vasárnap második.. meg péntek is..
igy kiokoskodták hogy leszarva az igazi időeredményeket.. a tényleges megtett órákat.. ami a véd úrnál 7,28 volt..
mig a többinek 5.10..5.24 szóval igy véd úr a big namer csak a összesitett nyolcadik volt .. egy ilyen kutyafuttató racén...
ez ugye nem megengedhető tehát
csak valahogy ott áljon már a dobogón ezért kitalálták ezt az egy alkalommal budán kutyavásárt..és most épp egy alkalomra úgy számolták ki..
minde nap valaki megkapta a hejezését..
az első napra ez 2 perctől 5 percig a 120 ember..azaz 3 percen diferálódott a csapat..
a második nap eltekintettek a büntiktől
a harmadik nap nem volt gikszer ..az ugy ahogy volt belefért...mert azért valljuk be a védúr nem szar..
igy összesitésbe akik az első nap egy két percen múlóan vesztettek ..30-50 hejezést !
a 2.dik lés 3.dik nap ha leszopták magukat is szar hejen lettek a végelszámolásban...
na én ezt mint a zaránd északi kiritikus feljárókkal tűzdelt (a büntetőpontok 99% ott keletkezett)részének vezetője
igy kiszámoltam nekik.. ingyé az első 22. hejezettet..
szépen szakossan egy naptár hátuljára
az első nap idejét hozzáadva a második nap idejéhez a büntetőidőket is odarakva! és ezt hozzáadtam a 3 dik nap idejével..
fűszerezve azthogy aki 5 hejett csak négy kört tett meg az is kap bünti egy órát kihagyott körönként (ami reális mert a legrosszabb mért kör sem volt több kevesebb 52 percnél....) de aki meg megtette az azért...csak nem 5 óra alat végzett a körökkel.. pl hosi átlag 45 perceket ment...
Nem akarom elkiabálni(eddig kb 4 mérés volt), amióta MOTUL 800 at keverek a benyába(1:40), 3 üzemóra használat után, csak 7L tankolok, a korábbi 7.5L helyett (karbi beállítás nem változott). Tudom gáz használat függő is, stb. Figyelem még, de eddig ez a tapasztalat. Feltételezem nem rontja le annyira az oktánszámot, mint más olaj, s jobb a hatásfok vagy szimplán nem cibálom úgy a motor fülét, vagy csak kevesebbet fetrengek a földön és nem folyik el annyi.
Volt más beavatkozás is(hengerfej polír), biztos beleszól az is.
Már csak a karbit és a gyújtást kéne jobban belőni, biztos dobna rajta az is, de ez még nem most lesz
Kétlem, hogy nem ismered fel a hangszínéből az embert, számomra inkább az a kérdés, miért dobtad be ide a videót a kérdéssel?
A másik (számomra) meg az, hogy ő vajon miért ment ott akkor (verseny+nézők) fel?
Elsőre csak te, másodikra meg csak ő tudhatjátok a választ
mindig sokkal jobban vonzott a kiscsoportos kihívás keresős extrém endurosdi, jo társaságban