Kérésedre mellékeltem a képet, de nem tudom mit akarsz vele.
A ricnis tengelyre felmenő gyári alumínium kar helyett nem akarok másikat csinálni, ezzel valóban lehetne játszani, ha a dugattyú csak 10mm-t húz, ami nem igaz, mert tudna többet, ha felül a kar többet húzna.
Felül tudok még annyit csinálni, hogy kicserélem a kart, más áttétele lesz, többet tud tolni vagy a mostani karba az állító csavar helyére berakok egy hosszabbat és így kijjebb tudom állítani. Egyenlőre az utóbbi lesz, mert még tudnám kijjebb tenni, elérném.
Ha nem lenne ilyen rohadt hosszú a konzolja, el se kellett volna vágni a kart, s még nagyobb erőkaron tudnám húzkodni, még kisebb erőkifejtéssel. A hajlat után kb. 10mm re elcsaptam, jelöltem a rajzon, hol húzom.
Szerintem az XT754 gumi anyaga olyan, hogy a taknyos kő meg a gumi között a súrlódási együttható nagyon csekély, s ezt max azzal tudod ellensúlyozni, hogy egykerékre veszed a motort és azzal a plusz súllyal megnyomva, talán elindul rajta.
Míg egy 6day vagy főleg triál gumi anyaga olyan, hogy a súrlódási együtthatója kövön jobb, elég neki kisebb nyomóerő is ahhoz, hogy megtapadjon rajta.
Ezen felül biztos van valami titka még, nekem ha megakadt a motor, s el kellett volna indulni és kő volt a hátsó kerék alatt, akkor ott vége volt ezzel a gumival sárban, csak kapart, másutt természetesen jó, de szerintem ez a gyenge pontja.
(A gyári állapotról beszélek, amikor nincs kivagdosva különféle titkos receptek alapján, bár szerintem ez se segít rajta)
RMX-hez gyártottak 9 meg 8 lamellás belső kosarat is, talán 93-94 ben volt 9 lamellás. Van belső kosaram nyomólapostul 9 meg 8 lamellás is, a belső kosarat+nyomólapot is cserélem ilyenkor, több pár lamella nekem se menne bele a 8asba. Sajnos a nyomólapjuk nem csereszabatos, párban kell cserélni a belső kosárral. A Mitaka külső kosár meg jó a 8 és 9 lamelláshoz is.
A rugók, lamellák mind2ben ugyanazok, csak egyikbe egy párral több kell.
Esetleg a 8asba még egy acél lap elmenne pluszba, de akkor keveset tudnál kiemelni rajta (meg vigyázni kell, hogy nehogy kiemelődjön teljesen a nyomólap a belső kosárból, belül vannak benne ütközők). Előnye annyi a +1 acélnak, ha kopott a rugó így nő az előfeszítés, ha beraksz plusz egy acél az egész elé, nem a belső kosár kopik, hanem az acél lamella, plusz eltolódik az összes lamella, s ha van bekopás a külső és belső kosarakon, akkor új helyen fekszik fel minden, ahol még nincs kopás, utóbbit persze egy másik hézagoló alátéttel is el lehet érni, de az akkor csak a külső kosáron tolja el a lamellákat, ezért jobb az egész alá egy acél.
Jo persze,laposan biztos jo...de mi nem basszuk el a napot egy szaros saros feljaroba,vagy esetleg 5 be.Erted...tempo,feljaro,befele,majd a kovetkezo.Ha lapossal kezdek jarni akkor szetverek mindent,foleg ha egy koves patakba megrangatom a gazta felugrasoknal.Ha nem lett volna nekem olyan gumi akkor el hinnem.1 honap utan es kb 5 motorozas utan agumibol ujbegy nagysagu darabok voltak letoredezve.Igaz miutan megvagtam meg fogott valamit,de nekem nem tetszett az sem,hogy nagyon jart alattam.
Az a gumi sarba kiraly,de a saros vagy csuszos vizes kovon..pfffff eszmeletlenul fos....
Az a baj,hogy ha naghyon leengeded a gumit es kezded a tempot nyomni akkor a felni hatul mint egy hang villa ugy fog szolni
vick. ezek szerint ma nem mentetek? imátkozom hogy holnap is befialjon a macska ....mert szerdán hasitok haza. elengedtek. csütörtök már tudnék menni én is. de ha holnap mentek csak irígykedni tudok.
bakker.. a kinai hidro kupli
lehet nem is aluminium az a kar...hanem gumicsontból van
csak sok hajlongást kibirjon..
mert hiába a könnyeden működő hidrokupli..ha nix amivel be20d
ezt a 10..12mm nem értem..
ezt a kuplit ezt nem lehet állítani hog az erőkarok hogy is alakuljanak? dobj ide egy fényképet.. hogy alul hogy van oda szerelve az eremikszhez
lyódli.. ez nagyon kemény
de nagyon...
