Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ki tudja miért kérdezte, feltételezel valami MIÉRT-et, s úgy válaszolsz.

Most már kíváncsi vagyok,MIÉRT kérdezted v.feco?
Részemről nem ismerem sem a típust, sem a konkrét gépet, sem az előző tulajt.
Esztergomot sem
A vashoz gratula, jó hajtást!
Szerintem használat előtt szedd apró darabokra, akkor tuti nem lesz meglepi.
1.6*2=3.2 a 2.8 helyett, bocsi, de mind1, az is elfér.
ha már megvetted nem tök mindegy hol járt? használd egészséggel,de szerintem teljesen felesleges nyomozgatni. biztos boltba jártak vele tejér meg kenyérér. és a 9 évből 8 at állt egy fasza meleg garázsban.
Igen az andol spring= tavasz...ne feledjuk a magyar az egy osszetett nyelv,minden kifejezesre van szavunk...pl a tunder szavat semmilyen mas nyelven nem forditotttak le,nincs ra megfelelo szavuk
Dew..a kopo es acel lamellak..hogy miert kezdodik kopoval..mert a kuplung az kuplungnak van tervezve..vagyis nem megengedett ,hogy azel azelon vagy alun megcsuszhasson.Vagyis a kosarba te ha acellal kezdesz ott lehet hogy megcsuszik nagy eroltetesnel.A tervezesnel nem az idotartam es a kopasok az elso szempontok,hanem celravezeto megoldas.
Amugy en is a gassnal beraktam volt 1 acel lamellat,vagyis 2 aacel volt egymason,de nem kozvetlen a kosar belsejeben kezdesnek,hanem az elo utan.
Akit érdekelnek miértek, meg szakmai dolgok, eddigi tapasztalataim azt mutatják érdemesebb szabadalmi bejegyzésekben kutatni és azt olvasgatni, mint szakirodalmat kutatni, főleg abban ahol nincs is.
Ezekben a mérnökök leírják a célokat, miérteket, részletes ábra van, magyarázzák is, elérhető mind ingyen, a végén van egy csomó kapcsolódó szabadalom, hasznos cucc Angolul mind, kell hozzá tudni a szakmai angolt is. Google fordító az elég furán fordítja a szakmai nyelvet, de aki nem tud annak is érthető nagyjából. (pl a rugó az tavasz állandóan )

pl egy rekluse szabadalom kuplung témában:
https://www.google.com/patents...

Vagy itt van a Z-Start:
https://www.google.com/patents...

Jó olvasgatást, akit érdekel!
Üdv mindenkinek!
Gas gas ec 250, 2003-as évj. Tulaj lettem.
Esztergomból hoztuk a gépet. Esetleg nem ismeri valaki?
Valakinek ötlet a következő MIÉRTre.

MIÉRT nem csinálják így a lamellák berakását, hogy a belső kosár után, kezdésnek acél, majd kopó, acél, kopó....s a végén is acél, majd úgy a nyomólap? (egyik általam nézett robbantott ábrán se láttam ilyet)
A nyomólap és a belső kosár úgy nem kopna, ráadásként +2 felületen is egyezne a súrlódási együttható, így viszont kopik meg a súrlódási együttható is eltér a kopó-acél meg a kopó-alu között, mi lehet a kontra érv

Majd ha megjön a rugóm, a 9-es belső kosárba simán meg tudnám csinálni, hogy berakok 8 kopót, meg 9 acélt ilyen módon, ahogy írom, s nem fog kopni a két alu alkatrész, csak még nem tudom mi lehet a bökkenő.
Méretre simán ok, mert 2.7 a kopó és 1.6 az acél vastagság, azaz plusz 2 acél be az 2.8 egy kopó ki az 2.7. A belső kosár nútból se csúszna le a legutolsó acél, stb. nem látom akadályát egyenlőre.

Akinek van ötlete/ellenérve szakmai/mérnöki nézőpontból (a súlycsökkentésen felül), azt megköszönöm
Ezek a "gyenge" dombok is prímák lennének.
elég szar helyeken mentek :) és elég szarúl
nem motor de érdemes megnézni... ezek kajak napot szoptak

józsit a sofőrt biztos megdicsérték

http://auto.indavideo.hu/video...
Latod,meg a gyenge dombokon is havak vannak...akkor ne is beszeljunk a jo helyekrol..ott meg 3 het mulva is kormolni fogunk..es lesz hol ho is lesz meg majus derekan is.
hát zoli..
akár mejik videjót is nézem..
ugy érzem én nem szeretnék ilyen helyeken halytani




Devejstejn....
de nagy hulye vagy te Vik....
Miket meg nem lehet találni.
DE CARBON SHOCK ABSORBERS szabadalom (1952)
https://www.google.com.tr/pate...
Hivatalos forrás:
http://pdfpiw.uspto.gov/.piw?P...

Vannak találmányok manapság is, pl. egy (2013):
https://www.google.com.tr/pate...
Az elmélettel nem volt baj, csak a kivitelezéssel és a felhasznált mérőeszközökkel
Mindenkinek megvan a maga perverziója:-)
haver..
figyu haver
dév már a gépet (a rémeremikszet) összekötött e a géppel( a szuper náza számítógép laboratóriumlyával )
szoval megvalósított a gép a gépben verziót.
ennek eredménye képpen vett egy új cdi-t
mert úgy átprogramozta a régit..hogy egy sipoló egyenes vonalú gyujtást állított elő( a dizelek gyújtásgörbéje is ilyen
amit aztóta sem sikerült felinstalálni semmilyen ottó típusu géplyárműre
de az elképzelés jó volt

egyébkét a ygújtást össze kell hangolni a benzinkilocsolással..
különben nagyot robbanhat a keverék mivel már ilyenkor kellően jólpárolog szabad levegőn az a benzin...
és egy jól irányzott gyújtással.. az egész rémséget...
ott akkor nix több kopogásos égés.. csak a tiszta szin tiszta szabadság illata levegőben ..
csak az új verdát.. ami nem baja ha 10 éves ..de mégis verda lenne..azt nem szabad engedni dévednek kivesézni

anak örülök amúgy hogy dév a motorok megszállotja és nem a nőké..
mert ha a nőké lenne..
akkor az otthoni nőnek...
már sok új veséje ,berugó karja illetve lerugott karja...szétkoptatott térd izületi és középen a váz összéréseénél illetve a láb összeérésénél a nagy repedéséből kifolyó anyag eldugaszolás megoldásán is gondolkoz6na
a dévejnstejn

dév nix hiba..maradj a mostani hobbidnál..
ály láv lyÚ
ne törödj semmivel.. a mindent tudás egyetmét itt megkapod a okos és felettébb segg-ítőkéz fórumtársaidtól


Nem is rossz ötlet, csak kicsit rizikós, mert ha a gyújtás nem jókor keletkezik, az költséges dolgokat tud művelni,

A CDIs cucctól tuti jobbat lehetne csinálni egy programozható térképpel persze aki ért is hozzá.
Janek ne mond már, hogy a gyújtásállítással ne nagyon foglalkozzon. Gondold csak el Dew milyen jól elfoglalná magát egy programozható gyújtással .
Több gigabájt helyet foglalna el a gépén a sok gyújtástérkép.