PROX cuccot ha rendeltek, egyeztessétek le pontosan az időt, ha érdekes, mert a 3 hét nem biztos, hogy három hét ami persze logikus, csak naívan erre nem gondoltam.
Ma kiderült, hogy még se jött meg a rugóm az előző pakkal, mert későn érkezett a megrendelés, s már nem rakták bele az előző (most érkezett) szállítmányba, így majd csak a következő szállítmánnyal jön meg, amire várhatok megint
én ismerem eszter-gombát
voltunk ott haverekkel már többször is...
egyszer visszafelés ismertük meg a várost a teszkótól az esztergomi bazi nagy likáig..hát mit ne mondjaj.. rendesseb imátkoztam hogy istenem soha nem jövök ide többet csak most ne legyen baj...
de rendessen szakadó esőben úgy csúsztunk be a belávárosig.. szó szerint csúsztunk..a bütykös gumikkal a full viz aszfalton..minden kanyar mintha szuperlotyó vébén lennénk..
zozi meg a csöndes akrololisz doblyával ezt a filinget erősitette is
aztán meg thawai...
májusban...
verő-fényes napsütésben reggel 9 kor...
neki a főuton kellett menni.. egykeréken.. mindenkinek integetve.. mint a királyi lakodalmas menet lennénk...a csendes akropolisszal.. aztán egy parkban várakoztam mig tankolt(a motor mellé lefeküdtem a földre.. addig még meg nem jelent újra.. persze egykeréken a csendes aprókavics dobjával...
hát én voltam olyan boldog attól a kis városi ismerkedéstől
nem tudni mÍÉrt de tegnap volt gábor névnap...
nem tudni miért nem szóltatok neki...
hogy hély..haver.. boldog névnapot
zolti már irta hogy pl a 525 kupli is olyan acéllal kezd és végez...de pl azt nem irta hogy egy 525 az olyan kuplival van ellátva ami.. nme csak eben ..de mindenben a legjobb...
például:
sem az agyban sem a kosáron nem tud beverődni a kuplunglamellák heje! (az agyban acél csöveken van megvezetve a csúszás.. mig maga a kosár meg ..az is acél!na azt hekkelhetnéd..illletve flekszelhenéd dév mire megkopna egy 10edet is
hogy miért ..mert valamiért azt úgy találták ki hogy örök élet legyen..
de valószínűleg..ezért pár embert később ki is rugtak a gyárból.. mert amit nem kell kicserélni...soha(mig a többi motoron ez azért fogyó alkatrész..) akkor az szar
kishabsi..
az úgy lett kitalálva annó..én mint felylesztő épészmérnök
hogy a 8 ezer ft szimeringes csapágy.. ami szimeringnek csak az a feladata hogy az olajszint felett 10cm rel..szóval "csak annyi a feladata hogy az olajgőzt elzárja a külvilágtól...
ezt az összes m provédővel szárt koyó csapágy 100% megcsinálja..
hisz a veztengejeket is a műanyaggal szárt sima porvédős csapággyal rakja össze(oda olaj nem jut6be mert kimosná a zsirt viszont ahoz meg kevés lenne hogy kenje is rendessen!)
tehár ott zsir bent marad..!tehát olajgőz sem jut át!
tehát
simán jó lesz oda..
ez be is igazolódott
de csak a műanyaggal zárt csapágy az..a fémmmel zárt az nem olyan erős a záróéltömités hogy jó legyen...ha nem shiszed egy nagyobb csapágyboltban ahol az eladó érti is a feladatát elmondja neked 3 szóvaba a fémmel zárt csapágyról:- nem lesz jó
a kis 3mm régi szimeringet belezd ki.. hogy mint távtartó a csapágy mellett ott legyen.. de a rozzant szimering ajak ne aggassaon..
ezel úgy cirka 7 ezret sporolsz meg egy 8 ezres csapágyon
miközbe az élettartama..az meg (nekem koyo vlt benne).. az meg hosszabb lesz mint a gyári skf okos szimeringes egyoldalt nyitott csapágynak
feca.. rat a géphez..
havernak ez volt sokáig.. ez a 2006 os fajta ha jól érzem
azt mondotta ez a világ legjobban eltalált eghsztrém end gyúrója
Szerintem lehet jobbat csinálni mint a gyári, csak nézőpont kérdése, mi a fontosabb, így a jobb
A kopott dolgot értem, de nem minden esetben igaz.
A lengőkaromat is megtuningoltam szimeringekkel, azóta nem is rohad be, míg a gyári kivitel alatt lévő tűgörgőket lehetett dobálni kifelé évente, persze ezért az akcióért cserébe rontottam más tényezőket, de azok nekem nem olyan fontosak, fontosabb, hogy ne kapjon vizet.
Volt már ezen a motoron minden kutyafüle, van ami bevált s maradt, s van ami nem vált be, még faragás alatt
Jó lesz még az a kínai hydro kuplung, nem kell leírni
Tuning egy totál relatív fogalom, valamilyen nézőpont szerinti eltérés a gyáritól, valamilyen okból. Így a fene tudja hol vannak egy RM "tuning" kuplungban. Lehet nincs is benne
Részemről át fogom rakni így, ahogy írtam (ha nem lelek buktatót), mert a saját nézőpontjaim alapján ez a megoldás jobb, mint a gyári, persze más nézőpontból rosszabb, de nálam az kisebb súlyú.
Hi mindenkinek!
Dew rólad mindig eszembe jut azaz öreg mester aki a Gál motorsportnál dolgozott és vittem neki egy kopott vezérműtengelyt valamelyik nagyreményű motorunkból (autóból) és elmeséltem milyen fokolással kérem, erre az öreg ránézett és csak annyit mondott, hogy "fiam ennek a motornak az lenne a legnagyobb tuning, ha visszaállítanánk az eredeti gyári állapotot"
Szóval sokszor eszembe jut ez a mondat nem csak veled, hanem magammal kapcsolatban is és akkor van, hogy leteszek az éppen aktuális zseniális megoldásról ami eszembe jutott a gyári megoldás helyett
megcsináltam (azaz elkezdtem) a berg vízpumpa csapágyat ahogy mondtad. Nem jobb a vém porvédős (ZZ) csapágy mint a műanyag? Nem volt nagy összeg így vettem azt is polcra hátha a 2RS feladná a harcot.
Nekem a kínai hidro pukklidról az jut eszembe, mikor a cigány unja már a sok gyereket és vesz gumi óvszert. Otthon az asszony előtt felhúzza és büszkén mutogatja neki. Erre az asszony azt mondja neki, hogy szégyelld magad, a gyerekek a küszöböt rágják mert nincs mit enni, te meg a faszodat cicomázod?
Dév, visszakérdezek, egy rendes "tuning" RM pukklungban hol vannak az acél lamellák?
Igazából, csak úgy kíváncsiságból kérdeztem, hátha járt valakinél.
Mert ugye nemolyansok futkoz belőlük.
Igen, igaz hamár megvettem mindegy kinélvolt..
Megtetszett a típus azért vettem. Nagyon jó kis gépek, bár egy-két dolgot nemértekrajta, ami japánon máshogyvan. pl láncvezetővel vagyok így
Láncszett azmondjuk kellrá, meg hasonló apróságok. De tetszik nagyon
http://www.ebay.com/itm/Suzuki...
Vagy már ez is veteránnak számít?