most azon gondolkoztam.. hogy egyáltalán most gondolkozom vagy később fogok vagy esetleg már az előbb gondolkoztam
...
déw..
ezt irta is eddig jakó is meg én is..
de mondom.. jodos pl ezel a gumival old meg mindent...már most én is vettem ilyet. és én pl nem panaszkodom már..egyáltalán...
mondjuk a cigó tublival..az állat volt a múltkor takony sárban is
csak kell azért bele levegő hogy a gyors felfelében irányváltáskor ne legyen olyan szinten túlkormányozott.. de végül is megszok6ó az is..mert egyébként meg úgy tol felfelé..mindenhol igy tublival mindenhol..
most szárazban van náluk a menet..leglább is 10 napja nem volt csapadék mióta jódossal kint voltunk..... igy felrakom inkább egy állapotó pirelli sportion ikszcét azt azt kapratom...nem a nyú gumit
egyébként dév.. menniy volt benne..
Szeva Dew!
Ez a 8 meg 9 lamellás kuplung hogy jön össze? Van valami átalakított kuplung kosár ami magasabb és belefér még egy lamella vagy mi? Mert nekem biztos nem fér bele több mint a gyári. Vagy keresni kell szarrá kopott lamellákat és beletuszkolni 1 acél megy 1 kopó tárcsát?
nézd csak meg a rallyt amióta van ez a sok szigorítás nincs is néző
persze ebbe belejátszik a net a pc telefon tablet mánia is
de a gondok akkor kezdődtek amikor baszogatták a népet a szervezők-rendezők
20 éve még kint állt a nép az úton és 160as tempókkal mentek feléjük autókkal és csak az utolsó pillanatban ugráltak félre
sztem is egy nagy szar lutri az egész.....emlékszem amikor anno elkezdték azt az exremkedést a versenyeken....ácson....egy legyező alaku rönkökkel....alig tudtak átmenni rajta...
jászberényben meg kiástak egy jó mély és vagy 10 méter mély tank csapdát és egy kamionnyi összevissza gumit öntöttek bele....no ott volt rengetek hasonló mint a vidiben....meg Grill Gabi is beragadt....meg sokan fejreálltak....mert az elején tempoval mentek...de ahogy elfogyott a lendület az első kerék pont bele esett egy gumiba és át a kormányon indult a katapult.
vajon hol vehette? menyi be került? kibirna e egy esetleges nagyobb igénybevételt? melyik zsebéből húzta ki vajon? és ha nem a zsebében volt akkor hol? ha a zsebében volt vajon milyen anyagból volt a nadrág hogy elbirte egy ekkora pályszert? , azt hol vehette? ki gyártota ? és milyen szándékkal? és ha valóban a zsebében volt ez a kis pályszer miért várt vele olyan sokáig ? és miért nem adta oda hamarabb? nagy kérdés még miért azt az utat választota Gomez? és miért nem a másik oldalon ment ahol a többiek csak ugy hasítottak? vajon mi járhatott a szopás bekövetkezte előtti pillanatban? és utána? és egy perc múlva? vajon szedett előtte magne b 6 ot? ha szedett miért? ha nem miért? és vajon azt hol vehette? melyik fajtát vette? rengeteg itt a dilemma.. elemezük ki
ok...ez EC volt....zárt pálya....
és amikor egy enduróversenyen egy meredek feljáron eldobod a vasat?
mondjuk sosem értettem h miért lövik ki sokan az égbe.....de sokszor látom....akkor is eltalálhat egy nézőt.
én max akkor dobom fel ha látom h nemtok rajta maradni és más megoldás nincs...és laposon felpattintom a tetejére de ugy h ne
nagyot csapódjon...
A ricnis tengelyre felmenő gyári alumínium kar helyett nem akarok másikat csinálni, ezzel valóban lehetne játszani, ha a dugattyú csak 10mm-t húz, ami nem igaz, mert tudna többet, ha felül a kar többet húzna.
Felül tudok még annyit csinálni, hogy kicserélem a kart, más áttétele lesz, többet tud tolni vagy a mostani karba az állító csavar helyére berakok egy hosszabbat és így kijjebb tudom állítani. Egyenlőre az utóbbi lesz, mert még tudnám kijjebb tenni, elérném.
Ha nem lenne ilyen rohadt hosszú a konzolja, el se kellett volna vágni a kart, s még nagyobb erőkaron tudnám húzkodni, még kisebb erőkifejtéssel. A hajlat után kb. 10mm re elcsaptam, jelöltem a rajzon, hol húzom.
Míg egy 6day vagy főleg triál gumi anyaga olyan, hogy a súrlódási együtthatója kövön jobb, elég neki kisebb nyomóerő is ahhoz, hogy megtapadjon rajta.
Ezen felül biztos van valami titka még, nekem ha megakadt a motor, s el kellett volna indulni és kő volt a hátsó kerék alatt, akkor ott vége volt ezzel a gumival sárban, csak kapart, másutt természetesen jó, de szerintem ez a gyenge pontja.
