Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Látom bevált a kamera

Csak át ne tedd full HD ra a rögzítést, mert úgy nagyon gáz felvételt csinál, tű éles lesz az igaz, de úszik az egész felvétel, legalábbis onboardban, ahol remeg a fejeden a sisak, így állóban lehet jó lenne
Kulx mar at a feszen a videot mert a forumin nem jatsza le
majd mesélek is.. de jódos is irhatna ..ha már az a rot6dt kerítés náluk kolbászbol van..az othonában özterejhben
bakker.. el sem hiszem.. lyanek is követett el hibát..ezt el sem hiszem...csak norisz is csak egyszer követett el hibát.. mikor azt hitte a gg forumon normális arcok vannak, de mekkorát tévedett
lya.. és ebbe semmi vick nix

bár ha ez a pukizásos elirásért karóba húznátok akkor... az én irásaimmal
lehet ez miatt tört ki a délukrány válság

jodos .. itt a tegnapi vidi
köszönet neked a tegnapi közreműködésért hogy megmentetted a csapat együtttartásos hajtást

http://youtu.be/_ZI2snidz_w
Igazatok van, ezt jól elírtam, mert eredetileg "pukklung" két kával
jodos..
készül a videjó..10 perc körül lett a vágott anyag..

jakó..faxán leírtad..
a 10en4danos karatéka mesterrel vigyázni.. lehet hogy neki a 4-6 perces patak egy egész nap..de ha a kocsinál megvár
amúgy fax sem tudja hogy mi is az a jó erőnlét..
ma jött ki az hogy az ügyesség erőnlét nélkül annyit ér mint az erőnlét ügyesség nélkül..de valójában meg nem!
mert 60 km után az erőnlétes még menni fog.. mig a másik.. nagyon elkészül..
de nem bánkódni..majd jön az az erőnlét csak kicsit azért ezért tenni is kell ám..az kevés ha az embernek otthon van egy konditerme.. mert ha nem használja.. csak a virágos ládákat tárolja benne akkor

csoki..há hogy mondhatod azt hogy ezer sebből vérző motor..
ez olyan mint az 1001 északa maséi vagy ezer évve nem láttalak..
ezerszer elmondtam már neked..
stb stb tbc
ezek olyan igazi költői túlzások..a megszámlál6atlant jelzik..
dév gépének igen is végelátható számú hibája van...

mitasz eki..
a fax tudja mi a csizió.. ma 0,4 voltam ne fogrott el a szelep a gumiban mondjuk okosság..19 belső van benne.. egy vékony és két olyan papusssal leszoritva..bár elvileg nem a felnin forohg a külső..
de a lényeg.. most kifejezetten jól dolgozott...kb mindehol.. még a kispolákos nyáljás nagy szikláin is..

csak azt nem értem jodos minek erölteted azt hogy jó..
ha valakinek nem jó akkor nem jó..
van ahol az mx 31 az a retek.. ide meg az most is szépen muzsikált.. a köveken is!
pedig ma volt kő is sár is.. meg minden mi szem szálynakingere
A hekan lattunk egy ket ismeros nyomot beletettek a b osztajnak.hat lesznek majd paran bajban
erről mi a vélemény? http://www.sportmotor.hu/motor...
mennyire amatőr szint lehet?
sziasztok. valaki megmondaná nekem légyszi az enduro gas gas elsö illetve hátsó kerék tengely méretét kösszi
Meghujult a gep. Ujrakuldte az iromanyt
Szep es korekt csokihoz melto iras! Dewet nem bantasbol cinkelem. Remelem nem bantodik meg.
A sport eki. Annak ellenere hogy toben kijelentettek az egy fos es nem lehet vele motorozni. Ma egesz jot gurulgasztunk vele. Nincs ko a zarandba? Ne viccelj. Pl a kis polakos patak vegig ko full ko! Es omlik le rajta a viz. Bazi nagy nyalkas kovekbol van. Szepen fel lehetett jutni rajta. Kar hogy nem latjak a szkeptikusok. Lehet nem nevetnek ki azt a gumit tobbet. Meg azt se aki megy vele. Oszessegeben jo nap volt jot mentunk. Kellemes kirandulos menetecske. Majd csani elmeselhetne! Jon majd vik videoja is biztos bar sajna nem sokat fog viszadni.
sziasztok. valaki megmondaná nekem légyszi az enduro gas gas elsö illetve hátsó kerék tengely méretét kösszi
Örülök hogy megértetted amit írtam és köszönöm a jó tanácsot. Részemről lezártnak tekintem ez a témát és reménykedem hogy a "puklung" szó használatért senki nem fog téged megkövezni itt a fórumon.
Szerintem te vagy itt a Jani
Lásd kivel van dolgod, én is kisegítelek egy jó tanáccsal : Ne nagyon nyitogasd a bicskádat olyan helyen ahol kukrival szalonnáznak

A jópofizást meg ne keverd a pofátlansággal. Össze vissza hablatyolsz, aztán meg még te akarod ezt rám sütni...
Szerinted ki a faszom motorjáról ugattam, hogy semmi értelme ilyeneket ráaggatni (értelemszerűen ebben az állapotában)?

Azt is tartom, hogy kínai szemetet nem érdemes venni.
De mehetnénk tovább, hogy az univerzális szarok sem éppen a csúcsmegoldást képviselik, pláne a spec megoldásokhoz képest.

Az, hogy te mit gondolsz hozzá az írásomhoz, meg legyen a te problémád.
sziasztok. valaki megmondaná nekem légyszi az enduro gas gas elsö illetve hátsó kerék tengely méretét kösszi.
Szep es korekt csokihoz melto iras! Dewet nem bantasbol cinkelem. Remelem nem bantodik meg.
A sport eki. Annak ellenere hogy toben kijelentettek az egy fos es nem lehet vele motorozni. Ma egesz jot gurulgasztunk vele. Nincs ko a zarandba? Ne viccelj. Pl a kis polakos patak vegig ko full ko! Es omlik le rajta a viz. Bazi nagy nyalkas kovekbol van. Szepen fel lehetett jutni rajta. Kar hogy nem latjak a szkeptikusok. Lehet nem nevetnek ki azt a gumit tobbet. Meg azt se aki megy vele. Oszessegeben jo nap volt jot mentunk. Kellemes kirandulos menetecske. Majd csani elmeselhetne! Jon majd vik videoja is biztos bar sajna nem sokat fog viszadni.
Janek, nem erről van szó igazából, hanem ha hozzászólsz valamihez, (függetlenül attól hogy igazad van vagy sem), azt nagyon bicskanyitogató stílusban teszed, majd kijelentessz dolgokat tényként, amikre számos ellenpélda van. Ha érdemben hozzá tudsz tenni valamit egy beszélgetéshez akkor én ezt (de szerintem más is) nagyon szivesen veszem. Ez a kínai kuplung más motoron elég jól működik, de hogy Déw ezer sebből vérző motorján van e értelme, ezt majd ő eldönti, de ha ezzel kapcsolatban van kérdése akkor én szivesen segítek neki ha tudok.
Hagyd rá, engem nem zavar.

Inkább leírhatná, hogy kell ezzel az XT754 el motorozni, már ott tartok, hogy lecserélem másra Lehet a Zarándban nincsen szikla, ahol ő megy vele, de erre felénk rengeteget szopok vele a kövek miatt.
Harcművészet teljesen más izmokat mozgat, mit a motor, a motoron meg ha jól csinálod a dolgokat és jó a technika is, nem fáraszt le annyira, mint egy harcművészeti edzés.
Jó estét!

Aki tervezte, hogy jönne hozzám, annak infó előre, hogy tudjon tervezni. Áprilisban első 3 hétvége 4/5,11/12,18/19, utána szerintem csak május 23 tól, esetleg az április 6.i héten valamelyik nap hét közben, de az határeset. Szombat vagy vasárnap esetében tudok alkalmazkodni.

Ha folyamatos eső és nagy sár van, nem megyek, csak ha nagyjából száraz a talaj! Sok jó terepet kivégzett a szél/jégkár, tele kidőlt fákkal az erdő, járhatatlan, így korlátozottak a lehetőségek.