(A gyári állapotról beszélek, amikor nincs kivagdosva különféle titkos receptek alapján, bár szerintem ez se segít rajta)
RMX-hez gyártottak 9 meg 8 lamellás belső kosarat is, talán 93-94 ben volt 9 lamellás. Van belső kosaram nyomólapostul 9 meg 8 lamellás is, a belső kosarat+nyomólapot is cserélem ilyenkor, több pár lamella nekem se menne bele a 8asba. Sajnos a nyomólapjuk nem csereszabatos, párban kell cserélni a belső kosárral. A Mitaka külső kosár meg jó a 8 és 9 lamelláshoz is.
A rugók, lamellák mind2ben ugyanazok, csak egyikbe egy párral több kell.
Esetleg a 8asba még egy acél lap elmenne pluszba, de akkor keveset tudnál kiemelni rajta (meg vigyázni kell, hogy nehogy kiemelődjön teljesen a nyomólap a belső kosárból, belül vannak benne ütközők). Előnye annyi a +1 acélnak, ha kopott a rugó így nő az előfeszítés, ha beraksz plusz egy acél az egész elé, nem a belső kosár kopik, hanem az acél lamella, plusz eltolódik az összes lamella, s ha van bekopás a külső és belső kosarakon, akkor új helyen fekszik fel minden, ahol még nincs kopás, utóbbit persze egy másik hézagoló alátéttel is el lehet érni, de az akkor csak a külső kosáron tolja el a lamellákat, ezért jobb az egész alá egy acél.
Az a baj,hogy ha naghyon leengeded a gumit es kezded a tempot nyomni akkor a felni hatul mint egy hang villa ugy fog szolni
hogy jössz haza 7közbe?
azt nem szabad..
mjd péntekön gyere haza...
mert akkor nem dolgozol..
vagy kolbászbol van a kerítés..kolbikám .
ne aggódjá..
majd lesz valami..
vagy semmi.
de egy biztos..
minden változ6
lehet nem is aluminium az a kar...hanem gumicsontból van
csak sok hajlongást kibirjon..
mert hiába a könnyeden működő hidrokupli..ha nix amivel be20d
ezt a 10..12mm nem értem..
ezt a kuplit ezt nem lehet állítani hog az erőkarok hogy is alakuljanak? dobj ide egy fényképet.. hogy alul hogy van oda szerelve az eremikszhez
de nagyon...
most azon gondolkoztam.. hogy egyáltalán most gondolkozom vagy később fogok vagy esetleg már az előbb gondolkoztam
...
déw..
ezt irta is eddig jakó is meg én is..
de mondom.. jodos pl ezel a gumival old meg mindent...már most én is vettem ilyet. és én pl nem panaszkodom már..egyáltalán...
mondjuk a cigó tublival..az állat volt a múltkor takony sárban is
csak kell azért bele levegő hogy a gyors felfelében irányváltáskor ne legyen olyan szinten túlkormányozott.. de végül is megszok6ó az is..mert egyébként meg úgy tol felfelé..mindenhol igy tublival mindenhol..
most szárazban van náluk a menet..leglább is 10 napja nem volt csapadék mióta jódossal kint voltunk..... igy felrakom inkább egy állapotó pirelli sportion ikszcét azt azt kapratom...nem a nyú gumit
egyébként dév.. menniy volt benne..
Ez a 8 meg 9 lamellás kuplung hogy jön össze? Van valami átalakított kuplung kosár ami magasabb és belefér még egy lamella vagy mi? Mert nekem biztos nem fér bele több mint a gyári. Vagy keresni kell szarrá kopott lamellákat és beletuszkolni 1 acél megy 1 kopó tárcsát?
persze ebbe belejátszik a net a pc telefon tablet mánia is
de a gondok akkor kezdődtek amikor baszogatták a népet a szervezők-rendezők
20 éve még kint állt a nép az úton és 160as tempókkal mentek feléjük autókkal és csak az utolsó pillanatban ugráltak félre
A konkrét dolog nem érdekel, így nem vizsgálom
jászberényben meg kiástak egy jó mély és vagy 10 méter mély tank csapdát és egy kamionnyi összevissza gumit öntöttek bele....no ott volt rengetek hasonló mint a vidiben....meg Grill Gabi is beragadt....meg sokan fejreálltak....mert az elején tempoval mentek...de ahogy elfogyott a lendület az első kerék pont bele esett egy gumiba és át a kormányon indult a katapult.
és amikor egy enduróversenyen egy meredek feljáron eldobod a vasat?
mondjuk sosem értettem h miért lövik ki sokan az égbe.....de sokszor látom....akkor is eltalálhat egy nézőt.
én max akkor dobom fel ha látom h nemtok rajta maradni és más megoldás nincs...és laposon felpattintom a tetejére de ugy h ne
nagyot csapódjon...