Írjatok emailt, ott megbeszéljük, max 3 fő rajtam kívül, ha még kevesebb az még jobb, szerintem ideális a 2 vagy összesen 3 fő.
munkatársam 180 kilókat nyom fekve meg 250 felett húz fel stb
aztán 10 perc biciklizéstől kivolt eleinte
szokni kell a mozgásformát
bár ki tudja
nekem a motoron való állás nem megy, széjjel akar szakadni a hátam-derekam, pedig egy időben edzettem sokat, de akkor sem lett sokkal jobb
de a mosogatás sem megy ott is meg kellene egy kicsit hajolni és 3 perc után szét akar szakadni, nem is mosogattam már vagy 15 éve
http://szekelyhon.ro/sport/egy...
Erdekesseg keppen linkeltem be Csabarol szolo cikket,mert motorozik veluk es 52 evesen elkepeszto kondizioja van..hozza jarok az asszonyal edzeni.Szoval..Csabibacsi egy olyan kemeny faszi,hogy hihetetlen,eros,agyilga toppon,a japan harcmuveszet mestere.Az egdzeseknel mindent tud,mit miert csinalunk....de lofasz.Ha hiszitek ha nem..ha nem latnam nem hinnem..szeret motorozni,van utcai motorja es van enduro 300 4T Honda...DE mikor jonnek a kisse nehzebb reszek,ott ahol siman fogassuk fel a motort vagy egy patak ahol kell felmenni,egy ket pompat nyomni,alni a motoron...15 -20 perc utan vege van mint a kolbasznak.Van somlyoi hegycske melett egy szaros 600 m patak...ami nekem kb 4-6 perc....bazeee..mire kier vege van..fordul meg es megy haza.Hihetetlennek tunik sokszor,hogy az retekbe tudja kifujni magat egy ekkora kaliberu ember....Szoval technika....kell tudni allni a motoron,kell tudni pompat nyomni,test sujt helyezni..kel tudni motorozni.
En elmegyek az edzesre..hat hujere farszt,hujere szopat,kacagva csinalja,hangosan szamol,mikor en levegot sem tudok venni...de mikro a terepen vagyunk,megfordul a vilag.
Persze a tisztelet megvan,kolcsonosen,es onzetlenul...es ezert jol kijovunk,es sokszor ha nem is varsz valamit akkor is kapsz.
A hetvegen..vagyis a tegnap bulizni voltunk...perszeee motorozas utan..de aztan ittunk mint ahogy kell.
A motorozasrol..hat nagyba,hogy bazi fincsi oldalakkal,meredek feljarokkal szopatgattuk magunkat.Mindenki kapott maganak megfelelot,sot olyat is,hogy majdnem draga buli lett volna.De a lenyeg,hogy irgalmatlanul elveztuk,irgalmatlanul sokat rohogtunk,nyeritettunk egesz nap,egesz este es egesz ejjel.Olyan fantasztikusan jo a csapat,olyan szinten folyik ki az emberekbol a hulyeseg ,hogy azt nem birod kacagassal.De mikor motorozasrol van szo,akkor mindenki nyomja a format.
El is beszeltuk az este,hogy ilyen elvezetes mint a motorozas,es ez a hardosabb tipusu motorozas,min ez amit nyujt nekunk,elvezetet nyujt es igy egymast motivalva,huzva motorozunk valami frenetikus.Semmilyen kikapcsolodas,semmilyen sport nem nyujtja ezt a szabadsagot,ezt az adrenalint,ezt a kihivast,tajekozodasi kepesseg fejlesztest,onkontrolt,ero beosztast stb stb stb mint amit kapunk a hard endurotol.A csapatunk orvend az ugymond jovevenynek aki en vagyok,es aki 1,5 eve csatlakozott,mert elegge az elsok kozott motorozok,mint technikailag beszelve.Orvendenek,mert nekimegyek minden huje feljaronak,meg az olyanak is aminek mas csak nezeget....fejbe dol el minden.
Orvendek,hogy egy jo bulis bandat kaptam,az asszony sajnalatara mert ugye vagy ejjel vagy reggel,vagy masnap este kerulok haza...de ezek a buli,motorozasok,kiruccanasok...hat erzem,hogy elek,erzem,hogy a biztositek ki van verve az elos 10 perctol,mint a madarat a kalitkabol kivetik es meny bazeg repulj.
Osszetarto a banda,vagyis ha valaki varial akkor elkulgyuk haverilag a picsaba...mesz te a varialo faszomba bazmeg..ma te fizetsz,es egesz nap szopni fogsz..valami lieyn szinten a napot vegig rohogjuk.Most hogy ki visz az autoval,futoval az ...azt mindig osszuk es fizetjuk ,hogy mindenkinek jo legyen,ezen ne muljon a jo haveri baratsag.
Az az igassag,hogy geci nehez egy ilyen bandat kapni a mai vilagba....mert..vagy trehanyok a tagok...kesnek,szopatnak,nyavognak,rinyalnak mint a kurvak,sunyiznak,kidumalnak.....szoval,nem egyszeru...de itt mar tudjuk ki a variator,es ugy allunk a dolg melle,hogy faszom te kis szopos,nem szamitunkmert te szopni akarsz.hehehe...oszt vagy ott vagy vagy lemaradsz mint a 10 es miserol.
Altalaba minel jobban motorozol annal jobban te vagy a nagy faszu gyerek..itt azert ez nem all fent,mivel tobsege 38 es 50 ev kozotti,igy megvan a tisztelet is.A csapat is 2 reszre oszlik amugy..vannak a nagy dumasok es mindig leszarom ha kesek es vannak a 10 kor indulunk de 9 kor nalad vagyok tipusuak.
Summa summara...egy fantasztikusan mokas,okorkodo igazi kemeny csapat.Nekem nincs anyi lovem,mint egy parnak,es ezt sosem ereztetik,mindig segitenek,lojalisak velem szembe,nem ereztetik,hogy csori vagyok es nekuk van,pedig van 14 danos edzomestertol autoszereloig minden a bandaba,de 1 a lenyeg..ha motorozsrol van szo akkor nincs moka..menni kell es adni a format..motorozni,kacagni.
A határozottság nemzetközi